212. forduló, 214. forduló, Amos Kaelpyr összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 20. 9h:47'
EZ A 225. JÁTÉKHETED, 213. FORDULÓD
226. játékheted kezdete: nov. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3338
SZÁMLA : XXXX

AMOS KAELPYR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,83] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 70 ugh mérget (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 ásó (eladási ár: 40 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 4 manifeszt.nyúlvány (eladási ár: 400 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany) ellenértékét.
Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet. Varázserőd regenerálódik. (+90 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+61 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) A lottó 738. hetének nyerőszámai: 2, 29, 7. 3 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 494.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 489.]

* 3. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 484.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 479.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 479.]

ba 3112 nem támadod a 3112. kalandozót
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

hu 231 182 hulladék: 231 182
Hulladék, ezért nem gyűjtesz acélpengőkét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

ek 7 11 4 t. energia kisütése: 7 11 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 taumaturgia.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 479.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 469.]

vps 150 VP spórolása: 150
Félreraktunk, letiltottunk neked 143 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 469.]

d 36 4 eldobod a 36. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 fáklyát. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
P 73 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

kb 516 1264 434 kiveszel a bankból az 516. tárgyat (1264 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 varkaudar szablyát. Kiveszel a bank széfjéből 1 vadászkést. Kiveszel a bank széfjéből 1 bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

bb 653 310 1546 beraksz a bankba a 653. tárgyat (310 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 varkaudar tekercset. Beraksz a bank széfjébe 1 galachmitot. Beraksz a bank széfjébe 1 varázskorsót. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

kb 182 2 kiveszel a bankból a 182. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

bb 389 1 beraksz a bankba a 389. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 szigonyt. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 59 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 429.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 11 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 389.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 349.]

m 3 mozogsz délkeletre
[125,84] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Találsz egy álomvirágot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy áeratikus hasnyák közeledik. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal megbököd az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 14 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 42, gyógyulás: 32, összesen: -10 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [8 pontot használtál fel, van még 341.]

tim 135 titkosírás megfejtése 135 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Nem is állat, kész csoda,
Négy lába van meg tolla.
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza jobb vállát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a massza bal szárnyát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a massza bal szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dözmöng szivet. 1540 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 28, gyógyulás: 2, összesen: -26 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Igen, megvan! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű, egy ezüst gyűrű, egy fekete bőrcsizma, egy obszidián függő, 2 bumeráng, 7 ubuk tüske, 2 sallank nyíl, 2 vasérc és egy ubuk dobónyíl. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [135 pontot használtál fel, van még 206.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

v 96 74 59 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(125,84) phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 32. jellempróba, áeratikus hasnyák (#243), massza (#217)

[74,59] Épületek tűnnek fel.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 196.]

vtn 364 varázslat tanulás: a 364. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tolvajvér. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 161.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[73,60] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Észreveszel egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).

(Továbbmész...) [72,59] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 5 acélpengőkét 15 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 1 ezüst gyűrűt 6 aranyért, 2 vashegyű lándzsát 36 aranyért.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [16 pontot használtál fel, van még 145.]

ve 331 10 megveszed a 331. tárgyat 10
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 mutáns csontot. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

ve 241 5 megveszed a 241. tárgyat 5
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

ve 390 20 megveszed a 390. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

ve 39 10 megveszed a 39. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

ve 3 10 megveszed a 3. tárgyat 10
Vásároltál 10 vizestömlőt. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

ve 655 15 megveszed a 655. tárgyat 15
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

pbe 3000 3338 beraksz a bankba 3000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 9049 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

m 2 mozogsz keletre
[73,59] Még mindig a városban vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fény szentélyét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [8 pontot használtál fel, van még 137.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 97.]

be 376 bemész a szentélybe
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 5 aranyat. (+1 jóság.) Tisztul a fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 2 poszogó möszéd távozik az élők sorából.
Összefutsz egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nővel. Bőre bronzként csillog. Fairlight ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy Quirov trófea, egy khór darázs trófea és egy homokféreg trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy sörényes ubuk cipeli. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Buzzplotrzud. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[5 pontot használtál fel, van még 92.]

a 1271 3112 1 átadod az 1271. tárgyat a 3112. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 Sheran cserepét Buzzplotrzud részére. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

a 32 3112 1 átadod a 32. tárgyat a 3112. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Buzzplotrzud részére. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

aa 131 184 240 átadod a 131. tárgyat a 184. tárgyat a 240. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 29 ubuk tüskét Buzzplotrzud részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst kulcsot Buzzplotrzud részére. Ok, sikeresen átadtál 3 kis aranykulcsot Buzzplotrzud részére. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

aa 185 186 389 átadod a 185. tárgyat a 186. tárgyat a 389. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 nagy bronzkulcsot Buzzplotrzud részére. Ok, sikeresen átadtál 2 nagy vaskulcsot Buzzplotrzud részére. Ok, sikeresen átadtál 1 szigonyt Buzzplotrzud részére. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

aa 183 396 2 átadod a 183. tárgyat a 396. tárgyat a 2. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 vaskulcsot Buzzplotrzud részére. Ok, sikeresen átadtál 1 álomport Buzzplotrzud részére. Ok, sikeresen átadtál 23 kaját Buzzplotrzud részére. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

in 3112 87 139 leírod a 3112. kalandozónak a 87. szörnyet a 139. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy árnyékrája. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) koponya szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

in 3112 93 192 leírod a 3112. kalandozónak a 93. szörnyet a 192. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy bundás csirmáz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gyöngysort. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

in 3112 106 196 leírod a 3112. kalandozónak a 106. szörnyet a 196. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy griffőniksz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) trófea nyakláncot. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

in 3112 107 241 leírod a 3112. kalandozónak a 107. szörnyet a 241. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy fekete griff. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) smaragd kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 77 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 52.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 47.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 42.]

* 3. BP: imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 12.]

* 4. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 1100 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 9.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 12, 10.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 354 pontot. A következő körben tehát 363 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁERATIKUS HASNYÁK (243. SZÖRNY)
Vajon milyen visszataszító, torz mágia teremtette ezt a szörnyszülöttet? Ez a három méter magas borzalom úgy néz ki, mintha különböző élőlények testrészeiből varrták volna össze, nem túl nagy precizitással. A hóna alól törpemammut ormány fityeg, a bal középső karjából szarvak állnak ki, három lába nem egyforma hosszú, emiatt biceg, feje olyan, mintha a nyakára egy belülről kifordított macskát raktak volna, és az egész teste lilás-zöldes, csupasz bőrű, néhol egy-egy groteszk, fehér anyaggal bevont szőrszállal. Látványától egy dologban biztos vagy: ennek a gusztustalan dolognak pusztulnia kell a föld felszínéről. Legkényelmesebben szúrófegyverrel ölheted le, ha vágó vagy ütő fegyvert használsz, túlzottan bemocskolod magad a lény testnedveivel.

TOLVAJVÉR (364. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT)
Végre egy varázslat, ami a Mesterség művelőit segíti. Bizony, még a legjobb tolvajnak sem árt egy kis mágikus támogatás! Erre való ez a varázslat, amit ha elmondasz 22 VP-ért, lopásod, csapdaészlelésed, zárnyitásod és rejtőzködésed egyaránt hárommal lesz nagyobb a következő táborozásod végéig. Ez a művelet 5 TVP-t vesz igénybe, komponensként pedig fel kell használnod 3 csepp tintát.

KARAKTERLAP

Amos Kaelpyr, egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr püspöke vagy. Papi hited: 214. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 213. fordulód.

Erő: 31 (42) Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 174 cm
IQ: 31 (37) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 426/433 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 5
Szerencse: 37 (43) Varázspont: 484/154 Pénz: 342 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 23/0 Pszi pont: 161/123 EFejl: 27
Eddig összesen 972 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4076 TP-t kaptál. Jelenleg 377552 TP-d van. A következő szinthez még 72448 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, varkaudar íjász, varkaudar varázsló. A 213. fordulódban 9049 arany került a bankszámládra. 9049 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/8 szúrófegyverek: 23/7 (+2%) vágófegyverek: 18/39
ütőfegyverek: 10/8 lőfegyverek: 23/93 (+2%) dobófegyverek: 7/11

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/33 2. nyomkövetés: 29/41 (+4%) 3. mászás: 15/48
4. csapdakészítés: 17/1 (+5%) 5. csapdaészlelés: 4/21 (-600%) 6. gyógyítás: 50/40
7. titkosírás: 4/43 (+60%) 8. felderítés: 7/58 9. szörnyidomítás: 9/31
10. teológia: 25/91 (+8%) 11. taumaturgia: 26/49 (+404%) 12. szerencsejáték: 2/8
13. versengés: 9/85 14. harcművészetek: 3/0 15. zene: 8/94
16. szörnyismeret: 19/65 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 3/63
19. vadászat: 13/41 20. bányászat: 23/85 21. főzés: 5/30
22. csapatmunka: 2/6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> férfiak (#998) izomernyesztés (#33) >> nők (#999)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985) villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> társak oldalán harcolva (#986) tüskepajzs (#30) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)
védelem sav ellen (#36) >> burástya királynő (#759) fehér glóbusz (#47) >> ulkor jéglény (#641)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) fehér glóbusz (#47) >> sötét gnóm (#132)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3096 arany (#50) 5 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst kulcs (#184) 4 fáklya (#36)
1 galachmit (#310) 20 kaja (#2) 3 kis aranykulcs (#240)
2 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 Sheran cserepe (#1271)
1 szeksztáns (#32) 2 szigony (#389) 3 tüske (#22)
22 ubuk tüske (#131) 1 varázskorsó (#1546) 1 varkaudar tekercs (#653)
2 vaskulcs (#183)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 bányászcsákány (#434) 1 borkonyó bibe (#312)
2 bumeráng (#249) 1 dözmöng szív (#122) 1 fekete bőrcsizma (#247)
1 fűszertartó (#210) 1 mutáns csont (#331) 2 sallank nyíl (#129)
1 smirglilevél (#29) 4 spiritusz (#170) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 vadászkés (#1264) 1 varkaudar szablya (#516) 2 vasérc (#152)
229 víz (#27) 10 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,59) manaelementál (#290), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Buzzplotrzud (3112. kalandozó)
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)

Üzenet küldése a karakternek