Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. nov. 17. 9h:34' EZ A 116. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD 117. játékheted kezdete: nov. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2426 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
kt 13 1 | elkészíted a 13. tárgyat (1 darabot) |
kf 13 2 | kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe |
t 25 | támadod a 25. szörnyet |
Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a grákó denevér jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a grákó denevér nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A grákó denevér fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 2 életpontot vesztettél. A grákó denevér összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőevő testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A kőevő támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a kőevő jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kőevő egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. (ld. enc.) 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a gyilkos tetű testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a gyilkos tetű hasadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó bal karját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A rőtmanó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [57,-29] Még mindig bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy sünmedve nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sünmedve testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
kt 29 5 | elkészíted a 29. tárgyat (5 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
kt 43 | elkészíted a 43. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
f 41 | kísérletezel a 41. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 22 | gyógyítás 22 pontért |
KŐEVŐ (62. SZÖRNY) Bármely nagyobb kő, amelynek aránylag szabályos gömb alakja van, és a dombok között bukkansz rá, van esélye, hogy egy kőevőt álcáz. A kőevőket a legtöbb bölcs a fejlődés zsákutcájának tartja. Ennek ellenére ezek a szörnyek nem úgy viselkednek, mintha a közeljövőben ki akarnának pusztulni. Ezek a majdnem egy méter átmérőjű, igen vastag bőrű lények a dombok között görögve (ugyanis nincs lábuk) kutatnak emészthető kőzetek iránt. Igen, köveket esznek! Mielőtt még felsóhajtanál, hogy végre, egy szörny, amely nem a Te húsodra pályázik, ki kell, hogy ábrándítsalak: A kőevőket ugyanis NAGYON irritálják a kétlábon járó lények. Olyannyira, hogy néha meg is támadják őket az oldalukból kinövő, vaskos, bunkószerű nyúlványokkal. Mivel a kőevő bőre nagyon kemény, egy kőkalapács szükséges ahhoz, hogy megtudd, mi van a gyomrában. |
FEKETE GYÖNGY (99. TÁRGY) Ha egy kőevőt sikerül szétverni egy kőkalapáccsal, érdekes meglepetés ér: a gyomrában egy majdnem egy centis fekete gyöngy van! Ez a fura, "szárazföldi gyöngykagyló" ezt a gyönyörű ékszert termelte. Pedig az ember csak némi kőport várna... |
GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY) A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges. |
TUBARKŐ (700. TÁRGY) Az árnymanó koszos ingujjából egy még koszosabb, fekete követ varázsol elő. - Ez ám a mágikus hatalmú kő! - mondja nagy hangon. - Ha nálad van, hihetetlen szerencséd lesz - a holmijaid elpusztíthatatlanok lesznek, mit neked a szójer nyála vagy a sárkány lehelete! - nos, ha a fele igaz mindennek, akkor már jó üzlet! Az árnymanó nagyhangon folytatja. - Mindössze egy alligátorbőr cipő kellene a fázós lábamra érte, meg egy liumbe bimbó, a kedvenc csemegém! Ha a követ meg akarod szerezni, és a két tárgy a rendelkezésedre áll, a Küldetés Teljesítése: KT 700 parancsot add ki a manóodún, 5 TVP-ért. A tubarkővel kapcsolatban persze az árnymanó kicsit túlzott - valóban védelmet jelent a tárgyaidnak, de nem tökéleteset. Minden tárgynak a különböző támadási formák ellen - sav, tűz, törés, hideg, elektromosság - mentődobása van. Pl. egy üveg folyadéknak alacsony a mentődobása törés és hideg ellen, de tűzzel szemben ellenállóbb, mint pl. egy madártoll. A mentődobás 1 és 20 között van, a tubarkő a tárgy minden mentődobásához +3 -at ad! Egy második tubarkő további +2, egy harmadik további +1 bónuszt jelent - ha hajlandó vagy többször összegyűjteni a tárgyakat - tehát három tubarkő esetén összesen +6 lesz a bónusz. Háromnál több tubarkőnek már nincs jelentősége. A tubarkövet nem kell KF-elned. |
TÁVCSŐ (42. TÁRGY) A zsákodban cipelt kacatokat egymáshoz illesztve egy kézenfekvő, de mégis korszakalkotó felfedezéshez jutottál: rájöttél, hogyan kell távcsövet készíteni. Nos, a dolog nem olyan egyszerű, mint egy csontszurony összedobása. Először is, két ormánygőte csontot simára kell csiszolnod smirglilevéllel. A csövek két-két végébe ezután varányszemeket illesztesz (tehát összesen négyet). Végül az egészet bevonod grákóbőrrel, így adva tartást (és küllemet) az egésznek. A két ormánygőte csonton, a smirglilevélen, a négy varányszemen és a grákóbőrön kívül még 20 pontra van szükséged, hogy a távcsövet a KT 42 paranccsal elkészíthesd. Ez ugyan nem a legfinomabb műszer, de kezdetnek megteszi. Automatikusan használod, nem kell kézbe venni. Ha van távcsöved, jó rálátásod nyílik nemcsak azokra a mezőkre, amelyeken jársz, hanem a velük szomszédosakra is. Olyan tereptípusokon, ahol nem lehet messze ellátni (bozótos, erdő) persze nem sok hasznát veszed. Az így felfedezett dolgokat, épületeket persze még ezután közelebbről is meg kell vizsgálnod ahhoz, hogy az E.F.-ben leírást kapjál róluk. Ezen kívül nem árt, ha tudod, hogy a távcső az egyik legalapvetőbb alkotórésze a szeksztánsnak. |
Erő: | 19 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 13 (15) | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 106/67 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 26/26 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 8 |
57,75 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 107 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 5 (+1) | 3. mászás: | 3 |
4. gyógyítás: | 8 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. vadászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A fő áldozat természetesen pénz: 50 aranyat kell nekem feláldoznod. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 2 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | mászókarom (#78) | ||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | * | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | ||
7 | mérgezett tüske (#23) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | villám szimbólum (#145) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
5 | + | deus ex machina (#1) | 4 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | grákóbőr (#41) | 6 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | magszim bél (#103) | |||
3 | ormánygőte csont (#21) | 5 | smirglilevél (#29) | 6 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | tükör (#43) | 4 | varányszem (#30) |
Összsúly: 26.35 kg | Megterheltség: 54% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 122 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | szögletes kő (#17) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | grákóbőr (#41) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
5 | smirglilevél (#29) | 6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | tükör (#43) |
54 | 55 | 56 | 57 | 58 | |
-31 | |
|
|
|
|
-30 | |
|
|
|
|
-29 | |
|
|
|
|
-28 | |
|
|
|
|
-27 | |
|
|
|
|
-26 | |
|
|
|
|
-25 | |
|
|
|
|
-24 | |
|
|
|
|
-23 | |
|
|
|
|