204. forduló, 206. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 23. 9h:33'
EZ A 218. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD
219. játékheted kezdete: márc. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [310,63] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 mágusszelencét (2450 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 dözmöng szív (eladási ár: 65 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 51 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bordacsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+98 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+312 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 808. hetének nyerőszámai: 11, 19, 5. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 42 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
280 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 536.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 534.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 532.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 530.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 530.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 528.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 388% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 528.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 522.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 522.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

* 5. KP: energia fejlesztése 20
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. A fejlesztés már befejeződött, egyenlőre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

bb 36 56 74 beraksz a bankba a 36. tárgyat (56 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 94 fáklyát. Beraksz a bank széfjébe 72 mákrózsa virágot. Beraksz a bank széfjébe 6 csontkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

kf 1076 3 kézbeveszed/felveszed az 1076. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a mágusszelencét. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

hh 1098 1096 1096 használod az 1098. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 521.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy pillanatnyi homály után kitisztul a kép. Füves mezőn állsz, kezed egy fegyvert markolászik. Melletted Raia papok állnak, akik egyetlen cél érdekében gyűltek ma itt össze. Leigázni a világot, és minden törvény fölé magukat kikiáltani. A másik oldalon - a tisztás túlsó oldalán - csenevész hadsereg gyülekezik, ifjú trollok, kétbalkezes elfek, és fegyverüket esetlenül markolászó gnómok alkotják. Ők lehetnek az ellenség. A melletted álló hadvezér támadást kiált, miközben meglengeti a kezében lévő jogart... Mintha vízbe mártottad volna a fejed, olyan gyorsan térsz magadhoz. A kút előtt állsz, csak egy emlékkép maradt: a nyílvesszők záporában történt esztelen rohanás előre, mindig csak előre. 6666 tapasztalati pontot kaptál. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 517.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a hósárkánybőr csizma, merthogy egészséget növel, ha magukra aggatják." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 513.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Virido-Auricomus egy ryuku ostromteknőst fogott be, hogy a holmiját cipeltesse vele." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 509.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 30 varázspontot kaptál. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 505.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a vortex talizmán, merthogy intelligenciát növel, ha magukra aggatják." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 501.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögő hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltődött fel. (+28 varázspont.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 497.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a mithril láncing, merthogy ügyességet növel, ha magukra aggatják." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 493.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Keresd az ében halálhajcsár nyomait, mert a legyőzött példányoknál mindig Thargodan esszenciát találhatsz." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 489.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Vársz pár pillanatig, de nem történik semmi... Már épp fordulnál el, amikor észreveszed a kút padkáján fekvő tárgyat. Közelebb lépsz, és beazonosítod: ez egy ytterium kőzet. Hurrá, ez most már a tied. (ld. enc.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 485.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a csapatmunka. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 15 százalékkal nőtt.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 481.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Éles szitkozódás hangja üti meg a füledet. Egy zöldfülű kalandozó keresgél valamit a hátizsákjában, és mivel nem találja, a legcifrább káromkodásokkal zavarja a környék csendjét. Közelebb lépsz, és kiemeled a csilingelő aranyérmét a hátizsák egyik zsebéből. A kalandozó hálás, és elmondja, elnézést az iménti durva kifejezésekért, de mentségére legyen mondva, azt hitte, nem lesz meg a pénz, és nem fogja tudni ma használni a csodák kútját. Ez számára a katasztrófával egyenértékű esemény lett volna. Örülsz, hogy segíthettél. (+1 jóság.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 477.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Innen keletre 174, északra 141 mérföldre egy sérült smaragd sárkány várja, hogy az idő begyógyítsa a sebeit." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 473.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Észreveszel egy quwargot a földön, épp eltűnni készül egy repedésben a földön. Még agyontaposhatod! Már emelnéd a lábad, de aztán meggondolod magad. Ne pont a csodák kútja előtt haljon meg szegény. A piciny teremtmény kihasználva tétovázásodat elillan. (+1 jóság.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 469.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Most veszed csak észre, hogy egy aprócska quwarg mászik végig a kút peremén. Tenyereddel csapsz rá, mielőtt még elfuthatna. Valahogy sokkal jobban érzed magad ettől az irgalmatlan cselekedettől. 6666 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 465.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Megjelenik előtted a kút szelleme. Elmondja mi az, amit még nem árt, ha tudsz a vadászat szakértelemről, utána magadra hagy, hogy töprenghess a dolgokon. (Szakértelmed 14 százalékkal nőtt.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 461.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Lamzorgárpók által üzemeltetett boltban még 3 párducbőr kapható!" Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 457.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Észreveszel egy quwargot a földön, épp eltűnni készül egy repedésben a földön. Még agyontaposhatod! Már emelnéd a lábad, de aztán meggondolod magad. Ne pont a csodák kútja előtt haljon meg szegény. A piciny teremtmény kihasználva tétovázásodat elillan. (+1 jóság.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 453.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Roóklóptúrhhum által üzemeltetett boltban még 1 ryuku tájoló kapható!" Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 449.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Más kalandozók már tudják, te talán még nem: a varkaudar katona elleni legjobb fellépés, ha a kivillanó vállát támadod." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 445.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Nrimdorjiusmurr boltjának raktáraiban még 13 kék orchideát találhat az élelmes vásárló." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 441.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Hamarosan eljön a pillanat, hogy a szélkeltést is elsajátíthatod. Ez egy a varázslói varázslatok közül." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 437.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Keresd a velociraptor nyomait, mert a legyőzött példányoknál mindig raptor karmot találhatsz." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 433.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Segíts a helytartói hivatal lakóinak! Odaadásodat 25 arannyal fogják jutalmazni." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 429.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Innen keletre 135, délre 48 mérföldre van egy gejzír. Látogasd meg, ha egy kis izgalomra vágysz!" Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 425.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Higgadt kegyetlenségéről híres Wynie pillanatok alatt miszlikbe aprított egy ongóliantot." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 421.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 1 réz masszariasztót. Biztos, hogy neked szánta a kút. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 417.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 1 cru formázó minta lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 413.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Mit tegyél, ha a csontváz lordot sodorja utadba a vakszerencse? Támadd a zörgő csontját, az a legérzékenyebb pontja." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 409.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Innen nyugatra 147, délre 72 mérföldre egy feldühödött bányászvorthag várja, hogy valaki megleckéztesse." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 405.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Néhány pillanat telik el csupán, amikor észreveszed, hogy újabb gondolatok merültek fel benned a mászás kapcsán. (Szakértelmed 12 százalékkal nőtt.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 401.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Épp egy kalandozó megy el melletted a legyengült tüskés gigaférgén, amikor egy nyílvessző száguld át a téren, és egyenesen a nyakába fúródik. A lovas tehetetlenül zuhan az utca porába, a hátas pedig elszabadul. Csak úgy marcangolja szét a bámészkodó embereket, míg ott nem teremsz, és felkapaszkodsz a hátára. Egy beidomított jószágot nem is olyan nehéz meglovagolni. Legalábbis eleinte úgy tűnik, meg eddig úgy tudtad, de most ez a dög le akar dobni a hátáról. Néhány pillanatba beletelik, míg végzel vele. Mindenki hálás a környéken. (+1 jóság.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 397.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Miközben a kúttal voltál elfoglalva, melletted felgyorsulnak az események. Épp egy hetyke elf lánynak szúrták le a troll testőrét, álarcot viselő banditák. Most épp a lánnyal készülnek tenni valamit... Hát ezt nem hagyhatod. Rohanva indulsz az eset helyszíne felé. Szerencsére a banditák szétrebbennek jöttödre, nincs szükség harcra. Az elf lányka hálát rebeg, majd miután megígérteted vele, hogy ezentúl jobban fog vigyázni, eltűnik az utca másik végében álló kocsmában. Megint bajba fog keveredni, gondolod, de ez ellen már nem tehetsz semmit. (+1 jóság.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 393.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+3 védettség forduló végéig.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 389.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Azért szeretik a kalandozók az aranyozott klipszet, mert viselése szerencsét növel." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 385.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A kút szelleme megjelenik előtted. Lebegő kezei egy tárgyat nyújtanak feléd, miközben ajkai a nevedet suttogják. Szemügyre veszed, mit kaptál: egy párducbőr övtáskát. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 381.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[364,67] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Felismered a közeledőt. Csak egy Mnebolath. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel felnyitod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. 2188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt.
Összeakadsz Touchrawaggal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Raia félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy csontamulettet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy monstrum vállvédőt, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Raia csataszoknyáját, egy regeneráló gyűrűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy törpe bakancsot visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy mópat gigász trófea és egy entitás manifesztum trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Fényhozót, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Mentális auráját felismered, ártatlan fehér, mint a Tied is. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően nyomkövetés szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Ashymmal. Fairlight kisebb avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany sárkányvállapot, egy árnygyűrűt, egy bársony övsálat, egy derit láncvértt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gárdista övcsatot, egy gyakorlónadrágot, egy Hantas karperecét, egy Hatalom Karkötőjét, egy kisebb napkorongot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mihlanil övet, egy natharion talizmánt, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy vámpírkesztyűt, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy quwarg gigász trófea és egy quwarg ölész trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [364,66] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősvortexet. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Dred Hornwill előtt. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat Chara-din fattya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Végleg elfelejtetted jégcsóva nevű varázslatodat. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya bal oldalát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 4 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [364,65] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő Tguarkhan nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 52 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A Tguarkhan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy trófea nyaklánc, egy kristálygömb, egy ezüst kulcs és egy borostyán függő. 1585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 366.]

m 1 mozogsz északkeletre
[365,64] A terep változik: ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy áldott okerón közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón fejét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel néhányszor megcsapod az áldott okerón bal hátsó lábát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón kitines ollóját. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a bal karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod az áldott okerón bal vállát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az áldott okerón jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az áldott okerón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy lovagi tábort. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész tutajt. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Gort Grán formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Egyszercsak megpillantod egy fekete, kontyos hajú, zöld szemű, kecskeszakállas gnóm férfi táborát. Fekete a bőre. Chara-din személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy hakamát, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy káosz szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kreiton palástot, egy kyorg köpenyt, egy lánghordozó gyűrűt, egy moa csiptetőt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval. zafírját, egy ősi kígyóbőr övet, egy sodét, egy szerencsetalizmánt, egy teriádbőr karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy torz fülkarikát, egy troglodita gyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy Virotac gyűrűjét visel. Felszerelését egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy árnygólem trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biethlan kardot, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[5 pontot használtál fel, van még 361.]

be 624 328 5 bemész a 624. épületbe
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[364,64] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. A távolból robbanások hangját hallod. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Tguarkhan került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 32 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő, egy aranygyűrű, egy arany és 3 ezüst nyaklánc. 1585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mocsári penkét.
Találkozol Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy gyakorlónadrágot, egy Harcosok érmét, egy hősi övcsatot, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy Mamajaga kőcipőjét, egy mihlanil medált, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy quwarg ölész trófea, egy quwarg gigász trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított quwarg harcos. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [363,64] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősvortexet. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Rhiannon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy sárkányfajzat. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sárkányfajzat nyakát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat bal szárnyát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a sárkányfajzat jobb első lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat jobb hátsó lábát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a sárkányfajzat fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A sárkányfajzat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3013 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! Az ég színe vörösről zöldre vált. Sajnos, az érdekes természeti tünemény rövid ideig tart. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}


Találkozol egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember nővel. Fairlight főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy Batharak vállemezét, egy Eldereth kristályt, egy Gorhud gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy kalózcsizmát, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kentaurusz trófea, egy varkaudar katona trófea és egy szánalmas pondró trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Hétkilenced. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [362,64] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy.

[15 pontot használtál fel, van még 346.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[361,63] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. A távolból robbanások hangját hallod. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan tábort. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. Lélekszívó csápok nyúlnak feléd, de te elhessegeted őket. Egy Orkhan Thai intéz feléd kihívást.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (48 életpontot vesztettél.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gordon Marlo orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+205 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [105 pontot használtál fel, van még 241.]

v 96 310 63 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(361,63) Orkhan Thai (#238), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720)
(363,64) ősvortex (#587), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), érclelőhely, sárkányfajzat (#340), Hétkilenced (5705. kalandozó)
(364,64) Tguarkhan (#212), térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), Fekete Köpeny (1808. kalandozó)
(364,65) Tguarkhan (#212)
(364,66) ősvortex (#587), művészi porolit (#720), Chara-din fattya (#236)
(364,67) Mnebolath (#237), térkapu (#452), nekrofun (#173), Touchrawag (3425. kalandozó), Ashym (5291. kalandozó)
(365,64) áldott okerón (#336), lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), régészeti lelőhely (#1208), oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), egy gnóm férfi

[310,63] Épületek tűnnek fel. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csodák kútját.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 231.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 228.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
A fejlesztés már befejeződött, egyenlőre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 28 fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.)

[28 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 13, 18.
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a Thargodan illúzió hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 346 pontot. A következő körben tehát 546 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


YTTERIUM KŐZET (965. TÁRGY)
Az ytterium bányászatában már a három birodalom (Esthar Császárság, Bo'adhun Barbárság, Kyorg Birodalom) virágzásának idején is remek lehetőségek rejlettek. Annak idején is akkora ritkaságnak számított erre a rózsaszín, ökölnyi méretű drágakőre bukkanni, hogy a tehetősebb kereskedők sok-sok aranypénzt megadtak egy-egy felszínre került darabért. Ez nem is véletlen, hiszen az ytterium fontos alkotóeleme volt a régen ismert mindent elsöprő ősi varázslatoknak. A mágia múltba veszett rituáléit ma már senki nem ismeri. Csak az itt-ott még felbukkanó ytterium kőzetek emlékeztetnek arra, hogy létezett valaha egy világot uraló sokkal nagyobb hatalom.

THARGODAN TÁBOR (588. TEREPTÁRGY)
Néhány Thargodant pillantasz meg, amint épp egymással verekszenek! Amikor az egyik Thargodan feltépett torokkal a földre kerül, a többiek egymással marakodva szívják el a belőle kiáradó sötét energiákat. Ezután a szörnyek röhögve szórakozni kezdenek: élő mópatokkal dobálnak célba egy fekete kaktusz tüskékkel teleszögelt, kifeszített bőrkeretre. A mópatok visítva toccsannak szét a tüskéken. Itt az ideje a cselekvésnek: le kell, hogy csapj a Thargodan táborra! Ehhez a KUT 60 parancsot add ki. Ha szerencséd van, megszerezheted a Thargodanok féltve őrzött kincseit! A csatamezőkhöz hasonlóan, egy körben csak egyszer kutathatsz a Thargodan táborban. A felderítés szakértelem fejlődése a csatamezőkhöz hasonlóan működik, azonban isteni küldetésnél nem számít csatamezőnek.
Megjegyzés: a Thargodan tábor különösen veszélyes, csak 30. szint fölötti kalandozóknak ajánljuk!

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 205. fordulód.

Erő: 31 (38) Szint: 23 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 26 (33) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 25 (36) Védekezés: 86 Menekülés: 15 % Életkor: 6/7 év
Egészség: 25 (30) Életpont: 408/238 Jellem: jó (518) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (44) Varázspont: 965/138 Pénz: 826 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/8 Pszi pont: 182/260 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 248
Eddig összesen 1332 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25619 TP-t kaptál. Jelenleg 1146007 TP-d van. A következő szinthez még 53993 TP szükséges. Trófeáid: méregelementál, viharóriás, árnylord. A 200. fordulódban 5530 arany került a bankszámládra. 5612 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 28 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 26
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 37 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 17 (+1) 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 47
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 22 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 35 11. taumaturgia: 60 12. versengés: 9
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: * 23 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 3 (+1) 20. bányászat: 8 21. úszás: 11
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs II (#63)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), jégcsóva (#41), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
védelem tűz ellen (#38)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ha meg akarod ismerni az egyik leghatalmasabb tűzvarázslatot, 50 pirkitet kell áldoznod.
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.)
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 6 csontkulcs (#74) 1 deus ex machina (#1)
94 fáklya (#36) 62 mákrózsa virág (#56) 1 tükör (#43)
5 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
59 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 aranygyűrű (#193)
1 bordacsont (#16) 2 borkonyó bibe (#312) 1 borostyán függő (#162)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 cru formázó minta (#300) 1 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst kulcs (#184) 3 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüstshuriken (#327)
1 kaja (#2) 1 kristálygömb (#265) 1 párducbőr övtáska (#1117)
1 réz masszariasztó (#436) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 ytterium kőzet (#965)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(310,63) csodák kútja (#1096)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az új kőbőr (507-es) képesség hatása nem íródott ki a csatában, javitva. - Az 1-es labirintusban többen jelezték, hogy halálos csapdák várták őket. A hiba okát sikerült megtalálnom és javítanom.
- A 126-os labirintusban volt egy nyithatatlan ajtó (szerencsére nem volt semmi értékes mögötte), javítottam.
- Bekerült a játékba egy új varázslói varázslat, a helyreállítás. Egy adott mezőn helyreállítja a tereptárgyakat (másznivalók, csatamezők stb), de azokat nem, amelyeket építettek (oltár, templom). A varázslatot 100-as taumaturgiától lehet megvenni a varázslótornyokban.
- A támadás és védekezés auraerősítéssel módosított értékét a karakterlapon külön, az alap támadás ill. védekezés után tüntetem fel, mert eddig többen nem hitték el hogy kiíródik a karakterlapon :)

Üzenet küldése a karakternek