202. forduló, 204. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 18. 9h:13'
EZ A 217. JÁTÉKHETED, 203. FORDULÓD
218. játékheted kezdete: márc. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [365,64] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 2 nyu-shurikent, 5 rozmárfogat.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sünmedve tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 vashegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+140 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+468 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
250 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 464.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 462.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 460.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 458.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 458.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 456.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 373% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 450.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 450.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

* 5. KP: energia fejlesztése 20
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-8 TU.] A befejezéshez még 34 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [80 pontot használtál fel, van még 370.]

m 7 6 7 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[364,63] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Rhiannon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. A feléd közeledő pszi elementál lord mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 203 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi elementál lord bal lábát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a pszi elementál lord jobb oldalát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a pszi elementál lord testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. 255 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) A pszi elementál lord csápja halálos szorítással satuba fogja a nyakadat. Lassan elfogy a levegőd... (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-15 pszi pont.) (-1 TU.)
Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 340, gyógyulás: 0, összesen: -340 ÉP}

Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [5 pontot használtál fel, van még 365.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+252 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,63) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), pszi elementál lord (#272)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[363,64] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy drakolich. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 449 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. 1845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy ősvortexet. (ld. enc.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Rhiannon lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy törpe bányát. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! Felemelkedsz a földről, és a következő pillanatban visszazuhansz (-38 életpont). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 360.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
[362,65] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy árnylord. Itt csata lesz.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnylord testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gunymák anyó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [363,66] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Gunymák anyó lábát masszírozza. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg parafenomén nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [364,67] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy jégelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a jégelementál fagyos testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Nincs időd félrehajolni. (82 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: fűszertartó, umbatari karkötő, 2 borkonyó bibe, főnixtoll, 2 fokhagyma. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a jégelementál testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a jégelementál fagyos testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 136, gyógyulás: 0, összesen: -136 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+200 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Észreveszel egy térkaput. Felfedeztél egy nekrofunt.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfival. Raia esszenciájának örököse. Egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy nap szimbólumot, egy Natharion karkötőt, egy ogre övet, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi karkötőt, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősi nyakláncot, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy sodét és egy tűzúr csizmáját visel. Felszerelését egy entitás manifesztum trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Morghatal A'ton trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Auráját érzékelve máris tudod, ő is jó. Összeismerkedtek. Az ő neve King Gregory. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[55 pontot használtál fel, van még 305.]

vv 58 58 58 elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 303.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 301.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 gyöngymangó). [0 pontot használtál fel, van még 301.]

m 1 mozogsz északkeletre
[365,66] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebzett árnylord került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az árnylord testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel végigvagdosod az árnylord fénytelen testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az árnylord testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az árnylord kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner taalru trófeát, és kinyersz egy alkalmas árnylord trófeát. 2006 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. [5 pontot használtál fel, van még 296.]

v 163 190 60 elmormolod a 163. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Itt nincs térkapu. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

a 535 5125 1 átadod az 535. tárgyat az 5125. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

kb 135 15 kiveszel a bankból a 135. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

hh 1098 135 135 használod az 1098. tárgyat a 135. tárgyat a 135. tárgyat
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 295.]
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [3 pontot használtál fel, van még 292.]
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [3 pontot használtál fel, van még 289.]

v 96 310 63 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(362,65) árnylord (#342), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve
(363,64) drakolich (#760), ősvortex (#587), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435)
(363,66) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), quwarg parafenomén (#248)
(364,67) jégelementál (#277), térkapu (#452), nekrofun (#173), King Gregory (2069. kalandozó)
(365,66) árnylord (#342), Chara-din monolitja (#534)

[310,63] Egy kisebb településhez érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Észreveszel egy csodák kútját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 279.]

v 96 185 62 elmormolod a 96. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. Nem csinálhatsz újabb teleportot, amíg az előző érvényben van! [0 pontot használtál fel, van még 279.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Talán nem tudtad még eddig: a Fókuszpenge egy vágófegyver, a maga 59 hüvelyknyi hosszúságával és 4 kilónyi súlyával." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 275.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Látomásod támad. Egy zöld fűvel benőtt réten állsz, a közelben mindenütt a Földanya teremtményei szaladgálnak. Mielőtt véleményt alkothatnál a helyről, különös dologra leszel figyelmes a lábaidnál. Jobban szemügyre veszed, mi az: 1 Eldereth szilánk. Miután ruhád alá rejtetted, az illúzió egycsapásra szertefoszlik, és újra a kút előtt találod magad. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 271.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tűnnek. Központi témájuk a versengés. Végigböngészed, mi az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 11 százalékkal nőtt.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Jó ha tudod, mi a krathan szablya! Egy vágófegyver, talán a leghasználhatóbbak közül: alig 55 hüvelyk hosszú és súlya is csak 5 kiló." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 263.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Innen keletre 111, északra 78 mérföldre egy márvány fagyúr tartja rettegésben a környék állatait. Talán pont te leszel ez a bátor kalandozó, aki véget vet egyeduralmának." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 259.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy öreg nénike sétál el melletted, rőzsét cipel görnyedt hátán. Fél kézzel emeled le róla a terhet, minek következtében először gyanakodva figyel, és az öklét rázza. Amikor megnyugtatod, hogy csak segíteni szeretnél, rögtön készséges lesz, elmondja, melyik házba kell vinni a rőzsét. Ami egyébként ott van pár háztömbnyire. Valami jótett helyébe várt jóról hablatyol, amikor elhagyod a házát. (+1 jóság.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 255.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+43 varázspont.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 251.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Azért nem túl divatos tárgy a biami kvazárlándzsa, mert használata szerencsét csökkent." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 247.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 41 varázspontot. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 243.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Bár Borax király személyes tudósgárdája a legeszesebb és legkreatívabb gnómokból áll, a Hóvihar során előkerült, előtte soha nem látott tárgyak mégis erőn feletti kihívást jelentettek számukra. Bár sok van már közöttük, amikkel jó úton haladnak a kísérletezgetések, mégis úgy érzik, nagyon sok kiaknázatlan lehetőség maradt még rejtve előttük." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 239.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Megjelenik előtted a kút szelleme. Elmondja mi az, amit még nem árt, ha tudsz a szörnyismeret szakértelemről, utána magadra hagy, hogy töprenghess a dolgokon. (Szakértelmed 13 százalékkal nőtt.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 235.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Nem egy hős köszönhette a hírnevét annak, hogy ismerte a láthatatlanságot. Ez egy a varázslói varázslatok közül." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 231.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Innen nyugatra 81, délre 165 mérföldre van egy ősi rúnatorony. Látogasd meg, ha egy kis izgalomra vágysz!" Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 227.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Sajgó végtagjaidba hirtelen új élet költözik. Gyógyultál 7 életerőpontot. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 223.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 era formázó minta. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 219.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 1 moa gyöngyöt. Biztos, hogy neked szánta a kút. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 215.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Ha új fegyvert szeretnél, ne hagyd ki a Romboló kalapácsát! Ez egy igen kecses ütőfegyver, melynek paraméterei a következők: hosszúság 118 hüvelyk, súly 12 kg." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 211.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Azért szeretik a kalandozók a rúnapáncélt, mert viselése erőt növel." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 207.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen meglódul veled a világ, és: egy boltban találod magad, valami kereskedésféle ez. A rozoga pult mögött egy alakváltó férfi ül, és jöttödre feláll. Kipakolod elé a tárgyakat, amit el szeretnél adni: 1 kerek követ, 1 tüskét, és 3 botot. Az árus megvizsgálgatja a tárgyaidat, majd közli, hogy ezért sajnos csak 93 ezer aranyat tud adni... Elképedt arckifejezéssel bámulsz a kútra, ami ismét megjelent előtted. Értelmetlen látomás volt. 6666 tapasztalati pontot kaptál. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 203.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Érdemes felkeresni a királyi palota lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 100 arannyal jutalmazzák." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 199.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Ha utad során meglátsz egy méregelementált, feltétlenül támadj rá! Ugyanis mindig toxylt találhatsz nála." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 195.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+3 védettség forduló végéig.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 191.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Elárulom, hogy a dögbűzös liliom számára az a legfájdalmasabb, amikor a bűzös bibéjét támadják." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 187.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+39 varázspont.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 183.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Mit tegyél, ha az epokitférget sodorja utadba a vakszerencse? Támadd az egyik ízületét, az a legérzékenyebb pontja." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 179.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 2 sólyomcsőr. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 175.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Egy nyílt titok: az árnyékharcos gyűrű értékét nagymértékben növeli a tárgy szerencsét adó tulajdonsága." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 171.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 168.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 168.]
Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 11, 8.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 168 pontod maradt, ebből a következő körre 168 pontot vihetsz át. Kapsz még 344 pontot. A következő körben tehát 512 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSVORTEX (587. TEREPTÁRGY)
Az ősvortexek hatalmas, fekete örvények, amelyek állítólag a világ teremtése óta léteznek. Bár sok varázslat amúgy is érdekesen működik a Sötét Földön, de mindez semmi ahhoz képest, hogy milyen mókában lesz részed, ha esetleg egy ősvortexszel egy mezőn jut eszedbe elmondani egy varázslatot! Az ősvortexet sokan dimenziókapunak tartják, de még soha senki nem tért vissza, aki belelépett balga módon egy ősvortexbe, úgyhogy te se próbálkozz...

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 203. fordulód.

Erő: 30 (37) Szint: 23 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 26 (33) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 25 (36) Védekezés: 86 Menekülés: 15 % Életkor: 6/7 év
Egészség: 25 (30) Életpont: 406/354 Jellem: jó (514) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (44) Varázspont: 965/219 Pénz: 3011 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/-1 Pszi pont: 182/215 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 241
Eddig összesen 1319 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12485 TP-t kaptál. Jelenleg 1066926 TP-d van. A következő szinthez még 133074 TP szükséges. Trófeáid: méregelementál, Notermanthi, árnylord. A 200. fordulódban 5530 arany került a bankszámládra. 5585 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 28 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 26
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 37 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 16 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 47 (+1)
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 22 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 35 (+1) 11. taumaturgia: 60 12. versengés: 9
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: * 23 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 2 20. bányászat: 8 21. úszás: 11
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs II (#63) hadiszerencse II (#24) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), jégcsóva (#41), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
védelem tűz ellen (#38)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ha meg akarod ismerni az egyik leghatalmasabb tűzvarázslatot, 50 pirkitet kell áldoznod.
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.)
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 borkonyó bibe (#312) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 deus ex machina (#1)
2 fokhagyma (#403) 1 főnixtoll (#563) 1 fűszertartó (#210)
3 isteni könnycsepp (#260) 1 tükör (#43) 1 umbatari karkötő (#278)
1 varázskő (#305) 11 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 5 bordacsont (#16) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 Eldereth szilánk (#512) 1 era formázó minta (#418) 11 gyöngymangó (#135)
8 mákrózsa virág (#56) 1 moa gyöngy (#378) 2 sólyomcsőr (#1223)
1 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(310,63) csodák kútja (#1096)

Üzenet küldése a karakternek