208. forduló, 210. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. ápr. 1. 9h:22'
EZ A 219. JÁTÉKHETED, 209. FORDULÓD
220. játékheted kezdete: ápr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [365,64] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Sajnos nem tudtál átadni neki 95 mákrózsa virágot. A büntetés tételenként 15 arany. Átvette a felajánlott 1 párducbőr övtáskát (20 arany kikiáltási áron), 1 vortex amulettjét (1500 arany kikiáltási áron), 1 Baghar fétisét (1200 arany kikiáltási áron), 60 fáklyát (120 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 Eldereth szilánk (eladási ár: 1500 arany, ebből a kezelési költség: 120 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján találkozol Fekete Köpennyel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyékpáncélt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy gyakorlónadrágot, egy Harcosok érmét, egy hősi övcsatot, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy Mamajaga kőcipőjét, egy mihlanil medált, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tleikan kesztyűt, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy quwarg ölész trófea, egy Kudral trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Megszólal: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+1 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Különös gondolatok kínoznak: Vajon milyen lesz, ha újra eljő hozzád? Vajon újra hoz vérvörös rózsát neked? Vagy kegyvesztetté váltál és csak a halál vár rád? A kezedben lévő rózsa azt sugallja: a halál csak a kezdet... A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ovimon-bogyót. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+170 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+89 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
170 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 360.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 358.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 356.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 356.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 354.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 352.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 424% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +41 max. életerő, +41 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 346.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 346.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

* 5. KP: energia fejlesztése 20
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-12 TU.] A befejezéshez még 1308 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [120 pontot használtál fel, van még 226.]

h 1098 használod az 1098. tárgyat
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [0 pontot használtál fel, van még 226.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+202 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 186.]

v 96 310 63 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[310,63] Épületek tűnnek fel. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját.

[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 176.]

h 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 16 tüskét. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 173.]

h 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Most veszed csak észre, hogy egy aprócska quwarg mászik végig a kút peremén. Tenyereddel csapsz rá, mielőtt még elfuthatna. Valahogy sokkal jobban érzed magad ettől az irgalmatlan cselekedettől. 6666 tapasztalati pontot kaptál. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [3 pontot használtál fel, van még 170.]

h 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A kút szelleme megjelenik előtted. Mentális csápok tekeregnek feléd, egyértelműen a tudatodat szemelték ki úti célul. Először még tiltakoznál, de hiába: a szellemkezek megragadnak, és megborzongatják megfáradt sejtjeidet. Ez rendkívül jó hatással van rád: +1 pszi pont. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 167.]

h 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 1 varázskő lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 164.]

h 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Ha újat tanulni támad kedved, a gömbvillámot tudom ajánlani. Ez egy gyöngyszem a papi villám alapú varázslatok sorában." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 161.]

h 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. A következő pillanatban nyomasztó érzés uralkodik el rajtad, érzed, hogy valaki a tudatodban turkál. Érzed, ahogyan a láthatatlan kéz rejtett csapokat nyit meg, melyekből pszi energia áramlik beléd. Aztán a titokzatos idegen visszahúzódik, csupán a felszabadított mágikus erő marad. (+1 pszi pont.) Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 158.]

h 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Valami történik veled, csiklandozó hőhullámok pásztázzák végig egész testedet. (+1 védekezés.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 155.]

h 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy öreg nénike sétál el melletted, rőzsét cipel görnyedt hátán. Fél kézzel emeled le róla a terhet, minek következtében először gyanakodva figyel, és az öklét rázza. Amikor megnyugtatod, hogy csak segíteni szeretnél, rögtön készséges lesz, elmondja, melyik házba kell vinni a rőzsét. Ami egyébként ott van pár háztömbnyire. Valami jótett helyébe várt jóról hablatyol, amikor elhagyod a házát. (+1 jóság.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 152.]

h 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Hirtelen tűnik el a bicegés, ami a legutóbbi csata óta kíséri utadat. (+23 életerő.) Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 149.]

h 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Segíts a helytartói hivatal lakóinak! Odaadásodat 55 arannyal fogják jutalmazni." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [3 pontot használtál fel, van még 146.]

h 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Váratlanul bizsergő érzés lesz úrrá a karodon. Mikor felhúzod ruhád ujját, meglepve tapasztalod, hogy beforrt rajta egy régi seb. (+20 életerő.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 143.]

be 624 619 3 bemész a 624. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[365,64] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő quwarg anyakirálynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő bal középső lábát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (36 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Mágusölővel végigvagdosod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a quwarg anyakirálynő potrohát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő nyakát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 117, gyógyulás: 0, összesen: -117 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy lovagi tábort. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész tutajt. Elképzelni sem tudod, mi célt szolgálhat, hogyan is készült. Ehhez még nem vagy elég okos. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gort Grán vigyorog kajánul. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[5 pontot használtál fel, van még 138.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[364,65] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy zombi mester lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 442 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [363,66] A terep változik: ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg nagymester közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 231 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gunymák anyó egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [362,66] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy lidércúr volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.


Összeakadsz Clayd Di Alaverrel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy királyi őrjáratos trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Mentális auráját felismered, ő is a jó oldalhoz tartozik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Hihi, átpattan egy sötét tekercs! [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 123.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+258 életerő). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 118.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[361,66] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy halálosztó kain. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. A halálosztó kain szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Felfedeztél egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Utad során felfedezed egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi táborát. A bőre kreolszínű. Egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Hatalom Karkötőjét, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkévaló ametiszét, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan amulettet, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy vámpírkesztyűt, egy vámpírvértet, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát és egy yiang vállvédőt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy eszement trappoló. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.

(Továbbmész...) [360,66] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gránitelementál. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 233 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A gránitelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy viharóriás barlangot. Találsz egy törpe bányát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kóbor Holló előtt. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 108.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Lélekben felkészülve egy jóízű D.E.M.ezésre, besétálsz a barlangba. A viharóriás épp dolgát végzi a barlang végében. Hú, milyen büdös van! Aztán a behemót feléd fordul. Felkészülsz az epikus összecsapásra.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás jobb lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel végigvagdosod a viharóriás testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a viharóriás oszlopos lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a viharóriás jobb lábát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a viharóriás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 45 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 87 aranyat. 7383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 819, sebződés: 285, gyógyulás: 0, összesen: -285 ÉP}

Már indulnál, de a földön találsz 1 csalánvirágot. Elrakod. Mosolyogva hagyod hátra a tetemet. [10 pontot használtál fel, van még 98.]

m 4 6 mozogsz délre, nyugatra
[360,67] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kátránygödröt. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Einstein, a troll hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.


(Továbbmész...) [359,67] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy viharóriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 246 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 51 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a viharóriás testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a viharóriás oszlopos lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 619, sebződés: 171, gyógyulás: 0, összesen: -171 ÉP}

Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... [10 pontot használtál fel, van még 88.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+250 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(359,67) viharóriások (#278)
(360,66) gránitelementál (#205), viharóriás barlang (#612), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), viharóriás (#278)
(360,67) kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), törpe bánya (#435), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(361,66) halálosztó kain (#168), Elenios oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), érclelőhely, egy kobudera férfi
(362,66) lidércúr (#252), Clayd Di Alaver (5879. kalandozó)
(363,66) quwarg nagymester (#214), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(364,65) zombi mester (#251)
(365,64) quwarg anyakirálynő (#269), lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), régészeti lelőhely (#1208), oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[358,66] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy sárkányfajzat. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sárkányfajzat jobb első lábát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat jobb hátsó lábát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a sárkányfajzat jobb hátsó lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel párszor kilyukasztod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3013 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}

Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 78.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 75.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 65.]
Csobogó, hideg víz képe kísért, mikor már annyira ki van száradva a szád, hogy nyelni sem tudsz. (-54 életerő.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-41 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 12, 6.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 65 pontod maradt, ebből a következő körre 65 pontot vihetsz át. Kapsz még 350 pontot. A következő körben tehát 415 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÁTRÁNYGÖDÖR (579. TEREPTÁRGY)
A feketén fortyogó kátránnyal teli gödörbe, ha belelépsz, jaj neked! Még akkor is, ha a Thargodanok előszeretettel fürdenek benne. Ennek ellenére, maga a kátrány hasznos lehet, ha egy speciálisan erre a célra készített tartóba sikerül gyűjteni belőle, a KT 580 paranccsal, 5 TVP árán.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 209. fordulód.

Erő: 31 (38) Szint: 24 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 26 (33) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 27 (38) Védekezés: 84 Menekülés: 15 % Életkor: 6/7 év
Egészség: 25 (30) Életpont: 420/77 Jellem: jó (529) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (47) Varázspont: 1005/541 Pénz: 1566 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 187/112 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 296
Eddig összesen 1350 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23992 TP-t kaptál. Jelenleg 1255576 TP-d van. A következő szinthez még 144424 TP szükséges. Trófeáid: méregelementál, viharóriás, ében halálhajcsár. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 5647 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 28 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 26
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 38 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 17 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 49
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 22 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 36 (+1) 11. taumaturgia: 64 12. versengés: 9
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: 24 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 3 20. bányászat: 9 21. úszás: 11
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279)
hadiszerencse II (#24) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
védelem tűz ellen (#38)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ha meg akarod ismerni az egyik leghatalmasabb tűzvarázslatot, 50 pirkitet kell áldoznod.
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.)
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 deus ex machina (#1)
3 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128) 1 kaja (#2)
1 sötét tekercs (#535) 4 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
128 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csalánvirág (#582)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403) 1 kőszem (#304)
14 mákrózsa virág (#56) 2 mocsári penke (#148) 1 ovimon-bogyó (#207)
16 tüske (#22) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(358,66) sárkányfajzat (#340), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek