211. forduló, 213. forduló, Syd összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jan. 28. 9h:06'
EZ A 609. JÁTÉKHETED, 212. FORDULÓD
610. játékheted kezdete: jan. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4144
SZÁMLA : XXXX

SYD KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,84] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 47. pontnál.
Nantosvelta, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+89 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+28 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 800. hetének nyerőszámai: 5, 24, 3. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 105 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 512.]

* 2. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+9 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 482.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 477.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 477.]

at 5230 10 TU-t adsz át az 5230. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 5 TU árán átcsúsztatsz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

at 5367 10 TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 472.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 470.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 465.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 460.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 455.]

ftv 31 171 felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 171. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 425.]

a 135 3070 3 átadod a 135. tárgyat a 3070. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 gyöngymangót Nantosvelta részére. [5 pontot használtál fel, van még 420.]

lm 49 49 49 mozogsz 49 49 49
Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A verem alján vagy. Mindenütt rengeteg széttört csont, szétszaggatott rongydarabok. Förtelmes bűz árad mindenfelől. A verem alján vértől megfeketedett hegyes karók meredeznek vádlón felfelé. Akit ide levetettek, aligha élhette túl az esés. Riadtan fordulsz hátra a legapróbb neszre is. [48. PONT.] Egy óriásférget pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriásféreg ízelt testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted az óriásféreg testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az óriásféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az óriásféreg testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted az óriásféreg testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 64, gyógyulás: 14, összesen: -50 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 47. pontnál vagy.
A verem alján vagy. Mindenütt rengeteg széttört csont, szétszaggatott rongydarabok. Förtelmes bűz árad mindenfelől. A verem alján vértől megfeketedett hegyes karók meredeznek vádlón felfelé. Akit ide levetettek, aligha élhette túl az esés. Riadtan fordulsz hátra a legapróbb neszre is. [48. PONT.] Egy óriásféreg lakik itt. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával megdöfködöd az óriásféreg testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az óriásféreg testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az óriásféreg ízelt testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az óriásféreg testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriásféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 47. pontnál vagy.
A verem alján vagy. Mindenütt rengeteg széttört csont, szétszaggatott rongydarabok. Förtelmes bűz árad mindenfelől. A verem alján vértől megfeketedett hegyes karók meredeznek vádlón felfelé. Akit ide levetettek, aligha élhette túl az esés. Riadtan fordulsz hátra a legapróbb neszre is. [48. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriásféreg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriásféreg testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod az óriásféreg testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az óriásféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az óriásféreg ízelt testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az óriásféreg ízelt testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az óriásféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Az óriásféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Elhajítod a vacak ekharion bébi trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes óriásféreg trófeát. 2006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 54, gyógyulás: 11, összesen: -43 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 kristálygömb, 1 mérg. vas dobónyíl, 1 fűszertartó, 1 dorony duda, 3 királygyík bőr, 58 arany, 34 madártoll, 2 zárnyitó készlet, 1 púderkő és 1 galachmit. Felpakolsz.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.]
A kettéharapott faajtón keresztül apró raktárba érkezel. Hát ez meg mi? Különös szerkezet állja utadat. Hirtelen zseniális ötleted támad! A szerkezetet kihúzod a verem aljára, elejére rátámasztod az imént leölt óriásféreg tetemét, majd a biztosítószeget kihúzva, már száguldasz is felfelé! Épp a verem bejáratához érkezel. Na ide se jössz vissza többé! [49. PONT.]
[45 pontot használtál fel, van még 375.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[122,83] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Találsz egy álomvirágot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a smaragdgólem jobb oldalát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a smaragdgólem testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 101 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 150, gyógyulás: 10, összesen: -140 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-15 varázspont.]
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Határozott léptekkel indulsz meg a két továbbvezető folyosó közül az egyiken, de amikor visszaérkezel abba a terembe, ahonnan elindultál, kicsit elkeseredsz. Aztán egy kósza ötlettől vezérelve tüzetesebben átvizsgálod a helyet, még egy eldugott járatra leszel figyelmes. Alaposságodat áldva ezen folytatod utad. Látomásaid vannak. Egy hosszú asztal jelenik meg előtted, dugig tömve a legfinomabb sültekkel. Körülötte szolgálók sürgölődnek, minden üres tálca helyére újabbat hoznak. Gyomrod fájdalmas korgással térít magadhoz, szinte elviselhetetlenül éhes vagy. Már bármilyen étellel elégedett lennél, még arról is lemondanál, hogy inasok hozzák eléd. Hiába kutatsz, semmit nem találsz. Hasadra szorított kézzel, dühösen visszafordulsz. 440 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.


(Továbbmész...) [121,82] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Felfedeztél egy álomvirágot.


(Továbbmész...) [120,81] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).

[49 pontot használtál fel, van még 326.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Északra mész, Mórra találsz, Odébb Namídból jön fohász
Fehér csontkéz hever mélyén, Gondolkodj e válasz tétjén
E vidéken nem látsz vizet, Rossz válaszért Halál fizet.
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza farkát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a massza testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A massza nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 37, gyógyulás: 5, összesen: -32 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Ez az! Megtaláltad! A következő kincseket találtad: egy aranytű, egy rákpajzs, egy ubuk tüske, 9 arany, egy orgyilkos tőr, egy ubuk dobónyíl és 2 fekete gyöngy. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [50 pontot használtál fel, van még 276.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 271.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 271.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[121,80] A bozótost ritka erdő váltja fel. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.


(Továbbmész...) [122,79] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [123,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku ostromteknős. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 53, gyógyulás: 12, összesen: -41 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy A Vándor orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. (ld. enc.) A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). [24 pontot használtál fel, van még 247.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 247.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[124,77] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy amniosz-fát. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos jobb vállát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg harcos bal oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos bal első lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg harcos jobb első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.]

(Továbbmész...) [125,76] Továbbra is síkságon vagy. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy nukleáris cickány. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [126,75] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).

[29 pontot használtál fel, van még 218.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 218.]

a 32 3070 1 átadod a 32. tárgyat a 3070. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Nantosvelta részére. [5 pontot használtál fel, van még 213.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 210.]

* 2. BP: keresed a 158. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy nómenklatúrát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 210.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 110.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 24, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 110 pontod maradt, ebből a következő körre 110 pontot vihetsz át. Kapsz még 353 pontot. A következő körben tehát 463 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY)
Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el.

KARAKTERLAP

Syd, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 212. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 20 Merészség: 7/6 Magasság: 165 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 19 Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 41/41 év
Egészség: 25 (31) Életpont: 270/184 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 37 (40) Varázspont: 572/367 Pénz: 57 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 55/11 EFejl: 30
Eddig összesen 1157 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5314 TP-t kaptál. Jelenleg 459049 TP-d van. A következő szinthez még 140951 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, óriásféreg, áeratikus hasnyák. A 184. fordulódban 5037 arany került a bankszámládra. 5742 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/21 szúrófegyverek: *23/100 vágófegyverek: 3/85
ütőfegyverek: 20/24 (+6%) lőfegyverek: 5/27 (+21%) dobófegyverek: 23/1

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << pásztorbot (#513) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/60 2. nyomkövetés: 47/95 3. mászás: 4/12
4. csapdakészítés: 14/12 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/105 6. gyógyítás: 34/44
7. titkosírás: 12/101 (+19%) 8. felderítés: 17/94 9. szörnyidomítás: 6/54
10. teológia: 25/99 (+33%) 11. taumaturgia: 24/32 (+6%) 12. szerencsejáték: 1/42
13. versengés: 3/85 (+18%) 14. zene: 18/1 (+20%) 15. szörnyismeret: 8/65
16. pszi: 6/46 (+22%) 17. zárnyitás: 1/12 18. vadászat: 4/84 (+11%)
19. bányászat: 8/22 20. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 1 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) felejtés (#68) (992) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), kisebb tűzlehelet (#110), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) villámcsapás (#50) >> szőrös bozsó (#149)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) lángcsóva (#31) >> óriásféreg (#171)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 550 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 505 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csillezsályalevél (#1253) 2 gyöngymangó (#135)
1 kaja (#2) 5 víz (#27) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
42 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 dorony duda (#235)
2 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210) 1 galachmit (#310)
3 királygyík bőr (#44) 1 kristálygömb (#265) 34 madártoll (#112)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 orgyilkos tőr (#225) 2 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 1 rákpajzs (#98) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 ubuk dobónyíl (#138) 1 ubuk tüske (#131) 2 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(120,-26) oltár, phua-kúp (#372), 34. jellempróba, massza (#217)
(121,-27) művészi porolit (#720)
(121,-25) Elenios rúnaköve, Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(122,-28) Dornodon oltár
(122,-24) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), smaragdgólem (#417)
(122,-23) óriásféreg (#171)
(123,-29) ryuku ostromteknős (#362), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208), 45. jellempróba
(124,-30) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), quwarg harcos (#201)
(125,-31) szopógödör (#177), nukleáris cickány (#155)
(126,-32) 27. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek