201. forduló, 203. forduló, Syd összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 30. 9h:05'
EZ A 579. JÁTÉKHETED, 202. FORDULÓD
580. játékheted kezdete: júl. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4144
SZÁMLA : XXXX

SYD KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [125,83] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Llanfariaddal. Ő Lien Shu férje! Egy bátorság medálját, egy Eldaran karkötőjét, egy fejvadász medált, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy jegygyűrűt, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy magh-goth párduc trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasa egy idomított homokféreg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran lényeként az univerzum felett uralkodó ősistenség. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy álcaruhát, egy csillogó fülbevalót, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólemgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy inváziós amulettet, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy regeneráló övet, egy tűzhaj diadémet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy kisebb jégisten trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy wayazamund szirén trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy kyorgölő buzogányt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy csataremák a hátasa. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Oroszlánszív. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Rajongóan csodálkozó, tágra nyílt szemekkel figyeled, de a fiú úgy tűnik, nem veszi a lapot.
A 3. napon megintcsak összeakadsz Llanfariaddal. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+174 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A plusz TU-kat 35 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 770. hetének nyerőszámai: 12, 11, 14. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+7 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 344.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 339.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 334.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 334.]

kno 16 4 képesség-növelés 16
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve auratranszformáció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-regeneráció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve felejtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agyletapogatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.)
[0 pontot használtál fel, van még 334.]

at 4784 10 TU-t adsz át a 4784. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 10 TU árán átcsúsztatsz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

at 5188 10 TU-t adsz át az 5188. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 10 TU árán átcsúsztatsz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

at 3070 10 TU-t adsz át a 3070. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 8 TU árán átcsúsztatsz 8 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

a 291 3796 10 átadod a 291. tárgyat a 3796. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 bíbor erőövet Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

aa 270 247 266 átadod a 270. tárgyat a 247. tárgyat a 266. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 gromak páncélt Desertus Anima részére. Ok, sikeresen átadtál 1 fekete bőrcsizmát Desertus Anima részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kvazár sisakot Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

aa 78 277 271 átadod a 78. tárgyat a 277. tárgyat a 271. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 mászókarmot Desertus Anima részére. Ok, sikeresen átadtál 1 rejtőköpenyt Desertus Anima részére. Ok, sikeresen átadtál 1 szürke bőrkesztyűt Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

aa 4 323 249 átadod a 4. tárgyat a 323. tárgyat a 249. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 botot Desertus Anima részére. Ok, sikeresen átadtál 3 ezüsthegyű nyilat Desertus Anima részére. Ok, sikeresen átadtál 1 bumerángot Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

aa 322 13 171 átadod a 322. tárgyat a 13. tárgyat a 171. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 3 ezüsttőrt Desertus Anima részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kőkalapácsot Desertus Anima részére. Ok, sikeresen átadtál 1 rövid kardot Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

aa 187 17 189 átadod a 187. tárgyat a 17. tárgyat a 189. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 8 mérgezett vasnyilat Desertus Anima részére. Ok, sikeresen átadtál 8 szögletes követ Desertus Anima részére. Ok, sikeresen átadtál 1 vas dobónyilat Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

aa 181 308 1579 átadod a 181. tárgyat a 308. tárgyat az 1579. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 vasalt bunkót Desertus Anima részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst papi karkötőt Desertus Anima részére. Ok, sikeresen átadtál 1 griff nyakéket Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

aa 229 272 415 átadod a 229. tárgyat a 272. tárgyat a 415. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 obszidián karkötőt Desertus Anima részére. Ok, sikeresen átadtál 2 aranytűt Desertus Anima részére. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

aa 74 184 2 átadod a 74. tárgyat a 184. tárgyat a 2. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 csontkulcsot Desertus Anima részére. Ok, sikeresen átadtál 3 ezüst kulcsot Desertus Anima részére. Ok, sikeresen átadtál 32 kaját Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

aa 240 40 92 átadod a 240. tárgyat a 40. tárgyat a 92. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 kis aranykulcsot Desertus Anima részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kis vaskulcsot Desertus Anima részére. Ok, sikeresen átadtál 2 kötelet Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

aa 246 185 186 átadod a 246. tárgyat a 185. tárgyat a 186. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 nagy aranykulcsot Desertus Anima részére. Ok, sikeresen átadtál 1 nagy bronzkulcsot Desertus Anima részére. Ok, sikeresen átadtál 1 nagy vaskulcsot Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

aa 1228 75 1137 átadod az 1228. tárgyat a 75. tárgyat az 1137. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 3 ork csodaszert Desertus Anima részére. Ok, sikeresen átadtál 1 rézkulcsot Desertus Anima részére. Ok, sikeresen átadtál 3 varkaudar pálinkát Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

fog 120 219 elfogod a 120. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

v 84 120 elmormolod a 84. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy bibircsók-óriást! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy bibircsók-óriás van - állapítod meg a nyomokból. Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Buta lény ez a bibircsók-óriás - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Úgy véled, hogy megfelelő idomítással hasznos segítőtárssá válhat ez a lény építkezések esetén. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] [34 pontot használtál fel, van még 300.]

id 120 100 idomítod a 120. szörnyet 100 pontért
Megkezdődik a bibircsók-óriás tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Ezentúl, ha építkezel, az elköltött TVP 30%-al hatékonyabb lesz, mivel a szörny segít a munkában. 100 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [95 pontot használtál fel, van még 205.]

ep 256 1000 építed a 256. tárgyat 205 pontért
A munkában a bibircsók-óriás segít. Folytatod a külső falak építését. A hatalmas kődarabok egymásra pakolása fárasztó kőművesmunka. Keményen dolgozol órákon át. 266 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [204 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: keresed a 158. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy nómenklatúrát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Szomjas vagy, víz meg sehol. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 20, 19.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 343 pontot. A következő körben tehát 341 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni.

PSZI-REGENERÁCIÓ (66. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi-regeneráció egy igen hasznos képesség, amellyel a környéken tartózkodó kalandozók életenergiájának egy részét saját sebeid regenerálására fordíthatod. A P 66 parancs kiadásakor a veled azonos mezőn levő összes kalandozó elveszíti aktuális életpontjainak 5-10%-át (pszi szakértelmedtől függ, hogy mennyit), és az így nyert összes életpontot te megkapod (de nem mehetsz max. életerő fölé). Ennek a képességnek a használata 12 pszi pontba kerül. Főként frekventált helyeken (város, varázslóház, stb.) érdemes alkalmazni. Labirintusokban nem használhatod, bár elszívhatod labirintusban tartózkodók életenergiáját is. Nagyon vigyázz, hogy mikor használod e képességet, ugyanis mindenki tudni fogja, hogy te voltál!

FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi működésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlődnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lőfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentődobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik előbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális előkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem.

AGYLETAPOGATÁS (70. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a különlegesen hatékony pszi-képességgel más kalandozók tudásbázisát csapolhatod meg: a másik által ismert szörnyek és tárgyak E.F.-jét szerezheted meg. Az agyletapogatás egy teljes körön át működik, és automatikusan működésbe lép minden kalandozó esetén, akivel találkozol. Ha a kalandozó nem dobja meg mentális mentődobását, akkor megkapod egy tárgy vagy szörny E.F.-jét, amit ő ismer, de te nem. Az agyletapogatást a célpont néha megérzi, néha nem, függetlenül a sikertől. E pszi képesség alkalmazása: a P 70 parancs komoly koncentrációt igényel, a 2 TVP-n felül 16 pszi pontba kerül.

KARAKTERLAP

Syd, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 202. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 19 Merészség: 7/6 Magasság: 165 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 18 Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 22 (24) Védekezés: 9 Menekülés: 40 % Életkor: 41/41 év
Egészség: 25 (29) Életpont: 256/158 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (34) Varázspont: 539/91 Pénz: 944 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 46/46 EFejl: 30
Eddig összesen 1138 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 366 TP-t kaptál. Jelenleg 443578 TP-d van. A következő szinthez még 6422 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, ekharion bébi, áeratikus hasnyák. A 184. fordulódban 5037 arany került a bankszámládra. 5490 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/21 szúrófegyverek: 23/93 vágófegyverek: 3/69
ütőfegyverek: 20/8 lőfegyverek: 4/90 dobófegyverek: 23/1

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << pásztorbot (#513) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/50 (-200%) 2. nyomkövetés: 47/39 3. mászás: 3/105
4. csapdakészítés: 13/85 (+26%) 5. csapdaészlelés: 3/100 6. gyógyítás: 34/44
7. titkosírás: 12/32 8. felderítés: 17/44 9. szörnyidomítás: 6/54 (+85%)
10. teológia: 24/78 (+12%) 11. taumaturgia: 24/10 (+1%) 12. szerencsejáték: 1/42
13. versengés: 3/67 14. zene: 15/91 (+30%) 15. szörnyismeret: 8/65
16. pszi: 5/24 (+400%) 17. zárnyitás: 1/12 18. vadászat: 4/73
19. bányászat: 7/68 20. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 1 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), kisebb tűzlehelet (#110), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) villámcsapás (#50) >> szőrös bozsó (#149)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2)
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 aranytű (#272) 1 bíbor erőöv (#291) 1 bot (#4)
1 bumeráng (#249) 1 csontkulcs (#74) 3 ezüst kulcs (#184)
1 ezüst papi karkötő (#308) 3 ezüsthegyű nyíl (#323) 3 ezüsttőr (#322)
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 griff nyakék (#1579) 1 gromak páncél (#270)
29 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kőkalapács (#13) 2 kötél (#92) 1 kvazár sisak (#266)
1 mászókarom (#78) 8 mérgezett vasnyíl (#187) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 obszidián karkötő (#229)
3 ork csodaszer (#1228) 1 rejtőköpeny (#277) 1 rézkulcs (#75)
1 rövid kard (#171) 8 szögletes kő (#17) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
3 varkaudar pálinka (#1137) 1 vas dobónyíl (#189) 1 vasalt bunkó (#181)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(125,83) bibircsók-óriás (#120)

Üzenet küldése a karakternek