210. forduló, 212. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. júl. 7. 9h:12'
EZ A 233. JÁTÉKHETED, 211. FORDULÓD
234. játékheted kezdete: júl. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 400 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


39 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [359,67] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 5. napján összefutsz Jennifer Lopezzel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy arany sárkányvértet, egy árnyékpáncélt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Hatalom Karkötőjét, egy hősi övcsatot, egy Istenek Talizmánját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vámpírkesztyűt, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy Zt'tuzzarxn trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy ködsárkány trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Jennifer Lopezt kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 6. napon ismét találkozol Jennifer Lopezzel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Jennifer Lopezt kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 6. napon újból összefutsz Jennifer Lopezzel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Jennifer Lopezt kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 13. napon összeakadsz Qwardlosszal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 5000 tapasztalati pontot.
A 26. napon találkozol Qwardlosszal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 35. napon találkozol egy barna, hosszú hajú, barna szemű elf férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy háború gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lidérckoronát, egy obszidián karkötőt, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csizmát, egy ryuku mellvértet, egy törpe védőgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy taalru trófea, egy pszi elementál lord trófea és egy Quwargamanga trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy bazaltelementál. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összeismerkedtek. Az ő neve Chenon. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+2 varázspont).
A 38. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon inkvizítora. Egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy hókeresztet, egy Khór maszkját, egy nodonrod kitűzőt, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy teriadan karkötőt, egy Thargodan karkötőt, egy tradicionális övet, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Ylgoroth trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Továbbmész.
Shadowfighter, amikor összefutottatok, adott neked egy szent jogart. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Quwaxotix (ld. enc.), az óriás szőröspók (ld. enc.), a Mély Grum (ld. enc.) és a Vérmes Amazon (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) ryuku nadrágot (ld. enc.), ryuku köpenyt (ld. enc.), kobudera csontot (ld. enc.) és ritualista övet (ld. enc.). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-85 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+468 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+89 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
268 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 360.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 358.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 356.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 356.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 354.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 352.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 448% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +43 max. életerő, +43 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 346.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 346.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

* 5. KP: energia fejlesztése 20
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-14 TU.] A befejezéshez még 529 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [140 pontot használtál fel, van még 206.]

t 278 támadod a 278. szörnyet
FT 278 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy viharóriás! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 242 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel végigvagdosod a viharóriás testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a viharóriás testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A viharóriás nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 178, gyógyulás: 0, összesen: -178 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod...
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+242 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(359,67) viharóriások (#278)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[358,68] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sziklaskorpió. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 202 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió fejét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sziklaskorpió fejét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a sziklaskorpió bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délkeletre. Eszel valamit. (-1 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 206.]

ba 278 324 325 nem támadod a 278. szörnyet a 324. szörnyet a 325. szörnyet
BA 278 parancs tárolva. BA 324 parancs tárolva. BA 325 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

m 1 mozogsz északkeletre
[359,67] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dred Hornwill vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nanda. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 235 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 201.]

le 1558 leveszed/lerakod az 1558. tárgyat
Leveszed a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

kf 611 kézbeveszed/felveszed a 611. tárgyat
A nyakadba akasztod a viharamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

vi 1 viselkedésed: 1
Mostantól nagyon félős vagy, a nálad jóval gyengébb szörnyek elől is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 1. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

vi 8 viselkedésed: 8
Mostantól nagyon bátor vagy. Nálad láthatóan nagyobb és erősebb szörnyeket is kihívsz. Merészségi szinted ettől kezdve 8. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[360,66] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy viharóriás barlangot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Kóbor Holló lábát masszírozza. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy sárkányfajzat. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a sárkányfajzat jobb oldalát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a sárkányfajzat nyakát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel párszor kilyukasztod a sárkányfajzat testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a sárkányfajzat testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [361,65] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zombi mester. Itt csata lesz.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 444 életpontot sebeztél. A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [362,64] Elcsigázottan, igyekezve a szádon át venni a levegőt mész előre a halott mocsárban. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy jégelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a jégelementál testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (37 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a jégelementál nyakát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+208 életerő.) [55 pontot használtál fel, van még 146.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[363,64] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Találsz egy ősvortexet. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Rhiannon vigyorog kajánul. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Látsz egy törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy drakolich. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 449 életpontot sebeztél. A drakolich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. 1758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [364,65] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy lidércúr volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[10 pontot használtál fel, van még 136.]

be 624 619 3 bemész a 624. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

m 6 mozogsz nyugatra
[363,65] Elkerülve a mérges gázt okádó gejzíreket, és a fekete folyadékban rejtőző nevenincs ocsmányságokat, óvatosan mész tovább. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mocsári penkét.

[5 pontot használtál fel, van még 131.]

h 1098 használod az 1098. tárgyat
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [0 pontot használtál fel, van még 131.]

v 96 310 63 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(358,68) Dornodon oltár, érclelőhely, sziklaskorpió (#339)
(359,67) viharóriások (#278), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, nanda (#224)
(360,66) viharóriás barlang (#612), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely, sárkányfajzat (#340)
(361,65) zombi mester (#251)
(362,64) jégelementál (#277)
(363,64) ősvortex (#587), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), érclelőhely, drakolich (#760)
(363,65) mocsári penke (#148)
(364,65) lidércúr (#252)

[310,63] Épületek tűnnek fel. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodák kútját.

Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 121.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Gyémántgyúró Duirgan által üzemeltetett boltban még 15 árnyéktőr kapható!" Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 117.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Észreveszel egy quwargot a földön, épp eltűnni készül egy repedésben a földön. Még agyontaposhatod! Már emelnéd a lábad, de aztán meggondolod magad. Ne pont a csodák kútja előtt haljon meg szegény. A piciny teremtmény kihasználva tétovázásodat elillan. (+1 jóság.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 113.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Hogy miért ne fuss el a bandita elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány ha Fortuna is úgy akarja egy orgyilkos tőr." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 109.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy öreg nénike sétál el melletted, rőzsét cipel görnyedt hátán. Fél kézzel emeled le róla a terhet, minek következtében először gyanakodva figyel, és az öklét rázza. Amikor megnyugtatod, hogy csak segíteni szeretnél, rögtön készséges lesz, elmondja, melyik házba kell vinni a rőzsét. Ami egyébként ott van pár háztömbnyire. Valami jótett helyébe várt jóról hablatyol, amikor elhagyod a házát. (+1 jóság.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 105.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Megjelenik előtted a kút szelleme. Elmondja mi az, amit még nem árt, ha tudsz az úszás szakértelemről, utána magadra hagy, hogy töprenghess a dolgokon. (Szakértelmed 10 százalékkal nőtt.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 101.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a druida köntös, merthogy egészséget növel, ha magukra aggatják." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 97.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Két botból összeeszkábált mankóra támaszkodó öregember tolakszik a mögötted álló sorban. Valószínűleg ő is a csodák kútját akarja látni. Mielőtt téged is félrelökhetne, mint a többiekkel tette, hátrafordulsz, és felveszed a legmorcabb arckifejezésedet. Aztán úgy döntesz, mégsem csinálsz mócsingot belőle, mint a pusztában kóborló szörnyekből szoktál, hanem a szavak erejére hagyatkozol. Eltelik pár perc, mire sikerül az öreget meggyőzni arról, hogy álljon a sor végére, a többiek is arra várnak, amire ő. A várakozó többiek pedig hálás tekintetükkel köszönik meg, amit tettél. (+1 jóság.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 93.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 1 Eldereth szilánkot. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 89.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+21 varázspont.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 85.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy öreg nénike sétál el melletted, rőzsét cipel görnyedt hátán. Fél kézzel emeled le róla a terhet, minek következtében először gyanakodva figyel, és az öklét rázza. Amikor megnyugtatod, hogy csak segíteni szeretnél, rögtön készséges lesz, elmondja, melyik házba kell vinni a rőzsét. Ami egyébként ott van pár háztömbnyire. Valami jótett helyébe várt jóról hablatyol, amikor elhagyod a házát. (+1 jóság.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 81.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Néhány pillanat telik el csupán, amikor észreveszed, hogy újabb gondolatok merültek fel benned a csapatmunka kapcsán. (Szakértelmed 14 százalékkal nőtt.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 77.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hirtelen tűnik el a bicegés, ami a legutóbbi csata óta kíséri utadat. (+29 életerő.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 73.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Innen keletre 93, délre 15 mérföldre egy egész horda Thargodan zsoldost láttak." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 69.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Elárulom, hogy a halálelementál számára az a legfájdalmasabb, amikor a vörösen izzó képét támadják." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 65.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a teológia. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 61.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Mit tegyél, ha a Folrangot sodorja utadba a vakszerencse? Támadd az óriási karmát, az a legérzékenyebb pontja." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 57.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A hirtelen hangra ijedten nyúlsz övedhez, és előrántod fegyvered. Először rácsodálkozol a széles, kétkezes vágófegyverre, melyet matnetnek hívnak. Megragadod, hogy mire a szörny vicsorogva nyáladzó pofája előbújik a kútból, már készen várhasd. A méreteidnél hatszor nagyobb sárkány látványa teljesen letaglózz. Hogy fért be egyáltalán a kút belsejébe?! Nincs idő ilyenen gondolkozni! Lecsapsz a matnettel, egyenesen a szörny nyaki ütőerét metszve el ezzel. Váratlanul a jelenet teljesen szertefoszlik, és visszatérsz a kút előtt magányosan álldogáló testedbe. Csak a szörny eldőlése előtti utolsó halálüvöltés cseng még ott füledben. 6666 tapasztalati pontot kaptál. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 53.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Mit tegyél, ha a csápos otagit sodorja utadba a vakszerencse? Támadd a nyálkás csápját, az a legérzékenyebb pontja." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 49.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 39.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 36.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 26.]
Kínzó dolog a szomjúság, egyre gyengébb vagy. (-55 életerő.) Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-43 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 2, 21.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 26 pontod maradt, ebből a következő körre 26 pontot vihetsz át. Kapsz még 352 pontot. A következő körben tehát 378 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWAXOTIX (961. SZÖRNY)
A Vasalt Bunkók már többször bizonyították rátermettségüket és elszántságukat a Quwargok Síkjáról fenyegető veszély elhárításában. Több, igen veszélyes expedíciót vezettek már a rovarlények világába, hogy a quwargok nyelvét, és viselkedési szokásait tanulmányozhassák. A következtetések igen elgondolkodtatóak. Kiderült, hogy a cirpelő, hurrogó "beszédükben" a quwargok külön hívójellel - mondhatnánk: névvel - illetik a kimagasló képességekkel bíró egyedeket. Ghalla-szerte mindenki hallott már a kisebb quwarg istenekről és tán voltak olyan szerencsések is, akik végezni tudtak néhánnyal... de még az ő képzeletüket is felülmúlja Quwaxotix, a gigászi rovar, minden kisebb istenek között a leghatalmasabb. Bár minden fegyvertípussal felveheted vele a harcot, készülj fel tisztességesen, mert a csáprágói halálosak, a varázslatai pedig kegyetlenek! Mi? Hogy hogyan kerül ez a quwarg gigász Ghalla pusztáira? Ez pont egy olyan kérdés, ami minden igaz Vasalt Bunkót komolyan foglalkoztat...

ÓRIÁS SZŐRÖSPÓK (7076. SZÖRNY)
A közönséges, erdőben lakó szőrös pókok még egy kezdő kalandozónak sem jelentenek komoly kihívást, ám ennek a fajnak létezik egy sokkalta veszedelmesebb, rejtőzködőbb, és épp ezért titokzatosabb alfaja is. Az óriás szőröspók alkatra megegyezik jól ismert rokonaival, ám méretük nem ritkán eléri azoknak a tízszeresét! Ez akár másfél mázsát, és egy méteresnél is nagyobb hátmagasságot jelent! Ezek a sunyi, fényt gyűlölő bestiák általában járatlan szakadékok, és eldugott barlangok mélyén tanyáznak. Kis kolóniákban élnek, és csak ritkán változtatnak élőhelyükön. Csáprágójuk méregtől csöpög, és mesterien szott hálójukat egyetlen pillantás alatt képesek rád hajítani! A póktest elpusztítására mindhárom fegyvertípus egyaránt alkalmas.

MÉLY GRUM (7122. ELLENFÉL)
Mély Grum egy törpe férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet!

VÉRMES AMAZON (7123. ELLENFÉL)
Vérmes Amazon egy fekete hajú mutáns nő, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! Azért ne ess neki könnyelműen, ő már nem a kezdők közé tartozik, igen kellemetlen ellenfél.

RYUKU NADRÁG (691. TÁRGY)
Ez a kék páncéldarab az ágyékot és a felső lábszárat védelmezi, és persze kiválóan kiegészíti a ryuku mellvértet. Ha viseled a KF 691 paranccsal (nadrágként KF-eled), védettségedet hárommal növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

RYUKU KÖPENY (693. TÁRGY)
A ryuku díszöltözék elengedhetetlen kelléke a kék selyemköpeny, ezüsthímzéssel. Inkább a mágikus természetének, mint fizikai képességeinek köszönhető, hogy kettővel megnöveli a védettségedet, sőt, még egyet ad az intelligenciádhoz is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

KOBUDERA CSONT (705. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy humanoid lény koponyájának az állkapocs csontja - ahogy jobban megvizsgálod, megállapítod, hogy valószínűleg egy kobuderáé lehetett. A csont sérült állapotából arra is következtetsz, hogy az illető nem természetes halállal halt meg.

RITUALISTA ÖV (709. TÁRGY)
A troll ritualista mágiájának egyik forrását minden bizonnyal ez a mágikus öv jelenti. Ha viseled a KF 709 paranccsal, kör elején annyival több VP-t regenerálsz, ahányadik szintű vagy (ezt a nekrofun nem növeli). Ezenkívül a védelmedet is növeli eggyel.

AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG HOLDKÖVE (1830. TÁRGY)
Már azt hitted, hogy az Örökkévalóság Ametisztje nem fog továbbfejlődni. De most mégis! Mindössze több időre volt szüksége, de az evolúció korántsem ért véget. Ez a holdkő varázslatos! És a képességei elkápráztatnak.
Speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +100 max. ÉP-t, +100 max. VP-t, +4-t minden tulajdonságodra, +9 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +5 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 211. fordulód.

Erő: 31 (37) Szint: 24 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 26 (34) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 28 (40) Védekezés: 85 Menekülés: 15 % Életkor: 6/7 év
Egészség: 25 (31) Életpont: 432/213 Jellem: jó (536) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (48) Varázspont: 1015/616 Pénz: 6199 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 187/208 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 322
Eddig összesen 1357 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17610 TP-t kaptál. Jelenleg 1296758 TP-d van. A következő szinthez még 103242 TP szükséges. Trófeáid: méregelementál, viharóriás, ében halálhajcsár. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 5731 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 28 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 26
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 38 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 17 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 50
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 22 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 36 11. taumaturgia: 64 12. versengés: 9
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: 24 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 3 20. bányászat: 10 (+1) 21. úszás: 11
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), semlegesek (#989), jók (#990), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279)
hadiszerencse II (#24) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
védelem tűz ellen (#38)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ha meg akarod ismerni az egyik leghatalmasabb tűzvarázslatot, 50 pirkitet kell áldoznod.
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.)
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 deus ex machina (#1)
2 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128) 2 kaja (#2)
2 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
27 arany (#50) 5 bordacsont (#16) 1 Eldereth szilánk (#512)
1 madártoll (#112) 1 sötét tekercs (#535) 1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(310,63) csodák kútja (#1096), Shadowfighter (5125. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha a BB vagy KB parancs 3. paraméterének 518-at adsz meg, akkor azzal azt jelzed, hogy a tudati kincstárba (518-as képesség) raksz be vagy veszel ki tárgyat, nem a széfbe. Épp ezért ha a normál széfbe az 518-as tárgyat akarod pakolni, akkor azt ne a 3. paraméterben add meg.
* Elkészült az ľrnymen‹k KT tárgya, a névjegykártya (1846-os tárgy).

Üzenet küldése a karakternek