Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 6. 15h:52' EZ A 229. JÁTÉKHETED, 216. FORDULÓD 230. játékheted kezdete: nov. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3454 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | VP spórolása: 50 |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
h 1407 | használod az 1407. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [106,54] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy garokk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk bal hátsó lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Rövid karddal végigvágod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [107,54] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szürke rinocérosz került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kissé megkarcolod a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Utolsó pillanatban ugrasz félre a szürke rinocérosz öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Rövid karddal végigvágod az epokitféreg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [109,54] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vérszomjas csüldő. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [110,54] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt quwarg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 12 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
l 3957 147 | lopsz a 3957. kalandozótól a 147. tárgyat |
gyk 322 40 | gyakorolsz a 322. tárggyal 40 pontért |
gyk 322 40 | gyakorolsz a 322. tárggyal 40 pontért |
gyk 322 40 | gyakorolsz a 322. tárggyal 40 pontért |
gyk 322 40 | gyakorolsz a 322. tárggyal 40 pontért |
gyk 322 40 | gyakorolsz a 322. tárggyal 40 pontért |
gyk 322 40 | gyakorolsz a 322. tárggyal 40 pontért |
in 5484 188 290 | leírod az 5484. kalandozónak a 188. szörnyet a 290. tárgyat |
in 5484 260 306 | leírod az 5484. kalandozónak a 260. szörnyet a 306. tárgyat |
in 5484 262 319 | leírod az 5484. kalandozónak a 262. szörnyet a 319. tárgyat |
in 5484 263 342 | leírod az 5484. kalandozónak a 263. szörnyet a 342. tárgyat |
in 5484 264 357 | leírod az 5484. kalandozónak a 264. szörnyet a 357. tárgyat |
in 5484 265 358 | leírod az 5484. kalandozónak a 265. szörnyet a 358. tárgyat |
in 5484 266 362 | leírod az 5484. kalandozónak a 266. szörnyet a 362. tárgyat |
in 5484 268 365 | leírod az 5484. kalandozónak a 268. szörnyet a 365. tárgyat |
in 5484 272 367 | leírod az 5484. kalandozónak a 272. szörnyet a 367. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kutatsz 10 pontért |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért |
* 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
Erő: | 29 (34) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 39 (43) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 29 (33) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 31 (35) | Életpont: | 301/445 | Jellem: | gonosz (343) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (46) | Varázspont: | 458/400 | Pénz: | 1831 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/18 | Pszi pont: | 127/309 | EFejl: | 47 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/46 | ökölvívás: | 22/32 (+8%) | szúrófegyverek: | 7/74 (+72%) |
vágófegyverek: | 11/81 (+5%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 23/20 (+2%) |
dobófegyverek: | 7/12 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/34 | 2. nyomkövetés: | 42/56 (+25%) | 3. lopás: | 3/7 |
4. mászás: | 10/31 | 5. csapdakészítés: | 16/59 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 3/3 |
7. gyógyítás: | 31/38 | 8. titkosírás: | 4/13 | 9. felderítés: | 16/40 (+10%) |
10. szörnyidomítás: | 5/40 | 11. teológia: | 26/9 (+5%) | 12. taumaturgia: | 28/87 (+1%) |
13. szerencsejáték: | 2/76 | 14. versengés: | 7/45 | 15. harcművészetek: | 17/12 |
16. zene: | 7/81 | 17. szörnyismeret: | 8/46 | 18. pszi: | *20/100 |
19. vadászat: | 7/70 | 20. bányászat: | 22/20 | 21. úszás: | 9/68 |
22. főzés: | 9/62 | 23. csapatmunka: | 3/32 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
gonoszok (#988), Nerina Clarusdea (#3957), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | hadiszerencse II (#24) | hangzatos melódia (#345) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 0) |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 1 | reflexélesítő (#1407) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
56 | arany (#50) | 1 | mocsári penke (#148) |