Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. dec. 20. 9h:46' EZ A 463. JÁTÉKHETED, 204. FORDULÓD 464. játékheted kezdete: dec. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5954 SZÁMLA : XXXX |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a goldugar csillogó páncélját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a goldugar csáprágóját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A goldugar csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 95 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
d 714 | eldobod a 714. tárgyat |
v 88 | elmormolod a 88. varázslatot |
ek 116 | t. energia kisütése: 116 |
ek 116 50 1 | t. energia kisütése: 116 50 1 |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. [+2% tau] Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő torát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg királynő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [132,41] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Lítia De Fandargo. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy vaskohót. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy dombi yeti. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a dombi yeti szőrös mellkasát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A dombi yeti még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
737 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [132,40] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy fémbontó szójer. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [131,38] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart.
be 72 | bemész a 72. titkos labirintusba |
lm 15 15 15 | mozogsz 15 15 15 |
Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vízionár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vízionár puha bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar behemót bal lábát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót bal lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar behemót bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél. A lény tüzet köp rád. Eláraszt a tűz. (41 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: aranytű, 17 spiritusz, varkaudar tekercs, huhogó bibe, 2 aurach fog. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ongóliant testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az ongóliant testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 igazgy. fülbevaló, 2 ezüst nyaklánc és egy ezüstshuriken. Magad mögé lököd a pitiáner vadász quwarg trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ongóliant trófeát. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
t 159 1 | támadod a 159. szörnyet |
lm 15 15 15 | mozogsz 15 15 15 |
lm 12 12 12 | mozogsz 12 12 12 |
lm 1 | mozogsz 1 |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [132,40] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy erszényes elkarog lábát masszírozza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [132,41] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.
m 4 | mozogsz délre |
ef 7 503 | energia fejlesztése 7 |
szk 73 | keresed a 73. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 5 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért |
ONGÓLIANT (159. SZÖRNY) Képzelj el egy majdnem négy méter magas, rinocéroszbőrű, vérben forgó szemű tomboló óriást. Igen, az imént lefestett kép leginkább egy nyugtatókkal telepumpált, szende ongóliantgyermekre illik. Az ongóliantok nem ismernek el senkit és semmit maguk fölött, és ez jogosnak is tűnik, amikor valaki megpillantja fél tonnás kőbunkójukat és iszonyatos termetüket. Szerencsére, az ongóliantok csak eldugott helyeken, magashegyek közt és lakott területektől távoli földeken élnek. Néha azonban feldühítik őket - például valamelyik isten ongóliant-vadászatra indul - és ilyenkor gyilkos pusztító ongóliant törzsek indulnak meg a városok felé, hogy a rajtuk esett sérelemért elégtételt vegyenek. Az ongóliantokat csak a legtapasztaltabb kalandozók képesek megállítani, a legtöbbet (szám szerint negyvenhatot) eddig Toborzásgátló Vlagyimir ölte meg. (A halhatatlanok rekordjait senki sem tartja számon, Dornodon, a leghírhedtebb ongóliant-vadász valószínűleg csak kacagna Vlagyimir nyomorúságos teljesítményén.) Ha esetleg te is ongóliant-ölésre adnád a fejed, nem árt, ha tudod - nagyon, NAGYON tapasztaltnak kell ahhoz lenned, hogy Merészséged akár 10-re állításával harcot kezdeményezz. Ha pedig a direkt FT-re hagyatkozol, nyáladat csorgatva a hatalmas kincsek után, amit az ongóliant a zsákjában hordoz, ne feledkezz meg az ongóliant pusztító tűzleheletéről, amelynél csak a sárkányoké halálosabb... |
CSONTPÁLCA (329. TÁRGY) A csontpálca egy speciális, művészien faragott bot, amely komoly varázshatalommal bír egy megfelelően képzett varkaudar mágus kezében. Ha te megszerzel egy ilyet, a varázsszó híján legfeljebb ütőfegyvernek használhatod, de annak nagyon hatékonyan: a csontpálca alapsebzése fixen 22 életpont (persze ezt az ellenfél védekezése ugyanúgy csökkenti, mint más fegyvereknél). A vékony fegyver eme iszonyatos sebzését természetesen a belőle használatkor kiáramló mágikus energia adja. Ez egyben azt is jelenti, hogy a csontpálca helyes használatához legalább 5-ös taumaturgia szakértelem szükséges (egyébként a pálca felrobbanhatna a kezedben). Mivel a csontpálca tölteteinek száma korlátozott, ezért minden harc után, amikor a csontpálcát használtad, van 20% esély, hogy a csontpálca elveszti mágikus töltését. Ilyenkor a hasznavehetetlenné vált pálcát automatikusan eldobod. |
Erő: | 24 (28) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 140 cm |
IQ: | 29 | Támadás: | 23 (24) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 27 (29) | Védekezés: | 38 (41) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 173/173 év |
Egészség: | 28 | Életpont: | 295/153 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 | Varázspont: | 513/0 | Pénz: | 3254 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/8 | Pszi pont: | 127/74 | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/55 | ökölvívás: | 10/68 (+8%) | szúrófegyverek: | 23/80 (+6%) |
vágófegyverek: | 10/64 | ütőfegyverek: | 3/37 | lőfegyverek: | 23/30 |
dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 277 időszaki: 13 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/1 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 33/99 (+54%) | 3. lopás: | 2/70 |
4. mászás: | 7/47 | 5. csapdakészítés: | 14/18 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/18 (+29%) |
7. gyógyítás: | 39/62 | 8. titkosírás: | 4/57 | 9. felderítés: | 17/5 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 7/68 | 11. teológia: | 11/71 (+7%) | 12. taumaturgia: | 30/51 (+2%) |
13. szerencsejáték: | 2/69 | 14. versengés: | 9/27 | 15. harcművészetek: | 5/71 |
16. zene: | 8/93 | 17. szörnyismeret: | 15/23 (+34%) | 18. pszi: | 21/88 (+12%) |
19. zárnyitás: | 2/10 | 20. vadászat: | 24/97 | 21. bányászat: | 18/35 (+67%) |
22. úszás: | 8/64 | 23. főzés: | 7/66 | 24. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ) |
elfogod vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 64 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), ryuku ostromteknős (#362), nómenklatúra (#158), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | quwarg szabotőr (#301) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
3.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 3) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: quwarg-ász (101) mozgalom ereje (106) gyógyító totem (116) quwargok leigázása (122) a barátság melege (155) b. tudat formálása (162) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a bunkó megszólal (242) a butaság ára (273) a quwarg szaga (283) vérdíj (301) magiometer (314) erősebb quwargszag (319) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 27 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 181 TU szükséges.) tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 2 | aurach fog (#657) | 1 | huhogó bibe (#332) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 17 | spiritusz (#170) | |||
1 | szopókő (#259) | 1 | varkaudar tekercs (#653) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
117 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
2 | csontpálca (#329) | 29 | drótszőr (#37) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 8 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 4 | rézdarab (#70) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 1 | vasérc (#152) | 2 | vízionár szem (#102) |