Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. dec. 23. 9h:42' EZ A 463. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD 464. játékheted kezdete: dec. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5954 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat |
ef 3 503 | energia fejlesztése 3 |
fvh 100 | felt. varázslat haszn. 100 |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [131,58] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.
(Továbbmész...) [130,59] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Utad során felfedezel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 148 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku ostromteknős. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bandita nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a bandita testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bandita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany és egy ezüst karkötő. Szereztél 16 aranyat. 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [128,61] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Shanon Dhar Wermon vigyorog kajánul. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din templomot. Északra nézve látsz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy evaporőr nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az evaporőr testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [127,62] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar behemót lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bal lábát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a varkaudar behemót bal lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1334 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Elszántan a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (5 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vérfürdető magszim egyik csápját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [125,64] Még mindig bozótos. Quwarg szagot érzel! A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg felderítő került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a quwarg felderítő testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a quwarg felderítő jobb szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [124,65] A bozótost dombság váltja fel. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Oldalt pillantva, meglátsz egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ki-Nyú Vacc orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy phua-kúp van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg jobb oldalát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg torát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg torát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1436 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg harcos testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1123 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod az 1171. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg jobb első lábát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1436 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
tf 1 6 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért |
Erő: | 24 (28) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 140 cm |
IQ: | 29 | Támadás: | 20 (21) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 27 (29) | Védekezés: | 36 (39) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 173/173 év |
Egészség: | 28 | Életpont: | 280/112 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (28) | Varázspont: | 513/28 | Pénz: | 3203 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 127/159 | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/99 | ökölvívás: | 11/36 (+32%) | szúrófegyverek: | 23/94 (+1%) |
vágófegyverek: | 10/64 | ütőfegyverek: | 3/37 | lőfegyverek: | 23/35 (+4%) |
dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 284 időszaki: 20 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/1 | 2. nyomkövetés: | 34/95 (+18%) | 3. lopás: | 2/70 |
4. mászás: | 7/47 | 5. csapdakészítés: | 14/36 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/18 |
7. gyógyítás: | 40/91 (+68%) | 8. titkosírás: | 4/57 | 9. felderítés: | 17/5 |
10. szörnyidomítás: | 7/68 | 11. teológia: | 11/79 (+3%) | 12. taumaturgia: | 30/66 |
13. szerencsejáték: | 2/91 | 14. versengés: | 9/99 | 15. harcművészetek: | 5/71 |
16. zene: | 9/15 | 17. szörnyismeret: | 15/63 | 18. pszi: | *21/100 |
19. zárnyitás: | 2/10 | 20. vadászat: | 25/19 | 21. bányászat: | 18/86 (+17%) |
22. úszás: | 9/93 | 23. főzés: | 8/2 (+12%) | 24. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ) |
elfogod vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 64 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), ryuku ostromteknős (#362), nómenklatúra (#158), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
kikapcsolva | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | quwarg szabotőr (#301) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
3.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 3) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: quwarg-ász (101) mozgalom ereje (106) gyógyító totem (116) quwargok leigázása (122) a barátság melege (155) b. tudat formálása (162) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a bunkó megszólal (242) a butaság ára (273) a quwarg szaga (283) vérdíj (301) magiometer (314) erősebb quwargszag (319) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 14 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 89 TU szükséges.) tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
103 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | 2 | vasérc (#152) |