Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 27. 9h:03' EZ A 390. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD 391. játékheted kezdete: febr. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
v 7 87 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 107 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 224 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 126 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [188,46] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északkeletről folyik délnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy földsárkány előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg nagymester lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester jobb középső lábát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
v 55 | elmormolod az 55. varázslatot |
v 55 | elmormolod az 55. varázslatot |
v 55 | elmormolod az 55. varázslatot |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
v 55 | elmormolod az 55. varázslatot |
v 55 | elmormolod az 55. varázslatot |
v 55 | elmormolod az 55. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
rm 127 311 178 | rombolsz a 127. tárggyal a 311. tárgyat 154 pontért |
im | imádkozol |
m 2 | mozogsz keletre |
rm 127 395 115 | rombolsz a 127. tárggyal a 395. tárgyat 69 pontért |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
DZSUMBUJHARCOS BÓLA (1458. TÁRGY) Te is megfigyelted már, hogy szinte minden élőlénynek van olyan testrésze, amelyre egy jól irányzott dobással, súlyokkal ellátott szíjakat lehetne tekerni. Igen, ez a fura, golyókból és szíjakból álló valami a bóla! Ezt a nagyszerű dobófegyvert 3 teriád kobakból és 3 parittyából magad is elkészítheted, de csak akkor, ha már van nálad egy másik, mintának. Ehhez a KT 1458 parancsot add ki, 5 TVP-ért. Ez a remek dobófegyver egy ügyes vadász kezében 6D6+3 sebzést képes okozni, és nagyon nehezen veszik el. A sebzést kisebb részben a szíjak szorítása, nagyobbrészt viszont a kobakok ütése okozza, ezért a bóla ütőfegyverként sebez. Használni akkor tudod, ha dobófegyver szakértelmed már legalább 10-es. Az elhajított bóla a levegőben olyan félelmetes hangot ad (hála a zsugorított koponyákon átáramló levegőnek), hogy az áldozat szinte megkövül a rémülettől. Mindezért a dobáskor +5 támadást kapsz. |
KRÓNIKA (1725. TÁRGY) A világégés előtti időkből maradó ősi történeteket olvasva értékes tapasztalatokra tehetsz szert. Amíg a krónikák a birtokodban vannak (nem kell KF-elni őket, de a bankból nem fejtik ki hatásukat), rendszeresen újraolvasod őket, így folyamatosan élvezheted az előnyeiket. Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulóban. Segít megérteni az ősi varázslatokat is, így minden egyes birtokolt krónika kettővel csökkenti az ősteológia és őstaumaturgia megvásárlásához szükséges teológia és taumaturgia szinteket. Ráadásul minden egyes krónika 1%-kal növeli a kapott tapasztalati pontokat. Ilyen értékes kincstől természetesen nem fogsz megválni, ezért a krónika nem átadható tárgy. |
DENTOR SZÜTTYŐ (590. TÁRGY) Egy aranytű segítségével egy dentor bőrből kiváló szüttyőt készíthetsz, amely megfelelően alkalmas a kátrány tárolására. Hogy a fekete kulimász ki ne folyjon, dugóként használj egy ében tobozt. A dentor szüttyő elkészítése 15 TVP-be kerül, és 10 csepp kátrány tárolására alkalmas. |
MÁGIADAGÁLY (132. VARÁZSLAT) Egy igazi főpap mostanra már egyike egyben a leghatalmasabb varázslóknak is. Jól tudja, hogy a varázslatainak sikerébe és erejébe nagy súllyal számít a taumaturgia szakértelme. Ennek időszakos megturbózását segíti a mágiadagály: elmondásakor, 5 VP és 25 VP árán a következő táborozás végéig 10-el megnő a taumaturgia szakértelmed. Anyagi komponense egy csepp sáfránypor. Ha többször elmondod a mágiadagályt, a hatás nem adódik össze. |
HADISZERENCSE III. (59. VARÁZSLAT) Minden hadiszerencse varázslat közül ez a legerősebb. Ezt elmormolva, igen valószínűtlenné válik, hogy abban a fordulóban bármilyen speciális támadás sikerrel jár ellened, ugyanis négyet ad a szerencsédhez! Nem működik együtt más hadiszerencse varázslatokkal, felrakásakor a régebbi hadiszerencse varázslatok törlődnek. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy rókafarok. |
ESSZENCIAVÉDELEM (165. VARÁZSLAT) Iszonytató érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális életerődet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik átkeltek a csatornán: ez ellen biztosít védelmet az esszenciavédelem, egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. |
ENERGIAPAJZS (103. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Ez a különlegesen erős védekező varázslat tökéletes védelmet nyújt mindenfajta energiatámadás (tisztítótűz, energiatüskék, stb.) ellen. Elmondása 20 VP-t igényel, anyagi komponense egy trikornis szarv! |
Erő: | 28 (34) | Szint: | 21 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 27 (50) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 31 (57) | Védekezés: | 121 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 18 (22) | Életpont: | 405/586 | Jellem: | gonosz (599) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (48) | Varázspont: | 576/416 | Pénz: | 1909 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 7/3 | Pszi pont: | 78/32 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/8 | ökölvívás: | 28/91 (+2%) | vágófegyverek: | 10/94 |
lőfegyverek: | 6/46 | dobófegyverek: | 25/76 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (170%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/36 | 2. nyomkövetés: | 43/84 (+10%) | 3. lopás: | 11/82 |
4. mászás: | 12/96 | 5. csapdakészítés: | 15/96 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/97 |
7. gyógyítás: | 30/98 | 8. titkosírás: | 4/6 | 9. felderítés: | 21/21 |
10. szörnyidomítás: | 4/7 | 11. teológia: | 31/46 (+34%) | 12. taumaturgia: | 21/92 (+1%) |
13. szerencsejáték: | 1/22 | 14. versengés: | 11/37 | 15. harcművészetek: | 31/76 |
16. zene: | 6/13 | 17. szörnyismeret: | 26/36 | 18. pszi: | 11/94 (+7%) |
19. vadászat: | 6/5 | 20. bányászat: | 14/17 | 21. úszás: | 10/2 |
22. főzés: | 13/28 (+10%) | 23. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 8 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 110 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165), Chara-din fattya (#236), magger (#747), taalru (#249), Orkhan Thai (#238), Notermanthi (#257) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
becsületjel (#158) | vámpirizáció (#1) | hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
sötét halál (#45) | >> | velociraptor (#161) | tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | tűzeső (#61) | >> | Mnebolath (#237) | |
sötét halál (#45) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
tűzeső (#61) | >> | Orkhan Thai (#238) | izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi (#257) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | kétfejű troll (#163) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Piha! Már minden álomvirágtól szaglik, pedig a kalandozóknak csakis rémálmaik lehetnének! Gyomlálj ki ötöt e gazból. (számláló: 0) |
2.) Ölj le három jól kifejlett példányt a következő lényből: bávatag golombár! (számláló: 2) |
3.) Sheran druidái meg akarják akadályozni a következő világégést. Valamit tenned kell! Irts ki egy szent tölgyet! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzpenge (#126) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | rókafarok (#124) | 2 | rövid íj (#107) | |||
6 | szvó-ektoplazma (#151) | 6 | téfea-agy (#172) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
51 | arany (#50) | 2 | bumeráng (#249) | 1 | fekete gyöngy (#99) |