208. forduló, 210. forduló, Tűz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 17. 15h:06'
EZ A 397. JÁTÉKHETED, 209. FORDULÓD
398. játékheted kezdete: ápr. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3808
SZÁMLA : XXXX

TŰZ KALANDJAI


25 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,49] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 20 polip szívókát (424 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 gór formázó mintát (26 arany), 29 polip szívókát (563 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 22 polip szívókát (500 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+4 tvp ). Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. 5 vashegyű nyíl van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt. Varázserőd regenerálódik. (+107 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 704. hetének nyerőszámai: 25, 7, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 379.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 374.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 10 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 376 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 373.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

v 96 186 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[186,61] Épületek tűnnek fel.

Találsz egy templomot. Fairlight híveié. Füledbe jut, hogy valaki titokban kalandozókat keres. Kíváncsiságodnak engedve utánajársz a dolognak. Egy igencsak titokzatoskodó férfi egy sötét estén, egy fekete batárban vár rád egy kihalt utcában. A zárt kocsi bakján egy látszólag közömbös hajtó ül, de szakavatott szemeid a sötétség ellenére is kiszúrják, hogy tapasztalt fegyverforgató lehet őkelme. Ahogy megközelíted a batárt, még két trollt is észreveszel, akik az árnyékokba húzódva figyelik minden mozdulatodat. Nyilván testőrök. Beszállsz a kocsiba, ahol egy javakorabeli ember férfi vár rád, sűrű dohányfüstöt eregetve. Röviden vázoja, hogy ő a kancelláriának dolgozik, és olyan feladatot kell most megoldania, amelyet nem bízhat a saját embereire, mert jelenleg mindenki gyanús az udvarnál. De szívesen alkalmazna egy kisebb létszámú szabadúszó csapatot, maximum négy főt. Ha érdekel a dolog, több információt is ad, holnap ilyenkor a város mellett. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Eladsz 3 ametiszt medált 84 aranyért, 1 arany karperecet 26 aranyért, 1 ezüst gyűrűt 6 aranyért, 8 ezüst karkötőt 112 aranyért, 7 ezüst nyakláncot 70 aranyért, 1 gyöngysort 48 aranyért, 2 réz papi karkötőt 40 aranyért, 2 trófea nyakláncot 60 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 363.]

ee 162 193 229 eladod a 162. tárgyat a 193. tárgyat a 229. tárgyat
Eladtál 1 borostyán függőt. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 5 aranygyűrűt. 60 aranyat kaptál.
Eladtál 5 obszidián karkötőt. 150 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 363.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[185,60] Továbbmész a város utcáján.

A kövezett utcán hangos kopogásra leszel figyelmes, hátrafordulva egy közeledő csatamént veszel észre, amely csillogó vértezetű férfit visz a hátán. Melléd érve hirtelen megtorpan. Felcsapja a sisakrostélyát, megpillantod hetyke bajuszát és szúrós tekintetét, mellyel végigmér. Nem méreget sokáig, meg is szólal:
- Látom jó kiállású harcos vagy és nyilván láttál, megéltél már ezt azt.
- Aztán mi köze ahhoz? - kérdezel vissza kihívóan és gyanakodva.
Az idegen leugrik a hátasról, páncélzata nagyot csörren rajta. Közel hajol hozzád és halkabban folytatja:
- Beszélgessünk valahol.
Felkeltette az érdeklődésedet, így aztán félrevonulsz vele egy diszkrét alanori kocsma csendes asztalához.
- Igen kényes ügyről van szó - mondja, láthatóan nehezére esik suttogni, inkább parancsszavak kiabálásához van szokva. - A nevem Orkanev, a királyi palota testőrségének kapitánya vagyok. Tisztem a király biztonságának védelme. Szükségem lenne négy új testőrre, egyetlen éjszaka erejéig. Megtermett, szálas fickók kellenek, akik kinéznek is valahogy, meg persze nem árt ha a fegyvert is jól forgatják, de ugyanakkor társaságban sem hoznak szégyent a védett személyre, szóval ne valami tuskók legyenek.
Beszélgettek még egy darabig, elmondja hogy a királyi palotában lesz az estély, és oda kellene menni a négy, egyenruhába öltözött testőrnek. Megadja az egyenruha leírását - zangrozi csizma, rejtőköpeny, elit csatavért, vas fejpánt, díszes rézpajzs, rövid kard - ezeket mindenképpen viselnetek kell. Felkér, hogy szedj össze egy alkalmas csapatot, lehetőleg olyanokat, akik megbízhatóak. A fizetséget pedig majd a kincstár állja, biztosít róla, hogy nem szűkmarkúan. Egyelőre nem ígérsz neki semmit, csak azt, hogy körülnézel az ismerőseid között. Kifizeti az italodat, majd elköszöntök egymástól. (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 sárga erőövet 25 aranyért.
[8 pontot használtál fel, van még 355.]

ee 87 126 94 eladod a 87. tárgyat a 126. tárgyat a 94. tárgyat
Eladtál 1 bronzhegyű lándzsát. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bronzpengét. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 4 bronzhegyű nyilat. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 355.]

ee 323 137 187 eladod a 323. tárgyat a 137. tárgyat a 187. tárgyat
Eladtál 3 ezüsthegyű nyilat. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 12 mérg. ubuk tüskét. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 mérgezett vasnyilat. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 355.]

ee 343 129 131 eladod a 343. tárgyat a 129. tárgyat a 131. tárgyat
Eladtál 14 rézgolyót. 14 aranyat kaptál.
Eladtál 12 sallank nyilat. 36 aranyat kaptál.
Eladtál 15 ubuk tüskét. 15 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 355.]

ee 57 166 185 eladod az 57. tárgyat a 166. tárgyat a 185. tárgyat
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 11 ugh mérget. 22 aranyat kaptál.
Eladtál 3 nagy bronzkulcsot. 42 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 355.]

ee 184 183 125 eladod a 184. tárgyat a 183. tárgyat a 125. tárgyat
Eladtál 4 ezüst kulcsot. 48 aranyat kaptál.
Eladtál 2 vaskulcsot. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 6 mandibulapengét. 18 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 355.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[186,60] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Utad során felfedezel egy templomot. Raia hívői építették. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy királyi emlékművet. Látsz egy Vlagyimir szobrát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Már vár itt rád valami. Egy smaragdgólem.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem bal oldalát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem jobb lábát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 330 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 355, gyógyulás: 2, összesen: -353 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 1 Garokk, 1 Kaszabolósáska, 1 Illúziópalota, 1 Szerencsejáték, 1 Piromenyét. Ez sajnos semmit nem ér. Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 538 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 54 darab aranyérmét.
délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy éjkornis. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy energiapajzs mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az éjkornis testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (17 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éjkornis fejét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Az éjkornis megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az éjkornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy vaskulcs, egy ezüst kulcs és 2 vasérc. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 61, gyógyulás: 31, összesen: -30 ÉP}

Van itt egy királyi palota (651. épület.). Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy barna, copfos hajú, kék szemű troll nő táborát. Bőre sárga. Elenios nagyhatalmú főpapja. Egy che-vállszalagot, egy démoni palástot, egy fűzött kagylósort, egy hatalom fülbevalóját, egy Kabol irháját, egy Korrissh sisakját, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy szem szimbólumot, egy sziréngyűrűt, egy tleikan karkötőt, egy tűzúr csizmáját és egy Urgod kesztyűjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy tleikan hajadon trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Gyerekkel van! Tisztán érzed auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Találkozol egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű troll férfival. Fekete a bőre. Leah főpapja. Egy che-vállszalagot, egy démoni palástot, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy hakamát, egy halálhozó karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy Kabol irháját, egy kabutót, egy koponya szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy nehéz harci kesztyűt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku derékszíjat és egy ryuku függőt visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy elfajzott enkala trófea és egy Techiulan trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tisztán érzed auráját: gonosz, mint Te. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Thunder Power. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [187,60] Folytatod sétádat a házak közt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr hívői építették. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 321.]

be 631 6 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 271.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[187,59] Folytatod sétádat a házak közt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Dornodon hívői építették. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy és egy karbin plazma. 2060 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 48, gyógyulás: 33, összesen: -15 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (642. épület.). A földbe nyomódva 5 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni!

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[191,49] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Feltételes támadás:) Egy magger! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 6 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger jobb vállát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magger bal lábát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ököllel súrolod a magger jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 64, gyógyulás: 42, összesen: -22 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Jártadban belerúgsz 2 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted.

(Továbbmész...) [192,48] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy áeratikus hasnyák. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák egyik karját. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1395 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 16, gyógyulás: 20, összesen: +4 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csápos otagi lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 178 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 178, gyógyulás: 0, összesen: -178 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +104 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +82 életerő.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 250.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[191,47] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [190,46] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy sebesült woorgard. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard bal oldalát. (8 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). A woorgard elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 0, gyógyulás: 93, összesen: +93 ÉP}

Felfedeztél egy gránátkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 236.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[189,45] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletről folyik nyugatra. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették.

A földbe nyomódva 4 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni!

(Továbbmész...) [189,44] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tűrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét. [mocsári penke ->eldobod]
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy ragyás burástya!

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya fejét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 652 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 14, gyógyulás: 16, összesen: +2 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy óriáspók!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriáspók csupasz testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 612 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 aranyláncot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy grok-képződményt. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy quwarg boly van. Elrakod a távcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [57 pontot használtál fel, van még 179.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [50 pontot használtál fel, van még 129.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

szk 360 361 keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 119.]

f 391 kísérletezel a 391. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Eltelik egy óra... Semmi újat nem sikerült kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 109.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 106.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 7, 2.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-1 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 106 pontod maradt, ebből a következő körre 106 pontot vihetsz át. Kapsz még 350 pontot. A következő körben tehát 456 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GÓR FORMÁZÓ MINTA (444. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélylila, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kezet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Gór formázó minta. A Gór a kar, a kéz és a láb védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok harci kesztyűvé, csizmává, lábszárvédővé formázni.

KARAKTERLAP

Tűz, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon püspöke vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 209. fordulód.

Erő: 28 (34) Szint: 22 Merészség: 9/5 Magasság: 152 cm
IQ: 27 (35) Támadás: 27 Agresszió: 4 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 31 (57) Védekezés: 121 Menekülés: 15 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 440/365 Jellem: gonosz (618) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (51) Varázspont: 600/122 Pénz: 810 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/4 Pszi pont: 87/11 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1691 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9659 TP-t kaptál. Jelenleg 844357 TP-d van. A következő szinthez még 155643 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, taalru, Notermanthi. A 209. fordulódban 4946 arany került a bankszámládra. 4946 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/8 ökölvívás: 29/27 (+9%) vágófegyverek: 11/10
lőfegyverek: 6/46 dobófegyverek: 26/4 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (170%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/98 2. nyomkövetés: 44/46 (+4%) 3. lopás: 11/82
4. mászás: 13/21 (+7%) 5. csapdakészítés: 16/18 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/97
7. gyógyítás: 31/1 8. titkosírás: 4/6 9. felderítés: 23/53 (+57%)
10. szörnyidomítás: 4/7 11. teológia: 32/60 (+19%) 12. taumaturgia: 22/55 (+19%)
13. szerencsejáték: 1/54 (+11%) 14. versengés: 11/83 (+16%) 15. harcművészetek: 33/76
16. zene: 6/13 17. szörnyismeret: 27/8 (+20%) 18. pszi: 12/39 (+11%)
19. vadászat: 6/5 20. bányászat: 14/83 (+22%) 21. úszás: 10/2
22. főzés: 13/68 (+10%) 23. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 8 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165), Chara-din fattya (#236), magger (#747), taalru (#249), Orkhan Thai (#238), Notermanthi (#257)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
sötét rítus (#131, 30 VP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
becsületjel (#158) vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
sötét halál (#45) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237)
sötét halál (#45) >> kultúrmasztodon (#227) izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
tűzeső (#61) >> Orkhan Thai (#238) izomernyesztés (#33) >> Notermanthi (#257)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
fehér glóbusz (#47) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Piha! Már minden álomvirágtól szaglik, pedig a kalandozóknak csakis rémálmaik lehetnének! Gyomlálj ki ötöt e gazból. (számláló: 0)
2.) Ölj le három jól kifejlett példányt a következő lényből: bávatag golombár! (számláló: 2)
3.) Sheran druidái meg akarják akadályozni a következő világégést. Valamit tenned kell! Irts ki egy szent tölgyet!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 ametiszt medál (#275) 1 arany karperec (#194) 5 aranygyűrű (#193)
1 borostyán függő (#162) 1 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpenge (#126) 1 ezüst gyűrű (#180)
8 ezüst karkötő (#158) 3 ezüst kulcs (#184) 7 ezüst nyaklánc (#117)
3 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngysor (#192)
4 kaja (#2) 4 mandibulapenge (#125) 12 mérg. ubuk tüske (#137)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 3 nagy bronzkulcs (#185) 5 obszidián karkötő (#229)
2 réz papi karkötő (#307) 14 rézgolyó (#343) 1 rókafarok (#124)
12 sallank nyíl (#129) 1 sárga erőöv (#276) 2 trófea nyaklánc (#196)
15 ubuk tüske (#131) 3 ugh méreg (#166) 2 vaskulcs (#183)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
810 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 elkarog szőr (#665)
1 karbin plazma (#199) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 sötét tekercs (#535)
5 spiritusz (#170) 1 téfea-agy (#172) 1 trikornis szarv (#198)
4 vasérc (#152) 5 vashegyű nyíl (#176) 31 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(189,44) márványtorony (#175), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 37. jellempróba, ragyás burástya (#111), óriáspók (#303)
(189,45) patak, Leah oltár
(190,46) woorgard (#231), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, érclelőhely
(191,47) Tharr oltár, érclelőhely
(191,49) magger (#747), friss csatamező (#262), Sheran oltár
(192,48) áeratikus hasnyákok (#243), csápos otagi (#395)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.04.12. Számládról 40 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek