210. forduló, 212. forduló, Tork Bendor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 11. 9h:39'
EZ A 566. JÁTÉKHETED, 211. FORDULÓD
567. játékheted kezdete: júl. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1436
SZÁMLA : XXXX

TORK BENDOR KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,82] koordinátán.
Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Zaislo. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te nyomkövetés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a nyomkövetés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
A 7. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű mutáns nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy ezüst papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy orgyilkos trófea, egy uzbány trófea és egy sötét gnóm trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lady Salina. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te nyomkövetés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a nyomkövetés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Találkozol egy gyönyörűséges lánnyal, kinek haja lágyan omlik kebleire! Ahogy kacér mosollyal szeretnél vele jobban megismerkedni, ő csak egy finom csókot lehel a szádra. A testeden egy hideg fuvallat fut végig, mely minden porcikádat jéggé fagyasztja! Ahogy felkelsz rájössz, már megint Pszi Ponty volt álmaid fő témája. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Pszi Ponty. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött pszi szakértelmed, míg te őt a nyomkövetés szakértelemre oktattad.
Dan McGee, amikor összefutottatok, adott neked 3 vadászkést.
Aranykezű Rufus, amikor találkoztál vele, adott neked egy moa rubint. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a büntető praglonc (ld. enc.) és a palotaőr (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) táblát (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+103 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 443.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 438.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 433.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 433.]

* 5. KP: megveszed a 713. tárgyat 5
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 433.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+263 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 431.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 431.]

h 1589 379 713 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab moa rubin van. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Ezután berzerker tüske iránt kíváncsiskodsz. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 428.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 17 tüske lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. (A tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 425.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögő hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltődött fel. (+26 varázspont.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [3 pontot használtál fel, van még 422.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Nem egy hős köszönhette a hírnevét annak, hogy ismerte a varázsfestéket. Ez egy a papi varázslatok közül." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [3 pontot használtál fel, van még 419.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy öreg nénike sétál el melletted, rőzsét cipel görnyedt hátán. Fél kézzel emeled le róla a terhet, minek következtében először gyanakodva figyel, és az öklét rázza. Amikor megnyugtatod, hogy csak segíteni szeretnél, rögtön készséges lesz, elmondja, melyik házba kell vinni a rőzsét. Ami egyébként ott van pár háztömbnyire. Valami jótett helyébe várt jóról hablatyol, amikor elhagyod a házát. (+1 jóság.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 416.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "A tanácsadó bölcselőkben régebben mindentudó gnómokat alkalmaztak. Manapság azonban olyan tömegű varázstárgy kerül elő innen-onnan, amivel az újak már nem tudják a lépést tartani. Ezért rázzák olyan gyakran sajnálkozva a fejüket." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [3 pontot használtál fel, van még 413.]

a 101 5301 50 átadod a 101. tárgyat az 5301. kalandozónak (50 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 413.]

a 379 1987 1 átadod a 379. tárgyat az 1987. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 moa rubint Gilgames részére. [0 pontot használtál fel, van még 413.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy jellemrejtés varázslat. Működni kezd a jellemtükör. [0 pontot használtál fel, van még 413.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[131,38] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Észreveszel egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 85 pontot kell rákölteni.) Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Zárlatos Inkubátor formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-1 életerő.)
[10 pontot használtál fel, van még 403.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(131,38) a 72. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Sheran rúnaköve, Dornodon oltár, tündöklő szobor (#1587), érclelőhely

[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kastélyt. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 6350 TVP épült bele.)

Néhány méterre magad előtt döbbenetes képződményt pillantasz meg! Valaki púderkővel szabályos, legalább tíz méter átmérőjű kört rajzolt a földre. A körvonalon egymástól azonos távolságra furcsa, fekete gyertyák égnek. Illetve... az biztos, hogy égnek, de nemhogy világosságot adnának, inkább a környezetük fényét is magukba szippantják! Sápadt, fehér lángjuk homályba borítja a körvonalat, sűrű ködfüggönyt szőve, elrejtve a kíváncsi tekintetek elől a kör belsejét. Monoton kántálás foszlányait hozza feléd a szél bentről. Talán van odabent valaki? Inkább csak sejted, hogy így lehet, szemedet meregetve mintha formátlan, köpenybe burkolózó alakok mozgását vennéd ki. Esetleg a BE paranccsal megpróbálhatsz átjutni a kísérteties, síron túli füstfalon. (709. épület.)
Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 393.]

be 709 bemész a 709. épületbe
Nagy lélegzetet véve elindulsz a furcsa képződmény felé. Ahogy közeledsz, a téged körülvevő valóság egyre távolabbinak tűnik. A város zaja elhalkult, a szél pajkos simogatása az arcodon metszővé, szinte fájdalmassá válik, a levegő lehűl körülötted. Látóteredet egyre jobban és jobban kitöltik a síron túli lánggal égő gyertyák, mígnem semmi másra nem vagy képes figyelni. A kántálás felerősödik, te pedig transzba esve, akaratodat elvesztve haladsz előre, mígnem belépsz a Körbe...
Mikor tudatod kitisztul, baljós, tetőtől talpig fekete csuhába burkolózó alakok között találod magad. Az egyikük feléd indul, alakja ezüstös fényben világít, a remegő körvonalak nem engedik még a faját sem kitalálni.
- Üdvözöllek a Körben - suttogja feléd. - Jöjj, körbevezetlek és elmondom, hogyan költheted el nálunk felhalmozódott vagyonkádat. - Beléd karol és határozott léptekkel elindul. - Nos, ahová kerültél az Ghalla első bérmágiával foglalkozó társulása. Nem érzed magad elég felkészült papnak? Elfogytak a komponenseid? Kimerült a manaforrásod? Ugyanakkor az erszényed tömve van? Íme, előtted a megoldás! Látogass meg minket, mondd, milyen varázslatra van szükséged, pengesd ki az aranyakat, és máris felruházunk a kívánt mágiával! Az agy megterhelése veszélyes dolog, sérülékeny volta miatt sajnos csak két varázslatra van garancia, egy napon (azaz fordulón) belül ennél többször nem bérvarázsoltathatsz nálunk. Társaink a következő formulák felhelyezését vállalják, íme az árlistánk!
Néhány mozdulatot tesz, mire a levegőben megjelenik egy cirádás betűkkel írt lista: kitartó ló (#19) - 30 arany, tulajdonságpajzs (#26) - 30 arany, hadiszerencse III (#59) - 30 arany, vasszervezet (#86) - 30 arany, halálkapu (#126) - 30 arany, erőpajzs III (#127) - 30 arany, széljárás (#138) - 50 arany, mágikus ütés (#147) - 50 arany, fürkésző szemek (#213) - 75 arany, hatalomvarázs (#220) - 75 arany.
Lassan esik le, miről van szó, de aztán, mikor megérted, levegő után kapkodva nyitod szólásra a szádat. - De mi van az Istenek Pak... - Ugyan már, a Paktum megfelelő összeköttetésekkel és az általunk ismert Szentségtelen Rituálékkal kijátszható - lebbenti szét köpenyét, mely alól legalább három különböző szent szimbólum villan ki! Néha lehetnek kisebb mellékhatások, de ezek igazán megérik a kockázatot. Szóval ezekkel ne foglalkozz, csak mondd, mire van szükséged! Reméljük, törzsvendégünk leszel...
Elmosolyodik, feléd fúj, mire dermesztően hideg szélförgeteg támad, ami kilök a körből.
[Játéktechnikailag: A BE <épület száma> <1. varázslat> <2. varázslat> parancsot kiadva, ha a birtokodban van a szükséges pénz, 5 TVP árán elmondják rád a két kiválasztott varázslatot. Ha nem adsz meg két paramétert, akkor csak egy varázslatot mondanak rád.] [5 pontot használtál fel, van még 388.]

be 709 147 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 100 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy mágikus ütés [Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére.] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 383.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[131,38] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy kétfejű troll. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 79 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval többször eltalálod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a kétfejű troll jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy púdersziklát. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Látsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 85 pontot kell rákölteni.) Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Zárlatos Inkubátor egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-2 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[10 pontot használtál fel, van még 373.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 363.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 353.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 343.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 333.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 323.]

kt 351 5 elkészíted a 351. tárgyat (5 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

be 72 bemész a 72. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Bepillantasz: teljes a sötétség. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 318.]

lm 7 18 mozogsz 7 18
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [2. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-20 varázspont).
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [7. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Haladsz az ellenséges labirintusban. [10. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [18. PONT.] Egy pszi elementál lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a pszi elementál fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi elementál párolgó héját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a pszi elementál fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A pszi elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-7 pszi pont.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy pszi elementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi elementál jobb vállát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [40 pontot használtál fel, van még 278.]

ff 516 329 696 felt. fegyverváltás: 516 329 696
Felt. fegyverváltás: << varkaudar szablya << csontpálca << ryuku buzogány. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

lm 18 12 11 mozogsz 18 12 11
Egyhelyben toporogsz.
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [15. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Egy kis szobába érkezel. [12. PONT.] A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [11. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [30 pontot használtál fel, van még 248.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

flh 12 351 felt. lőfegyver haszn. 12 a 351. tárggyal
Ok, FLH 12 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

lm 12 20 21 mozogsz 12 20 21
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [12. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [15. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [17. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Innen csak egy út van: előre! [19. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Tguarkhan. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan jobb lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Tguarkhan egyik karját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a Tguarkhan testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az iszonyatos erejű csapás szétzúzta a bal kezedben, védekezésre emelt tárgyat! A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő (ld. enc.), 4 gyöngymangó és egy aranylánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}

Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-0 varázspont).
Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A zárnyitó készlet tönkrement, beletört a zárba! Ez talán túl kemény dió a Te tudásodhoz. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 19. pontnál vagy.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 19. pontnál vagy.
[30 pontot használtál fel, van még 218.]

lm 1 mozogsz 1
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [17. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [10. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [7. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [2. PONT.] Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész. [25 pontot használtál fel, van még 193.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[131,37] Még mindig dombos terepen vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ekharion bébi. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi lába tövét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd az ekharion bébi pufók lábszárát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az ekharion bébi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt! Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) Megpillantasz valamit: 1 göcsörtös bunkó. Elteszed. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,36] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oldalt pillantva, meglátsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Egy darabokra tört tűzköpő mellett ott hever a teljes gnóm kezelőszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy dögkeselyű támad rád. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Iron Cross irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy barátság szent tüzét.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Oedy el Keewyvel. Sheran teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy griff nyakéket, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy eszkimó óriás trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy mammut zombi trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy rövid kardot tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött nyomkövetés szakértelmed, míg te őt a pszi szakértelemre oktattad. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol egy szőke, tüsi hajú, barna szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia eljövendő papja. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Fegyverzetét egy bunthar trófea, egy ekharion bébi trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Geldor Mortalis. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött zárnyitás szakértelmed, míg te őt a nyomkövetés szakértelemre oktattad. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [131,35] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felfedeztél egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szörnyen éhezel. (-3 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Ekhar Dorsonnal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gránit szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy fagymágus trófea és egy lábascet trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően szörnyismeret szakértelmed. Eközben te rejtőzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[41 pontot használtál fel, van még 152.]

ba nem támadod parancsok törlése
Minden BA parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

be 62 bemész a 62. titkos labirintusba
Amint kimondod a jelszót, és félrecsúszik a kőlap egy óriási, földalatti barlang tárul fel előtted. Durva (és labilis) falétra vezet a mélybe. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Lemászol a létrán. Hatalmas teremben vagy, melynek plafonja és vége minden irányban a homályba vész. A távolból különös és borzongató neszezést hallasz. [5 pontot használtál fel, van még 147.]

lm 11 15 13 mozogsz 11 15 13
Elértél a térképen a 6-ossal jelölt ponthoz. Északra egy piramisszerű gúlát, keletre egy egyszerű kőépületet látsz. [6. PONT]
Elértél a barlang északnyugati csücskébe. Délkeletre a piramisszerű építményt látod, északra egy apró, romos falú kőházat. [10. PONT.]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 10. pontnál vagy.
Belépsz a romos falak közé. A sarkokban gyanús fekete kupacok sejlenek. [15. PONT] Egy xirnox lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 10. pontnál vagy.
Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Belépsz egy nagyobb, istállószerű építménybe. Az istálló belseje hihetetlenül erős és kemény tölgyfából készült, minden bizonnyal lónál erősebb jószágok számára. [13. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy nukleáris cickány! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 10. pontnál vagy.
[25 pontot használtál fel, van még 122.]

lm 12 7 8 mozogsz 12 7 8
Érzésed szerint most értél az óriás-barlang középpontjához. Messze fönt valamilyen furcsa, ködös gomolygást látsz. [12. PONT.] Egy vadász varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 10. pontnál vagy.
Elértél a térképen a 6-ossal jelölt ponthoz. Északra egy piramisszerű gúlát, keletre egy egyszerű kőépületet látsz. [6. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy sima, fából készült ajtóban végződik az út. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-7 életpont). Belépsz a házba. Ha lehet, itt még sűrűbb sötétség fogad, mint odakinn. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy autentikus vámpír van előtted! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[15 pontot használtál fel, van még 107.]

lm 1 mozogsz 1
Visszatérsz a kijárathoz, és kimászol a létrán.
[5 pontot használtál fel, van még 102.]

h 1589 669 363 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz rakolits port. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Ezután ezüsttollú nyíl iránt kíváncsiskodsz. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (97,107): 2 db. Ára 300 arany. [3 pontot használtál fel, van még 99.]

h 1589 310 176 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab galachmit van. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy vashegyű nyíl hol szerezhető be. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (99,19): 4 db, (94,53): 4 db, (97,107): 2 db. Ára 10 arany. [3 pontot használtál fel, van még 96.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 96.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 96 pontod maradt, ebből a következő körre 96 pontot vihetsz át. Kapsz még 352 pontot. A következő körben tehát 448 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÜNTETŐ PRAGLONC (125. LÉNY)
A büntető praglonc félisteni hatalmú, majdnem halhatatlan lény. Mintegy három méter magas, bőre szinte teljesen átlátszó fehér vagy szürke. Nagyjából egy emberre hasonlít, kivéve zölden vagy pirosan izzó szemeit és hosszú, recés karmait. Gyakorlatilag csak akkor találkozhatsz vele, ha komolyan kihívod istened haragját, vagy a hatalom olyan csúcsára jutsz, hogy a halhatatlanságért egy istennel küzdesz meg. A büntető praglonc érintése iszonyatos. Elfutni előle nem lehet, de nem is mindig szükséges: a büntető praglonc elsődleges célja a büntetés, nem a gyilkolás. Ha nem akarja, akkor nem öl meg, csak megbüntet azért, mert elhagytad istened. Különösen azok járhatnak pórul, akik még sem várva az első oltár felszentelését, azonnal elhagyják istenüket - hiszen ilyenkor nyilvánvalóan csak az árulás volt a céljuk. Azt tárgyalni, hogy melyik fegyver a legjobb ellene, sületlenség lenne: még soha senki nem volt képes ezen a lényen komoly sebet ejteni.

PALOTAŐR (134. ELLENFÉL)
A palotaőrök a király kiválóan kiképzett katonái. A palotákban mindenhol találkozhatsz velük, mindent ők őriznek, a király és a helytartók feleségeitől kezdve egészen a kincseskamráig. Megtámadásuk nem javasolt.

TÁBLA (120. TÁRGY)
Hú! Egy igen tréfás és hasznos dolgot találtál ki! Mostantól tudod, hogy hogyan készíthetsz táblákat, írhatsz rájuk feliratokat, és tűzheted őket a földbe a többi kalandozó szórakoztatására/informálására/fenyegetésére/stb. Először is szükséged van 3 botra, amelyeket egy fabontó segítségével sima tábla alakúra formázhatsz. Ezután kell még 10 csepp tinta, amelyet - az ujjadat a tartó ugarhéjba mártogatva - felvihetsz a tábla felületére. Azt, hogy mi legyen a felirat pontos szövege, az UL alján, két idézőjel között tüntesd fel olvashatóan. A szöveg nem lehet 70 betűnél hosszabb, és lehetőleg ne tartalmazzon olyan információt, amit a karaktered nem tud (saját neved, anakronisztikus megjegyzések, stb). Ha ezen követelményeknek a felirat nem felel meg, akkor lehet hogy a táblára nem egészen az fog kerülni, amit Te akartál (de valami mindenképpen kerül). Ezen kívül ki kell adnod természetesen egy KT 120 parancsot, 30 pontért. A parancs második paramétereként egy *-ot írjál: KT 120 * . Ennek hatására a táblát nemcsak elkészíted, hanem le is szúrod a földbe azon a mezőn, ahol állsz. Egy körben csak egy táblát készíthetsz. Egy mezőn nem lehet négynél több tábla.
Amennyiben interneten játszol, a táblakészítés menete egy kicsit komplexebb: írj nekünk egy e-mailt a tf(kukac)beholder.hu címre, melyben leírod, hogy táblát szeretnél készíteni, és hogy mi legyen a tábla szövege. Erre mi megírjuk neked, hogy mi legyen a második paramétere a KT 120 * parancsnak (amit a * helyére írsz). Ezután már létrehozhatod a saját tábládat.

TGUARKHAN (212. SZÖRNY)
A Tguarkhan a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Tguarkhan magától nem képes Ghallára átlépni, ehhez egy dimenziókapura van szüksége. Ha ez a kapu huzamosabb ideig nyitva van, a Tguarkhanok elkezdenek átözönleni, és hamarosan megérkezik egy magasabb rangú Thargodan is, akit SEMMILYEN módon nem tud halandó elpusztítani. A Tguarkhan képes alakját változtatni, de leginkább egy robosztus, sziklatestű gólem alakot kedvel. Komolyan megsebezni kizárólag varázslattal vagy mágikus ill. ezüst fegyverrel lehetséges. Ha egy Tguarkhan fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak.

OBSZIDIÁN FÜGGŐ (195. TÁRGY)
Az obszidián függőt a füledbe akaszthatod a KF 195 paranccsal, ha vonzóbbá akarod magad tenni a másik nem tagjai és kincsvadászok számára. Ez a kettő persze két különböző típusú vonzalmat jelent. Egyszerre két különböző fajta függőd lehet be-KF-elve.

EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY)
A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet.

KARAKTERLAP

Tork Bendor, egy fekete hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia főpap-jelöltje vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 211. fordulód.

Erő: 25 (29) Szint: 20 Merészség: 5/1 Magasság: 174 cm
IQ: 28 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 95 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 19 Életpont: 300/32 Jellem: jó (558) Tul. pont: 1
Szerencse: 30 (34) Varázspont: 561/0 Pénz: 54 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/9 Pszi pont: 77/-1
Eddig összesen 1045 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2630 TP-t kaptál. Jelenleg 518716 TP-d van. A következő szinthez még 81284 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, ongóliant, borzalmas varkaudar. A 199. fordulódban 25 arany került a bankszámládra. 29 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/0 ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 19/50 (+3%)
vágófegyverek: 17/53 ütőfegyverek: 18/15 (+15%) lőfegyverek: 10/51
dobófegyverek: *23/100

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (200%) << csontpálca (#329) (200%) << ryuku buzogány (#696)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -11.); tolmokov-koktél (#351) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/1 2. nyomkövetés: 58/82 (+26%) 3. mászás: 8/28
4. csapdakészítés: 15/53 5. csapdaészlelés: 4/39 (+18%) 6. gyógyítás: 17/99
7. titkosírás: 4/86 8. felderítés: 17/44 (+33%) 9. szörnyidomítás: 9/8
10. teológia: 27/54 (+6%) 11. taumaturgia: 38/38 (+8%) 12. szerencsejáték: 4/94
13. versengés: 4/99 14. zene: 12/43 15. szörnyismeret: 13/14 (+2%)
16. pszi: 12/72 (+25%) 17. zárnyitás: 1/30 (+7%) 18. vadászat: 7/78
19. bányászat: 21/99 (+33%) 20. úszás: 8/56 21. csapatmunka: 1/74

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), autentikus vámpír (#154), gnóm szolgáló (#181), bunthar (#396), ongóliant (#159) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) jellemrejtés (#23)
mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
lángcsóva (#31) >> élőholt mágus (#175) lángcsóva (#31) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145) varázsvédelem (#34) >> xirnox (#122)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 1)
2.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység.
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián.

Összsúly: 72.20 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
105 arany (#50) 1 drótszőr (#37) 1 fáklya (#36)
1 orgyilkos tőr (#225) 4 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150)
8 tolmokov-koktél (#351) 1 zárnyitó készlet (#39) 1 moa rubin (#379)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 aranylánc (#191) 1 göcsörtös bunkó (#123)
4 gyöngymangó (#135) 15 mákrózsa virág (#56) 2 mocsári penke (#148)
1 obszidián függő (#195) 1 Thargodan esszencia (#328) 47 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(131,35) a 62. labirintus bejárata, Fairlight rúnaköve, mínosz-kúp (#178), oltár, 42. jellempróba, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Ekhar Dorson (1252. kalandozó)
(131,36) friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), 32. jellempróba, Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), tavacska, barátság szent tüze (#484), Oedy el Keewy (1186. kalandozó), Geldor Mortalis (4021. kalandozó)
(131,37) ekharion bébi (#768), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(131,38) a 72. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Sheran rúnaköve, Dornodon oltár, tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, kétfejű troll (#163), pszi elementál (#221), Tguarkhan (#212)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A III. Harcosok Ligájában elért dobogós eredmények bekerültek a Karakterlap Hőstettek rovatába.

Üzenet küldése a karakternek