206. forduló, 208. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 6. 12h:17'
EZ A 225. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD
226. játékheted kezdete: okt. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [84,82] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Nerina Clarusdeával. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Tisztán érzed auráját: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon találkozol Halatir Maurlottal. Azt veszed észre, hogy egy szép fülemüle síp van nála, amit láthatóan nagy becsben tart. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd orrkarikát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy jégtroll trófea és egy ryuku csapásvezető trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy nektoraf cipeli. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló. Kedves, dicsérő szavakat mond neked, és hőstetteiről mesél. Amikor pedig beáll a kínos csend, gyorsan feloldja azzal, hogy átnyújt egy mákrózsa virágot. Érdeklődve hallgatod, de ez inkább udvariasságodból, mint az iránta való vonzalomból fakad. Nem jó nálad a pasi.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod megállapítani a nyomok alapján, hogy ki volt a tolvaj. Végtelen tudásodat és hatalmas tapasztalatodat felhasználva nem csoda, hogy a vizsgálódás eredményeképp pontosan tudod, hogy a tolvaj Fekete Menyét volt. Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. Minden varázserőd visszatért. (+36 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 339.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 339.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 334.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 5. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 329.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy szemmelverés varázslat! Felkészülsz a szemmelverésre. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 321.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [30 pontot használtál fel, van még 291.]

t 78 1 támadod a 78. szörnyet
FT 78 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[83,81] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északra nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos sallank. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a gyilkos sallank jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy színes dözmöng. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd a színes dözmöng testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a színes dözmöng testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. A színes dözmöng elhibázza az ütést csápjával. A színes dözmöng még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dözmöng szivet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [82,80] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.) A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [81,79] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe.

Felfedeztél egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 45 pontot kell rákölteni.) Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kényelmesen leülsz az öngyilkosjelölt orra elé.
- Ugorj, ugorj már! - kiáltod neki lelkesen.
- De már épp meggondoltam magamat, úgyhogy megyek is. - mondja ő zavartan.
- Na abból már nem eszel! - ugrasz talpra, és egy mozdulattal kirúgod alóla a fatuskót. A fickó még vergődik pár másodpercig, aztán végleg kimúlik. (+2 gonoszság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol Nerina Clarusdeával. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Mentális auráját felismered, undorító fehér! Egy jó! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[60 pontot használtál fel, van még 231.]

in 3957 7038 1407 leírod a 3957. kalandozónak a 7038. szörnyet az 1407. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy csupasz gigaféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) reflexélesítőt. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

in 3957 7037 1629 leírod a 3957. kalandozónak a 7037. szörnyet az 1629. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy gigaféreg lárva. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) koboldkoronát. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

in 3957 0 1618 leírod a 3957. kalandozónak az 1618. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fenőkövet. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

in 3957 0 1595 leírod a 3957. kalandozónak az 1595. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) illatos rózsaszált. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

in 3957 0 1589 leírod a 3957. kalandozónak az 1589. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Kalmárok Kémgömbjét. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

in 3957 0 1562 leírod a 3957. kalandozónak az 1562. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

in 3957 0 1552 leírod a 3957. kalandozónak az 1552. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) saválló fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

in 3957 0 1551 leírod a 3957. kalandozónak az 1551. tárgyat
Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

in 3957 0 1546 leírod a 3957. kalandozónak az 1546. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) varázskorsót. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

in 3957 0 1526 leírod a 3957. kalandozónak az 1526. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Mallon botját. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[80,78] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel kegyetlenül megütöd az uzbány testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy lápi hajlék van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [79,77] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy púpos burástya. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,76] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra. [60 pontot használtál fel, van még 171.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[77,75] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a törpékkel, hogy a holttestet itt helyben kell elásniuk. Semmi mászkálás, esetleg megbotlanak a törpék, és összetörik a koporsó! Szegénykék szomorúan bólogatnak. Hehe, nem ismerik sem a mesét, sem a méregsemlegesítés varázslatot! A biztonság kedvéért megvárod, amíg az elföldelés megtörténik. (+2 gonoszság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy mély kutat. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy kérődző etra. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kérődző etra jobb hátsó lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a kérődző etra fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 etra hályog. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din híveié. Látsz egy barátság szent tüzét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy mély kút van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [45 pontot használtál fel, van még 126.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 43 TVP-t kell elköltened.] Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 86.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 46.]

szk 74 keresed a 74. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy tintacsigát. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 43.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [10 pontot használtál fel, van még 33.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [15 pontot használtál fel, van még 18.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! [10 pontot használtál fel, van még 8.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 23, 2.
A baba mozgolódásából arra a következtetésre jutsz, hogy nagyon hamar szülni fogsz. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját bezabál a sullár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 348 pontot. A következő körben tehát 356 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah kisebb papja vagy. Papi hited: 109. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 207. fordulód.

Erő: 28 (33) Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 143 cm
IQ: 39 (43) Támadás: 20 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 29 (33) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 30 (34) Életpont: 299/434 Jellem: gonosz (339) Tul. pont: 0
Szerencse: 37 (45) Varázspont: 430/386 Pénz: 1569 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 127/237 EFejl: 38
Eddig összesen 696 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1403 TP-t kaptál. Jelenleg 363899 TP-d van. A következő szinthez még 86101 TP szükséges. Trófeáid: mestervarázsló, elit gárdista, áeratikus hasnyák. A 194. fordulódban 1831 arany került a bankszámládra. 2069 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/46 ökölvívás: 21/82 (+4%) szúrófegyverek: 6/89
vágófegyverek: 11/24 (+5%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: *22/100
dobófegyverek: 7/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << ezüsttőr (#322)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/13 2. nyomkövetés: 40/33 (+42%) 3. mászás: 7/13
4. csapdakészítés: 16/9 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/3 6. gyógyítás: 31/38
7. titkosírás: 4/13 8. felderítés: 15/77 (+11%) 9. szörnyidomítás: 4/60
10. teológia: 25/38 (+7%) 11. taumaturgia: 28/72 (+2%) 12. szerencsejáték: 2/76
13. versengés: 7/45 14. harcművészetek: 17/12 15. zene: 7/36 (+11%)
16. szörnyismeret: 8/4 17. pszi: *20/100 (+2%) 18. vadászat: 7/70
19. bányászat: 19/81 20. úszás: 9/68 21. főzés: 9/62
22. csapatmunka: 2/52

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
gonoszok (#988), Nerina Clarusdea (#3957), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) kí koncentráció (#69)
szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 0)
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 kaja (#2) 1 tünde nyíl (#554) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 dözmöng szív (#122)
1 etra hályog (#712) 6 sallank karom (#128) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(76,74) Chara-din oltár, barátság szent tüze (#484)
(77,75) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din oltár, Chara-din rúnaköve, 45. jellempróba, kérődző etra (#368)
(78,76) Raia oltár, 39. jellempróba
(79,77) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Chara-din oltár, púpos burástya (#92)
(80,78) uzbány (#102), Chara-din rúnaköve
(81,79) vaskohó (#155), 50. jellempróba, Nerina Clarusdea (3957. kalandozó)
(82,80) oltár
(83,81) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din rúnaköve, Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), gyilkos sallankok (#85), színes dözmöng (#78)

Üzenet küldése a karakternek