214. forduló, 216. forduló, Cinty összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 25. 14h:42'
EZ A 216. JÁTÉKHETED, 215. FORDULÓD
217. játékheted kezdete: aug. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5787
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

CINTY KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,62] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 nodonrod kitűzőt.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat. A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot. A méregtermő iszák termelt 1 gyenge mérget. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+224 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy halálmadár nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a halálmadár fekete tollú testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 aranygyűrű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 351.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 341.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 336.]

* 4. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 326.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 316.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 10 arany! (+4 szerencse.) 288 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 315.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 310.]

ek 7 9 4 t. energia kisütése: 7 9 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 szörnyidomítás.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 310.]

ek 273 t. energia kisütése: 273
Butaság ára beállítás törölve. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 305.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 303.]

fkt 336 10 felt. készítesz a 336. tárgyat (10 darabot)
fkt 336 10 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
[128,61] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy evaporőr. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az evaporőr testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Shanon Dhar Wermon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku légiós. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós testét. Kritikus ütés! (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku légiós bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elhajolsz a ryuku légiós ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [127,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Találsz egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,61] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Találsz egy Chara-din monolitját. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sóhajtó dorony közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony farkát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 171-190.} Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 276.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[125,60] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sóhajtó dorony. {védettsége: 14 szúró, 18 vágó, 22 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony bal oldalát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,59] Még mindig füves síkságon vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [124,58] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy mutáns pók. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 1x 3d7+8.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Találsz egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Alaron lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Fortuna szentélyét. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy ryuku gárdista. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 91-100.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista fejét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 249.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
[125,57] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy süvítő rája került az utadba. {támadása: 10.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája bal oldalát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 197 pontot kell rákölteni.) A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy démontetű irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos jobb első lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos bal vállát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

A földbe nyomódva 4 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,56] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku gárdista lehet. {támadása: 22.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel iszonyatosan megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Nem érez fájdalmat, szomorúságot,
Nem gyűlöl, nem szeret,
Nem haragszik már senkire,
És nem vágyik már semmire...
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megvizsgálod a talajt. Friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [123,55] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 217.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[122,54] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi.
(Feltételes támadás:) Egy érző szívű dromedár! Ezt kerested. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az érző szívű dromedár jobb oldalát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Ajjaj, az összes vized gőzzé vált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod az érző szívű dromedár testét. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az érző szívű dromedár könnyáztatta fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Nyelvét az érző szívű dromedár feléd löki, de eredménytelenül. Az érző szívű dromedár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 4 vizet. 680 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Qulli Brann előtt. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Polymorph-fal. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy sárga erőövet, egy saválló fülbevalót és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy jégtroll trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy ryuku ostromteknős trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. {egészsége: 18.} Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy elemi hidegörvény (ld. enc.)} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran tanítványa. Egy arany masszariasztót, egy borostyán függőt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ryuku ostromteknős trófea, egy quwarg királynő trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasa egy idomított sullár. {legmagasabb fegyver szakértelme: 21.} Megbarátkoztok egymással. Az ő neve E=mcnégyzetné. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy ryuku kopja (ld. enc.)} Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol E-Sika-Hoval. Elenios felszentelt papja. Egy ezüst gyűrűt, egy ezüst karkötőt, egy griff nyakéket, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy sárga erőövet, egy szem szimbólumot, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ryuku csapásvezető trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. {támadása: 18.} Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy Mallon botja (ld. enc.)} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Tarantellával. Raia püspöke. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy kígyóbőr kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szöges páncélt és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy ryuku ostromteknős trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy trikornis! {támadása: 22.} Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Raia felszentelt papja. Egy ezüst gyűrűt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot és egy szürke bőrkesztyűt visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar behemót trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy helytartói jogart tart. Egy trikornis a hátasa. {max. életpontja: 254.} Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Yaxina von violent. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy hájas okerón (ld. enc.)} Aztán elköszöntök egymástól.
[9 pontot használtál fel, van még 208.]

f 264 122 kísérletezel a 264. tárggyal a 122. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Lázasan töröd a fejed... Hmm... ha felhasználnád egy receptnél... Igen! Igen! Így kell omlós szerencsemasszát készíteni! (ld. enc.) [12 pontot használtál fel, van még 196.]

v 1 999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 191.]

le 814 leveszed/lerakod a 814. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

kf 1653 kézbeveszed/felveszed az 1653. tárgyat
Leveszed a vortex talizmánt, majd a nyakadba akasztod a bátorság medálját. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

tk 6 5787 87 többszemélyes kaland 6 5787 87
Ellenőrzöd, ki ért már ide: E-Sika-Ho, Tarantella, Etorlán, Polymorph, Yaxina von violent, E=mcnégyzetné. Táborozásod alatt közösen indultok majd kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 1855 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 181.]

szk 352 360 361 keresed a 352. szörnyet a 360. szörnyet a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy láplidércet. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 178.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég víz, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 178.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Képességeit 4 víz beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 2 pirkitet kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 175.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 175.]

* 4. BP: imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 145.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 115.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 85.]

* 5. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [7 pontot használtál fel, van még 78.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 28, 30.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 78 pontod maradt, ebből a következő körre 78 pontot vihetsz át. Kapsz még 356 pontot. A következő körben tehát 434 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELEMI HIDEGÖRVÉNY (664. SZÖRNY)
Talán még semmi rosszra nem gondoltál, amikor közvetlenül előtted a földet borító hópelyhek kavarogva életre kelnek, hogy egyre szélesedő körben örvényszerű táncba kezdjenek. Amikor azonban a hópelyhek kavargása már annyira sűrű, hogy a hidegörvény teste szinte egy tömény jégtömb anyagára hasonlít, kezdhetsz megijedni, hát még ha csápszerű végtagként kinyújtott szellemkezei aurádhoz érnek, és átjárja tested a minden földi borzalmon is túltevő elemi hideg. Hát annál borzasztóbban talán még nem is éltél át. Minden összegyűjtött információ, és az átélt tapasztalatok a következőket sugallják: az elemi hidegörvény bár a jég létsíkjának lakója, valójában azonban a kasztroplanáris energiákból táplálkozik. Ilyen jéglény sikeres elpusztításáról még nem számoltak be híradások.

RYUKU KOPJA (694. TÁRGY)
A ryuku lovasság ékessége ez a hosszú szúrófegyver. Persze gyalogosok is használhatják, de mivel ezt a fegyvert igazándiból lovasok számára tervezték, használatakor -3 támadást kapsz erre a fegyverre. A ryuku kopja sebzése 4D6+5, és legalább 10-es fegyver szakértelem kell a forgatásához.

MALLON BOTJA (1526. TÁRGY)
Ezt a botot Mallon mindenhova magával hordta. Fajtársai le is nézték miatta, hisz méltóságon alulinak tartották, hogy egy mágiát is használni tudó lény ostoba husángokkal hadonásszon. Persze ők nem tudták, hogy ez nem egy közönséges bot. Először is mindkét vége fémből készült burkolatot kapott, ennek köszönhetően sebzése nem kevesebb, mint 4D6+1 és használatakor +2 támadás is jár. Persze nem csak emiatt hordta magával Mallon, inkább azért, mert bizonyos időközönként a fegyver egy jégcsóvát képes lőni az ellenfeleire. Ha kellően jártas vagy az ütőfegyverek terén (szakértelmed legalább 10-es), a varázsbotot te is kipróbálhatod.

HÁJAS OKERÓN (462. SZÖRNY)
Ez a vaskos lábú, nagy testű szörnyeteg úgy néz ki, mintha egy másik emlős (amely közel kétszer akkora, mint ez) bőrébe bújtatták volna. Már akkor is léteztek, amikor még a bo'adhun barbárok lakták Kelet-Ghalla déli részét, és a minden porcikájukról alácsüngő zsírrétegnek köszönhetően komoly szerepet játszottak a környék harcosainak étlapján. Leterítésük azonban nem is olyan egyszerű, talán ütőfegyverrel a leghalványabbak az esélyeid.

OMLÓS SZERENCSEMASSZA (6. RECEPT)
Az omlós szerencsemassza elkészítéséhez két szív kell: 1 frissen leölt remák és egy legalább 1 hete kimúlt dözmöng szíve. A két alapanyagot alaposan össze kell gyúrni - ehhez a tenyeredre és számtalan körkörös mozdulatra lesz szükség. Ezután szórj rá egy tasak fűszerkeveréket, majd gyúrd még egy darabig. Ha ez megvan, már bedobhatod az üstbe, és a saját levében sütheted a kutyulékot. A teljesen összesült étel azonnal fogyasztható, és hamar kiderül, nem véletlenül nevezik szerencsemasszának: aki ebből eszik, a fordulója végéig +10% eséllyel fog kincset találni szörnyekben. Az olyan kincseknél, melyek kiesési esélye 10%-nál kevesebb, az esély csupán megduplázódik. A főzés ideje 10 TVP. Az étel elkészítéséhez legalább 6-os szintű főzés szakértelemre van szükség.

KARAKTERLAP

Cinty, egy kopasz, barna szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 223. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 215. fordulód.

Erő: 20 (36) Szint: 18 Merészség: 10/4 Magasság: 259 cm
IQ: 29 (33) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 459 kg
Ügyesség: 18 (21) Védekezés: 35 Menekülés: 15 % Életkor: 21/23 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 388/492 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: -10
Szerencse: 30 (36) Varázspont: 402/166 Pénz: 9201 arany Kép. pont: -5
Tudatpont: 21/15 Pszi pont: 131/194 EFejl: 30
Eddig összesen 1737 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7439 TP-t kaptál. Jelenleg 309999 TP-d van. A következő szinthez még 30001 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, fagymágus. A 165. fordulódban 5033 arany került a bankszámládra. 5662 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/64 ökölvívás: 11/3 (+25%) szúrófegyverek: 20/0
vágófegyverek: 22/2 ütőfegyverek: 26/38 (+4%) lőfegyverek: 23/63 (+2%)
dobófegyverek: 23/27 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (170%) << vasalt bunkó (#181) (190%) << varkaudar szablya (#516) (190%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -8.); bumeráng (#249) (9 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -21.); bogyógránát (#430) (22 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/19 2. nyomkövetés: 52/38 (+45%) 3. mászás: 17/19
4. csapdakészítés: 15/18 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/14 6. gyógyítás: 17/46
7. titkosírás: 10/58 8. felderítés: 21/49 (+6%) 9. szörnyidomítás: 8/34 (+400%)
10. teológia: 45/76 (+19%) 11. taumaturgia: 32/91 12. szerencsejáték: 4/66
13. versengés: 14/52 14. harcművészetek: 12/64 15. zene: 8/29
16. szörnyismeret: 24/32 (+34%) 17. pszi: 19/30 (+7%) 18. zárnyitás: 1/6
19. vadászat: 5/66 20. bányászat: 18/82 21. úszás: 8/56
22. főzés: 15/40 (+10%) 23. csapatmunka: 3/65

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 2 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), érző szívű dromedár (#753), manaelementál (#290) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), Etorlán (#5033), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) hadiszerencse III (#59) óriáserő (#53)
pszi-ernyő (#64) vámpirizáció (#1) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> fagymágus (#650) izomernyesztés (#33) >> férfiak (#998)
izomernyesztés (#33) >> nők (#999) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
villámcsapás (#50) >> 22. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> 22. szintű lényekre elektromos pajzs (#51) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.
3.) Egy hadvezér legnépszerűbb jelmondata: "Előre!" Imádkozz a csatorna keleti partján!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csontpálca (#329) 1 kaja (#2)
2 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128) 6 spiritusz (#170)
1 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43) 52 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 arany (#50) 6 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193)
2 dorony tüdő (#212) 1 evaporőr háj (#105) 1 gyenge méreg (#26)
16 isteni könnycsepp (#260) 2 madártoll (#112) 1 óndarab (#85)
2 pirkit (#153) 1 ubuk dobónyíl (#138) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,54) érző szívű dromedár (#753), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Polymorph (1841. kalandozó), E=mcnégyzetné (3538. kalandozó), E-Sika-Ho (4057. kalandozó), Tarantella (4148. kalandozó), Yaxina von violent (4573. kalandozó)
(123,55) Tharr oltár, 43. jellempróba
(124,56) ryuku gárdista (#360), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), 43. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(124,58) mutáns pókok (#117), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Fortuna szentélye (#645), ryuku gárdista (#360)
(124,59) gumifa (#38), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 38. jellempróba
(125,57) süvítő ráják (#113), 28. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg harcos (#201)
(125,60) sóhajtó dornyok (#112), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(126,61) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), sóhajtó dornyok (#112), élőholt quwarg (#202)
(127,61) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(128,61) evaporőrök (#69), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ryuku légiós (#361)
(128,62) halálmadár (#351)

Üzenet küldése a karakternek