Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 20. 12h:12' EZ A 203. JÁTÉKHETED, 203. FORDULÓD 204. játékheted kezdete: ápr. 25. A következő fordulódat legkorábban a 204. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
tps 238 | TVP spórolása: 238 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
tpf 238 | TVP elővétele: 238 pontért |
im | imádkozol |
m 5 3 5 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délnyugatra |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal többször eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 24 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1424 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 45, gyógyulás: 23, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [93,44] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy csillezsályát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy Raia templom van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy templom van. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy quwarg felderítő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a quwarg felderítő torát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszúrod a quwarg felderítő nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [92,45] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Raia templomot. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 5 3 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kaszabolósáska mandibuláját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [92,47] Még mindig füves síkságon vagy. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy Raia templomot. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg jobb oldalát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal megérinted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1424 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 20, gyógyulás: 21, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [93,48] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel megcsapod a púpos burástya jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal felnyársalod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 255 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 712 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [92,50] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork.
(Továbbmész...) [91,51] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya jobb oldalát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya farkát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 5 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vadász quwarg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a vadász quwarg fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg fejét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1781 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 60, gyógyulás: 38, összesen: -22 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos bal első lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a quwarg harcos fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 24 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval megcsapod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg harcos fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 16 életpontot vesztettél. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
be 569 | bemész az 569. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 26.]
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 354. szörnyet |
ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY) Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges. |
ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT) Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart. |
Erő: | 24 (33) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 18 (20) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 27 (29) | Életpont: | 286/198 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (31) | Varázspont: | 321/0 | Pénz: | 2877 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 19/7 | Pszi pont: | 87/52 | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/20 (+6%) | szúrófegyverek: | 20/27 (+7%) | vágófegyverek: | 19/60 (+4%) |
ütőfegyverek: | 20/62 (+6%) | lőfegyverek: | 8/62 | dobófegyverek: | 19/85 (+24%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (175%) << mandibulakasza (#127) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -17.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 312 időszaki: 105 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/17 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 33/67 (+26%) | 3. mászás: | 11/13 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 13/14 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/14 | 6. gyógyítás: | 62/75 (+34%) |
7. titkosírás: | 5/38 | 8. felderítés: | 4/37 | 9. szörnyidomítás: | 9/38 |
10. teológia: | 20/78 (+13%) | 11. taumaturgia: | 23/8 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 1/57 |
13. versengés: | 7/33 | 14. harcművészetek: | 2/71 | 15. zene: | 10/37 |
16. szörnyismeret: | 11/26 | 17. pszi: | 14/23 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/18 |
19. vadászat: | 16/45 | 20. bányászat: | 25/29 (+22%) | 21. főzés: | 8/46 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 55 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
gyilkos sallank (#85), szőrlajhár (#141) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes |
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | trikornis szarv (#198) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
137 | arany (#50) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
10 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 3 | ugh méreg (#166) |