208. forduló, 210. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 13. 9h:53'
EZ A 226. JÁTÉKHETED, 209. FORDULÓD
227. játékheted kezdete: okt. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,66] koordinátán.
Táborozásod alatt beszerezted a szükséges információkat az Alanor környékén oly divatos genrath vérmedve vadászatról, hátha neked is terem babér e versenyen. Megismerted a 176. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 127. számában találsz.]
Táborozásod alatt megismerted Monstarax titkos laboratóriumának helyét, akit olyannyira köröznek most Alanorban. Megismerted a 177. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 128. számában találsz.]
Táborozásod alatt hallottál az épségben talált esthar palotáról, és hogy Kratifix munkát ajánl a helyszínen. Amint lehet, oda sietsz majd. Megismerted a 178. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 129. számában találsz.]
A táborozás 2. napján összefutsz Nerina Clarusdeával. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított sullár. Málhásállata egy törpemammut. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Mentális auráját felismered, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon összefutsz Halatir Maurlottal. Első pillantásra észreveszed, hogy egy míves fülemüle síp van nála. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy láncinget visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy jégtroll trófea és egy ryuku csapásvezető trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy nektoraf. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány!
Mesél neked kalandjairól, és közben szájad, szemed, alakodat dicséri. Amikor pedig beáll a kínos csend, gyorsan feloldja azzal, hogy átnyújt egy mákrózsa virágot. Közömbösen hallgatod a fiú mondanivalóját, majd egy egyszerű mosollyal elhátrálsz - nem tehetsz róla, de nem tetszik neked.
A 3. napon találkozol egy hosszú aranyhajú, borostyánszemű elf férfival. Elenios teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany masszariasztót, egy bátorság medálját, egy bronz fejpántot, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy szem szimbólumot és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy Strissha trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy Zsebmester trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy Főnix. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy goldugar a hátasa. Tárgyainak egy részét egy érző szívű dromedár viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Továbbmész.
A 3. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt és egy szirén köpenyét visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló. Összeismerkedtek. Az ő neve Polymorph. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Ez ám a balsors! (-2 szerencse forduló végéig.)
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a qwarg rohamosztagos (ld. enc.), a hegyi góliát (ld. enc.), a kputtyintó csalán (ld. enc.), a quwarg parafenomén (ld. enc.), a taalru (ld. enc.), a zombi mester (ld. enc.), a lidércúr (ld. enc.), a pordémon (ld. enc.) és a hordóagyú mameluk (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) ködkardot (ld. enc.), hadilobogót (ld. enc.), alkímiázó üstöt (ld. enc.), fagyöngy füzért (ld. enc.), molluszk házat (ld. enc.), degradátor váladékot (ld. enc.), szockó hólyagot (ld. enc.), Baghar korbácsát (ld. enc.) és vámpírkardot (ld. enc.). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. Minden varázserőd visszatért. (+52 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+34 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 388.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 388.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 383.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 378.]

* 5. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 378.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy auralátás varázslat! Felkészültél az aurák kilesésére. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 370.]

kno 4 3 képesség-növelés 4
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 370.]

kno 3 2 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 lopás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 lopás.)
[0 pontot használtál fel, van még 370.]

in 3957 0 670 leírod a 3957. kalandozónak a 670. tárgyat
Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

in 3957 0 728 leírod a 3957. kalandozónak a 728. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gyémánt karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

in 3957 0 1204 leírod a 3957. kalandozónak az 1204. tárgyat
Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

in 3957 0 1551 leírod a 3957. kalandozónak az 1551. tárgyat
Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

tk 5 3957 többszemélyes kaland 5 3957
Ellenőrzöd, ki ért már ide: Halatir Maurloth. Most már csak várni kell! Amint Nerina Clarusdea ideér, indulhat a közös kaland! [0 pontot használtál fel, van még 370.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 3 TVP-t kell elköltened.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 330.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 290.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 250.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 115 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 210.]

gyk 322 40 gyakorolsz a 322. tárggyal 40 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Hirtelen mozogni kezd a föld! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy északi aurach. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach tömpe orrát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Rövid karddal megcsapod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 170.]

gyk 127 40 gyakorolsz a 127. tárggyal 40 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg.

[40 pontot használtál fel, van még 130.]

gyk 327 40 gyakorolsz a 327. tárggyal 40 pontért
A környéken fellelhető gyíkokat dobálod, természetesen komoly edzés, nem pedig szórakozás céljából. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 90.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 87.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A munka nem volt hiábavaló! Egy jól eldugott helyen találsz 2 orgyilkos tőrt. Magadhoz veszed őket. [10 pontot használtál fel, van még 77.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 100 TVP-t kell elköltened.]

[15 pontot használtál fel, van még 62.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Jól megy a dolog, szinte hiba nélkül játszol le egy közepesen nehéz melódiát. [10 pontot használtál fel, van még 52.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 20, 28.
Megeteted a gyermekedet. (-2 kaja.) A bébi különösen gyorsan fejlődik! Már tud mászkálni, és egy kicsit beszélni is. Ahogy jobban megvizsgálod, Halatir Maurloth arcvonásait véled felfedezni. Igen, hasonlít valamennyire az apjára! A következő körben megkezdheted a gyermek tanítását. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját töm magába a sullár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 52 pontod maradt, ebből a következő körre 52 pontot vihetsz át. Kapsz még 350 pontot. A következő körben tehát 402 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG ROHAMOSZTAGOS (242. SZÖRNY)
Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség kirobbant az őt rejtegető óriásbolyból, és elindult, hogy meghódítsa Ghallát! Quwarg rohamosztagos csapatai ezrével sereglenek szét, hogy felfaljanak mindent, ami az útjukba kerül, és közelebb hozzák Xswytyyzlidjxat végső győzelmét. A jóslatok szerint hamarosan útjukra indulnak a quwarg parafenoménok is, és akkor jaj a mostani világnak! A rohamosztagos csapat érdekessége, hogy mivel több egyedből áll, a harc 2 helyett 4 körből áll, hogy a teljes csapatot le tudd győzni, és tapasztalati pontot csak akkor kapsz, ha minddel végeztél! Egy harci körben akár több rohamosztagossal és végezni tudsz, ha elég sokat ütsz.

HEGYI GÓLIÁT (244. SZÖRNY)
A hegyi góliátok az alacsony- és magashegységek iszonyatos méretű óriásai, 5-6 méteres magasak, sziklákat falnak és kedvenc időtöltésük a falutánc: azaz, bemennek egy faluba, és húsz taps alatt ki tud több házat széttaposni. A hegyi góliátok méltó ellenfelek minden kalandozó számára, aki harci tudását próbára akarja tenni. A hegyi góliát olyan nagydarab, hogy lehetetlen nem eltalálni, úgyhogy bátran támadhatod bármilyen fegyverrel.

KPUTTYINTÓ CSALÁN (247. SZÖRNY)
Ha a bozót mélyéről hatalmas kputtyintást hallasz, akkor biztos, hogy épp egy kputtyintó csalán fejezte ki elégedettségét egy zamatos húsú arató csattanat kölyök befalása után. Ez az óriási húsevő növény egyetlen csápjának csapásával egy komplett falu kiirtására elegendő mérget tud a szervezetedbe juttatni, ami persze őt magát nem zavarja, amikor ragacsos nedveivel szép lassan feldolgozza ernyedt testedet. A kputtyintó csalán a tüzet nem nagyon szereti, de a mágia más formáival szemben eléggé ellenálló. Ha pedig kputtyint, akkor véged, mert ez egyben központi mágikus esszenciád elszívását jelenti! Ezért, a véletlen balesetek elkerülése végett, a kputtyintó csalánt csak akkor támadod meg, ha FT parancsod van rá, illetve ha a kputtyintás ellen védelmet nyújtó varázslatot viselsz.

QUWARG PARAFENOMÉN (248. SZÖRNY)
A quwarg parafenoménok már-már az elmebetegség határáig intelligens rovarok, Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség hírvivői. A quwarg rohamosztagok élén tombolnak, fosztogatnak, kínozzák őrült praktikáikkal a védtelen kalandozókat. Már nincs messze az idő, hogy Xswytyyzlidjxat végleg meghódítsa Ghallát. A quwarg parafenomén ellen nincs követendő taktika, ha végleg úgy döntöttél, hogy szembeszállsz vele, akkor készülj fel mindenre. Mivel a quwarg parafenomén kevés időt tölt gyúrással és harccal, és inkább elmebeteg kísérleteinek él, könnyen le tudod ölni - ha képes vagy a közelébe kerülni.

TAALRU (249. SZÖRNY)
A taalru egy borzalmas pusztító erővel bíró, ámde lélek nélküli Thargodan. Közel négy méter magas, nyolc izmos póklábon közlekedik, felsőteste egy óriásira nőtt, felágaskodó tigroszlánra emlékeztet. A taalrukat a Thargodan hercegek tenyésztették ki, és gyakorlatilag bábként használják őket. Nem saját maguk utaznak egy másik létsíkra vagy a rivális Thargodan herceg birtokára, hanem egy taalrut küldenek, és beleköltöznek annak testébe. Ha a taalru megsemmisül, a Thargodan herceg huss, hazarepül, hátrahagyva az elhasznált testet. Természetesen, a hercegek igyekeznek gondoskodni arról, hogy erre ne kerüljön sor, és ezért a taalru a különböző varázslatok és támadási formák olyan arzenáljával van ellátva, hogy azt bármelyik Thargodan lord megirigyelné. Ha a taalrut nem birtokolja éppen lélek, mindig ura legutóbbi parancsát követi, és ez általában a pusztításra vonatkozik...

ZOMBI MESTER (251. SZÖRNY)
Amikor egy nagyhatalmú nekromanta úgy dönt, hogy most pedig leigázza a szomszéd tartományt / országot / világot zombihadseregével, rádöbben a zombigyártás közepette, hogy nem lehet egyszerre ötezer zombit személyes szóbeli paranccsal irányítani, kaotikusan megindítani őket egy irányba pedig nem mindig éri el a kívánt hatást. Hosszadalmas és bonyolult eljárással tehát minden ötvenedik zombit a csapatban ellát egy mágikus csatornával, amelyen keresztül a többi zombit irányíthatja. És hogy a sereg "agya", a zombi mester nehogy megsemmisüljön egy kósza tisztítótűztől (igen! hat rá!), igényesen előállítható, de nagyon hatékony önregeneráló rendszerrel látja el a gazdája. Olyannyira, hogy pl. ha ütőfegyverrel kezded el csépelni, akkor nagy valószínűséggel gyorsabban fog magához térni, mint ahogy sebzed.

LIDÉRCÚR (252. SZÖRNY)
A lidércurak ősi élőholtak, a mocsarak és sötét labirintusok korlátlan hatalmú urai. Állítólag lidércek léteztek már akkor is, amikor az első elf Ghalla földjére tette a lábát. Ezek a csuklyás, vörösen izzó szemű lények sokak szerint nem is rendelkeznek igazi testtel, de bizonyosat senki sem tud: T. Vlagyimir egyszer legyőzött egy lidércurat, de semmi más nem marad a szörny után, csak egy fekete köpeny. A lidércurakat természetesen csak mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és antimágikus aurájuk miatt a támadó varázslatok egyáltalán nem hatnak rájuk. A lidércúr sokszor már gyilkos kiáltásával megállítja szívedet, és karmai érintésével mágikus esszenciádtól foszt meg. A lidércúr olyan tömegű ocsmányságot képes művelni veled, hogy csakis FT paranccsal fogod megtámadni.

PORDÉMON (253. SZÖRNY)
A pordémonok a kiégett, mágikus úton minden élőtől megfosztott pusztaságok lakói. Ezek a kavargó porfellegek a pusztulásból, a negatív energiákból táplálkoznak, és elszaporodásuk egyben egy vészjóslóan kongó harang, amely Ghalla pusztulását is jelzi. A legendák szerint már volt egy világ, amelyben az energiát az élőlényekből kinyerő varázslók sivataggá változtatták saját bolygójukat. A pordémonok egy ilyen világ előhírnökei, figyelmeztetnek, hogy mivé lehet Ghalla, ha a Leah papok ellenőrzés nélkül irthatják az életet. Bár ha a pordémont kitartóan csépeled, "összeroskad", nem szűnik meg létezni, néhány nap múlva újraformálódik, így elpusztítani csak egyféleképpen lehet: ha a kiégett földön újra dús füvű legelők, buja erdők sarjadnak. A pordémon antimágikus aurával rendelkezik, tehát támadó varázslat nem hat rá, és hihetetlen szárazságot képes okozni.

HORDÓAGYÚ MAMELUK (254. SZÖRNY)
A hordóagyú mameluk a hegyek korlátlan hatalmú verőembere. Elálló fülű ősgorillára emlékeztet, hatalmas, lapátszerű tenyerekkel, hegyes agyarakkal, és persze mérgező csípést okozó, ostorszerű farokkal. Egyaránt képes adni és kapni. A hordóagyú mamelukból valósággal sugárzik butaság, és ez olyan képességgel ruházza fel, mintha képes lenne az agytaposás varázslat elmormolására. A buta mamelukokat egy dolog érdekli, az arany. Márpedig ilyet minden kalandozó hord magánál, úgyhogy bártan számíthatsz a hordóagyú mamelukok támadására. A pletykák szerint egyébként Krapixlon Authir titkos háremet tart, és a háremre három szelídített hordóagyú mameluk eunuch ügyel.

KÖDKARD (319. TÁRGY)
A ködkard kizárólag az árnyvilágban létező, anyagtalan fegyver. A vágófegyverek forgatásában járatos kalandozó nagy hatékonysággal forgathatja ezt a 2d4+2 sebzésű kardot az árnyvilág lakói ellen. A ködkard balkezes fegyverként nem használható.

HADILOBOGÓ (340. TÁRGY)
Vajon kell-e ékesebb bizonyíték egy szövetség összetartozására, mint a Becsület és Hűség szimbóluma? Mert, bizony, a HADILOBOGÓ egy olyan egyedi varázstárgy, amely éppen ezeket jelképezi! A VIHARLÉGIÓ tagjainak elkötelezettségét az ezüstös fényű selyemre rótt vérvörös rúnák fejezik ki: "Nekünk nincs másunk, mint a Becsület és az örök Hűség". A belézárt hatalmas varázserőnek köszönhetően a zászló +4-et ad hordozója támadásához és +2-t szerencséjéhez. [A Hadilobogó "övként" KF-elhető, azaz, vagy a Hadilobogó van beKF-elve, vagy egy öv.]

ALKÍMIÁZÓ ÜST (341. TÁRGY)
Ebbe a nagyhatalmú varázstárgyba permanens alkímia varázslatot építettek. Ha egy tárgyat az alkímiázó üstbe dobsz, az alkímia varázslathoz hasonlóan, a tárgy arannyá változik. Az alkímiázó üst használata a H 341 <tárgy> <mennyiség> paranccsal történik, és nem kerül TVP-be. Az alkímiázó üsttel, ha akarsz, nem átadható tárgyakat is arannyá alakíthatsz (de átkozott tárgyat nem). Még egy nagy előnye az üstnek az alkímiával szemben, hogy nem hibázik, legfeljebb akkor, ha nem átadható tárgyat alakítasz arannyá.

FAGYÖNGY FÜZÉR (342. TÁRGY)
A legendák szerint ezt a különleges varázstárgyat maga Sheran, a földanya készítette leghatalmasabb követői számára. Tehát kizárólag Sheran hívők hordhatják, és nyakláncként KF-elhető. Amíg viseled, a kör eleji varázspont regenerálódáskor valamivel több pontot nyersz vissza (ez kb. +30%, de maximum 20 VP), és megnöveli a szörnyismeret szakértelmet 3-al.

MOLLUSZK HÁZ (353. TÁRGY)
Ha leölsz egy kneopatikus molluszkot, és elég gusztusod van hozzá, kipucolhatod a nyálkát a meszes csigaházból. Bár a molluszk ház elég nagy, szerencsére nagyon könnyű, mindössze két kiló. Mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés).

DEGRADÁTOR VÁLADÉK (354. TÁRGY)
Amikor egy degradátor kiszenved, különleges váladékot bocsát ki, amelyet megfelelő eszközzel felfoghatsz, és elteheted későbbi felhasználásra. Azonban vigyázz: mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés).

SZOCKÓ HÓLYAG (355. TÁRGY)
Leölve a joviális mikroszockót, kimetszheted központi hólyagját, amely egy létfontosságú szerv. Bár nem tudod, mire jó, valami hasznát majdcsak látod. A szockó hólyag kinyerésekor - a hólyag mérgező tüskéi miatt - speciális védelemre van szükség! De nagyon vigyázz: mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés).

BAGHAR KORBÁCSA (357. TÁRGY)
Az elsőt ezekből a félelmetes fegyverekből Baghar, a Thargodan lord készítette. Ez egy hatágú korbács, amelyet Baghar eredetileg azért készített, hogy az alacsonyabb rangú, engedetlen Thargodanokat büntesse vele. A korbács félelmetes sebzésű (6d5), az okozott sebzés mágikus, és a fegyvert balkezes fegyverként is lehet használni. Használatakor +3 támadást kapsz, és védettséged is nő 3-mal. Természetesen, csakis gonosz jelleműek vehetik kézbe, és használatához minimum 15-ös ütőfegyver szükséges.

VÁMPÍRKARD (358. TÁRGY)
A vámpírkard egy mágikus vágófegyver, amelynek használatához legalább 15-ös vágófegyver szakértelem szükséges. Amellett, hogy sebzése 7D6+4, használójának permanens vámpirizációt ad. Ezt a fegyvert kizárólag gonosz jelleműek forgathatják.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah kisebb papja vagy. Papi hited: 109. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 209. fordulód.

Erő: 28 (33) Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 143 cm
IQ: 39 (43) Támadás: 20 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 29 (33) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 30 (34) Életpont: 299/446 Jellem: gonosz (341) Tul. pont: 0
Szerencse: 37 (45) Varázspont: 430/402 Pénz: 1684 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 127/231 EFejl: 41
Eddig összesen 702 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 340 TP-t kaptál. Jelenleg 366071 TP-d van. A következő szinthez még 83929 TP szükséges. Trófeáid: mestervarázsló, elit gárdista, áeratikus hasnyák. Gyermeked egészséges. A 194. fordulódban 1831 arany került a bankszámládra. 2105 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/46 ökölvívás: 21/88 (+2%) szúrófegyverek: 7/2 (+13%)
vágófegyverek: 11/38 (+9%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: *22/100
dobófegyverek: 7/12 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << ezüsttőr (#322)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/13 (-300%) 2. nyomkövetés: 40/81 3. lopás: 3/7 (+200%)
4. mászás: 10/13 (+300%) 5. csapdakészítés: 16/21 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/3 (-300%)
7. gyógyítás: 31/38 8. titkosírás: 4/13 9. felderítés: 15/99 (+11%)
10. szörnyidomítás: 4/60 11. teológia: 25/49 (+5%) 12. taumaturgia: 28/74 (+1%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 7/45 15. harcművészetek: 17/12
16. zene: 7/58 (+11%) 17. szörnyismeret: 8/24 18. pszi: *20/100
19. vadászat: 7/70 20. bányászat: 20/66 21. úszás: 9/68
22. főzés: 9/62 23. csapatmunka: 2/52

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
gonoszok (#988), Nerina Clarusdea (#3957), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 0)
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
45 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 2 orgyilkos tőr (#225)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,66) északi aurach (#350)

Üzenet küldése a karakternek