Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 16. 15h:10' EZ A 226. JÁTÉKHETED, 210. FORDULÓD 227. játékheted kezdete: okt. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3454 SZÁMLA : XXXX |
Bemelegítésül quwarg harcost választod ellenfélnek. Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél.
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos fejét. (5 támadással 22 életpontot sebezve.) [élőholt quwarg:] Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni.
A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos fejét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. [quwarg harcos:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) [quwarg felderítő:] Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) [élőholt quwarg:] Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.)
[quwarg harcos:] Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Szembefordulsz a következő ellenféllel, quwarg felderítő lesz az.
Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő potrohát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. [quwarg felderítő:] Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) [élőholt quwarg:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) [quwarg felderítő:] A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Következő ellenfeled élőholt quwarg lesz.
A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 13 életpontot sebeztél. [élőholt quwarg:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Kénytelen vagy menekülni, különben még itt hagyod a fogad. {Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 178, gyógyulás: 0, összesen: -178 ÉP}
Ellenfelet választasz, első quwarg felderítő lesz az.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő torát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni.
Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Rövid karddal megcsapod a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 18 életpontot sebeztél. [első quwarg felderítő:] Hiába próbálsz hátrálni, az első quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] Több marást ejt rajtad a második quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) [első quwarg felderítő:] Véres nyál csordul ki az első quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: második quwarg felderítőt érdemes a következőkben támadnod.
Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő torát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Rövid karddal végigvágod a quwarg felderítő jobb szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. [második quwarg felderítő:] Hiába próbálsz hátrálni, a második quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.)
[második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első quwarg felderítő:] 585 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] 585 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 24, gyógyulás: 42, összesen: +18 ÉP}
Ellenfelet választasz, első quwarg felderítő lesz az.
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő torát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni.
Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő torát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Rövid karddal megcsapod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. [első quwarg felderítő:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) [első quwarg felderítő:] Az első quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Szembefordulsz a következő ellenféllel, második quwarg felderítő lesz az.
Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő bal szárnyát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Rövid karddal végigvágod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. [második quwarg felderítő:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] Véres nyál csordul ki a második quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első quwarg felderítő:] 585 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] 585 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 26, gyógyulás: 43, összesen: +17 ÉP}
Nerina Clarusdea elmormol egy hhaar burka II varázslatot. Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted.
Nerina Clarusdea üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. [quwarg királynő:] 31 életpontot sebzett. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 18 életpontot sebeztél.
Nerina Clarusdea szemöldöködet ráncolva koncentrál, hogy a tünde íjjal célba találjon. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeivel perforálja a quwarg királynő testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni.
Vashegyű lándzsával Nerina Clarusdea tökéletesen perforálja a quwarg királynő testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal Nerina Clarusdea meghorzsolja a quwarg királynő torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel megütöd a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. A szörny belemar Nerina Clarusdea bal térdébe. (1 támadástól 6 életpontot vesztett.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 581 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Nerina Clarusdea kutat át a szörnyet. Talál valamit (5 ugh mérget). {Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP, összes sebzés: 238, összes sebződés: 32}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 5. KP: | VP spórolása: 50 |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
h 1619 | használod az 1619. tárgyat |
in 5484 188 290 | leírod az 5484. kalandozónak a 188. szörnyet a 290. tárgyat |
in 5484 266 306 | leírod az 5484. kalandozónak a 266. szörnyet a 306. tárgyat |
in 5484 0 319 | leírod az 5484. kalandozónak a 319. tárgyat |
in 5484 0 342 | leírod az 5484. kalandozónak a 342. tárgyat |
in 5484 0 357 | leírod az 5484. kalandozónak a 357. tárgyat |
in 5484 0 358 | leírod az 5484. kalandozónak a 358. tárgyat |
in 5484 0 1065 | leírod az 5484. kalandozónak az 1065. tárgyat |
in 5484 0 1115 | leírod az 5484. kalandozónak az 1115. tárgyat |
in 5484 0 1141 | leírod az 5484. kalandozónak az 1141. tárgyat |
hu 96 191 268 | hulladék: 96 191 268 |
h 348 | használod a 348. tárgyat |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [74,64] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [74,63] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Felfedeztél egy törpe bányát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy phua-kúp van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (10 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a földsárkány sziklatestét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Rövid karddal megkarcolod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 20 életpontot sebeztél. A földsárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel eltalálod a földsárkány jobb első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. A földsárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 smaragdkő. 900 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 19, gyógyulás: 28, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [74,61] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy nyuhaj karbin ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [74,60] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy fémbontó szójer. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstshuriken felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A fémbontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 4, gyógyulás: 20, összesen: +16 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel kegyetlenül megütöd az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal felnyitod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
be 698 5 | bemész a 698. épületbe |
gyk 28 40 | gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
gyk 28 40 | gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért |
gyk 28 40 | gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kutatsz 10 pontért |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért |
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos fejét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
NAGYOBB VÉRCÁPA (246. SZÖRNY) A vércápák a csatorna keleti partjának közelében jóval nagyobbak, és többen vannak. Nem csoda, hisz míg itt naponta öntik a vízbe a királyság szemetét, addig a nyugati parton jó, ha hetente egyszer vízbe ugrik egy őrült kalandozó. A nagyobb vércápák még a legtapasztaltabbak számára is inkább kínszenvedést jelentenek, mint víziharc gyakorlási lehetőséget. |
NOTERMANTHI (257. SZÖRNY) A Notermanthi óriási termetű Thargodan, izmos embertesttel és kosfejjel. A Notermanthi a holtak negatív energiájából táplálkozik, így leginkább csatamezőkön akadhatsz össze vele. Megsebzéséhez legalábbis ezüstfegyver szükséges. Vigyázz, a Notermanthi egyike a legfélelmetesebb Thargodanoknak, amelyekkel Ghallán találkozhatsz: a legendák szerint egyetlen lélegzetvétele elég ahhoz, hogy a hús összeaszalódva pöndörödjön le csontjaidról. |
PSZI ŐSELEMENTÁL (258. SZÖRNY) Ez az! Már nem tudtad, hogy mi hiányzott! Az Álomvilágból nagy ritkán átkerülő pszi elementál nagyon ritkán érik el a begubódzás korát, mert már sokkal előtte lemészárolják őket a kalandozók. Ha azonban nagy ritkán a pszi elementál eléri a megfelelő kort, begubódzik, és egy hét múlva kikel belőle a pszi őselementál. A fentieknél persze sokkal gyakoribb, hogy egy kifejlett pszi őselementál látogat át a létsíkunkra, mert kalandozók vagy Thargodanok öldösésével akar tapasztalati ponthoz jutni. A pszi őselementálnak több csápja van, nehezebb megölni, több mösze élősködik rajta, és persze fejlettebbek a pszi képességei, mint fiatalkori verziója. A hatalmas, medúzaszerű, kissé ködös plazmajelenség sajnos csak közvetlen közelből vehető általában észre, ezért még BA paranccsal sem tudsz előle elmenekülni. |
KŐTIPRÓ (260. SZÖRNY) Ki hitte volna valaha is, hogy a fémbontó szójernek akadhat szörnyűségesebb vetélytársa? De hát hiába: az evolúció nem áll meg, s a föld mélyén már korokkal ezelőtt sokkal rettentőbb lény nyitotta világra hőlátó szemét... Létéről a külvilág mindazonáltal csak nemrég értesült, mikor az alanori egyetem egy igen-igen óvatos (s ezért tetőtől-talpig páncélba öltözött) biológia szakos novíciusa túl közel merészkedett az általa 'bizonyára a Giganteus pyrrohorribilisticus egy ritka subclassisahoz rendelhető szokatlanul termetes speciesbe tartozó kifejlett hímegyed egyik vackához' - azaz egy óriási barlangnyíláshoz. A kirontó szörny láttán szerencséjére kővé dermedt a rémülettől, így nem sérült meg túlzottan (?), miközben az egy villámgyors harapással lemarta róla a fémvértet. A novícius beszámolója érthetően nem túl tudományos, de eleddig ez a rendelkezésre álló egyetlen forrás... "Irtózatos volt! Képzeljenek el egy iszonytató, marjánál másfél ember magasságú tömör fémtestű szörnyeteget, melynek láttán megfagy a vér az erekben, és minden lelkes lény csak a menekülésre gondol - hiszen nyilvánvalóan esélytelen a behemót sebezhetetlen acéltestével szemben, melyről még a savhurrikán iszonytató felhője is ártalmatlanul pereg le" A bátor természetbúvár még nem tudta, hogy léteznek olyan halandók, akik képesek betörni, és sikerrel szolgálatra szoktatni ezt a félelmetes teremtményt. Hogy kik ők, az mindenki számára nyilvánvaló, nem is kell elmondani, hisz most már az eddigieknél is jobban "magasodnak" ki a sok közönséges kalandozó közül. |
ZSOLDOSKATONA (262. ELLENFÉL) A zsoldoskatonák a hadseregek legkevésbé kiképzett, mégis tapasztaltnak számító, nem túl megbízható egységei. Ha a hadseregben van néhány fegyelmet tartó lovag és rettegést keltő harci mágus, akkor nem kell a zsoldosok moráljának megtörésétől tartani. A zsoldosok általában az emberek, törpék és trollok közül kerülnek ki, az elfek, alakváltók és kobuderák különböző elvi megfontolásokból, a gnómok és árnymanók fizikumuk miatt nem állnak zsoldosnak. |
BÉRMÁGUS (263. ELLENFÉL) A modern harcászatban egy katonai egység nem lehet sikeres, ha nem áll rendelkezésére néhány varázsló. A bérmágusok gyakorlatilag jól fizetett zsoldosok, akik nem kardjukkal, hanem varázstudásukkal szolgálják munkaadójukat. A bérmágusok általában nem túl képzettek, épphogy néhány évet töltöttek tanulással, és máris kamatoztatni akarják tudásukat. Ezért aztán sokan közülük még azt sem tudják, hogy hiába a varázstudás, ha az ellenfél "kardnyújtásnyira" kerül, akkor vége a dalnak. |
PÁNCÉLOS LOVAG (264. ELLENFÉL) A királyság képzett katonái nem feltétlenül mind lovagok, de csillogó páncéljuk, kiváló felszerelésük láttán mindenkinek a lovag szó jut eszébe. Ők a hadsereg tisztjei, a felelősek a zsoldosok engedelmességéért, a parancsok végrehajtásáért. Képzett, veterán katonák, nem könnyű ellenfelek még egy tapasztalt kalandozó számára sem. |
HARCI MÁGUS (265. ELLENFÉL) Ha egy bérmágus túléli az első néhány bevetést, és megfelelő tapasztalatra tesz szert, általában ismét felkeresi mesterét, és újabb néhány évig specializáltan csak hatékony támadó és védekező varázslatokat tanul. Ezután a képzés után a torony ajtaján általában egy képzett gyilkológép lép ki, akinek megbízója csengő aranytallérokban fizet. De cserébe az elvégzett munkára igen ritkán lehet panasza. A harci mágusok, ha úgy hozza a sors, képesek közelharcban is megvédeni magukat. |
ZOLOBOO TÖRZSFŐ (268. SZÖRNY) Az erdők mélyén élő zolobook törzsfői természetesen a legerősebbek, legügyesebbek és legravaszabbak közül kerülnek ki, így aztán a várható életkoruk is jócskán meghaladja a zolobooknál szokásos 20-25 évet. Korlátozott rituális mágikus képességekkel rendelkeznek, és elrémisztő csatahuhogásuk félelmet varázsol az ellenfél szívébe. |
VARKAUDAR HADÚR (270. SZÖRNY) Tomboló, toronymagas varkaudar óriás, borzalmas varkaudar testőrök gyűrűjében: nyilvánvaló volt, hogy Sistergő Pumpa bukása után előbb-utóbb felbukkannak a törzsi vezetők, akik megpróbálják a hatalmat magukhoz ragadni. A varkaudar harcosok nemcsak a törzs legjobb harcosai, hanem végtelenül ravaszak, még a papi mágiához is konyítanak valamelyest. Jaj neked, ha egy hadúr fegyvere elé kerülsz! |
PUSZTÍTÁS BOTJA (316. TÁRGY) A Pusztítás Botja nagyhatalmú varázstárgy. Minden alkalommal, amikor lesújtasz vele egy ellenfeledre, egyúttal egy tűzesőt is kisütsz! Mindez nem igényel varázspontot és anyagi komponenst. A Pusztítás Botja egyébként egy mágikus ütőfegyver, amelyet +3 támadással használsz és sebzése 2D6+6. Használatához minimum 15-ös teológia szükséges. |
ÁRNYÉKKÖPENY (362. TÁRGY) Ez a különös varázstárgy egy hosszú, bő fekete csuklyás köpeny, nagyhatalmú mágusok kedvelt viselete. Az első néhány darabot a mendemondák szerint Dornodon készítette. Aki hordja, annak +7 védelmet biztosít, növeli a szerencséjét 3-al és az energiavarázslatok (pl. villám, tűz, energiatüske) sebzését automatikusan felezi. A köpeny viselőjének körvonalai elmosódnak, testét homály veszi körül, ennek köszönhetően igen nehéz észrevenni, ha el akar bújni: +4 rejtőzködés, +2 lopás. A mágiával átitatott ruha különös kapcsolatban van az árnyvilággal. Ezzel magyarázható az a kis jelentéktelen hibája, hogy gazdája halálakor az ÖSSZES birtokában levő D.E.M. megsemmisül. |
TYRKIAI MÁSZÓGÉP (365. TÁRGY) A tyrkiai mászógép valójában egy kampókból és kötelekből álló szerkezet, melyet kezedre és lábadra erősítve képes leszel olyan helyekre is fel-, le- ill. bemászni, ahová e nélkül az eszköz nélkül soha nem jutnál el. Mostantól nem kell kötelet, mászókampót és más eszközöket hurcolnod magaddal, mindezek helyett használhatod a mászógépet. [A szöveges leírásban továbbra is kötél ill. mászókampó használatára fogunk utalni, attól függően, hogy az adott másznivaló a mászógép mely részének használatát igényli.] Emellett ha ezt használhatod, mászás szakértelmed kettővel magasabbnak számít. A használathoz a H 365 parancsot kell a másznivaló objektummal egy mezőn kiadnod, annyi TVP-ért, amennyi egyébként is szükséges lenne a mászáshoz. |
TRÁKIN CSÁKÁNYA (367. TÁRGY) E nemes szerszám nevét Aranymarkú Trákinról, a legendás törp bányászról kapta. S hogy miért? Nos ezen eszköznek köszönhette Trákin is a hírét, mivel akárhol vájt is vele a földbe, szinte mindig talált valami érdekeset. Nem csoda, hogy Trákin volt a valaha élt leggazdagabb törpe, s élete végéig megbecsülés övezte. A csákányt te a H 367 paranccsal használhatod, 12 TVP-ért. Ezenkívül nem árt, ha tudod, hogy a csákány remek ütőfegyver - ha jobb kezedbe veszed, sebzése 3D6+3, és képes mágikus lényeket is megsebezni (de használatához min. 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges). Megjegyzés: ha nincs a birtokodban ásó, de nálad van Trákin csákánya, akkor azt fogod feltételes ásásnál használni. |
RAIA PAPI PALÁSTJA (371. TÁRGY) Ha tudattársaidtól megkapod a palástot, ez biztos jele annak, hogy valami olyan dolgot tettél, ami istenednek tetsző vagy a KT céljait szolgálja. A palást maga égkék színű, alanori bársonyból készült. Hátuljára egy hatalmas nap van hímezve, melyet fehér rúnák vesznek körül - ezeknek köszönheti varázserejét. A palást varázsereje csak Raia papon érvényesül. A palástot KF 371 paranccsal viselheted (köpenyként). Ha a palást rajtad van, jobban fogsz varázsolni és istened bizalmát is élvezheted. Vagyis amíg hordod a palástot, papi hited magasabb lesz, és teológia szakértelmed is hárommal megnövekszik. A papi palástot lehetetlen ellopni. |
FEKETE TŰ (374. TÁRGY) A fekete tű első pillantásra egyszerű, hétköznapi varrószerszámnak tűnik - valódi mibenlétére akkor derül csak fény, mikor varrni kezdesz vele. Nagy meglepetésedre tökéletesen vezeti kezed, holott eddig azt se nagyon tudtad, mi is az a varrás. És az is nagyon furcsa, hogy valahányszor varrni kezdesz, a kész ruhadarab mindig ugyanolyan lesz... |
MOA GYÖNGY (378. TÁRGY) Gyönyörűen fényesített, mélyzöld színű gyöngy, a Moa gyöngyhalászoktól egy szakmájában mesternek számító csiszolón, majd minden bizonnyal seregnyi kincsvadászon keresztül jutott el végül hozzád. |
MOA OBSZIDIÁN (380. TÁRGY) Ezt a követ egy mesteri tudású Moa ékszerész faragta tökéletes gömb alakúra egy bizonyára jóval nagyobb obszidián darabból. Kiváló dísze lehet bármely ékszernek. |
MOA ZAFÍR (381. TÁRGY) Ebbe a tökéletesen kidolgozott, parányi ékszerbe a Moa mester belezárta a tengerek mélykékjét, a tengerszemek türkiz csillogását, a felhőtlen, vakítóan tiszta ég vidám kékjét. |
TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY) Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze. |
QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY) A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni. |
ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz. |
Erő: | 28 (33) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 39 (43) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 29 (33) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 30 (34) | Életpont: | 299/338 | Jellem: | gonosz (339) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 37 (45) | Varázspont: | 430/370 | Pénz: | 1302 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/6 | Pszi pont: | 127/215 | EFejl: | 41 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/46 | ökölvívás: | *21/100 (+2%) | szúrófegyverek: | 7/2 |
vágófegyverek: | 11/47 (+4%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 23/0 |
dobófegyverek: | 7/12 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << ezüsttőr (#322) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/24 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 41/17 (+36%) | 3. lopás: | 3/7 |
4. mászás: | 10/30 | 5. csapdakészítés: | 16/27 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/3 |
7. gyógyítás: | 31/38 | 8. titkosírás: | 4/13 | 9. felderítés: | 16/10 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 4/60 | 11. teológia: | 25/67 (+10%) | 12. taumaturgia: | 28/77 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 2/76 | 14. versengés: | 7/45 | 15. harcművészetek: | 17/12 |
16. zene: | 7/69 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 8/24 | 18. pszi: | *20/100 |
19. vadászat: | 7/70 | 20. bányászat: | 21/11 (+34%) | 21. úszás: | 9/68 |
22. főzés: | 9/62 | 23. csapatmunka: | 3/32 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
gonoszok (#988), Nerina Clarusdea (#3957), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 0) |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
69 | arany (#50) | 8 | kaja (#2) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | smaragdkő (#678) | |||
2 | vasérc (#152) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | ||||
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | ||||
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | öreg varázsló (#23) | gazda (#24) | ||||
grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | ||||
surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | ||||
acélkolosszus (#35) | manó (#36) | sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | ||||
hamupók (#40) | görgőte (#41) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | ||||
Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | harcos (#47) | csontváz (#48) | zombi (#49) | ||||
technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | ||||
rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | ||||
drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | ||||
goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | ||||
vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | ||||
mirg (#75) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | bombagoly (#79) | ||||
trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | ||||
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | árnyékrája (#87) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | ||||
törpe kovács (#90) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | ||||
mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | ||||
szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | ||||
óriás griff (#105) | griffőniksz (#106) | fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) | kőkorszaki szaki (#109) | ||||
nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | ||||
törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | ||||
bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) | xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | ||||
büntető praglonc (#125) | miksziszi húsgólem (#126) | Morbid (#127) | varkaudar mágus (#128) | Lord Kovács József (#129) | ||||
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | elit palotaőr (#133) | palotaőr (#134) | ||||
élőholt mirg (#135) | sötét főgnóm (#136) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | ||||
acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | udvari mágus (#142) | vadászkutya (#143) | arató csattanat (#144) | ||||
pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) | ||||
fémbontó szójer (#150) | dehidrátor (#151) | kardszárnyú pocok (#152) | quwarg királynő (#153) | autentikus vámpír (#154) | ||||
nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | purifikátor (#157) | nómenklatúra (#158) | ongóliant (#159) | ||||
tyrannoszaurusz rex (#160) | velociraptor (#161) | hadroszaurusz (#162) | kétfejű troll (#163) | jégtroll (#164) | ||||
bávatag golombár (#165) | borzalmas varkaudar (#166) | kvazár kovács (#167) | halálosztó kain (#168) | orgoró (#170) | ||||
óriásféreg (#171) | sírlidérc (#172) | vark. nekromanta (#173) | dögkeselyű (#174) | élőholt mágus (#175) | ||||
óriás csontváz (#176) | csontváz lord (#177) | ongóliant hadúr (#178) | élőholt ősmágus (#179) | Zinthurg (#180) | ||||
gnóm szolgáló (#181) | pöfögő kregon (#182) | elf mesterharcos (#183) | ezoterikus mardel (#184) | karmazsin huhogó (#185) | ||||
szeppent rákfatty (#186) | részeg kalandozó (#187) | kocsmai verekedő (#188) | varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | ||||
szutykos remák (#191) | trosnyogó szakóca (#192) | vércápa (#193) | hínárevő piranha (#194) | opati polip (#195) | ||||
elektromos angolna (#196) | étkezési homár (#197) | moszatrája (#198) | mélység fattya (#199) | magnetikus praglonc (#200) | ||||
quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | agyagelementál (#203) | bazaltelementál (#204) | gránitelementál (#205) | ||||
kacagó szépia (#206) | diuretikus kráken (#207) | drónkeselyű (#208) | kneopatikus mollusk (#209) | degradátor (#210) | ||||
joviális m.szockó (#211) | Tguarkhan (#212) | kisebb quwarg isten (#213) | quwarg nagymester (#214) | tűzfőnix (#215) | ||||
élőholt sullár (#216) | massza (#217) | tormikus egér (#218) | északi tűzsárkány (#219) | királyi palotaőr (#220) | ||||
pszi elementál (#221) | aurapollátor (#222) | szubreális vámpír (#223) | nanda (#224) | átokmurgattyú (#225) | ||||
norpadolótika (#226) | kultúrmasztodon (#227) | éjkornis (#228) | orbitális mackósajt (#229) | zoloboo sámán (#230) | ||||
woorgard (#231) | ekharion (#232) | alanori csatamén (#233) | adószedő (#234) | káoszteknőc (#235) | ||||
Chara-din fattya (#236) | Mnebolath (#237) | Orkhan Thai (#238) | Raia szent lovagja (#239) | sivatagi doareg (#240) | ||||
vadász quwarg (#241) | qwarg rohamosztagos (#242) | áeratikus hasnyák (#243) | hegyi góliát (#244) | Rughar familiárisa (#245) | ||||
nagyobb vércápa (#246) | kputtyintó csalán (#247) | quwarg parafenomén (#248) | taalru (#249) | noth szellem (#250) | ||||
zombi mester (#251) | lidércúr (#252) | pordémon (#253) | hordóagyú mameluk (#254) | őrült varázsló (#255) | ||||
tüskés gigaféreg (#256) | Notermanthi (#257) | pszi őselementál (#258) | holle anyó (#259) | kőtipró (#260) | ||||
trikornis herceg (#261) | zsoldoskatona (#262) | bérmágus (#263) | páncélos lovag (#264) | harci mágus (#265) | ||||
elit gárdista (#266) | mestervarázsló (#267) | zoloboo törzsfő (#268) | quwarg anyakirálynő (#269) | varkaudar hadúr (#270) | ||||
varkaudar varázsló (#271) | őrjáratozó katona (#274) | Védőnővér (#280) | aranyfecske (#283) | manaelementál (#290) | ||||
Thargodan csontváz (#297) | quwarg felderítő (#299) | óriáspók (#303) | ében sárkány (#327) | zafír sárkány (#329) | ||||
smaragd őrsárkány (#344) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | varkaudar kósza (#347) | khór darázs (#348) | ||||
liumbe (#349) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | láplidérc (#352) | tesh alligátor (#353) | ||||
erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) | vörös rakolits (#356) | dűnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) | ||||
földsárkány (#359) | ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) | ryuku ostromteknős (#362) | troll ritualista (#365) | ||||
dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) | csápos otagi (#395) | bunthar (#396) | ||||
erdei rém (#399) | smaragdgólem (#417) | vortexmágus (#418) | halálhozó (#419) | korinthai amőba (#420) | ||||
kék rothasztó (#421) | hótarantula (#464) | pikkelyes ptog (#470) | sarki róka (#636) | jegesmedve (#637) | ||||
fagyféreg (#640) | ulkor jéglény (#641) | hópárduc (#642) | rozmárember (#643) | fagyelementál (#644) | ||||
dermesztő lidérc (#645) | sarki óriásteknős (#646) | lábascet (#647) | eszkimó óriás (#648) | jégzabáló (#649) | ||||
jégdémon (#652) | mouthlan (#665) | agyfröccsentő (#666) | varkaudar kölyök (#685) | varkaudar íjász (#687) | ||||
csontlepke (#746) | pacaszúnyog (#751) | érző szívű dromedár (#753) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | ||||
lajhárlord (#757) | bandita (#758) | burástya királynő (#759) | ryuku futárbérenc (#765) | élőholt tigris (#766) | ||||
ekharion bébi (#768) | proteinsólyom (#771) | köpködő bruhatag (#773) | mocsári ácsorgó (#774) | ryuku csapásvezető (#778) | ||||
ork bérgyilász (#781) | ködsárkány (#947) | Mallon (#960) | Pszinapszis (#974) | Quirov (#975) | ||||
Pikoló (#7010) | gigaféreg lárva (#7037) | csupasz gigaféreg (#7038) | máguskobold (#7044) | koboldkirály (#7045) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
$gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | patak (#52) | tavacska (#53) | szökőkút (#54) | mákrózsa bokor (#55) |
mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) | ködmangó (#59) | ködkapu (#60) |
árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) |
szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | $rézdarab (#70) |
rézpáncél (#71) | $rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) |
bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | díszes rézpajzs (#84) | $óndarab (#85) |
olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) |
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) |
$bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) |
tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) |
$fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) |
hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) |
móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | tábla (#120) |
jellempróba (#121) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) |
bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | $hebrencs állkapocs (#130) |
ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | $csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) | denevér szimbólum (#140) |
nap szimbólum (#141) | szem szimbólum (#142) | virág szimbólum (#143) | két kard szimbólum (#144) | villám szimbólum (#145) |
oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) |
szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) |
világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) |
nagy vaspajzs (#161) | borostyán függő (#162) | karócsapda (#163) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) |
ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) |
rövid kard (#171) | téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) |
vashegyű nyíl (#176) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | ezüst gyűrű (#180) |
vasalt bunkó (#181) | vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | $nagy bronzkulcs (#185) |
nagy vaskulcs (#186) | mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) |
$aranylánc (#191) | gyöngysor (#192) | aranygyűrű (#193) | arany karperec (#194) | obszidián függő (#195) |
trófea nyaklánc (#196) | igazgy. fülbevaló (#197) | trikornis szarv (#198) | karbin plazma (#199) | gyíkfű csomó (#200) |
gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) |
ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) |
sáfránypor (#211) | dorony tüdő (#212) | xirnox szív (#213) | manifeszt.nyúlvány (#214) | praglonc hártya (#215) |
ketrec (#216) | hurokcsapda (#217) | ketrec-csapda (#218) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) |
dobóháló (#221) | láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) | varkaudar lándzsa (#224) | $orgyilkos tőr (#225) |
ramit kő (#226) | helytartói jogar (#228) | obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) |
ilkin érc (#232) | furulya (#233) | tatu dob (#234) | dorony duda (#235) | lajhár csont (#236) |
tankány karom (#237) | lant (#238) | pular kristály (#239) | kis aranykulcs (#240) | smaragd kulcs (#241) |
tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | kvazár (#244) | márványkulcs (#245) | nagy aranykulcs (#246) |
fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) | kvazár páncél (#251) | smaragd koszorú (#252) |
nekrofun medál (#253) | regeneráló gyűrű (#254) | tatu ködmön (#255) | templom (#256) | szent kehely (#257) |
nehezék (#258) | szopókő (#259) | isteni könnycsepp (#260) | bájital (#261) | friss csatamező (#262) |
ősi csatamező (#263) | remák szív (#264) | kristálygömb (#265) | kvazár sisak (#266) | fülemüle agyar (#267) |
$gromak bőr (#268) | purifikátor háj (#269) | gromak páncél (#270) | szürke bőrkesztyű (#271) | aranytű (#272) |
szuper dobóháló (#273) | szuper hálócsapda (#274) | ametiszt medál (#275) | sárga erőöv (#276) | rejtőköpeny (#277) |
umbatari karkötő (#278) | Mágikus Koponya (#279) | tyrex csont (#280) | raptor karom (#281) | jégszív (#282) |
Fekete Kehely (#283) | sötét ital (#284) | Szent Kulacs (#285) | Sheran főzete (#286) | Tharr Keresztje (#287) |
zan indukátor (#288) | sárkányölő kard (#289) | energiapajzs (#290) | bíbor erőöv (#291) | sárkánypikkely (#292) |
drako pikkelyvért (#293) | varkaudar páncél (#294) | elit csatavért (#295) | kvazár pajzs (#296) | kvazár kard (#297) |
arx formázó minta (#298) | bev formázó minta (#299) | cru formázó minta (#300) | din formázó minta (#301) | Fairlight köpenye (#303) |
kőszem (#304) | varázskő (#305) | adamantit kesztyű (#306) | réz papi karkötő (#307) | ezüst papi karkötő (#308) |
arany papi karkötő (#309) | galachmit (#310) | borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) | gyógykenőcs (#313) |
roxati zárfaló (#314) | optiri agysisak (#315) | Pusztítás Botja (#316) | varkaudar csizma (#317) | taposó tappancs (#318) |
ködkard (#319) | kregon zúzmó (#320) | plazmacsillag (#321) | ezüsttőr (#322) | ezüsthegyű nyíl (#323) |
ezüsthegyű lándzsa (#324) | ezüstkard (#325) | ezüstdarab (#326) | ezüstshuriken (#327) | Thargodan esszencia (#328) |
csontpálca (#329) | mirtuszkoszorú (#330) | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) |
acéltű (#334) | olló (#335) | pukkanó tűcsapda (#336) | piranha zsákvédő (#337) | királyi korona (#338) |
hadilobogó (#340) | alkímiázó üst (#341) | fagyöngy füzér (#342) | rézgolyó (#343) | kincs (#344) |
viharfelhő (#345) | rózsaszín bugyogó (#346) | súlyzó (#347) | shinai gömb (#348) | lovagi tabard (#349) |
esszenciakristály (#350) | tolmokov-koktél (#351) | mithril (#352) | molluszk ház (#353) | degradátor váladék (#354) |
szockó hólyag (#355) | Tguarkhan-csapda (#356) | Baghar korbácsa (#357) | vámpírkard (#358) | quwarg boly (#359) |
quwarg tojás (#360) | káosz szimbólum (#361) | árnyékköpeny (#362) | ezüsttollú nyíl (#363) | vámpírtőr (#364) |
tyrkiai mászógép (#365) | szerencsetalizmán (#366) | Trákin csákánya (#367) | kinemfogyó tegez (#368) | gránit őrszobor (#369) |
vascarai csizma (#370) | Raia papi palástja (#371) | phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | fekete tű (#374) |
fekete csuha (#375) | fény szentélye (#376) | moa smaragd (#377) | moa gyöngy (#378) | moa rubin (#379) |
moa obszidián (#380) | moa zafír (#381) | moa üveggömb (#383) | szigony (#389) | halcsont (#390) |
polip szívóka (#391) | mászó-karperec (#392) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | $álompor (#396) |
zafír erőöv (#397) | városépítkezés (#398) | főutca (#399) | ház (#400) | morgud hagymatő (#402) |
fokhagyma (#403) | réz fejpánt (#406) | bronz fejpánt (#407) | vas fejpánt (#408) | kígyóbőr öv (#410) |
aranypikkely (#415) | teknőcteknő (#416) | teknőcpajzs (#417) | szívkereső (#423) | csontpozdorja (#424) |
Vlagyimir szobra (#433) | bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | kristályfolyadék (#449) |
fiatalság itala (#473) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | pusztulás sírjai (#489) |
sárkánytanya (#492) | kihívás tornya (#502) | ostromlétra (#510) | Chara-din ékköve (#517) | Chara-din monolitja (#534) |
sötét tekercs (#535) | tünde íj (#553) | tünde nyíl (#554) | árnyéktőr (#557) | főnixtoll (#563) |
vörös zyel (#606) | adamantit (#627) | arkog kő (#632) | Halálpöröly (#635) | Fortuna szentélye (#645) |
kulcskarika (#648) | sámán erszény (#650) | rinóbőr (#651) | $darázsszárny (#652) | varkaudar tekercs (#653) |
darázsfarok (#654) | liumbe hajtás (#655) | aurach fog (#657) | aurach bőr (#658) | Morgan kristálya (#659) |
alligátorbőr (#661) | alligátorbőr cipő (#662) | elf csont (#664) | elkarog szőr (#665) | nektoraf faggyú (#667) |
sáska amulett (#668) | rakolits por (#669) | lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) | szulfin (#676) |
szulfagor agyar (#677) | smaragdkő (#678) | orvosságos zacskó (#682) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) |
ryuku csizma (#692) | ryuku szablya (#695) | Ezüstmágus kürt (#697) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) |
teknősesszencia (#702) | troll csont (#704) | kobudera csont (#705) | gnóm csont (#706) | smaragd karkötő (#707) |
etra hályog (#712) | berzerker tüske (#713) | rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | császári kesztyű (#723) |
gyémánt karperec (#728) | bunthar bőr (#733) | bunthar zsák (#734) | jegygyűrű (#736) | gólem talizmán (#811) |
vortex talizmán (#812) | halálhozó talizmán (#813) | korinthai talizmán (#814) | rothasztó talizmán (#815) | halálhozó karkötője (#816) |
hatalom fülbevalója (#817) | teremtés zsákja (#818) | aranytermő erszény (#819) | szirén köpenye (#820) | ében nyílvessző (#848) |
örökkéval. rubinja (#900) | örökkéval.gyémántja (#1065) | párducbőr (#1066) | féregbél (#1071) | ulkor gyöngy (#1072) |
párducszem (#1073) | lidércesszencia (#1074) | cetuszony (#1075) | hibátlan cetbőr (#1090) | cetbőr válltömés (#1091) |
csodák kútja (#1096) | varkaudar csont (#1113) | örökkéval.smaragdja (#1115) | varkaudar pálinka (#1137) | hűségérme (#1141) |
Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | fűszerkeverék (#1170) | malom (#1204) | régészeti lelőhely (#1208) |
szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | kir.érd.műv. kitűző (#1220) | hattyútoll (#1222) | sólyomcsőr (#1223) |
hattyútoll vánkos (#1226) | ork csodaszer (#1228) | pondróvér (#1232) | cirkuszi pergamen (#1233) | fejsze (#1240) |
vaspánt (#1241) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | Leah tekercse (#1258) | Halatir kalapja (#1262) |
tünde tegez (#1263) | Kaldor varázspora (#1272) | extra takarmány (#1360) | csodabazár (#1404) | reflexélesítő (#1407) |
sejtfiatalító (#1408) | esélynövelő (#1409) | Mallon botja (#1526) | nodonrod kitűző (#1533) | térhajlító kavics (#1539) |
varázskorsó (#1546) | mentát karkötő (#1551) | saválló fülbevaló (#1552) | Métely páncélja (#1562) | fülemüle síp (#1576) |
tündöklő szobor (#1587) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | illatos rózsaszál (#1595) | mágusok itala (#1610) | fenőkő (#1618) |
koboldkorona (#1629) | bátorság medálja (#1653) |
főtt étel (#1) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FELV KT/szövetség - szövetségi felvétel FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGO TVP TVP feltételes gonoszkodás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TAN tippszám [tárgy] 10 tanulás bölcstől TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TKB beállítás beállítás - többszemélyes kaland beállítása TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába USZ TVP TVP úszás V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |