205. forduló, 207. forduló, Sir Gilbert Erail összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. febr. 10. 21h:05'
EZ A 1100. JÁTÉKHETED, 206. FORDULÓD
1101. játékheted kezdete: febr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3481
SZÁMLA : XXXX

SIR GILBERT ERAIL KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,57] koordinátán.
A táborozás 2. napján összefutsz egy göndör aranyhajú, zöld szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr ministránsa. Egy alligátorbőr cipőt, egy angyalok gyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst éjmedált, egy ezüst papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsekockát, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy Tharr Keresztjét visel. Felszerelését egy quwarg parafenomén trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy zombi mester trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Tapírnyúzó Carmen. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 8. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű kobudera nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia fanatikusa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy ezüst éjmedált, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy quwarg nagymester trófea, egy zombi mester trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Shirava. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A táborozás alatt valamilyen számodra érthetetlen módon szopókő(vek) került(ek) hozzád. Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Varázserőd regenerálódik. (+109 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

* 2. KP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+68 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy kardszárnyú pocok.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal végigmetszed a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal felnyitod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A kardszárnyú pocok ollója a levegőben csattan. A kardszárnyú pocok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 326.]

* 3. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+11 támadás). [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 4. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) Mire végzel, sajnos már az eszköz teljesen elkopott. Eldobod a továbbiakban hasznavehetetlen fenőkövet. [8 pontot használtál fel, van még 313.]

* 5. KP: h 1546 0 0 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 312.]

kt 19 70 elkészíted a 19. tárgyat (70 darabot)
Begyűjtöttél 70 kerek követ. Egészséged TF-elődött. [70 pontot használtál fel, van még 242.]

ek 99 t. energia kisütése: 99
Ebben a körben más KT tagjainak is tudsz átadni tárgyat, TU-t, infót. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 232.]

a 19 5074 70 átadod a 19. tárgyat az 5074. kalandozónak (70 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-3 TU.] Ok, sikeresen átadtál 53 kerek követ Ignatus részére. [5 pontot használtál fel, van még 227.]

in 4346 2435 2439 leírod a 4346. kalandozónak a 2435. kalandozót a 2439. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmondod, hogyan néz ki Shirava. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ezüst éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

in 4346 4567 leírod a 4346. kalandozónak a 4567. kalandozót
Információt küldesz tudattársadnak. Elmondod, hogyan néz ki Tapírnyúzó Carmen. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

hu 1758 212 124 hulladék: 1758 212 124
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mocsárivércszemet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dorony tüdőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

tno 1 3 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. Sajnos a Ghallán uralkodó genetikai törvényszerűségek miatt lehetetlen, hogy a TNO paranccsal egy olyan tulajdonságodat növeld meg, amely már 12-vel vagy még többel haladja meg a leggyengébb tulajdonságodat. Testi vagy szellemi nyomorék válna belőled így. Ez persze nem jelenti azt, hogy TF paranccsal vagy egyéb módon nem lépheted át ezt a bűvös határt. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

hu 162 1623 192 hulladék: 162 1623 192
Hulladék, ezért nem gyűjtesz borostyán függőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranyozott klipszet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyöngysort. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

h 1894 3 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 3 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [3 pontot használtál fel, van még 224.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 219.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 214.]

v 6 elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [5 pontot használtál fel, van még 209.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

101 102 103
56
57
58
(102,57) kardszárnyú pocok (#152)

[93,52] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 199.]

be 572 3 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 145 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 149.]

be 572 5 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 99.]

m 3 5 4 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre
[94,53] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Yurk, a profi közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Yurk, a profi mozgékony testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal kilukasztod a Yurk, a profi testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megvágod a Yurk, a profi bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Yurk, a profi gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc és egy borostyán függő. Szereztél 3 ork csodaszert. 915 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 10 álomport 10 aranyért, 17 bordacsontot 34 aranyért, 16 dorony tüdőt 128 aranyért, 4 fülemüle agyart 20 aranyért, 2 gromak bőrt 16 aranyért, 2 lidércesszenciát 14 aranyért, 2 mocsárivércszemet 10 aranyért, 1 nektoraf faggyút 3 aranyért, 1 raptor karmot 12 aranyért, 7 rókafarkat 21 aranyért, 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért, 7 tigroszlán fogat 7 aranyért, 7 vasércet 14 aranyért.
Összefutsz Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy goldugar! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges.
Elmosolyodsz, majd vad csatakiáltással a másikra rohansz.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Öregedett 1 évet. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 112 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod Kensoi testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod Kensoi testét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megvagdalod Kensoi bal lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. Ököllel Kensoi halálos csapásokat osztva péppé veri a testedet. Valamilyen fura harcművész-technikát használt. (5 támadástól 192 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Rövid karddal Kensoi néhányszor megkarcolja a bal válladat. Valamilyen számodra ismeretlen technikát alkalmazott. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! A következő másodpercben súlyos csalódás ér: áldozatod csak úgy hipp-hopp, eltűnik! Valószínűleg deus ex machinája volt, el kellett volna lopni tőle azt előbb. 9 600 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 351, gyógyulás: 0, összesen: -351 ÉP}


Összefutsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea díszíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Vérre szomjazva, kihívást intézel felé. Majd megmutatod Neki!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 81 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 96 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. {Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}


Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+93 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+61 életerő.)

(Továbbmész...) [93,54] Folytatod sétádat a házak közt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos jobb oldalát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.).
Eladsz 1 aranyozott klipszet 32 aranyért, 2 borostyán függőt 12 aranyért, 1 gyöngysort 48 aranyért.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [96 pontot használtál fel, van még 3.]

be 760 bemész a 760. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 758 bemész a 758. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 2 5 7 mozogsz keletre, délnyugatra, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 1 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. 2 kaját töm magába a púpos burástya. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 347 pontot. A következő körben tehát 347 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI ERŐSÍTÉS (527. TUDATI KÉPESSÉG)
Köztudomású, hogy a klasszikus lőfegyverek hatékonyságát két tényező befolyásolja: a pontosság, és a kilőtt lövedék sebessége. A dobófegyverek esetében ez annyiban módosul csupán, hogy gyakorlatilag bármilyen elegendően kicsi, és elegendően hegyes eszközt elhajíthatsz, ha van hozzá megfelelő szakértelmed. Miután tudatotok megtapasztalta a magasabb szintű kasztroplanáris eggyé válás élményét, szinte egyszerre ismertétek fel e tényezők tökéletesítésének új lehetőségét is. Ha a karod erejét, amivel az íj idegét hátrahúzod, vagy a dobótőrt lendíted ötven tudattársad mentális ereje sokszorozza, ha a kezed remegését ötven tudattársad koncentrációja csillapítja, nem lehet kérdéses, miféle fenomenális eredményt fogsz produkálni! Elegendő egyetlen pillanatnyi koncentrálás, hogy elmétek eggyé váljon, és ez a frenetikus hatás bekövetkezzen! [Mostantól távolsági fegyvered a tapasztalati szinted egytizedével fog többet sebezni. Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás teljesen automatikus.]

KARAKTERLAP

Sir Gilbert Erail, egy fekete, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Tharr híve vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 206. fordulód.

Erő: 36 (53) Szint: 24 Merészség: 10/3 Magasság: 171 cm
IQ: 25 (36) Támadás: 50 Agresszió: 3 Testsúly: 88 kg
Ügyesség: 26 (36) Védekezés: 75 Menekülés: 30 % Életkor: 26/46 év
Egészség: 25 (34) Életpont: 524/348 Jellem: semleges (-15) Tul. pont: 4
Szerencse: 26 (1) Varázspont: 395/191 Pénz: 7521 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 21/1 Pszi pont: 44/44
Eddig összesen 1876 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 725 TP-t kaptál. Jelenleg 1 308 752 TP-d van. A következő szinthez még 91 248 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, kvazár kovács, ongóliant. A 171. fordulódban 38 arany került a bankszámládra. 57 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 14/56 vágófegyverek: 29/1 (+1%)
ütőfegyverek: 6/39 lőfegyverek: 26/2 (+2%) dobófegyverek: 3/68

Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); gránátlövedék (#526) (23 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,54 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 102,57
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 138
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 82 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/14 2. nyomkövetés: 37/82 3. mászás: 5/85
4. csapdakészítés: 12/94 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/77 6. gyógyítás: 42/79 (+66%)
7. titkosírás: 1/95 8. felderítés: 4/45 9. szörnyidomítás: 3/70
10. teológia: 21/61 (+1%) 11. taumaturgia: 48/87 (+13%) 12. szerencsejáték: 3/47
13. versengés: 10/10 14. zene: 112/20 (+33%) 15. szörnyismeret: 14/64
16. pszi: 5/64 17. vadászat: 11/3 18. vitalitás: 5/4
19. bányászat: 11/31 20. csapatmunka: 3/73

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 24, max: 50)
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35), noth szellem (#250), Mosthar (#6123), szubreális vámpír (#223), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117), Selymes Salina (#6119), Süpped (#6120), Békés Bodin (#6124), élőholt tigris (#766), Kensoi (#6122), csontváz lord (#177), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tormikus egér (#218), inváziós ellenfelek (#9089), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis (#104), érző szívű dromedár (#753), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
pusztító végzet (#106, 30 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (64) bűvölés (#20) (191) bűvölés (#20) (213) bűvölés (#20) (1230)
bűvölés (#20) (661) bűvölés (#20) (706) bűvölés (#20) (705) bűvölés (#20) (331)
harci induló (#443) csupasz izom (#28) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> 15. szintű lényekre banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> acélkolosszus (#35)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21, 41, 42, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 17, 47.
Kész: 1, 5, 6, 14, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 478, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47918.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 96.41 kg Megterheltség: 70%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 álompor (#396) 1 aranyozott klipsz (#1623) 17 bordacsont (#16)
1 borostyán függő (#162) 1 deus ex machina (#1) 16 dorony tüdő (#212)
1 fenőkő (#1618) 4 fülemüle agyar (#267) 3 gernim balzsam (#1894)
2 gromak bőr (#268) 1 gyöngysor (#192) 2 lidércesszencia (#1074)
2 mocsárivércszem (#1758) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 raptor karom (#281)
7 rókafarok (#124) 1 szvó-ektoplazma (#151) 7 tigroszlán fog (#63)
6 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
132 arany (#50) 17 kerek kő (#19) 1 orgyilkos tőr (#225)
3 ork csodaszer (#1228) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95
51
52
53
54
55
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland
(93,54) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587), orgyilkos (#131)
(94,53) Yurk, a profi (#958), fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), Kensoi (6122. kalandozó), Békés Bodin (6124. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - 300-ról 150-re csökkentettük az isteni küldetében elpusztítandó kiégett tűzkövek számát.

Üzenet küldése a karakternek