Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 7. 9h:22' EZ A 213. JÁTÉKHETED, 206. FORDULÓD 214. játékheted kezdete: aug. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5787 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 59. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
ek 7 21 3 | t. energia kisütése: 7 21 3 |
a 1133 5033 1 | átadod az 1133. tárgyat az 5033. kalandozónak (1 darabot) |
m 7 1 2 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, keletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak bal első lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a tüskés harci gromak bal vállát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 12, gyógyulás: 30, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [134,68] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy ragyás burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 11, gyógyulás: 14, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [135,68] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kardfogú fülemüle bal oldalát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a kardfogú fülemüle bal szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor bal oldalát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 30, gyógyulás: 25, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [137,67] Az erdőt síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [138,67] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy törpemammut került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a törpemammut bal hátsó lábát. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a törpemammut bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 1, gyógyulás: 22, összesen: +21 ÉP}
m 2 1 8 | mozogsz keletre, északkeletre, északra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a törpemammut bal oldalát. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut testét. Kritikus ütés! (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a törpemammut testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 6, gyógyulás: 26, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [140,66] Szűnni nem akar a zöld síkság. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku légiós. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ryuku légiós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 19, gyógyulás: 24, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [140,65] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Szigonnyal többször eltalálod a vércápa farkát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 67, gyógyulás: 14, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Szigonnyal megdöfködöd a vércápa farkát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 43, gyógyulás: 10, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [20 pontot használtál fel, van még 170.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +100 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 170.]
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 63, gyógyulás: 13, összesen: -50 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 42, gyógyulás: 10, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Szigonnyal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 62, gyógyulás: 13, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa jobb oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [20 pontot használtál fel, van még 70.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +109 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 70.]
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Elszántan a másikra rohansz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal többször eltalálod a vércápa farkát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Szigonnyal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan a másikra ugrasz. Szigonnyal többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
szk 360 361 351 | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 351. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 5. BP: | imádkozol |
Erő: | 20 (35) | Szint: | 17 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 29 (33) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 459 kg |
Ügyesség: | 18 (21) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 27 (31) | Életpont: | 372/270 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -12 |
Szerencse: | 29 (35) | Varázspont: | 383/214 | Pénz: | 5712 arany | Kép. pont: | -7 |
Tudatpont: | 21/16 | Pszi pont: | 121/101 | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/34 (+132%) | ökölvívás: | 9/33 | szúrófegyverek: | 20/0 |
vágófegyverek: | 22/2 | ütőfegyverek: | 25/91 (+6%) | lőfegyverek: | 23/39 (+2%) |
dobófegyverek: | 22/50 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (170%) << vasalt bunkó (#181) (190%) << varkaudar szablya (#516) (190%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -8.); bumeráng (#249) (9 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/19 | 2. nyomkövetés: | 49/39 (+38%) | 3. mászás: | 16/64 |
4. csapdakészítés: | 15/0 | 5. csapdaészlelés: | 7/14 | 6. gyógyítás: | 17/46 |
7. titkosírás: | 10/8 | 8. felderítés: | 21/18 | 9. szörnyidomítás: | 4/34 |
10. teológia: | 42/90 (+17%) | 11. taumaturgia: | 32/64 | 12. szerencsejáték: | 4/11 |
13. versengés: | 13/64 | 14. harcművészetek: | 12/64 | 15. zene: | 8/17 |
16. szörnyismeret: | 22/10 (+20%) | 17. pszi: | 18/88 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/6 |
19. vadászat: | 5/66 | 20. bányászat: | 18/31 | 21. úszás: | 9/73 (+54%) |
22. főzés: | 14/70 (+10%) | 23. csapatmunka: | 3/8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), érző szívű dromedár (#753), manaelementál (#290) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), Etorlán (#5033), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | fagymágus (#650) | izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
3.) Egy hadvezér legnépszerűbb jelmondata: "Előre!" Imádkozz a csatorna keleti partján! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | gyógykenőcs (#313) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 2 | rókafarok (#124) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | 38 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
26 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 2 | gromak bőr (#268) | 22 | kaja (#2) | |||
1 | kavadu iszák (#25) | 1 | purifikátor háj (#269) | 7 | ugh méreg (#166) |