Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. jan. 7. 12h:08' EZ A 223. JÁTÉKHETED, 203. FORDULÓD 224. játékheted kezdete: jan. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1510 SZÁMLA : XXXX |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az ezoterikus mardel belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel jobb első lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
v 14 2 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
vv 224 4 23 | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 23. varázslatot |
vv 27 16 26 | elmormolod a 27. varázslatot a 16. varázslatot a 26. varázslatot |
h 201 0 0 | használod a 201. tárgyat |
h 1225 0 0 | használod az 1225. tárgyat |
vv 182 57 364 | elmormolod a 182. varázslatot az 57. varázslatot a 364. varázslatot |
h 305 0 0 | használod a 305. tárgyat |
* 2. KP: ek 215 7 0 | t. energia kisütése: 215 7 |
* 3. KP: ek 40 10 0 | t. energia kisütése: 40 10 |
* 4. KP: ef 7 514 0 | energia fejlesztése 7 |
* 5. KP: ek 285 3 0 | t. energia kisütése: 285 3 |
fvh 23 | felt. varázslat haszn. 23 |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gólem fémes combját. (7 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel többször eltalálod a ryuku gólem testét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Végítélettel jól megszurkálod a ryuku gólem testét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a ryuku gólem nyakát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 151, gyógyulás: 31, összesen: -120 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mammutóriás redős bőrét. (7 támadással 163 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mammutóriás bal oldalát. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a mammutóriás nyakát. Kritikus ütés! (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Agyarával a mammutóriás a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-3 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 77 életpontot vesztettél. Végítélettel többször eltalálod a mammutóriás bal első lábát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a mammutóriás testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a mammutóriás. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-3 erő forduló végéig). A mammutóriás szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény összetapos! 73 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mammutbőrt. 6 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1101, sebződés: 378, gyógyulás: 47, összesen: -331 ÉP}
v 181 187 59 | elmormolod a 181. varázslatot |
200 | 201 | 202 | |
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|
[187,59] Lakott területre érkeztél.
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
be 642 | bemész a 642. épületbe |
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | lángcsóva (#31) 25 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, | védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, |
tompítás (#40) 38 aranyért, | jégcsóva (#41) 80 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, |
gigaököl (#49) 56 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, |
fúzió (#77) 94 aranyért, | savhurrikán (#107) 1100 aranyért, | varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, | inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, |
varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, | a halál szava (#152) 800 aranyért, | var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, | varázslatlopás (#154) 400 aranyért, |
tűzgolyó (#155) 850 aranyért, | varázspáncél (#156) 700 aranyért, | tűzmágia (#157) 510 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, |
háló (#186) 5600 aranyért, | állatvédelem (#192) 210 aranyért, | a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, | villámmágia (#227) 462 aranyért, |
Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | jégmágia (#279) 3100 aranyért, | speciális védelem (#292) 4000 aranyért, |
mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, | emléktörlés (#338) 800 aranyért, | Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, | sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, |
klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | múltidézés (#369) 6000 aranyért, | oldás (#372) 160 aranyért, |
banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért, | helyreállítás (#398) 3000 aranyért, |
harci induló (#443) 200 aranyért, | filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, | Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért, | gázpajzs (#467) 75 aranyért, |
savmágia (#477) 500 aranyért, | fekete mágia (#479) 500 aranyért, | méregmágia (#480) 500 aranyért, | kinematurgia (#482) 1000 aranyért, |
ómatéria formázása (#542) 333 aranyért. |
vtn 163 10 | varázslat tanulás: a 163. varázslatot |
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 80 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb karját. (7 támadással 163 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy xirnox szív és egy manifeszt.nyúlvány. 2 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 114, gyógyulás: 3, összesen: -111 ÉP}
be 631 5 | bemész a 631. épületbe |
ef 6 514 | energia fejlesztése 6 |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 73 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb lábát. (7 támadással 159 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Végítélettel megdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea és 2 púderkő. 2 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 79, gyógyulás: 2, összesen: -77 ÉP}
(Továbbmész...) [185,60] Még mindig a városban vagy. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat őrjáratozó katona. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 60.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-20 támadás))! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona fejét. (6 támadással 55 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel megdöfködöd az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 333 életpontot sebeztél. Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona bal lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A 10 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (10 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel jól megszurkálod az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona bal karját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 4 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel jól megszurkálod az őrjáratozó katona jobb karját. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (186,61)-> 26 arany, -2 ÉP]. 10 605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1100, sebződés: 154, gyógyulás: 20, összesen: -134 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 69 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló fejét. (7 támadással 173 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az őrült varázsló fejét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy armageddon varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 303 életpontot sebeztél. Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sallank karom és egy kék orchidea. 2 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 623, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó törékeny testét. (7 támadással 160 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel megdöföd a Blounther apó jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a Blounther apó testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Blounther apó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy karbin plazma és 4 gyöngymangó. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 200 arany, -2 ÉP]. 3 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 93, gyógyulás: 6, összesen: -87 ÉP}
ea 203 15 | eladod a 203. tárgyat 15 |
ea 1232 20 | eladod az 1232. tárgyat 20 |
ee 2 265 396 | eladod a 2. tárgyat a 265. tárgyat a 396. tárgyat |
ea 1561 1 | eladod az 1561. tárgyat 1 |
ea 272 6 | eladod a 272. tárgyat 6 |
ve 101 20 | megveszed a 101. tárgyat 20 |
ve 37 30 | megveszed a 37. tárgyat 30 |
ve 305 10 | megveszed a 305. tárgyat 10 |
ve 176 40 | megveszed a 176. tárgyat 40 |
ve 688 1 | megveszed a 688. tárgyat 1 |
ve 689 1 | megveszed a 689. tárgyat 1 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 89 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 39 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (7 támadással 167 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló bal karját. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és egy karbin plazma. 2 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}
im | imádkozol |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon jobb vállát. (7 támadással 170 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megsebzed a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2 942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [200,113] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tímárkunyhót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [borkonyó bibe ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Skinhead előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar iszákos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 401-440.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 67 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos bal oldalát. (7 támadással 153 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (41 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted a varkaudar iszákos nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 143, gyógyulás: 7, összesen: -136 ÉP}
(Továbbmész...) [199,114] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csataremák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 1401-1540.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csataremák véres nyúlványait. Kritikus ütés! (7 támadással 211 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Végítélettel többször eltalálod a csataremák testét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a csataremák testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 61 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Végítélettel jól megszurkálod a csataremák jobb vállát. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+631 varázspont.) Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1208, sebződés: 265, gyógyulás: 53, összesen: -212 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 117 életpontot sebeztél. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos nyakát. (7 támadással 169 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a varkaudar vajákos bal lábát. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a varkaudar vajákos bal oldalát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Végítélettel többször eltalálod a varkaudar vajákos ragyás arcát. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod a varkaudar vajákos testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 88 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 43 életpontot vesztettél. Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 972, sebződés: 344, gyógyulás: 7, összesen: -337 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 111 életpontot sebeztél. Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr fejét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 3 552 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar bal oldalát. (7 támadással 148 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel többször eltalálod a nőstény varkaudar bal karját. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megsebzed a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmaival a nőstény varkaudar megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Félrehajolsz, de a nőstény varkaudar karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [197,115] Tovább barangolsz a fák között. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy királyi őrsáncot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trikornis herceg. {támadása: 36.} Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bűbájlidérc szellemtestét. (7 támadással 167 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bűbájlidérc egyik csápját. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). A bűbájlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 4 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 63, gyógyulás: 14, összesen: -49 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (7 támadással 104 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár testét. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a purifikátor császár jobb oldalát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Végítélettel többször eltalálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. [purifikátor háj ládikóba-> (186,106)-> 54 arany, -2 ÉP] 4 573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 99, gyógyulás: 21, összesen: -78 ÉP}
jlk 2311 | jelszó kimondása 2311 |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza förtelmes hasát. (7 támadással 165 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Végítélettel jól megszúrod a massza duzzadt orrát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a massza duzzadt orrát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csápjaival a massza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A massza újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], 11 arany, egy ezüst karkötő, egy vas dobónyíl és egy aranytű. 5 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 94, gyógyulás: 20, összesen: -74 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
ef 7 521 | energia fejlesztése 7 |
id 101 50 | idomítod a 101. szörnyet 40 pontért |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
TUDATI KITÉRÉS I. (514. TUDATI KÉPESSÉG) Talán nyilvánvaló, hogy az egykori lovagrendek nem csak a támadó, de a védekező harcmodor tökéletesítésére is felhasználták a tudati energiáikat. Az egyik legkönnyebben megtanulható ilyen védekező technika a kitérés alapfoka. A kitérés során a rendtársaktól kölcsönzött energiákat a lovag a rá lőtt lövedékek elkerülésére használta fel. Ennek a képességnek semmi köze nincs a harcművészek belső összpontosításon alapuló technikájához, ezért egymás mellett, mindkettő működik. A harcművészek a saját reflexeiket fejlesztik tökéletességre, miáltal képesek félreütni a lövedékeket. Ezzel szemben a kitérés birtokosai "megérzik", hogy hová és mikor fog becsapódni a lövedék, és egyszerűen elmozdulnak az útjából. Különösebb odafigyelést - energia kisütést - nem igényel a képesség. Kis gyakorlással egyszerű megérzéssé halványodik, és épp ezért bármikor, bárhol működni fog. [Mostantól a tapasztalati szinted egynegyede százaléknyi esélyt kapsz rá, hogy a rád lőtt lövedékeket elkerülöd. Ez az esély független az ellenfél támadásától, az általa használt távfegyvertől, és az esély kiszámításánál lefelé kerekítünk, de az semmilyen módon nem mehet 20% fölé.] |
RYUKU SISAK (688. TÁRGY) Igen, a ryuku császári testőrség legendás sisakja! Kékre lakkozott, hosszúkás sisak, oldalán két faragott szárnyacskával. Azonban nemcsak díszes viselet, de praktikus is: védettségedet néggyel, egészségedet eggyel növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
RYUKU MELLVÉRT (689. TÁRGY) Ez a díszes páncéldarab a ryuku vértezet fő ékessége. Ha kellően karbantartod, gyönyörűen csillog a napfényben, ahogy csatába masírozol. Persze, egy szörny becserkészésénél ez nem akkora előny, mint például egy császári díszszemlén. Amellett, hogy védettségedet 8-cal növeli, egyet ad az erődhöz, és 5-öt a max. ép-dhez. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
Erő: | 29 (44) | Szint: | 35 | Merészség: | 99/7 | Magasság: | 261 cm |
IQ: | 15 (28) | Támadás: | 53 (56) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 469 kg |
Ügyesség: | 11 (25) | Védekezés: | 83 (90) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 23/35 év |
Egészség: | 13 (27) | Életpont: | 1059/843 | Jellem: | jó (313) | Tul. pont: | 26 |
Szerencse: | 13 (54) | Varázspont: | 712/503 | Pénz: | 1315 arany | Kép. pont: | 69 |
Tudatpont: | 90/17 | Pszi pont: | 235/135 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/28 | szúrófegyverek: | 40/43 (+15%) | ütőfegyverek: | 9/49 |
lőfegyverek: | 31/12 (+12%) | dobófegyverek: | 8/97 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (12 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -20.); vashegyű nyíl (#176) (21 .); vashegyű nyíl (#176) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
197,115 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 209 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 51 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 30/1 | Pszi katalizátor 50/10 | Max életkor 74 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 137 TVP | ||
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/61 | 2. nyomkövetés: | 41/13 (+40%) | 3. mászás: | 15/58 |
4. csapdakészítés: | 17/90 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 6/50 | 6. gyógyítás: | 8/35 |
7. titkosírás: | 6/7 (+11%) | 8. felderítés: | 19/39 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 5/1 (+46%) |
10. teológia: | 56/10 (+13%) | 11. taumaturgia: | 51/33 (+23%) | 12. szerencsejáték: | 4/94 (+5%) |
13. versengés: | 11/18 | 14. zene: | 18/48 (+29%) | 15. szörnyismeret: | 15/92 (+45%) |
16. pszi: | *21/100 | 17. zárnyitás: | 2/31 | 18. vadászat: | 31/84 (+72%) |
19. vitalitás: | 1/98 | 20. bányászat: | 12/81 | 21. testépítés: | 25/95 |
22. úszás: | 9/8 | 23. főzés: | 9/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 75 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a márványtorony (175) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
szintszívó (#96), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), oglyth (#374), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), lidércúr (#252), gonoszok (#988) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Suma Surma (#6137), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | jellemrejtés (#23) | csábmosoly (#16) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | a lélek védelme (#57) | szemmelverés (#137) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szárnyas gömböc (#12) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (idomítás alatt) státusz: OK |
Familiárisod egy kékszajkó. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 79. labirintus (211,99). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): kész. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 55, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 99, 136, 192, 193, 245, 278. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 12, 16, 20, 26, 33, 34, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 303. Szerzett pont: 53101. Beállított erő: 0 Összpont: 65105 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, p 64, v 14 2, h 1100, vv 224 4 23, vv 27 16 26, h 201, h 1225, vv 182 57 364, h 305. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 103 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1953 TU szükséges.) |
Összsúly: 290.85 kg | Megterheltség: 104% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 300 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1251 | arany (#50) | 26 | álompor (#396) | 15 | amniosz (#203) | |||
4 | aranytű (#272) | 2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 2 | gyíkfű (#201) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
26 | kaja (#2) | 8 | kristálygömb (#265) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | 20 | pondróvér (#1232) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 3 | szent jogar (#150) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
40 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | karbin plazma (#199) | 2 | kék orchidea (#68) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mammutbőr (#1078) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 4 | púderkő (#119) | 1 | ryuku mellvért (#689) | |||
1 | ryuku sisak (#688) | 2 | sallank karom (#128) | 1 | tűzbimbó (#623) | |||
8 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 58 | víz (#27) | |||
1 | vízionár szem (#102) | 1 | xirnox szív (#213) |
196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | |
111 | |
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
|