Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 17. 15h:06' EZ A 397. JÁTÉKHETED, 209. FORDULÓD 398. játékheted kezdete: ápr. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
v 96 186 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,61] Épületek tűnnek fel.
ee 162 193 229 | eladod a 162. tárgyat a 193. tárgyat a 229. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
ee 87 126 94 | eladod a 87. tárgyat a 126. tárgyat a 94. tárgyat |
ee 323 137 187 | eladod a 323. tárgyat a 137. tárgyat a 187. tárgyat |
ee 343 129 131 | eladod a 343. tárgyat a 129. tárgyat a 131. tárgyat |
ee 57 166 185 | eladod az 57. tárgyat a 166. tárgyat a 185. tárgyat |
ee 184 183 125 | eladod a 184. tárgyat a 183. tárgyat a 125. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem bal oldalát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem jobb lábát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 330 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 355, gyógyulás: 2, összesen: -353 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy energiapajzs mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az éjkornis testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (17 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éjkornis fejét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Az éjkornis megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az éjkornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy vaskulcs, egy ezüst kulcs és 2 vasérc. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 61, gyógyulás: 31, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [187,60] Folytatod sétádat a házak közt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr hívői építették. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
be 631 6 | bemész a 631. épületbe |
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy és egy karbin plazma. 2060 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 48, gyógyulás: 33, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[191,49] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Feltételes támadás:) Egy magger! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 6 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger jobb vállát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magger bal lábát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ököllel súrolod a magger jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 64, gyógyulás: 42, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [192,48] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy áeratikus hasnyák. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák egyik karját. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1395 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 16, gyógyulás: 20, összesen: +4 ÉP}
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 178 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 178, gyógyulás: 0, összesen: -178 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [190,46] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy sebesült woorgard. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard bal oldalát. (8 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). A woorgard elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 0, gyógyulás: 93, összesen: +93 ÉP}
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [189,44] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tűrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét. [mocsári penke ->eldobod]
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy ragyás burástya!
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya fejét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 652 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 14, gyógyulás: 16, összesen: +2 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriáspók csupasz testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 612 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
szk 360 361 | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
f 391 | kísérletezel a 391. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
GÓR FORMÁZÓ MINTA (444. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélylila, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kezet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Gór formázó minta. A Gór a kar, a kéz és a láb védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok harci kesztyűvé, csizmává, lábszárvédővé formázni. |
Erő: | 28 (34) | Szint: | 22 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 27 (35) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 31 (57) | Védekezés: | 121 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 18 (22) | Életpont: | 440/365 | Jellem: | gonosz (618) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 29 (51) | Varázspont: | 600/122 | Pénz: | 810 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 7/4 | Pszi pont: | 87/11 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/8 | ökölvívás: | 29/27 (+9%) | vágófegyverek: | 11/10 |
lőfegyverek: | 6/46 | dobófegyverek: | 26/4 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (170%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/98 | 2. nyomkövetés: | 44/46 (+4%) | 3. lopás: | 11/82 |
4. mászás: | 13/21 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 16/18 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/97 |
7. gyógyítás: | 31/1 | 8. titkosírás: | 4/6 | 9. felderítés: | 23/53 (+57%) |
10. szörnyidomítás: | 4/7 | 11. teológia: | 32/60 (+19%) | 12. taumaturgia: | 22/55 (+19%) |
13. szerencsejáték: | 1/54 (+11%) | 14. versengés: | 11/83 (+16%) | 15. harcművészetek: | 33/76 |
16. zene: | 6/13 | 17. szörnyismeret: | 27/8 (+20%) | 18. pszi: | 12/39 (+11%) |
19. vadászat: | 6/5 | 20. bányászat: | 14/83 (+22%) | 21. úszás: | 10/2 |
22. főzés: | 13/68 (+10%) | 23. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 8 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 110 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165), Chara-din fattya (#236), magger (#747), taalru (#249), Orkhan Thai (#238), Notermanthi (#257) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
becsületjel (#158) | vámpirizáció (#1) | hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
sötét halál (#45) | >> | velociraptor (#161) | tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | tűzeső (#61) | >> | Mnebolath (#237) | |
sötét halál (#45) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
tűzeső (#61) | >> | Orkhan Thai (#238) | izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi (#257) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | kétfejű troll (#163) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Piha! Már minden álomvirágtól szaglik, pedig a kalandozóknak csakis rémálmaik lehetnének! Gyomlálj ki ötöt e gazból. (számláló: 0) |
2.) Ölj le három jól kifejlett példányt a következő lényből: bávatag golombár! (számláló: 2) |
3.) Sheran druidái meg akarják akadályozni a következő világégést. Valamit tenned kell! Irts ki egy szent tölgyet! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | ametiszt medál (#275) | 1 | arany karperec (#194) | 5 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzpenge (#126) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
8 | ezüst karkötő (#158) | 3 | ezüst kulcs (#184) | 7 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
3 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngysor (#192) | |||
4 | kaja (#2) | 4 | mandibulapenge (#125) | 12 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 3 | nagy bronzkulcs (#185) | 5 | obszidián karkötő (#229) | |||
2 | réz papi karkötő (#307) | 14 | rézgolyó (#343) | 1 | rókafarok (#124) | |||
12 | sallank nyíl (#129) | 1 | sárga erőöv (#276) | 2 | trófea nyaklánc (#196) | |||
15 | ubuk tüske (#131) | 3 | ugh méreg (#166) | 2 | vaskulcs (#183) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
810 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
5 | spiritusz (#170) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
4 | vasérc (#152) | 5 | vashegyű nyíl (#176) | 31 | víz (#27) |