211. forduló, 213. forduló, Tork Bendor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 21. 9h:25'
EZ A 568. JÁTÉKHETED, 212. FORDULÓD
569. játékheted kezdete: júl. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1436
SZÁMLA : XXXX

TORK BENDOR KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,35] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Ayagira Tanaka trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Andrew Vortex. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően vadászat szakértelmed. Eközben te taumaturgia szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
A 2. napon találkozol egy vörös, kontyos hajú, zöld szemű gnóm férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy bíbor erőövet visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy miksziszi húsgólem trófea és egy lábascet trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Yore Ark'shan. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te vadászat szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
A 7. napon összefutsz Andrew Vortex-szel. Fairlight főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Ayagira Tanaka trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te vadászat szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a taumaturgia szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 8. napon összefutsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia felszentelt papja. Egy bakkura csizmát, egy gólem talizmánt, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy vadász quwarg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Egy sullár a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mac The Fallen. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött vadászat szakértelmed, míg te őt a taumaturgia szakértelemre oktattad.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Morbid (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) szem szimbólumot (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+206 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+40 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 443.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 438.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 433.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 433.]

* 5. KP: megveszed a 713. tárgyat 5
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 433.]

kpb kezd. parancs berakása:

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy vasszervezet varázslat! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [0 pontot használtál fel, van még 433.]
[A kezdeti parancslista már be van telve, ezért ez a parancs nem került tárolásra.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 433.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 393.]

be 62 bemész a 62. titkos labirintusba
Amint kimondod a jelszót, és félrecsúszik a kőlap egy óriási, földalatti barlang tárul fel előtted. Durva (és labilis) falétra vezet a mélybe. Odabent sötét van. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Lemászol a létrán. Hatalmas teremben vagy, melynek plafonja és vége minden irányban a homályba vész. A távolból különös és borzongató neszezést hallasz. [5 pontot használtál fel, van még 388.]

lm 11 15 13 mozogsz 11 15 13
Elértél a térképen a 6-ossal jelölt ponthoz. Északra egy piramisszerű gúlát, keletre egy egyszerű kőépületet látsz. [6. PONT]
Elértél a barlang északnyugati csücskébe. Délkeletre a piramisszerű építményt látod, északra egy apró, romos falú kőházat. [10. PONT.]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 10. pontnál vagy.
Belépsz a romos falak közé. A sarkokban gyanús fekete kupacok sejlenek. [15. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy xirnox. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a xirnox testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a xirnox jobb oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a xirnox nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Agyarával a xirnox kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Nyelvét a xirnox feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A fal mellett találsz egy nagy tölgyfaládát. Sajnos zárva van.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.]
Elértél a barlang északnyugati csücskébe. Délkeletre a piramisszerű építményt látod, északra egy apró, romos falú kőházat. [10. PONT.]
Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Belépsz egy nagyobb, istállószerű építménybe. Az istálló belseje hihetetlenül erős és kemény tölgyfából készült, minden bizonnyal lónál erősebb jószágok számára. [13. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nukleáris cickány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a nukleáris cickány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Ryuku buzogánnyal megütöd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy nukleáris cickány van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány fejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány jobb első lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy nukleáris cickány van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ryuku buzogánnyal eltalálod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.]
[55 pontot használtál fel, van még 333.]

lm 12 7 8 mozogsz 12 7 8
Érzésed szerint most értél az óriás-barlang középpontjához. Messze fönt valamilyen furcsa, ködös gomolygást látsz. [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász varkaudar van előtted! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát és 1 bőrpáncélt.
Elértél a térképen a 6-ossal jelölt ponthoz. Északra egy piramisszerű gúlát, keletre egy egyszerű kőépületet látsz. [6. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy sima, fából készült ajtóban végződik az út. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megvizsgálod: Nyitva van! A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-11 életpont). Belépsz a házba. Ha lehet, itt még sűrűbb sötétség fogad, mint odakinn.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy autentikus vámpír. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. Teli erőből tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 tolmokov-koktél. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 arany karperecet, 8 kaktusztüskét [*], 1 furulyát és 2 téfea-agyat. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[20 pontot használtál fel, van még 313.]

m 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

m 4 4 4 mozogsz a 4. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

m 5 mozogsz az 5. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

be 711 bemész a 711. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

fa 230 1877 feladod a 230. tárgyat az 1877. kalandozónak
Keresgéled egy darabig a Trikornis Futárszolgálatot, de nincsenek sehol. Hát így nehéz lesz postára adni ezeket a tárgyakat. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

fa 1264 1877 feladod az 1264. tárgyat az 1877. kalandozónak
Keresgéled egy darabig a Trikornis Futárszolgálatot, de nincsenek sehol. Hát így nehéz lesz postára adni ezeket a tárgyakat. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

m 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

be 72 bemész a 72. titkos labirintusba
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

lm 20 mozogsz 20
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 313.]

h 1589 713 669 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz berzerker tüskét. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Ezután rakolits por iránt kíváncsiskodsz. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 310.]

h 1589 1069 1066 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Mire is akartad használni a kémgömböt? Bárhogy töröd a fejed, nem ugrik be, hogy mi is az a tárgy, amit keresel. Azt is jó volna tudni, merre kapható párducbőr. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (44,98): 1 db. Ára 20 arany. [3 pontot használtál fel, van még 307.]

h 1589 310 379 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz galachmitot. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Ezután moa rubin iránt kíváncsiskodsz. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 304.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 304.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 264.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 224.]

tf 2 24 fejleszted a 2. tulajdonságodat 24 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 133 TVP-t kell elköltened.] Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.) [24 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 353 pontot. A következő körben tehát 553 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MORBID (127. ELLENFÉL)
Morbid, a gonosz varázsló Irthanonnál, Dornodon egyik kiképzőtisztjénél tanulta a mágia tudományát. A háború utáni zűrzavarban nekikezdett, hogy megszervezze saját birodalmát, és ehhez erős támogatásra lelt a vezetőt kereső varkaudarokban. Bár tapasztalt a varázstudományban, egy jó fegyverforgató könnyedén legyőzheti, ha a közelébe tud férkőzni.

NYITOTT SZEM SZIMBÓLUM (142. TÁRGY)
Ez a türkizkék szem, Elenios papjainak szent szimbóluma egy gyönyörű lepkeszárnyból van elkészítve, amelyet egy üveglap alá erősítve raktak be a fehér kő foglalatba. Ha sokáig forgatod a fényben, olyan, mintha a szem kacsintana rád. Amíg viseled, néggyel jobb a mentális támadások elleni védettséged. A szem szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

KARAKTERLAP

Tork Bendor, egy fekete hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia főpap-jelöltje vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 212. fordulód.

Erő: 25 (29) Szint: 20 Merészség: 5/1 Magasság: 174 cm
IQ: 28 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 95 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 19 Életpont: 300/258 Jellem: jó (558) Tul. pont: 1
Szerencse: 30 (34) Varázspont: 561/74 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/11 Pszi pont: 77/17
Eddig összesen 1051 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3852 TP-t kaptál. Jelenleg 522568 TP-d van. A következő szinthez még 77432 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, ongóliant, borzalmas varkaudar. A 199. fordulódban 25 arany került a bankszámládra. 29 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/0 ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 19/52 (+2%)
vágófegyverek: 17/59 (+6%) ütőfegyverek: 18/24 (+9%) lőfegyverek: 10/51
dobófegyverek: *23/100

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (200%) << csontpálca (#329) (200%) << ryuku buzogány (#696)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -11.); tolmokov-koktél (#351) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/1 2. nyomkövetés: 58/82 3. mászás: 8/28
4. csapdakészítés: 15/53 5. csapdaészlelés: 4/39 6. gyógyítás: 17/99
7. titkosírás: 4/86 8. felderítés: 17/44 9. szörnyidomítás: 9/8
10. teológia: 27/81 (+27%) 11. taumaturgia: 38/43 (+5%) 12. szerencsejáték: 4/94
13. versengés: 4/99 14. zene: 12/43 15. szörnyismeret: 13/14
16. pszi: 12/79 (+7%) 17. zárnyitás: 1/30 18. vadászat: 7/87
19. bányászat: 21/99 20. úszás: 8/56 21. csapatmunka: 1/74

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), autentikus vámpír (#154), gnóm szolgáló (#181), bunthar (#396), ongóliant (#159) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
lángcsóva (#31) >> élőholt mágus (#175) lángcsóva (#31) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145) varázsvédelem (#34) >> xirnox (#122)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 1)
2.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység.
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián.

Összsúly: 78.15 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
54 arany (#50) 1 drótszőr (#37) 1 kerek kő (#19)
2 spiritusz (#170) 1 tolmokov-koktél (#351) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany karperec (#194) 1 bőrpáncél (#51) 1 furulya (#233)
6 pirkit (#153) 1 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172)
1 varkaudar lándzsa (#224) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(131,35) a 62. labirintus bejárata, xirnox (#122), nukleáris cickány (#155), vadász varkaudar (#108), autentikus vámpír (#154)

Üzenet küldése a karakternek