Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
Zén Legendái: Rémháború július 20.
A pillanat képe
A démonkapu kinyílt
(Kalandok Földje életkép)
Küldd el képeslapként!
Addig senki sem sejtette, hogy más létsíkok teremtményei képesek átlépni a különböző dimenzióréseken (vagy hogy egyáltalán lézeznek átjárók), míg meg nem nyílt a démonkapu az 1. zónában. Mindenfelé perzselő lávapatakok folytak, valamint démonok bújtak elő fészkeikből, hogy válogatás nélkül osszák a halált Ghalla kalandozói között.
Nézz szét a galériában!
Beholderes HKK verseny szeptember 21. - Versenybeszámoló
Őszi befizetési akció: 2024.09.23. - 2024.10.06.
HKK Online V1.0
Válogatós verseny szombaton
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Varázslatok!

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái verseny - 2024. október 13., Csikós
Hatalom Kártyái verseny - 2024. szeptember 29., Csikós
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
Őszi befizetési akció: 2024.09.23. - 2024.10.06. (1)
Lapötletek (65014)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8214)
HKK kérdés? (47207)
HKK Online V1.0 (4)
Hibák a lapkeresőben (97)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Aiden Kha'ar 20. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 15. 15h:46'
EZ A 20. JÁTÉKHETED, 20. FORDULÓD
21. játékheted kezdete: nov. 22.
A következõ fordulódat legkorábban
a 21. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #5672
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 414
Extra forduló: 18

AIDEN KHA'AR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [26,14] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 1. pontnál. Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívõkbõl álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Elõveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelmûen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kõszobrot. Ettõl? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek õk: A Földelem Urai.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt visszanyerni. (+9 életerõ.)


fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

d 5 2 eldobod az 5. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

lm 4 mozogsz 4
Merészen lopódzol elõre. Egy elágazáshoz érkeztél. Ahogy a járatban mész, látod, hogy kiszélesedik egy kicsit. Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy Baar-ork! (ld. enc.) Fegyvere egy kõkés. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a Baar-ork testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a Baar-ork bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elõrehajolva csap a Baar-ork, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A Baar-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kõkést. [10 pontot használtál fel, van még 161.]

d 64 1 eldobod a 64. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

lm 5 mozogsz 5
Elérted a járat végét, a fõ-barlangtermet, az orkok fészkét. Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy Baar-ork! Fegyvere egy csontszablya. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Baar-ork bal vállát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a Baar-ork ocsmány pofáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát (ld. enc.) és 2 aranyat (ld. enc.). Némi kutatás után találsz egy nehéz kõládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ kis vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 antilopbõr, 1 csontkulcs (ld. enc.) és 1 grákóbõr. Gyorsan kiüríted a ládát. [5 pontot használtál fel, van még 156.]

d 64 2 eldobod a 64. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

d 48 1 eldobod a 48. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 antilopbõrt. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

d 41 1 eldobod a 41. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 grákóbõrt. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

lm 1 mozogsz 1
Ahogy a járatban mész, látod, hogy kiszélesedik egy kicsit. Merészen lopódzol elõre. Egy elágazáshoz érkeztél. Követve a bejárati folyosót, elhagyod a barlangot. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 141.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[27,15] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. A derûs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tûzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél errõl-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a erdei makkfonyát. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kõkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 4 tüskét.

(Továbbmész...) [28,16] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Friss elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [28,17] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. A fûben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy megsebesített piromenyét. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor levelérõl. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. [34 pontot használtál fel, van még 107.]

e 25 élelemszerzés 25 pontért
Érett fürtöktõl rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+4 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 82.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[28,18] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Oldalt pillantva, meglátsz egy tûzbokrot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy épületet. Délnyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy óriás patkány került az utadba. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az óriás patkány testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [28,19] Síkság, továbbra is csak síkság. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kobudera lak (533. épület.). Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 62.]

be 533 bemész az 533. épületbe
Amint közelebb mész, két rezzenéstelen tekintetû kobudera bukkan elõ. Az ablakokból és más helyekrõl érzed, hogy további, láthatatlan szemek figyelnek. Aztán a feszültség feloldódik, elõlép egy kobudera, és üdvözöl. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Amikor megtudja a fickó, hogy sikerült a megbízásnak eleget tenned, feloldódik, és ujjongó kobuderák zúdulnak elõ, hajolgatnak, a kezedet szorongatják. Hamarosan elõkerül egy újabb megbízás témája is. [ 40 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 2 bakkura bõr. (ld. enc.)] A "tárgyjutalmon" kívül a hálás kobuderáktól még egy térképet is kapsz, egy állítólagos kincs-rejtekhely térképével. A fickók megnyugtatnak, hogy a kincset valószínûleg valamilyen erõs szörny õrzi.

          
 5        
          
          
    2 3 4 
          
 1        
          
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
Ez a 18. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 3, délre 12 mérföldre található. Búcsút intesz a kobudera tanya lakóinak, aztán továbbindulsz. [5 pontot használtál fel, van még 57.]

m 4 mozogsz délre
[28,20] Még mindig füves síkságon vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy rájanyék. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a rájanyék fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a rájanyék fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Eldobod az értéktelenné vált félelem-járó trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelõ rájanyék trófeát. 122 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 47.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


gy 17 gyógyítás 17 pontért
Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyûjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szõrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+9 életerõ.) [17 pontot használtál fel, van még 30.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Mostantól szavazati jogod van a fontosabb kérdésekben. (ld. enc.) Újabb lehetõséget kapsz parancshelyek megspórolására. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 159 pontot. A következõ körben tehát 189 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BAAR-ORK (44. SZÖRNY)
Az orkok a legocsmányabb, legsötétebb humanoid teremtmények. Ki ne ismerné malacpofájukat, hegyes agyaraikat, büdös, zöld bõrüket? A sok-sok ork törzs, alfaj közül pedig a legalávalóbb, legférgebb mihaszna a Baar-ork. Törpének számítanak saját fajuk között is: alig magasabbak 120 centinél. Hacsak nincs elsöprõ fölényük harcban, elszaladnak. Könnyedén felapríthatod e gonosz teremtményeket.

CSONTSZABLYA (64. TÁRGY)
A csontszablya a mély tárnákat lakó orkok fegyvere. Hogy milyen lénybõl készítik az aránylag ellenálló fegyvert, senki sem tudja. Pengéje nem egyenes, hanem görbe, és recésen be van vágva, hogy nagyobb sebzést tudjon okozni. Természetesen egy ilyen csontfegyvert nem lehet összehasonlítani egy igazi acélpengével. Ez egy d8 sebzésû vágófegyver. Használható balkezes fegyverként is.

ARANYPÉNZ - röviden ap (50. TÁRGY)
Nincs gazdaság pénz nélkül, és ha itt gazdaság nem is nagyon van, azért ugye Te is vágysz valamennyire a GAZDAGSÁGra. Nos, ezirányban most tetted meg az elsõ lépéseket. A pénzért megvásárolhatsz sok tárgyat, amelyet nem tudnál, vagy csak nehezen tudnál elkészíteni vagy egyéb módon megszerezni. Ezen kívül sok egyéb dologra is lehet használni, akárcsak a valós életben. Pénzbõl tetszõleges mennyiséget vihetsz magaddal, hiszen ha sok van nálad, nyilván felváltod nagyobb értékû érmékre. Ezen kívül így egy szava sem lehet a mohóbb, gyûjtögetõ játékosoknak...

CSONTKULCS (74. TÁRGY)
Ezzel a finom, faragott csontkulccsal sok zárat ki lehet nyitni, legyen az akár ládán, akár ajtón.

ÓRIÁS PATKÁNY (42. SZÖRNY)
Ezek a majd méteres, hegyes fogú rágcsálók a magasfüvû síkságok ragadozói. Nem is inkább támadásuk erejével, hanem lendületével, gyorsaságával érik el a hatékonyságot. Az óriás patkányok mindenféle dögöt és sötét, nevenincs dolgokat is megzabálnak: e miatt harapásuk néha betegséget okozhat.

BAKKURA BÕR (95. TÁRGY)
A bakkura leölésével megnyúzhatod, és elteheted a puha, de alaktartó fekete bõrt késõbbi használatra. Persze számíts rá, hogy a bõr nyílt helyen való mutogatásával nem fogod más bakkurák rokonszenvét elnyerni...

RÁJANYÉK (58. SZÖRNY)
Amikor egy sötét árnyék sötétíti el a napot, könnyen elõfordulhat, hogy egy lecsapni készülõ rájanyéket pillantasz meg (huh, nem egy sárkány...). A rájanyék állítólag a kontinensen oly gyakori wyvern rokona. Bõrszárnyú, hosszú, tüskés farkú gyíkszerû lény, igen éles karmokkal. A karmoknál azonban sokkal nagyobb veszélyt jelent a bénító mérget hordozó faroktüske. A rájanyék leginkább sík vidékeken vadászik. Egyik kedvenc eledele az óriás patkány.

SZAVAZÁS
Ez az enciklopédia most kivételesen nem a karakterednek, hanem személyesen neked szól. A TF fejlõdésével, kiterebélyesedésével egyre több dolga van a játékvezetõnek is, egyszerre minden eseményt nyomon kell követnie. Sokszor elõfordul, hogy a játékegyensúly fenntartása érdekében gyors döntést kell hoznia, esetleg megváltoztatni valamit azért, hogy a játék még izgalmasabb, érdekesebb legyen. Esetleg a változtatásra azért van szükség, hogy néhány játékos ne tudjon visszaélni egy olyan helyzettel, amelyet egy normális játékosnak eszébe sem jutna "tápolásra" használni. Mostantól lehetõség van arra, hogy a játékosok is részt vehessenek ebben a döntésben (elvégre demokráciában élünk). Ha valamilyen probléma, kérdés merül fel, amiben a játékvezetõ szeretné a Ti véleményeteket kikérni, akkor errõl enciklopédiát kapsz, SZAVAZZ! fejléccel. Az SZV <esemény> <szavazat> paranccsal dönthetsz, a <szavazat> 1 legyen ha nemet, 2, ha igent mondasz. Az <esemény> sorszámát mindig az enciklopédiában találod, ezzel azonosítjuk, hogy mire is szavaztál. Kérünk, hogy próbálj elfogulatlan döntést hozni, ne a saját karaktere(i)d érdekét nézd, hanem azt, hogy a játéknak hosszú távon érdekesnek, élvezetesnek kell maradnia. Egy rövid távú táp esetleg a hosszú távú élményt teheti tönkre. Tehát amikor az SZV parancsot kiadod, próbálj inkább a játékvezetõ bõrébe bújni, képzeld el, hogy akkor hogyan döntenél. Az SZV parancsot fölösleges többször kiadni, egy játékostól (nem karaktertõl!) egy témában csak egy szavazatot fogadunk el. Köszönjük a segítségedet.

TULAJDONSÁGFEJLESZTÉS A MARADÉK TVP-BÕL
A legtöbb kalandozó a fordulója végén kiad néhány Tulajdonságfejlesztés parancsot, annak elkerülése végett, hogy az esetlegesen megmaradó tvp ne vesszen kárba - mert valljuk be, a felesleges tvp-bõl való gyakorlásnál, élelemszerzésnél vagy gyógyításnál a tulajdonságok fejlesztése jobb ötlet az esetek többségében. Ennek orvoslására mostantól lehetõség van arra, hogy a forduló végén, ha 30-nál több tvp-d marad meg, akkor ebbõl a feleslegbõl az általad választott alaptulajdonságodat (erõ, IQ, ügyesség, egészség) TF-eld. Ehhez a megfelelõ TF parancsot kell kiadnod, TVP paraméter nélkül. Pl. a TF 1 parancs hatására mostantól ha 30-nál több TVP-d marad kör végén, akkor a feleslegért az erõd fogod fejleszteni. Az üres TF parancs törli ezt.



KARAKTERLAP
Aiden Kha'ar, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemû elf férfi vagy. A bõröd világosabb az átlagosnál. Ez a 20. fordulód.

 Erõ: Szint: Merészség:3/4 Magasság:165 cm 
 IQ:16  Támadás: Agresszió:3 Testsúly:51 kg 
 Ügyesség:16  Védekezés: Menekülés:30 % Életkor:146/146 év 
 Egészség:11  Életpont:106/47  Jellem: semleges (+15) Tul. pont:
 Szerencse:15  Varázspont:0/0  Pénz:2 arany Kép. pont:
Eddig összesen 86 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 226 TP-t kaptál. Jelenleg 3210 TP-d van. A következõ szinthez még 790 TP szükséges. Trófeáid: rájanyék, evaporõr.

HARCI ISMERETEK
  ütõfegyverek: 7   lõfegyverek: 8   

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 2   2. nyomkövetés: 10   3. gyógyítás: 6
  4. vadászat: 6       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
segítesz max. 5 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bõrpáncél (#51) 1 * bõrsisak (#57) 1 * kígyóbõr kesztyû (#49)
1 * kis bõrpajzs (#45)        
Fegyverek és lövedékek
1   csontkés (#11) 1 * fúvócsõ (#20) 4   kõkés (#6)
1   parittya (#18) 1 * szöges bunkó (#8) 11 * tüske (#22)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1) 2   fáklya (#36)
5   kaja (#2) 1   kis vaskulcs (#40) 1   kötél (#92)
1   távcsõ (#42)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
2   kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   bakkura bõr (#95) 56   drótszõr (#37) 3   evaporõr háj (#105)
1   grákóbõr (#41) 1   királygyík bõr (#44) 3   madártoll (#112)
1   mákrózsa virág (#56) 1   ormánygõte csont (#21) 4   sünmedve tüske (#14)
5   surranó kígyó bõr (#47) 1   tükör (#43) 2   varányszem (#30)

Összsúly: 26.34 kgMegterheltség: 94%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bunkó (#5) 2 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 arany (#50) 2 bakkura bõr (#95) 1 csontkulcs (#74)
3 kaja (#2) 1 kõkés (#6)    



E körben tett lépéseid térképe

(26,14) a 17. labirintus bejárata, Baar-ork (#44)
(27,15) mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), tûzrakó hely (#1169), 18. jellempróba
(28,16) oltár
(28,17) piromenyét (#99)
(28,18) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), óriás patkány (#42)
(28,19) kobudera lak (#533)
(28,20) rájanyék (#58)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2005.11.15 15:08 Változások a számládon! 30 zseton átutalása a(z) 4765. számlára!

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA

Aiden Kha'ar 20. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27)
sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33) manó (#36)
lebegõ gomba (#39) óriás patkány (#42) Baar-ork (#44) gyíkember (#51) bo-skorpió (#54)
félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) goldugar (#65) vízionár (#66)
evaporõr (#69) gitonga (#76) zoloboo (#77) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
kaffogó hebrencs (#88) púpos burástya (#92) piromenyét (#99) acéldarázs (#140) csontlepke (#746)
csodabogár (#755)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15) bordacsont (#16)
szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20) ormánygõte csont (#21)
tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) tûzbokor (#35) fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38)
zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbõr (#41) távcsõ (#42) tükör (#43)
királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48)
kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50) bõrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56)
bõrsisak (#57) csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bõrpajzs (#66) szárnyas hernyó (#69)
csontkulcs (#74) rát-fa (#77) olvasztókemence (#86) manilla-fa (#91) kötél (#92)
mély kút (#93) bakkura bõr (#95) aranyló ugarhéj (#100) evaporõr háj (#105) nyílvesszõ (#108)
madártoll (#112) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118) púderkõ (#119)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136) oltár (#146) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) dobóháló (#221) tatu ködmön (#255) Rodger kezdõ üstje (#1167) tûzrakó hely (#1169)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség                        
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
&d@H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.