Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. dec. 28. 12h:31' EZ A 464. JÁTÉKHETED, 209. FORDULÓD 465. játékheted kezdete: dec. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5954 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat |
dd 7 85 56 | eldobod a 7. tárgyat a 85. tárgyat az 56. tárgyat |
f 1066 1073 | kísérletezel az 1066. tárggyal az 1073. tárggyal |
kt 1118 | elkészíted az 1118. tárgyat |
dd 181 232 226 | eldobod a 181. tárgyat a 232. tárgyat a 226. tárgyat |
d 2 14 | eldobod a 2. tárgyat (14 darabot) |
dd 152 85 268 | eldobod a 152. tárgyat a 85. tárgyat a 268. tárgyat |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
tv 47 | támadó/véd. varázslat a 47. varázslatot |
lm 23 7 8 | mozogsz 23 7 8 |
Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fagyféreg testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a fagyféreg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A fagyféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-4 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 féregbél (ld. enc.). 792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Nincs semmi hatása. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rozmárember testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a rozmárember jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A rozmárember megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A rozmárember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rozmárfogat. 682 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a fagyféreg testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a fagyféreg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A fagyféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-4 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
lm 23 24 26 | mozogsz 23 24 26 |
Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a fagyféreg havas száját. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a fagyféreg jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A fagyféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a fagyféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Nincs semmi hatása. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rozmárember jobb karját. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a rozmárember testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rozmárfogat. 682 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hópárduc testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a hópárduc bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A hópárduc harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hópárduc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hópárduc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 párducbőrt. 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. [+2% tau] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 59 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled elemi fagyförgeteg varázslatot lő rád. 112 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a fagymágus testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a fagymágus bal oldalát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a fagymágus jobb oldalát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 52 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 205, gyógyulás: 0, összesen: -205 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy elemi fagyförgeteg. 65 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a fagymágus testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a fagymágus jégből vont auráját. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a fagymágus testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 74 életpontot vesztettél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 197, gyógyulás: 0, összesen: -197 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 74 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc jobb vállát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel súrolod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a dermesztő lidérc fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A dermesztő lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 lidércesszencia (ld. enc.). 1412 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; 766% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
lm 18 10 2 | mozogsz 18 10 2 |
lm 1 | mozogsz 1 |
m 5 5 5 | mozogsz az 5. ponthoz |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
m 4 | mozogsz a 4. ponthoz |
ov | óvatosságod: |
be 175 | bemész a 175. titkos labirintusba |
lm 10 13 25 | mozogsz 10 13 25 |
lm 49 42 41 | mozogsz 49 42 41 |
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod az 1171. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
PÁRDUCBŐR PÉNZTÁRCA (1118. TÁRGY) Már sokszor töprengtél rajta, hogyan tárolhatnád optimálisabb módon az aranyérméidet ahelyett, hogy mindig a hátizsákod belsejébe ömleszted? Ahol mindig megtalálhatod (csak te, a tolvajok nem - ha ők aranylopással próbálkoznak, kevesebb pénzt fognak találni), ha szükség van rájuk, és összekuporgatott vagyonod bármikor könnyen megszámolható. Nos, a párducbőr pénztárca lesz a megoldás számodra. Fogj egy párducbőrt, és az ollóval vágd doboz formájúra, majd miután a kinézete már eléggé hasonlít a kincsesládák kicsinyített mására, a doboz egyik oldalát az ollóval szabd felnyithatóra. Már csak egy kis díszítés kellene, hogy szépérzéked is kellően kielégíthesd, így hát egy aranyérme méretű párducszemet még rögzíts a doboz elejére. Az imént leírt folyamat a kalandozók többségénél 25 TVP-nyi időt vesz igénybe. Az elkészült tárgyat elég a hátizsákodban tartani, és a nukleárisan sugárzó szörnyek aranyromboló képessége máris hatástalan marad veled szemben (sebződni azonban továbbra is fogsz tőlük). A tolvajok -10-et kapnak lopásukra, ha aranyat próbálnak lopni tőled. |
FAGYFÉREG (640. SZÖRNY) Az örök jég és fagy létsíkjáról érkezett szörnyek legundorítóbbika lehet ez a szörnyen nagyra megnőtt, hernyószerű csúszómászó. Tömzsi lábak hordják előre bundás szelvényekből álló testét, melyek piciny karomban végződnek, hogy még a legcsúszósabb területeken is minden különösebb nehézség nélkül képes legyen előrehaladni, előre az ismeretlen céljai felé. Ha pedig ebben bárki megpróbálná megakadályozni, tudja mi a teendő. Fűrészfogait kivillantva rögtön támadásba lendül, és már az első cseppet sem lomha rohammal megpróbálja ledönteni átfagyott ellenfelét a lábáról. Ha pedig ez sikerült, nincs az az áldozat, aki képes lenne ezután még újra talpra állni. |
FÉREGBÉL (1071. TÁRGY) A fagyféreg és egyéb férgek bele nagyon nehezen távolítható el tulajdonosa testéből, sokkal nehezebben, mint amilyen a lény legyőzése volt. A fagyféreg esetében talán azért, mert odafagyott. Ezért van az, hogy ha sikerül szerezned egyet e tárgyból, már szerencsésnek is mondhatod magad. Na igen, főleg, ha tudsz vele kezdeni valamit. |
FAGYMÁGUS (650. SZÖRNY) Nem kell sokáig töprengened ahhoz, hogy megállapíthasd: a jég létsíkjának egyik varázshasználója áll előtted. Az emberszerű teremtmény testét divatos bunda fedi, pedig valószínű, anélkül is képes lenne életben maradni a legnagyobb hidegben is. Ugyanis energiáját a fagy táplálja, az elemi hideget úgy tudja formálni, ahogy kénye-kedve tartja. Minden bizonnyal a jég létsíkjára visszavezető utat keresi, és ezzel együtt azt a lényt, aki megnyitotta azt a bizonyos dimenziókaput... Terve egyszerű, végezni vele, hátha az mindent helyreállít... Addig viszont miért ne végezzen mindenkivel? |
LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY) A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra. |
Erő: | 24 (28) | Szint: | 20 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 140 cm |
IQ: | 29 | Támadás: | 21 (23) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 27 (29) | Védekezés: | 36 (40) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 173/173 év |
Egészség: | 28 | Életpont: | 303/218 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 26 (28) | Varázspont: | 533/30 | Pénz: | 1111 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/6 | Pszi pont: | 127/180 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/99 | ökölvívás: | 11/87 (+4%) | szúrófegyverek: | *23/100 |
vágófegyverek: | 10/64 | ütőfegyverek: | 3/37 | lőfegyverek: | 23/42 (+2%) |
dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 286 időszaki: 22 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/1 | 2. nyomkövetés: | 35/19 | 3. lopás: | 2/70 |
4. mászás: | 7/61 | 5. csapdakészítés: | 14/48 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/42 (+6%) |
7. gyógyítás: | 41/16 | 8. titkosírás: | 4/57 | 9. felderítés: | 17/5 |
10. szörnyidomítás: | 7/68 | 11. teológia: | 11/97 (+13%) | 12. taumaturgia: | 30/85 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 3/2 | 14. versengés: | 10/32 | 15. harcművészetek: | 5/71 |
16. zene: | 9/15 | 17. szörnyismeret: | 15/63 | 18. pszi: | *21/100 |
19. zárnyitás: | 2/10 | 20. vadászat: | 25/19 | 21. bányászat: | 19/20 |
22. úszás: | 9/93 | 23. főzés: | 8/12 | 24. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ) |
elfogod vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 64 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), ryuku ostromteknős (#362), nómenklatúra (#158), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | quwarg szabotőr (#301) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
3.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 3) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: quwarg-ász (101) mozgalom ereje (106) gyógyító totem (116) quwargok leigázása (122) a barátság melege (155) b. tudat formálása (162) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a bunkó megszólal (242) a butaság ára (273) a quwarg szaga (283) vérdíj (301) magiometer (314) erősebb quwargszag (319) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 14 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 89 TU szükséges.) tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | drótszőr (#37) | 1 | gromak bőr (#268) | 5 | gyógykenőcs (#313) | |||
17 | ilkin érc (#232) | 18 | kaja (#2) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | |||
17 | mákrózsa virág (#56) | 2 | óndarab (#85) | 1 | párducszem (#1073) | |||
11 | ramit kő (#226) | 2 | rézdarab (#70) | 6 | tünde nyíl (#554) | |||
1 | vasalt bunkó (#181) | 2 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | féregbél (#1071) | 6 | gyöngymangó (#135) | 1 | kőkés (#6) | |||
4 | kötél (#92) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | |||
1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 12 | púderkő (#119) | 4 | pular kristály (#239) | |||
2 | rozmárfog (#1069) |