Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 11. 9h:19' EZ A 225. JÁTÉKHETED, 215. FORDULÓD 226. játékheted kezdete: jún. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
ef 17 | energia fejlesztése 17 |
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a bandita bal lábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bandita bal oldalát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bandita száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 13 aranyat. 900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem bal karját. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [76,45] Az erdőt dombvidék váltja fel. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trappoló dinymák. Itt csata lesz.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Időben félreugrasz a trappoló dinymák rúgása elől. Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 550 | bemész az 550. épületbe |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [78,44] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg felderítő. Itt csata lesz.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő jobb szárnyát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával megcsapod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csáprágójával a quwarg felderítő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [79,44] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
m 2 | mozogsz keletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tintacsiga testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A tintacsiga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
jlk 1424 | jelszó kimondása 1424 |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 29 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a massza fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a massza fekete fejét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A seb azonnal beforr! Kitines ollójával a massza bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Nyelvével a massza úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a massza fekete fejét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A seb azonnal beforr! Apró karcolást ejt rajtad a massza ollójával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Nyelvével a massza úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 76, gyógyulás: 46, összesen: -30 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [82,44] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg felderítő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a quwarg felderítő torát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 746 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [83,44] A terep továbbra is sűrű erdő.
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) A pszi elementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
v 96 73 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,59] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Utad során felfedezel egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
be 684 30 7 | bemész a 684. épületbe |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 354. szörnyet |
Erő: | 24 (33) | Szint: | 20 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 18 (20) | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 29 (31) | Életpont: | 297/199 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 27 (33) | Varázspont: | 373/229 | Pénz: | 3179 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 95/54 | EFejl: | 31 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 9/23 (+5%) | szúrófegyverek: | 20/82 | vágófegyverek: | 20/32 (+10%) |
ütőfegyverek: | 20/98 (+6%) | lőfegyverek: | 8/62 | dobófegyverek: | 21/58 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (175%) << mandibulakasza (#127) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -17.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 357 időszaki: 150 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/17 | 2. nyomkövetés: | 35/28 (+20%) | 3. mászás: | 11/52 |
4. csapdakészítés: | 13/86 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/66 | 6. gyógyítás: | 63/94 (+17%) |
7. titkosírás: | 5/60 (+11%) | 8. felderítés: | 4/51 | 9. szörnyidomítás: | 9/38 |
10. teológia: | 21/87 (+10%) | 11. taumaturgia: | 25/50 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 2/12 (+11%) |
13. versengés: | 8/23 (+18%) | 14. harcművészetek: | 2/71 | 15. zene: | 10/37 |
16. szörnyismeret: | 11/46 | 17. pszi: | 15/23 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/18 |
19. vadászat: | 16/45 | 20. bányászat: | 26/28 | 21. főzés: | 9/11 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 55 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kötelet (#92) (max. 5 darabot, csak egyszer), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
gyilkos sallank (#85), szőrlajhár (#141) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) |
erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
11 | arany (#50) | 1 | gyenge méreg (#26) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | sünmedve tüske (#14) | 1 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aurach fog (#657) | 2 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
10 | tinta (#101) | 6 | víz (#27) |