216. forduló, 218. forduló, Amos Kaelpyr összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 29. 9h:10'
EZ A 226. JÁTÉKHETED, 217. FORDULÓD
227. játékheted kezdete: dec. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3338
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

AMOS KAELPYR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Abdullal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: bűvharcos. Felszerelését egy Quwaxotix trófea, egy Leah avatárja trófea és egy északi tűzsárkány trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tintacsiga. Málhásállata egy bazaltelementál. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz Trollinával. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy hatalom fülbevalóját, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy fagymágus trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, zöld szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. A harci mágusok rendjének mágus rangú tagja. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált és egy szürke bőrkesztyűt visel. Fegyverzetét egy acélkolosszus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy elf mesterharcos trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Összeismerkedtek. Az ő neve Kragoru Sutora. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Lassan, szinte jelentéktelenül változni kezd a táj, érzed, hogy valami, valaki közeledik feléd, lelkedre ráfagy a megkönnyebbülés, mikor szörny helyett csak egy férfi bukkan el‹, fagyos szeleket hozva magával, fagyott sikolyokból sz‹tt palástja láttatni engedi szoborszerű arcát, s a jéggédermedt halálból kovácsolt vértje is el‹-el‹ bukkan. Barátian kezet nyújt feléd, nevét a csíp‹s szelek súgják füledbe, ‹ Agamennon, a jeges viharok harcosa. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Agamennon. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf nővel. Fekete a bőre. Sheran eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy Jerome köpenyét, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy tünde tegezt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy erszényes elkarog trófea, egy epokitféreg trófea és egy Yurk, a profi trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy goldugar a hátasa. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Aisa Luthien. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 arany masszariasztót (50 arany kikiáltási áron), 5 mutáns csontot (400 arany kikiáltási áron), 5 varkaudar pálinkát (160 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 2. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Leah főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy törpe kovács trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Egy sullár a hátasa. Málhásállata egy zombi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Jack, Hasfelmetsző. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+31 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.)

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 393.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 388.]

* 3. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 383.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 378.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 378.]

fog 146 217 elfogod a 146. szörnyet a 217. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

fkt 6 1 felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

fkt 209 2 felt. készítesz a 209. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 47 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 378.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 368.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[134,81] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar bajnok. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 45, gyógyulás: 40, összesen: -5 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot.

(Továbbmész...) [135,80] Az erdőt dombvidék váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy kazmárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet.

Észreveszel valamit a földön. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kőkést. [19 pontot használtál fel, van még 349.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[134,80] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1258 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 12, gyógyulás: 39, összesen: +27 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [133,80] A terep továbbra is sűrű erdő. Felfedeztél egy vapár cserjét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebesített szutykos remák került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a szutykos remák jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 637 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 24, gyógyulás: 22, összesen: -2 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szőrös bozsó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a szőrös bozsó szőrös mellkasát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a szőrös bozsó testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szőrös bozsó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szőrös bozsó mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöföd a szőrös bozsó fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a szőrös bozsó jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szőrös bozsó fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szőrös bozsó leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 19, gyógyulás: 35, összesen: +16 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes nem felismerhető nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,80] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Észreveszel egy malmot.

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 315.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Belépsz a malomba. A hatalmas bádogkádban épp csontot őrölnek a szélkerék által meghajtott acélfogak. Biztos a közeli városka megbízásából, ahol valamilyen extra dologra használják fel a végterméket. A molnár minden tétovázás nélkül áll eléd. Visszavonultan éldegélő, csak a munkájának élő ember ő, akit túlzottan nem érdekelnek a világ dolgai. Haramiák fenyegetik mostanában a malmát. A legszívesebben felbérelne a védelmére, de így a fosztogatások után, nincs semmije, amit fizetségként adhatna. Azt mondja, kell egy kis idő, és a malom újra termel bevételt. Utána fizetni is tud majd. Közlöd vele, hogy kalandozó lévén amúgy sem maradhatnál, még számtalan kitűzött célod van azelőtt is, hogy letáboroznál. Hát még utána. A molnár megérti ezt, és utadra enged. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
[132,79] A bozótost sűrű erdő váltja fel.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy kardfogú fülemüle jelenlétét jelzi. Szakszerű hurkot készítesz a köteledből, elrejted a földön, és a másik végét egy fán és egy bokron rögzíted. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Hopp, a hurok megfeszül, és már fel is rántja a kardfogú fülemüle lábát! Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Megfelelő idomítással ebből a szörnyből alkalmas őrt csinálhatnál, aki a táborozás alatt éberen ügyelne holmidra. Büszkén indulsz tovább. [15 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [133,79] Még mindig az erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy óriás liánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes nem felismerhető nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szuperkötelet.

(Továbbmész...) [133,78] Az erdőt síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 520 pontot kell rákölteni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy quwarg harcos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a quwarg harcos torát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Biami kvazárlándzsával megdöföd a quwarg harcos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg harcos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 13, gyógyulás: 30, összesen: +17 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) nem felismerhető nyomok vezetnek délre. [63 pontot használtál fel, van még 247.]

m 8 mozogsz északra
[133,77] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ramirez Espanza irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) ismeretlen nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű, hosszú szakállas törpe férfival. Fekete a bőre. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy lábascet trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy koponyalékelőt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy törpemammut cipeli. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Daerk Faer. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
[8 pontot használtál fel, van még 239.]

be 59 bemész az 59. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

lm 14 905 15 mozogsz 14 905 15
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [2. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy emberevő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az emberevő ragyás irháját. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával végigmetszed az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöföd az emberevő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [3. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [4. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [5. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [6. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kőkorszaki szaki. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kőkorszaki szaki bal vállát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mancsával a kőkorszaki szaki megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kőkorszaki szaki fejét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a kőkorszaki szaki nyakát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Mancsával a kőkorszaki szaki megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [6. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kőkorszaki szaki. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Elszántan a másikra támadsz. Oopssz, ez mellément! A kőkorszaki szaki mancsával oldalba lök. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Méregfoggal kicsit megsebzed a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. [35 pontot használtál fel, van még 199.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

lm 900 38 905 mozogsz 900 38 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [6. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kőkorszaki szaki. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a kőkorszaki szaki sziklafejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a kőkorszaki szaki bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A kőkorszaki szaki mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [5 pontot használtál fel, van még 194.]

lm 39 39 40 mozogsz 39 39 40
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 194.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 47 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

be 376 bemész a szentélybe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 189.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 184.]

* 3. BP: imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 154.]

* 4. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 1100 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 151.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 7, 3.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a kardfogú fülemüle. 2 kaját töm magába a spagulár. 2 kaját nyel le a karmos tankány. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 151 pontod maradt, ebből a következő körre 151 pontot vihetsz át. Kapsz még 358 pontot. A következő körben tehát 509 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Amos Kaelpyr, egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 224. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 217. fordulód.

Erő: 33 (44) Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 174 cm
IQ: 33 (39) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 430/397 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 2
Szerencse: 38 (44) Varázspont: 484/55 Pénz: 847 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 23/2 Pszi pont: 161/240
Eddig összesen 1001 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6303 TP-t kaptál. Jelenleg 414858 TP-d van. A következő szinthez még 35142 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, varkaudar íjász, varkaudar varázsló. A 213. fordulódban 9049 arany került a bankszámládra. 9094 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/8 szúrófegyverek: 23/37 (+7%) vágófegyverek: 18/80 (+6%)
ütőfegyverek: 10/8 lőfegyverek: 24/7 (+1%) dobófegyverek: 7/11

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/33 2. nyomkövetés: 30/17 (+32%) 3. mászás: 15/52
4. csapdakészítés: 17/43 (+27%) 5. csapdaészlelés: 4/41 (+5%) 6. gyógyítás: 50/40
7. titkosírás: 5/23 8. felderítés: 8/0 9. szörnyidomítás: 9/31
10. teológia: 26/56 (+14%) 11. taumaturgia: 22/98 (+2%) 12. szerencsejáték: 2/8
13. versengés: 10/8 (+7%) 14. harcművészetek: 3/0 15. zene: 8/94
16. szörnyismeret: 19/65 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 3/63
19. vadászat: 13/41 20. bányászat: 24/5 (+10%) 21. főzés: 5/30
22. csapatmunka: 2/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> férfiak (#998) izomernyesztés (#33) >> nők (#999)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985) villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> társak oldalán harcolva (#986) tüskepajzs (#30) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)
védelem sav ellen (#36) >> burástya királynő (#759) fehér glóbusz (#47) >> ulkor jéglény (#641)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) fehér glóbusz (#47) >> sötét gnóm (#132)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 fáklya (#36) 12 tüske (#22)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
17 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 borkonyó bibe (#312)
2 kaja (#2) 1 kőkés (#6) 1 remák szív (#264)
1 sallank karom (#128) 2 szuperkötél (#209)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(132,79) kardfogú fülemüle (#146), Elenios rúnaköve, művészi porolit (#720)
(132,80) malom (#1204)
(133,77) az 59. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), Daerk Faer (4261. kalandozó), emberevő (#119), kőkorszaki szaki (#109)
(133,78) oltár, 21. jellempróba, quwarg harcos (#201)
(133,79) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(133,80) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), művészi porolit (#720), szutykos remák (#191), szőrös bozsó (#149)
(134,80) szent tölgyfa (#393), kék rothasztó (#421)
(134,81) varkaudar bajnok (#190), phua-kúp (#372)
(135,80) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), Raia oltár, 38. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek