Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. márc. 22. 9h:04' EZ A 22. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD 23. játékheted kezdete: márc. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3493 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
kt 25 | elkészíted a 25. tárgyat |
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod az ormánygőte tekergő ormányát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ormánygőte fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ormánygőte, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ormánygőte még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [45,1] Továbbra is dombság. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy legyengült trappoló dinymák. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Megmarkolva a bunkósbotot ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal többször eltalálod a trappoló dinymák jobb első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a trappoló dinymák farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal párszor keményen megütöd a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos tetű bal vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bunkósbottal párszor keményen megütöd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal többször eltalálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szinte átharapja a gyilkos tetű a jobb lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [44,2] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy gitonga. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [45,4] Az erdőt síkság váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tintacsiga volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [45,5] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kőevő. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a kőevő kőtestét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bunkósbotot a másikra rohansz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőevő karszerű nyúlványát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a kőevő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kőevő egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
im | imádkozol |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [46,7] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy királygyík volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.
v 15 135 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
tf 5 | fejleszted az 5. tulajdonságodat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 13 | gyógyítás 13 pontért |
GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY) A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges. |
KŐEVŐ (62. SZÖRNY) Bármely nagyobb kő, amelynek aránylag szabályos gömb alakja van, és a dombok között bukkansz rá, van esélye, hogy egy kőevőt álcáz. A kőevőket a legtöbb bölcs a fejlődés zsákutcájának tartja. Ennek ellenére ezek a szörnyek nem úgy viselkednek, mintha a közeljövőben ki akarnának pusztulni. Ezek a majdnem egy méter átmérőjű, igen vastag bőrű lények a dombok között görögve (ugyanis nincs lábuk) kutatnak emészthető kőzetek iránt. Igen, köveket esznek! Mielőtt még felsóhajtanál, hogy végre, egy szörny, amely nem a Te húsodra pályázik, ki kell, hogy ábrándítsalak: A kőevőket ugyanis NAGYON irritálják a kétlábon járó lények. Olyannyira, hogy néha meg is támadják őket az oldalukból kinövő, vaskos, bunkószerű nyúlványokkal. Mivel a kőevő bőre nagyon kemény, egy kőkalapács szükséges ahhoz, hogy megtudd, mi van a gyomrában. |
ESŐIDÉZÉS (11. VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot elmormolva, kisebb záport tudsz megidézni - elegendő ahhoz, hogy a szomjadat oltsd és megtöltsd a kulacsodat. A varázslat elmondása 8 VP-be kerül, és csak olyan helyeken használhatod, ahol nincs túl hideg és van a levegőben kicsapható nedvesség (tehát sivatagban és magashegységben nem). Egy-egy ilyen zivatar után az összes addigi lábnyom törlődik az aktuális mezőről. Az idézés 5 TVP-be kerül. |
GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY) A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé. |
Erő: | 20 | Szint: | 7 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 252 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 104/40 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 15/3 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 2 | vágófegyverek: | 2 |
ütőfegyverek: | 7 | lőfegyverek: | 5 | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << bunkósbot (#9) << kőhegyű lándzsa (#7) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); kerek kő (#19) (4 .); dárda (#10) (5 -); |
46,97 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 74 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 (+1) | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 8 (+1) | 5. felderítés: | 1 | 6. teológia: | 1 |
7. vadászat: | 2 | 8. bányászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
vadász tatu (#10) (csak egyszer), woor-antilop (#31) (csak egyszer), sünmedve (#33) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. |
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! |
3.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál. |
Összsúly: 47.90 kg | Megterheltség: 79% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 113 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dárda (#10) | 1 | kaja (#2) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
40 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kavadu iszák (#25) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | rézdarab (#70) |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | |
-2 | |
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|