Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 1. 12h:03' EZ A 1081. JÁTÉKHETED, 202. FORDULÓD 1082. játékheted kezdete: okt. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3481 SZÁMLA : XXXX |
Indulásképp első velociraptort választod ellenfélnek.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. [első velociraptor:] 42 életpontot sebeztél. [második velociraptor:] 74 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor fejét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.)
Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a velociraptor bal lábát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal felnyitod a velociraptor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) [első velociraptor:] Az első velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) [második velociraptor:] A második velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A második velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) [első velociraptor:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Következő ellenfeled második velociraptor lesz.
Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a velociraptor vastag bőrét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal felnyitod a velociraptor jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) [második velociraptor:] A második velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.)
[második velociraptor:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első velociraptor:] 1 411 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 raptor karmot. [második velociraptor:] 1 411 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 raptor karmot. {Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted.
Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. [tyrannoszaurusz rex:] 37 életpontot sebeztél. [Varka Tata másolat:] 40 életpontot vesztett. Varka Tata másolat pszi támadást indít: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 89 életpontot sebzett.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Varka Tata másolat nehezéket markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 1 nehezék. A lövedék átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.)
Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megkarcolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Trákin csákányával Varka Tata másolat megcsapja a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal Varka Tata másolat csak érinti a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Varka Tata másolat egy villámkéz varázslattal köszönti a másikat. 56 életpontot sebzett. A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 347 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Varka Tata másolat kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (egy tyrex csontot). {Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP, összes sebzés: 719, összes sebződés: 102}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. [tyrex egyeduralkodó:] 25 életpontot sebeztél. [Varka Tata:] 23 életpontot vesztett. [Varka Tata másolat:] 24 életpontot vesztett. Varka Tata mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 86 életpontot sebzett. Varka Tata másolat mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 91 életpontot sebzett.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrex egyeduralkodó testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Varka Tata nehezéket ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 1 nehezék. A lövedék becsapódik! Eltalálja a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Varka Tata másolat nehezéket küld az ellenfél felé. Elrepül 1 nehezék. A lövedék becsapódik! Eltalálja a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny farkával támad rátok! A fejeden talál el a támadás, amitől azonnal kiterülsz. (-105 életerő, -10 védekezés, -10 támadás a csata időtartamára.) Társaid ugyanúgy elkókadtak az ütéstől, mint te.
Varkaudar che-karddal megvagdalod a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a tyrex egyeduralkodó bal oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 11 életpontot sebeztél. Trákin csákányával Varka Tata párszor keményen megüti a tyrex egyeduralkodó testét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal Varka Tata meghorzsolja a tyrex egyeduralkodó jobb oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Varka Tata néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy villámkéz. 51 életpontot sebzett. Trákin csákányával Varka Tata másolat csak érinti a tyrex egyeduralkodó jobb oldalát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal Varka Tata másolat épp hogy eltalálja a tyrex egyeduralkodó jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Varka Tata másolat támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre villámkéz varázslatot lő. 46 életpontot sebzett. Előremozdulva, a tyrex egyeduralkodó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas farka felétek suhan. Kis híján szétrepeszti a páncélod az ütés. (-52 életerő, -10 védekezés, -10 támadás a csata időtartamára.) Társaid ugyanúgy elkókadtak az ütéstől, mint te. A tyrex egyeduralkodó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 874 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Varka Tata másolat kutat át a szörnyet. Talál valamit (3 tyrex csontot). {Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 258, gyógyulás: 0, összesen: -258 ÉP, összes sebzés: 1114, összes sebződés: 1523}
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 130 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 3. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 4. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 5. KP: h 1546 0 0 | használod az 1546. tárgyat |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
le 1623 | leveszed/lerakod az 1623. tárgyat |
kf 456 1645 817 | kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat az 1645. tárggyal a 817. tárgyat |
tno 4 4 | növeled a 4. tulajdonságodat |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
le 1579 | leveszed/lerakod az 1579. tárgyat |
kf 287 | kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a dombi yeti testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a dombi yeti testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc áttetsző testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal végigmetszed a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-6 védettség). A dermesztő lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 886 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 66 életpontot sebeztél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal felnyitod a szubreális vámpír bal oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megvagdalod a szubreális vámpír testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 270242 TP, -8 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -16 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
kt 19 50 | elkészíted a 19. tárgyat (50 darabot) |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog jobb karját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal kilukasztod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 236 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod az erszényes elkarog jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 224 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 33 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 664 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 2 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [125,54] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nukleáris cickány került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan csontváz jobb karját. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal súrolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt tigris bal vállát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt tigris fejét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 250 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigvágod az élőholt tigris jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 2 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}
(Továbbmész...) [126,53] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy arató csattanat. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat egyik lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester bal lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester fejét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megvagdalod a zombi mester testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szubreális vámpír testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 166421 TP, -9 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -16 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos bal első lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal súrolod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz jobb karját. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 229 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal súrolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem jobb vállát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [128,53] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Szőrös fia Szőrös vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ragyás burástya. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya nyakát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 258 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal felnyitod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-6 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 lidércesszencia. 1 946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 507, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a hegymélyi lidérc fejét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lidércesszenciát. 2 091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [128,54] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy óriás liánt. Találsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy trollfa nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a trollfa bal oldalát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a trollfa csapása elől. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-12 életpont). A trollfa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Semmi eredménye! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 122681 TP, -9 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -16 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Csontodig hatol a hideg. (59 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: fűszertartó, grifftojás. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a drakolich testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a drakolich jobb hátsó lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Varkaudar che-karddal megvagdalod a drakolich bal oldalát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a drakolich jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A drakolich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 bordacsontot. 2 669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 222, gyógyulás: 0, összesen: -222 ÉP}
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 240 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle felkarcolja a combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal kicsit megvagdalod a manaelementál egyik csápját. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál bal oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Varkaudar che-karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 804, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 112 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord bal lábát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz lord fejét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester bal lábát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester bal oldalát. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 247 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod a zombi mester bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [130,53] Továbbra is síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő sóhajtó dorony mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 238 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigmetszed a sóhajtó dorony fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan csontváz bal vállát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal felnyitod a dermesztő lidérc jobb oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal felnyitod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. A dermesztő lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-6 védettség). A dermesztő lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lidércesszencia. 1 946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal megvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
* 3. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal felnyitod a noth szellem testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal végigvágod a noth szellem bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
* 4. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 5. BP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos jobb oldalát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg harcos torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
TYRANNOSZAURUSZ REX (160. SZÖRNY) Igen, ez AZ A tyrex! Mintha az évmilliókkal ezelőtti erdőkből lépett volna elő, egy életnagyságú és hamisítatlan csúcsragadozóval állsz szemben. Hogy hogyan került az őskornak ez az iszonyatos gyíkja a Túlélők Földjére? Ez egy határozottan jó kérdés. A választ csak sejteni lehet - valamilyen nagyhatalmú mágus bizarr és kétes kimenetelű kísérleteket folytatott, hogy életre keltsen valamit, aminek már nincs helye a mai világban. A tyrexnek naponta iszonyatos mennyiségű húst kell elfogyasztania, beleértve téged is, és a környéken tartózkodó összes egyéb szörnyet. Ha őrült módon mégis szembe akarsz vele szállni, gondolkodj el először, hogy mennyi esélye van egy darázsnak az emberrel szemben. Oké, a darázs csíp egyet - de ha a méreg nem volt elég halálos, ugye tudod, mi jön utána? |
TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY) Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető. |
DÍSZES NYEREG (1645. TÁRGY) Ehhez hasonló, gazdagon díszített nyerget terített Torgon is a hátasára, miközben a tehéncsorda terelésével voltatok elfoglalva. Hogy honnan szedett még egy ugyanilyet azt konkrétan nem láttad, de nem is ez a lényeg, hanem hogy a csapat még egy ilyen mesés kinccsel gazdagodhatott (történetesen te kaptad, de a közös teljesítményeteket dícséri a jutalom). A díszes nyerget KF paranccsal terítheted hátasállatodra, ami így +2 védettséget ad majd a "lóhátról" vívott harcokban. |
ARITMA OSTORA (1605. TÁRGY) Aritma egy méltán híres druida volt egykoron. Még a túlélők hőskorában, a Világégést követő első években járta Erdauin pusztáit. Mindig rengeteg szörny vette őt körül, és azok látszólag minden különösebb kényszer nélkül is engedelmeskedtek neki. A titka ebben a különleges eljárással készített ostorban rejlett. Bár sok-sok példányban készült ez a mindössze 4D5 sebzésű balkezes ütőfegyver, mára már ezek többsége a kalandozók helyett a pásztorok repertoárját gazdagítja. Pedig te is jó hasznát látod, mert +3 szörnyidomítást ad, még akkor is, ha nem tartod a kezedben (de csak ha a szakértelmed legalább 1). Elegendő, ha övedre akasztva, jól látható helyre teszed, és szörnyeid tudni fogják, ki az úr a háznál (tehát nem kell KF-elned, hogy kifejtse hatását). (A + szörnyidomítást nem jelöljük a karakterlapodon.) |
RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY) Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el. |
Erő: | 34 (51) | Szint: | 19 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 25 (36) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 26 (36) | Védekezés: | 75 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/43 év |
Egészség: | 24 (33) | Életpont: | 442/321 | Jellem: | semleges (-15) | Tul. pont: | -9 |
Szerencse: | 26 (41) | Varázspont: | 312/183 | Pénz: | 6516 arany | Kép. pont: | -4 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 44/43 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 14/56 | vágófegyverek: | 28/87 (+33%) |
ütőfegyverek: | 6/39 | lőfegyverek: | 25/72 (+25%) | dobófegyverek: | 3/68 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); gránátlövedék (#526) (23 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
130,53 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 130 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 82 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/3 | 2. nyomkövetés: | 37/18 (+9%) | 3. mászás: | 5/85 |
4. csapdakészítés: | 12/72 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/77 | 6. gyógyítás: | 41/80 (+33%) |
7. titkosírás: | 1/95 | 8. felderítés: | 4/45 | 9. szörnyidomítás: | 3/70 |
10. teológia: | 21/58 (+1%) | 11. taumaturgia: | 47/98 (+31%) | 12. szerencsejáték: | 3/47 |
13. versengés: | 10/10 | 14. zene: | 109/84 (+99%) | 15. szörnyismeret: | 14/64 |
16. pszi: | 5/64 | 17. vadászat: | 11/3 | 18. vitalitás: | 4/99 (+12%) |
19. bányászat: | 10/71 (+11%) | 20. csapatmunka: | 3/57 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 24, max: 50) |
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35), noth szellem (#250), Mosthar (#6123), szubreális vámpír (#223), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117), Selymes Salina (#6119), Süpped (#6120), Békés Bodin (#6124), élőholt tigris (#766), Kensoi (#6122), csontváz lord (#177), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tormikus egér (#218), ismeretlen (#9089), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis (#104), érző szívű dromedár (#753), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (64) | bűvölés (#20) (191) | bűvölés (#20) (213) | bűvölés (#20) (1230) |
bűvölés (#20) (661) | bűvölés (#20) (706) | bűvölés (#20) (705) | bűvölés (#20) (331) |
bűvölés (#20) (27) | harci induló (#443) | hadiszerencse I (#13) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | 15. szintű lényekre | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | acélkolosszus (#35) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
púpos burástya (#92) (málhás: +7 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21, 41, 42, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 17. |
Kész: 1, 5, 6, 14, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 462 (limit: 1290), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45583. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 208 TU szükséges.) |
Összsúly: 135.63 kg | Megterheltség: 101% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | grifftojás (#179) | 1 | kaja (#2) | 1 | tudás gyöngye (#522) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 6 | bordacsont (#16) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 2 | gernim balzsam (#1894) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
50 | kerek kő (#19) | 1 | királyi korona (#338) | 3 | lidércesszencia (#1074) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 4 | pirkit (#153) | 1 | pszi kő (#248) | |||
3 | szvó-ektoplazma (#151) | 16 | tigroszlán fog (#63) | 12 | ugh méreg (#166) | |||
5 | vas dobónyíl (#189) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | |
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|