Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. máj. 9. 9h:12' EZ A 206. JÁTÉKHETED, 206. FORDULÓD 207. játékheted kezdete: máj. 16. A következő fordulódat legkorábban a 207. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
hu 225 65 | hulladék: 225 65 |
m 8 | mozogsz északra |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a quwarg harcos torát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 14 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a százfogú egyik csápját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [104,54] A sík vidéket bozótos váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy élőholt quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 22 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az élőholt quwarg bal középső lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 26 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1424 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) [105,55] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy malmot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját. Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy quwarg szabotőr. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 839 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 2 3 4 | mozogsz keletre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [107,56] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A napfényes Rin völgyben sétálsz.
(Továbbmész...) [107,57] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg szabotőr közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a quwarg szabotőr bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szabotőr csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 839 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
m 4 5 7 | mozogsz délre, délnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [106,59] Még mindig az erdőben vagy. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [18 pontot használtál fel, van még 97.]
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
[94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ve 272 1 | megveszed a 272. tárgyat 1 |
ve 328 1 | megveszed a 328. tárgyat 1 |
ve 26 10 | megveszed a 26. tárgyat 10 |
ve 329 5 | megveszed a 329. tárgyat 5 |
be 376 | bemész a szentélybe |
ext | visszadátumozás kérelem |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 354. szörnyet |
DEUS EX MACHINA KREÁLÁSA (95. VARÁZSLAT) Végre, istened megtanította, hogy hogyan kreálhatsz deus ex machinát! Először is a kőkalapácsoddal ketté kell roppantani egy pular kristályt, és beleönteni egy remák szívét. Ekkor mondod el a varázslat első részét, amely visszahívja az elpusztult remák lelkét, és megköti. Ezután 3 vasérc és 6 pirkit felhasználásával kikovácsolod a d.e.m. burkát (vaskohó nem szükséges, elegendő a varázslat által fejlesztett hő), hogy tartós és elpusztíthatatlan legyen. Végül elmondod a varázslat második felét, amely megalkotja, és véglegessé formálja a tárgyban rejlő nagyhatalmú varázserőt. A varázslat elmondása összesen 50 VP-t igényel, és 10 TVP-nyi koncentrációt. A fent felsoroltakon kívül még 10 isteni könnycsepp az anyagi komponens. |
ERŐSERKENTŐ KENŐCS (1405. TÁRGY) Niximiliti csak vonakodva adja oda ezt a fura, négyszögletes, fekete tégelyt. Láthatóan ez a legféltettebb találmánya. Azt mondja nem csak az erőserkentőt sajnálja, hanem azt is, aki rászokik. Erről azonban nem hajlandó többet elárulni, hiába faggatod. A krém ugyanolyan szurokfekete, mint a tartója, és az átható nadragulya-szag kéltséget sem hagy az egyik alapanyag felől, ezért eszed ágában sincs megkóstolni. A H 1405 paranccsal, ki tudja miért, a lágyékodra kell felkenni. Mindez 5 TVP-t emészt fel, de megéri a fáradozást! Olyan elementáris erő járja át a testedet, hogy még az istenekkel is birokra kelnél! A gnóm somolyogva még hozzáteszi, hogy párod is nagyon elégedett lesz majd veled (főképp, ha babát szeretne). [Erő tulajdonságod az erőd alapértékével növekszik meg.] A gnóm 3 gólem talizmánt kér a kenőcsért cserébe; amit a Küldetés Teljesítése: KT 1405 paranccsal bármelyik csodabazárban átadhatsz neki. Sajnos van néhány megkötés, és kivételszerűség: az Olimpián rögtön kiszúrják a szigorú tekintetű zsűri tagjai, és leoldják a hatását rólad; csak aktív tevékenységnél fejti ki hatását, ha a forduló végén megpihensz, elmúlik; és mind közül a legkiábrándítóbb korlát: egyszerre csak egy adag csodakenőcs hatása érvényesül. Ha már egy adagot magadra kentél, felesleges újabbal próbálkoznod. Az erőserkentőt Niximiliti még akkor is csak vonakodva fogja átadni, ha minden istenre megesküszöl: nem adod át másnak. |
ARANYTŰ (272. TÁRGY) Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens. |
THARGODAN ESSZENCIA (328. TÁRGY) Amikor első ízben lemészárolsz egy Thargodant, és nekiállsz felboncolni, megdöbbenve tapasztalod, hogy testfelépítése tökéletesen különbözik az általad megismert szervezetektől. Se szív, se máj, se tüdő. Csak valamilyen fekete folyadék, ami talán vér lehet. És egy furcsa, kocsonyás szerv, amely nagyon halvány kék fényt ad ki még most is, a Thargodan halála után! Bizonyára ez a Thargodan mágikus erővel bíró központi szerve. Némi spirituszt felhasználva, képes vagy tartósítani ezt a minden bizonnyal még sok dologra használható esszenciát. |
CSONTPÁLCA (329. TÁRGY) A csontpálca egy speciális, művészien faragott bot, amely komoly varázshatalommal bír egy megfelelően képzett varkaudar mágus kezében. Ha te megszerzel egy ilyet, a varázsszó híján legfeljebb ütőfegyvernek használhatod, de annak nagyon hatékonyan: a csontpálca alapsebzése fixen 22 életpont (persze ezt az ellenfél védekezése ugyanúgy csökkenti, mint más fegyvereknél). A vékony fegyver eme iszonyatos sebzését természetesen a belőle használatkor kiáramló mágikus energia adja. Ez egyben azt is jelenti, hogy a csontpálca helyes használatához legalább 5-ös taumaturgia szakértelem szükséges (egyébként a pálca felrobbanhatna a kezedben). Mivel a csontpálca tölteteinek száma korlátozott, ezért minden harc után, amikor a csontpálcát használtad, van 20% esély, hogy a csontpálca elveszti mágikus töltését. Ilyenkor a hasznavehetetlenné vált pálcát automatikusan eldobod. |
Erő: | 24 (29) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 18 (20) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 27 (29) | Életpont: | 287/179 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (29) | Varázspont: | 331/83 | Pénz: | 2916 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 19/13 | Pszi pont: | 87/60 | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/92 | szúrófegyverek: | 20/50 (+8%) | vágófegyverek: | 19/84 (+2%) |
ütőfegyverek: | 20/80 (+2%) | lőfegyverek: | 8/62 | dobófegyverek: | 20/51 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (175%) << mandibulakasza (#127) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -17.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 330 időszaki: 123 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/17 | 2. nyomkövetés: | 34/14 (+14%) | 3. mászás: | 11/27 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 13/32 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/20 | 6. gyógyítás: | 63/43 (+34%) |
7. titkosírás: | 5/38 | 8. felderítés: | 4/37 | 9. szörnyidomítás: | 9/38 |
10. teológia: | 20/99 (+8%) | 11. taumaturgia: | 23/21 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 1/68 |
13. versengés: | 7/51 | 14. harcművészetek: | 2/71 | 15. zene: | 10/37 |
16. szörnyismeret: | 11/26 | 17. pszi: | 14/46 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/18 |
19. vadászat: | 16/45 | 20. bányászat: | 25/84 | 21. főzés: | 8/57 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 55 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 6 darabot, csak egyszer), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
gyilkos sallank (#85), szőrlajhár (#141) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
3.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
139 | arany (#50) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
7 | bronzpenge (#126) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 5 | csontszablya (#64) | |||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rézpajzs (#73) | |||
1 | rézpáncél (#71) | 2 | rézsisak (#72) | 3 | szöges páncél (#65) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 5 | csontpálca (#329) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
10 | gyenge méreg (#26) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | madártoll (#112) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | Thargodan esszencia (#328) |