TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2016. okt. 18. 9h:17'
EZ A 211. JÁTÉKHETED, 202. FORDULÓD
212. játékheted kezdete: okt. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1529
SZÁMLA : XXXX
|
RISARA KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,19] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Süppeddel. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Kedvesen, de sután meghajol, dicséri a szemed, a hajad, az illatod. Pironkodva hallgatod. Közömbösen hallgatod a fiú mondanivalóját, majd egy egyszerű mosollyal elhátrálsz - nem tehetsz róla, de nem tetszik neked.
Az 1. napon összefutsz Felefellel. Fairlight főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy törpemammut. Kedves, dicsérő szavakat mond neked, és hőstetteiről mesél. Aztán mélyen a szemedbe néz, és átadja ajándékát, egy mákrózsa virágot. Úgy látszik, minden igyekezete hiábavaló: kosarat adsz neki.
Az 1. napon megintcsak találkozol Süppeddel. Kidülleszti a mellkasát, és hőstetteiről mesél. Mielőtt nagyon beindulna, te nemes egyszerűséggel nemet mondasz.
Az 1. napon újból összeakadsz Felefellel. Kidülleszti a mellkasát, és hőstetteiről mesél. Amikor pedig beáll a kínos csend, gyorsan feloldja azzal, hogy átnyújt egy mákrózsa virágot. Mielőtt még rátérhetne a lényegre, szomorúan a fejedet ingatod. Nem vonz a fickó igazán.
Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vízionár szemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 lapockacsontot. Minden varázserőd visszatért. (+17 varázspont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+1 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: v 19 0 0 |
elmormolod a 19. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 381.]
ea 335 |
eladod a 335. tárgyat |
Eladtál 1 ollót. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 381.]
d 2 20 |
eldobod a 2. tárgyat (20 darabot) |
Elhajítasz 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 381.]
ea 130 2 |
eladod a 130. tárgyat 2 |
Eladtál 2 hebrencs állkapcsot. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 381.]
ea 33 |
eladod a 33. tárgyat |
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 381.]
ea 103 |
eladod a 103. tárgyat |
Eladtál 1 magszim belet. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 381.]
f 198 |
kísérletezel a 198. tárggyal |
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Hosszú idő telik el... Ebből a tárgyból úgy látszik, nem tudsz semmit se kihozni. [10 pontot használtál fel, van még 371.]
h 81 198 |
használod a 81. tárgyat |
Megméred a trikornis szarvat: súlya 0.20 kg. [5 pontot használtál fel, van még 366.]
kt 187 8 |
elkészíted a 187. tárgyat (8 darabot) |
Legyártottál 8 mérgezett vasnyilat. [16 pontot használtál fel, van még 350.]
ea 94 |
eladod a 94. tárgyat |
Eladtál 1 bronzhegyű nyilat. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 350.]
[98,19] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 340.]
pbe 200 1042 |
beraksz a bankba 200 aranyat az 1042. kalandozónak |
Thompson99 számlájára átutalsz 200 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 340.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[97,18] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sötét gnóm. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm jobb lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy sötét kastplom (566. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 330.]
be 566 |
bemész az 566. épületbe |
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Az uram már vár! - majd int, hogy kövesd. A teremtmény ismerősként üdvözöl, majd hellyel kínál. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Kitűnő! - mondja. - Tehát sikerrel jártál. Jutalmad nem marad el! [150 tapasztalati pontot kaptál. (+3 gonoszság.)] Borzalmas dolog történt. Rendünk szent jelvényét, egy jogart elraboltak a város közepén, a palotában pöffeszkedő semmirekellők. Nagyon hálásak lennénk, ha visszaszereznéd az elveszett ereklyét! Íme egy térkép, segítségképp.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
1 |
|
|
2 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
|
Ez az 50. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 3, délre 3 mérföldre található.
Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 325.]
fog 104 219 |
elfogod a 104. szörnyet a 219. tárggyal |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 325.]
m 2 2 |
mozogsz keletre, keletre |
[98,18] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.).
(Továbbmész...) [99,18] Továbbmész a város utcáján. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodák kútját. [20 pontot használtál fel, van még 305.]
h 1096 3 |
használod az 1096. tárgyat |
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 6 drótszőrt. Biztos, hogy neked szánta a kút. Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 302.]
m 2 3 3 |
mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
[100,18] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: ork sámán szagot érzel! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Nagy reccsenéssel az ork sámán belezuhan a gödörbe. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Semmi értelmes ötleted nincs, hogy mire lehetne ezt a szörnyet idomítani. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Továbbmész...) [101,19] Továbbra is síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós bal lábát. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós jobb vállát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [102,20] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy barátság szent tüze van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [54 pontot használtál fel, van még 248.]
m 4 4 3 |
mozogsz délre, délre, délkeletre |
[102,21] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy barátság szent tüze van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg harcos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a quwarg harcos torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [102,22] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy drasmólyom!
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drasmólyom testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 aranyló ugarhéjat. Elhagyod a furcsa képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy trikornis van - állapítod meg a nyomokból. Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy trikornis. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [103,23] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Vastag liánok fonják át-meg át a fák kiálló gyökereit. Ezt az erdőt Fekete Erdőnek hívják, a benne lakozó rémségekről elnevezve. Ez egyben az Ygrol síkság délnyugati határa.
Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [46 pontot használtál fel, van még 202.]
tno 5 |
növeled az 5. tulajdonságodat |
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 202.]
kno 11 2 |
képesség-növelés 11 |
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
[0 pontot használtál fel, van még 202.]
* 1. BP: szk 42 0 0 |
keresed a 42. szörnyet |
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy óriás patkányt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 202.]
* 2. BP: h 163 0 0 |
használod a 163. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 197.]
* 3. BP: h 337 0 0 |
használod a 337. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 195.]
Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába az ork sámán. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. 4 kaját bezabál a törpemammut. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 195 pontod maradt, ebből a következő körre 195 pontot vihetsz át. Kapsz még 343 pontot. A következő körben tehát 538 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Risara, egy szőke, göndör hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez a 202. fordulód.
Erő: |
23 (25) |
Szint: |
18 |
Merészség: |
7/7 |
Magasság: |
141 cm |
IQ: |
30 (36) |
Támadás: |
19 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
45 kg |
Ügyesség: |
19 (23) |
Védekezés: |
32 |
Menekülés: |
35 % |
Életkor: |
168/168 év |
Egészség: |
19 (23) |
Életpont: |
272/272 |
Jellem: |
semleges (+11) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
27 (32) |
Varázspont: |
178/168 |
Pénz: |
676 arany |
Kép. pont: |
2 |
Eddig összesen 1447 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
3 011 TP-t kaptál. Jelenleg
332 190 TP-d van. A következő szinthez még
7 810 TP szükséges. Trófeáid:
élőholt quwarg,
renegát törpe,
ryuku futárbérenc. A 185. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 376 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
szúrófegyverek: |
22 |
ütőfegyverek: |
20 |
lőfegyverek: |
23 |
dobófegyverek: |
2 |
|
|
|
|
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 1230 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
13 |
2. nyomkövetés: |
40 (+1) |
3. mászás: |
9 |
4. csapdakészítés: |
16 |
5. csapdaészlelés: |
8 |
6. gyógyítás: |
20 |
7. titkosírás: |
4 |
8. felderítés: |
8 |
9. szörnyidomítás: |
8 |
10. teológia: |
9 |
11. szerencsejáték: |
3 (+2) |
12. versengés: |
8 |
13. zene: |
7 |
14. szörnyismeret: |
5 |
15. zárnyitás: |
7 |
16. vadászat: |
9 |
17. bányászat: |
18 |
18. főzés: |
4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 45 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
elfogod sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), agglomerátort (#138) fedett veremmel (#219), epokitférget (#147) fedett veremmel (#219), gyilkos tetűt (#116) fedett veremmel (#219), drasmólymot (#60) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), bíbor szulfagort (#358) fedett veremmel (#219), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219), griffőnikszet (#106) szuper hálócsapdával (#274), xirnoxot (#122) szuper hálócsapdával (#274), quwarg felderítőt (#299) szuper hálócsapdával (#274), érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274), tüskés harci gromakot (#156) szuper hálócsapdával (#274), vérfürdető magszimot (#148) szuper hálócsapdával (#274), goldugart (#65) szuper hálócsapdával (#274), szőrlajhárt (#141) szuper hálócsapdával (#274), hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274), pordémont (#253) fedett veremmel (#219), élőholt quwargot (#202) szuper hálócsapdával (#274), vadász quwargot (#241) szuper hálócsapdával (#274), Jeromét (#956) fedett veremmel (#219), ryuku futárbérencet (#765) fedett veremmel (#219), halálmadarat (#351) szuper hálócsapdával (#274), trikornist (#104) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
Thompson99 (#1042), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID |
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
3.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt. |
Összsúly: 132.43 kg |
Megterheltség: 137% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
96 |
97 |
98 |
99 |
100 |
101 |
102 |
103 |
104 |
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(97,18) sötét gnóm (#132), a 47. labirintus bejárata, sötét kastplom (#566)
(98,18) útonálló (#130), fegyvermester háza (#562), fekete mágustorony (#596)
(98,19) helytartói hivatal (#563), bank (#564), szökőkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433), útonálló (#130)
(99,18) orgyilkos (#131), csodák kútja (#1096)
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568)
(100,18) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, ork sámán (#345)
(101,19) gumifa (#38), oltár, ryuku légiós (#361)
(102,20) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(102,21) Raia oltár, quwarg harcos (#201)
(102,22) grok-képződmény (#149), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), drasmólyom (#60), trikornisok (#104)
(103,23) Raia rúnaköve