215. forduló, 217. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 6. 15h:52'
EZ A 229. JÁTÉKHETED, 216. FORDULÓD
230. játékheted kezdete: nov. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,54] koordinátán.
A táborozás 3. napján találkozol Nerina Clarusdeával. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: undorító fehér! Egy jó! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Nerina Clarusdea, amikor összefutottatok, adott neked 15 kaját. Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. Minden varázserőd visszatért. (+59 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+35 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 684. hetének nyerőszámai: 26, 17, 30. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 356.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 351.]

* 3. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 351.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy hangzatos melódia varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Megszólal egy lelkesítő, jóféle dal a fejedben. Dúdolva veszed át a ritmusát! [0 pontot használtál fel, van még 351.]

h 1407 használod az 1407. tárgyat
Lesz, ami lesz, a bőrödbe dörzsölöd az illatos reflexélesítő krémet. A végtagjaid úgy mozognak, mint a szélvész. Szinte legyőzhetetlenné váltál. (A forduló végéig: +29 ügyesség, +14 támadás, +14 védekezés.) [3 pontot használtál fel, van még 348.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[105,54] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tűrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét.
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [106,54] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy garokk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk bal hátsó lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Rövid karddal végigvágod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [107,54] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szürke rinocérosz került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kissé megkarcolod a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Utolsó pillanatban ugrasz félre a szürke rinocérosz öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. [51 pontot használtál fel, van még 297.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[108,54] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy epokitféreg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Rövid karddal végigvágod az epokitféreg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [109,54] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vérszomjas csüldő. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek keletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [110,54] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt quwarg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 12 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Lord Kis Se vigyorog kajánul. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Találkozol Nerina Clarusdeával. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított sullár. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[36 pontot használtál fel, van még 261.]

l 3957 147 lopsz a 3957. kalandozótól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

gyk 322 40 gyakorolsz a 322. tárggyal 40 pontért
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. Még sokat kell gyakorolnod.

[40 pontot használtál fel, van még 221.]

gyk 322 40 gyakorolsz a 322. tárggyal 40 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 181.]

gyk 322 40 gyakorolsz a 322. tárggyal 40 pontért
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 141.]

gyk 322 40 gyakorolsz a 322. tárggyal 40 pontért
Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos időtöltés volt. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 101.]

gyk 322 40 gyakorolsz a 322. tárggyal 40 pontért
Tökéletesen koncentrálva, hosszas lazítás után edzeni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 61.]

gyk 322 40 gyakorolsz a 322. tárggyal 40 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 21.]

in 5484 188 290 leírod az 5484. kalandozónak a 188. szörnyet a 290. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kocsmai verekedő. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) energiapajzsot. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

in 5484 260 306 leírod az 5484. kalandozónak a 260. szörnyet a 306. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kőtipró. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

in 5484 262 319 leírod az 5484. kalandozónak a 262. szörnyet a 319. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zsoldoskatona. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködkardot. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

in 5484 263 342 leírod az 5484. kalandozónak a 263. szörnyet a 342. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bérmágus. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fagyöngy füzért. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

in 5484 264 357 leírod az 5484. kalandozónak a 264. szörnyet a 357. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy páncélos lovag. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Baghar korbácsát. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

in 5484 265 358 leírod az 5484. kalandozónak a 265. szörnyet a 358. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy harci mágus. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vámpírkardot. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

in 5484 266 362 leírod az 5484. kalandozónak a 266. szörnyet a 362. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy elit gárdista. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) árnyékköpenyt. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

in 5484 268 365 leírod az 5484. kalandozónak a 268. szörnyet a 365. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zoloboo törzsfő. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tyrkiai mászógépet. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

in 5484 272 367 leírod az 5484. kalandozónak a 272. szörnyet a 367. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pszi elementál lord. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Trákin csákányát. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 18.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 8.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [8 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Elmúlt a csodakenőcs hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 22, 6.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját töm magába a sullár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 357 pontot. A következő körben tehát 357 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah felszentelt papja vagy. Papi hited: 129. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 216. fordulód.

Erő: 29 (34) Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 143 cm
IQ: 39 (43) Támadás: 20 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 29 (33) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 31 (35) Életpont: 301/445 Jellem: gonosz (343) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (46) Varázspont: 458/400 Pénz: 1831 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/18 Pszi pont: 127/309 EFejl: 47
Eddig összesen 739 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3455 TP-t kaptál. Jelenleg 392613 TP-d van. A következő szinthez még 57387 TP szükséges. Trófeáid: mestervarázsló, elit gárdista, áeratikus hasnyák. A 194. fordulódban 1831 arany került a bankszámládra. 2233 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/46 ökölvívás: 22/32 (+8%) szúrófegyverek: 7/74 (+72%)
vágófegyverek: 11/81 (+5%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 23/20 (+2%)
dobófegyverek: 7/12

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/34 2. nyomkövetés: 42/56 (+25%) 3. lopás: 3/7
4. mászás: 10/31 5. csapdakészítés: 16/59 (+5%) 6. csapdaészlelés: 3/3
7. gyógyítás: 31/38 8. titkosírás: 4/13 9. felderítés: 16/40 (+10%)
10. szörnyidomítás: 5/40 11. teológia: 26/9 (+5%) 12. taumaturgia: 28/87 (+1%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 7/45 15. harcművészetek: 17/12
16. zene: 7/81 17. szörnyismeret: 8/46 18. pszi: *20/100
19. vadászat: 7/70 20. bányászat: 22/20 21. úszás: 9/68
22. főzés: 9/62 23. csapatmunka: 3/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
gonoszok (#988), Nerina Clarusdea (#3957), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24) hangzatos melódia (#345)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 0)
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kaja (#2) 1 reflexélesítő (#1407) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
56 arany (#50) 1 mocsári penke (#148)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(105,54) 37. jellempróba
(106,54) garokkok (#73)
(107,54) szürke rinocérosz (#346), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(108,54) epokitféreg (#147), Chara-din monolitja (#534)
(109,54) művészi porolit (#720), vérszomjas csüldő (#114)
(110,54) élőholt quwarg (#202), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Nerina Clarusdea (3957. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek