Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 25. 14h:42' EZ A 216. JÁTÉKHETED, 215. FORDULÓD 217. játékheted kezdete: aug. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5787 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a halálmadár fekete tollú testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 aranygyűrű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 59. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
ek 7 9 4 | t. energia kisütése: 7 9 4 |
ek 273 | t. energia kisütése: 273 |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
fkt 336 10 | felt. készítesz a 336. tárgyat (10 darabot) |
m 8 6 6 | mozogsz északra, nyugatra, nyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az evaporőr testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós testét. Kritikus ütés! (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku légiós bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elhajolsz a ryuku légiós ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [127,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Találsz egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Továbbmész...) [126,61] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Találsz egy Chara-din monolitját. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sóhajtó dorony közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony farkát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony bal oldalát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [124,59] Még mindig füves síkságon vagy.
(Továbbmész...) [124,58] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy mutáns pók. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 1x 3d7+8.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista fejét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája bal oldalát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos jobb első lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos bal vállát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [124,56] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku gárdista lehet. {támadása: 22.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel iszonyatosan megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [123,55] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az érző szívű dromedár jobb oldalát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Ajjaj, az összes vized gőzzé vált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod az érző szívű dromedár testét. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az érző szívű dromedár könnyáztatta fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Nyelvét az érző szívű dromedár feléd löki, de eredménytelenül. Az érző szívű dromedár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 4 vizet. 680 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
f 264 122 | kísérletezel a 264. tárggyal a 122. tárggyal |
v 1 999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
le 814 | leveszed/lerakod a 814. tárgyat |
kf 1653 | kézbeveszed/felveszed az 1653. tárgyat |
tk 6 5787 87 | többszemélyes kaland 6 5787 87 |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
szk 352 360 361 | keresed a 352. szörnyet a 360. szörnyet a 361. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | imádkozol |
* 5. BP: | használod a 336. tárgyat |
ELEMI HIDEGÖRVÉNY (664. SZÖRNY) Talán még semmi rosszra nem gondoltál, amikor közvetlenül előtted a földet borító hópelyhek kavarogva életre kelnek, hogy egyre szélesedő körben örvényszerű táncba kezdjenek. Amikor azonban a hópelyhek kavargása már annyira sűrű, hogy a hidegörvény teste szinte egy tömény jégtömb anyagára hasonlít, kezdhetsz megijedni, hát még ha csápszerű végtagként kinyújtott szellemkezei aurádhoz érnek, és átjárja tested a minden földi borzalmon is túltevő elemi hideg. Hát annál borzasztóbban talán még nem is éltél át. Minden összegyűjtött információ, és az átélt tapasztalatok a következőket sugallják: az elemi hidegörvény bár a jég létsíkjának lakója, valójában azonban a kasztroplanáris energiákból táplálkozik. Ilyen jéglény sikeres elpusztításáról még nem számoltak be híradások. |
RYUKU KOPJA (694. TÁRGY) A ryuku lovasság ékessége ez a hosszú szúrófegyver. Persze gyalogosok is használhatják, de mivel ezt a fegyvert igazándiból lovasok számára tervezték, használatakor -3 támadást kapsz erre a fegyverre. A ryuku kopja sebzése 4D6+5, és legalább 10-es fegyver szakértelem kell a forgatásához. |
MALLON BOTJA (1526. TÁRGY) Ezt a botot Mallon mindenhova magával hordta. Fajtársai le is nézték miatta, hisz méltóságon alulinak tartották, hogy egy mágiát is használni tudó lény ostoba husángokkal hadonásszon. Persze ők nem tudták, hogy ez nem egy közönséges bot. Először is mindkét vége fémből készült burkolatot kapott, ennek köszönhetően sebzése nem kevesebb, mint 4D6+1 és használatakor +2 támadás is jár. Persze nem csak emiatt hordta magával Mallon, inkább azért, mert bizonyos időközönként a fegyver egy jégcsóvát képes lőni az ellenfeleire. Ha kellően jártas vagy az ütőfegyverek terén (szakértelmed legalább 10-es), a varázsbotot te is kipróbálhatod. |
HÁJAS OKERÓN (462. SZÖRNY) Ez a vaskos lábú, nagy testű szörnyeteg úgy néz ki, mintha egy másik emlős (amely közel kétszer akkora, mint ez) bőrébe bújtatták volna. Már akkor is léteztek, amikor még a bo'adhun barbárok lakták Kelet-Ghalla déli részét, és a minden porcikájukról alácsüngő zsírrétegnek köszönhetően komoly szerepet játszottak a környék harcosainak étlapján. Leterítésük azonban nem is olyan egyszerű, talán ütőfegyverrel a leghalványabbak az esélyeid. |
OMLÓS SZERENCSEMASSZA (6. RECEPT) Az omlós szerencsemassza elkészítéséhez két szív kell: 1 frissen leölt remák és egy legalább 1 hete kimúlt dözmöng szíve. A két alapanyagot alaposan össze kell gyúrni - ehhez a tenyeredre és számtalan körkörös mozdulatra lesz szükség. Ezután szórj rá egy tasak fűszerkeveréket, majd gyúrd még egy darabig. Ha ez megvan, már bedobhatod az üstbe, és a saját levében sütheted a kutyulékot. A teljesen összesült étel azonnal fogyasztható, és hamar kiderül, nem véletlenül nevezik szerencsemasszának: aki ebből eszik, a fordulója végéig +10% eséllyel fog kincset találni szörnyekben. Az olyan kincseknél, melyek kiesési esélye 10%-nál kevesebb, az esély csupán megduplázódik. A főzés ideje 10 TVP. Az étel elkészítéséhez legalább 6-os szintű főzés szakértelemre van szükség. |
Erő: | 20 (36) | Szint: | 18 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 29 (33) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 459 kg |
Ügyesség: | 18 (21) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 21/23 év |
Egészség: | 27 (29) | Életpont: | 388/492 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | -10 |
Szerencse: | 30 (36) | Varázspont: | 402/166 | Pénz: | 9201 arany | Kép. pont: | -5 |
Tudatpont: | 21/15 | Pszi pont: | 131/194 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/64 | ökölvívás: | 11/3 (+25%) | szúrófegyverek: | 20/0 |
vágófegyverek: | 22/2 | ütőfegyverek: | 26/38 (+4%) | lőfegyverek: | 23/63 (+2%) |
dobófegyverek: | 23/27 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (170%) << vasalt bunkó (#181) (190%) << varkaudar szablya (#516) (190%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -8.); bumeráng (#249) (9 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -21.); bogyógránát (#430) (22 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/19 | 2. nyomkövetés: | 52/38 (+45%) | 3. mászás: | 17/19 |
4. csapdakészítés: | 15/18 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/14 | 6. gyógyítás: | 17/46 |
7. titkosírás: | 10/58 | 8. felderítés: | 21/49 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 8/34 (+400%) |
10. teológia: | 45/76 (+19%) | 11. taumaturgia: | 32/91 | 12. szerencsejáték: | 4/66 |
13. versengés: | 14/52 | 14. harcművészetek: | 12/64 | 15. zene: | 8/29 |
16. szörnyismeret: | 24/32 (+34%) | 17. pszi: | 19/30 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/6 |
19. vadászat: | 5/66 | 20. bányászat: | 18/82 | 21. úszás: | 8/56 |
22. főzés: | 15/40 (+10%) | 23. csapatmunka: | 3/65 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), érző szívű dromedár (#753), manaelementál (#290) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), Etorlán (#5033), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) | óriáserő (#53) |
pszi-ernyő (#64) | vámpirizáció (#1) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | fagymágus (#650) | izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
villámcsapás (#50) | >> | 22. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | 22. szintű lényekre | elektromos pajzs (#51) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
3.) Egy hadvezér legnépszerűbb jelmondata: "Előre!" Imádkozz a csatorna keleti partján! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | kaja (#2) | |||
2 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 6 | spiritusz (#170) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | 52 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
14 | arany (#50) | 6 | álompor (#396) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
2 | dorony tüdő (#212) | 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | gyenge méreg (#26) | |||
16 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | madártoll (#112) | 1 | óndarab (#85) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | ugh méreg (#166) |