Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 1. 15h:06' EZ A 1081. JÁTÉKHETED, 203. FORDULÓD 1082. játékheted kezdete: okt. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3481 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 242 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvágod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku légiós lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
* 3. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 4. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 5. KP: h 1546 0 0 | használod az 1546. tárgyat |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
ek 99 | t. energia kisütése: 99 |
a 529 5074 9 | átadod az 529. tárgyat az 5074. kalandozónak (9 darabot) |
aa 19 101 1541 | átadod a 19. tárgyat a 101. tárgyat az 1541. tárgyat |
aa 1605 135 214 | átadod az 1605. tárgyat a 135. tárgyat a 214. tárgyat |
hu 281 125 268 | hulladék: 281 125 268 |
hu 104 128 1527 | hulladék: 104 128 1527 |
t 112 | támadod a 112. szörnyet |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 223 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigmetszed a sóhajtó dorony bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
129 | 130 | 131 | |
52 | |
|
|
53 | |
|
|
54 | |
|
|
[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Öregedett 1 évet. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 99 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja Kensoi bal lábát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed Kensoi testét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal végigvagdosod Kensoi nyakát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. Ököllel Kensoi halálos csapásokat osztva péppé veri a nyakadat. Valamilyen buta harcművész-trükköt alkalmazott. (5 támadástól 220 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Rövid karddal Kensoi kicsit megvagdalja a bal lábadat. Valami ismeretlen mozgástechnikát vetett be. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled holtan rogy össze. Végeztél vele! Már majdnem elmosolyodsz, amikor valami furcsa történik: a hulla egyszerűen köddé válik! Sunyi mágia! Dühödten továbbmész. 9 600 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 353, gyógyulás: 0, összesen: -353 ÉP}
ee 112 668 650 | eladod a 112. tárgyat a 668. tárgyat a 650. tárgyat |
m 5 3 7 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, északnyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[130,53] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy nukleáris cickány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány bal vállát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 73 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (62 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich csontos vázát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 230 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal súrolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 bordacsontot. 2 669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 116 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz lord rozsdás páncélját. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 212 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal súrolod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}
(Továbbmész...) [129,52] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy rát-fát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Sonchus Arvensis. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sóhajtó dorony lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz jobb lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan csontváz bal lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megkarcolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 75 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a noth szellem bal lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a noth szellem testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal megvágod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 244 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 234 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 984 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 588, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 64 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal súrolod az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 984 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [131,50] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy óriás liánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Qulli Brann, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy kardfogú fülemüle nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Kinyered egy manakristály energiáját. (+286 varázspont.)
A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a kardfogú fülemüle testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 265 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvágod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle megtaszít agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 71 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 228 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a Thargodan csontváz jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 82 életpontot sebeztél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc jobb lábát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a hegymélyi lidérc bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. A hegymélyi lidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lidércesszenciát. 2 091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [131,49] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy erszényes elkarog. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy trappoló dinymák. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák nyakát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (34 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a drakolich testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 258 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a drakolich farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 bordacsontot. 2 669 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord jobb lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a csontváz lord testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kicsit megvágod a csontváz lord bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich fejét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Nincs időd félrehajolni. (66 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: liumbe hajtás, 13 spiritusz, ugh méreg. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a drakolich farkát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kicsit megvágod a drakolich testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 bordacsontot. 2 669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 71 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt tigris testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal egy hatalmas csapással felmetszed az élőholt tigris jobb karját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal felnyitod az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Az élőholt tigris csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt tigris, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 tigroszlán fogat. 2 322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
(Továbbmész...) [132,47] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy trikornis. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal egy hatalmas csapással felmetszed a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megcsapod a dermesztő lidérc bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 31 életpontot sebeztél. A dermesztő lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-6 védettség). A dermesztő lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 lidércesszencia. 1 946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír bal lábát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a szubreális vámpír bal karját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 28 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 784 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [132,46] A bozótos terep dombvidékbe megy át.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz bal oldalát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 239 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 21 életpontot sebeztél. A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz görbe csontjait. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal súrolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
kt 19 50 | elkészíted a 19. tárgyat (50 darabot) |
a 19 5074 50 | átadod a 19. tárgyat az 5074. kalandozónak (50 darabot) |
tk 47 5074 | többszemélyes kaland 47 5074 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bébi jobb oldalát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion bébi testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megkarcolod az ekharion bébi fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával oldalba lök. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az ekharion bébi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
* 3. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
* 4. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 5. BP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
RYUKU OSTROMTEKNŐS (362. SZÖRNY) A félsziget északi részén partra szállt ryuku inváziós hadsereg hátasállatai ezek az óriási méretű, szárazföldi teknőcök. Ugyan igencsak lomhák, azonban hatalmas méretüknek és páncéljuknak köszönhetően megállíthatatlan harci gépezetek. Az ostromteknős étvágya igencsak kielégíthetetlen - talán ez az oka, hogy a partraszálló egységek kénytelenek voltak szabadon engedni állataik egy részét, és azok most szabadon kószálnak. |
TÉRKAPU (452. TÁRGY) Vibráló energiafalat látsz magad előtt, a sárgás, fénylő felületen kékes villámok cikáznak. Valamennyire átlátszó az egész. Ez lenne a legendás térkapu? Nos, először is, rengeteg féle térkapu létezik, amelyet magad előtt látsz, csak egy a sok közül. Vannak térkapuk, amelyek két varázslótornyot kötnek össze, vannak, amelyek létsíkok közötti felmérhetetlen távolságot hidalnak át. Ha csak úgy nekimész egy térkapunak, minden bizonnyal az Örök Semmibe zuhansz, és ott fogsz keringeni az idők végezetéig. Ahhoz, hogy tényleg utazni tudjál, tudnod kell, hova akarsz jutni (azaz, hogy ez a térkapu mely más térkapukhoz képes eljuttatni), és ismerned kell azt a varázslatot, amely a térkapuk közötti mozgást teszi lehetővé. (Ennek a varázslatnak a leírása tartalmazza, hogyan lehet a térkaput használni.) |
EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY) A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet. |
Erő: | 34 (51) | Szint: | 19 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 25 (36) | Támadás: | 45 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 26 (36) | Védekezés: | 75 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/46 év |
Egészség: | 22 (31) | Életpont: | 442/250 | Jellem: | semleges (-15) | Tul. pont: | -9 |
Szerencse: | 26 (41) | Varázspont: | 318/49 | Pénz: | 7361 arany | Kép. pont: | -4 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 44/44 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 14/56 | vágófegyverek: | *28/100 (+13%) |
ütőfegyverek: | 6/39 | lőfegyverek: | 25/92 (+20%) | dobófegyverek: | 3/68 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); gránátlövedék (#526) (23 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
132,46 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 82 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/14 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 37/40 (+22%) | 3. mászás: | 5/85 |
4. csapdakészítés: | 12/77 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/77 | 6. gyógyítás: | 42/13 (+33%) |
7. titkosírás: | 1/95 | 8. felderítés: | 4/45 | 9. szörnyidomítás: | 3/70 |
10. teológia: | 21/59 (+1%) | 11. taumaturgia: | 48/50 (+52%) | 12. szerencsejáték: | 3/47 |
13. versengés: | 10/10 | 14. zene: | 110/96 (+112%) | 15. szörnyismeret: | 14/64 |
16. pszi: | 5/64 | 17. vadászat: | 11/3 | 18. vitalitás: | 5/4 (+5%) |
19. bányászat: | 10/93 (+22%) | 20. csapatmunka: | 3/57 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 24, max: 50) |
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35), noth szellem (#250), Mosthar (#6123), szubreális vámpír (#223), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117), Selymes Salina (#6119), Süpped (#6120), Békés Bodin (#6124), élőholt tigris (#766), Kensoi (#6122), csontváz lord (#177), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tormikus egér (#218), ismeretlen (#9089), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis (#104), érző szívű dromedár (#753), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (64) | bűvölés (#20) (191) | bűvölés (#20) (213) | bűvölés (#20) (1230) |
bűvölés (#20) (661) | bűvölés (#20) (706) | bűvölés (#20) (705) | bűvölés (#20) (331) |
harci induló (#443) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | 15. szintű lényekre | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | acélkolosszus (#35) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21, 41, 42, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 17, 47. |
Kész: 1, 5, 6, 14, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 478 (limit: 1290), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47918. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 208 TU szükséges.) |
Összsúly: 115.60 kg | Megterheltség: 87% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | Aritma ostora (#1605) | 2 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | |||
2 | csontpálca (#329) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | főnixtoll (#563) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 17 | gyöngymangó (#135) | 1 | Jerome köpenye (#1527) | |||
1 | keg gomba (#1615) | 26 | kerek kő (#19) | 1 | királyi korona (#338) | |||
4 | lidércesszencia (#1074) | 1 | liumbe hajtás (#655) | 79 | madártoll (#112) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
3 | raptor karom (#281) | 29 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | |||
2 | sáska amulett (#668) | 9 | spiritusz (#170) | 5 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
31 | tigroszlán fog (#63) | 1 | ugh méreg (#166) | 5 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
845 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 6 | bordacsont (#16) | |||
2 | dorony tüdő (#212) | 1 | éjkő (#2369) | 2 | fenőkő (#1618) | |||
5 | kaja (#2) | 2 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | remák szív (#264) | 6 | vasérc (#152) |
128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | |
45 | |
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|