216. forduló, 218. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. aug. 27. 9h:15'
EZ A 241. JÁTÉKHETED, 217. FORDULÓD
242. játékheted kezdete: szept. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [362,62] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, zöld szemű, kecskeszakállas gnóm férfival. Fekete a bőre. Chara-din személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy drag'kór fülkarikát, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kreiton palástot, egy lánghordozó gyűrűt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy moa csiptetőt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.kristályát, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy teriádbőr karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy troglodita gyűrűt és egy tűzúr csizmáját visel. Felszerelését egy T'vadar trófea, egy triklem drakolder trófea és egy árnygólem trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tisztán érzed auráját: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Továbbmész.
Az 1. napon összefutsz Bitang Barnabás sal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Tisztán érzed auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 cápabőr csizmát (1500 arany kikiáltási áron), 1 Baghar fétisét (900 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 őselemek köpenyét (820 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 csontkulcs (eladási ár: 80 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany), 5 borkonyó bibe (eladási ár: 400 arany, ebből a kezelési költség: 32 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 50 mákrózsa virágot (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 50 vashegyű nyilat (999 arany), 1 íjászkencét (99 arany). "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az ľrnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (ľ.R.NY.M.E.N.Š.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelel‹ helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összeköt‹jét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." kis Halál
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 Batharak vállemezét (500 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 cápabőr csizmát.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 Baghar fétise (eladási ár: 900 arany, ebből a kezelési költség: 72 arany) ellenértékét.
Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 50 mákrózsa virágot.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-44 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod megállapítani a nyomok alapján, hogy ki volt a tolvaj. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vezetnek el a táborodtól! Nyilvánvalóan egy férfi hagyta. Kicsit távolabb észreveszel egy, a nagy sietségben elvesztett copfos ezüst hajszálat. Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 csontkulcsot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+123 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+334 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 829. hetének nyerőszámai: 30, 19, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 369.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 367.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 365.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 363.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 361.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 359.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 524% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 359.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 359.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 5. KP: energia fejlesztése 20
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. A fejlesztés már befejeződött, egyenlőre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

hh 150 305 305 használod a 150. tárgyat a 305. tárgyat a 305. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+70 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [3 pontot használtál fel, van még 356.]
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 355.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 354.]

kno 11 3 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 354.]

tno 5 3 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

le 611 leveszed/lerakod a 611. tárgyat
Leveszed a viharamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

kf 607 1321 831 kézbeveszed/felveszed a 607. tárgyat az 1321. tárggyal a 831. tárgyat
A nyakadba akasztod a vortex amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 354.]
Az ujjadra húzod a ryuku hüvelykgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 354.]
Leveszed a féregíz nyakpántot, majd a válladra helyezed a Batharak vállemezét. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

bb 363 832 500 beraksz a bankba a 363. tárgyat (832 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 7 ezüsttollú nyilat. Beraksz a bank széfjébe 1 cápabőr csizmát. Beraksz a bank széfjébe 4 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

dd 239 56 88 eldobod a 239. tárgyat az 56. tárgyat a 88. tárgyat
Elhajítasz 2 pular kristályt. Elhajítasz 52 mákrózsa virágot. Elhajítasz 1 bronzsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

tv 98 30 241 támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot a 30. varázslatot a 241. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: pszi-acéltorony. Védekező varázslatok listájára került: tüskepajzs. Védekező varázslatok listájára került: fénypajzs. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 165 elmormolod a 165. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 349.]
[A parancs tárolásra került.]

t 339 támadod a 339. szörnyet
FT 339 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy sziklaskorpió! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 256 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió farkát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kicsit megvágod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2712 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


m 5 3 2 mozogsz délnyugatra, délkeletre, keletre
[361,63] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Ráismersz a lényre. Egy árnylord. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az árnylord bal lábát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod az árnylord fénytelen testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az árnylord fénytelen testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 30 életpontot vesztettél. Mágusölővel párszor kilyukasztod az árnylord fénytelen testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az árnylord bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 32 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4013 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 224, gyógyulás: 0, összesen: -224 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. Tűzgolyó repül feléd, de egy ugrással kikerülöd. Egy Orkhan Thai jön feléd.

Gyorsan felraksz egy fénypajzs varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai bal lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (48 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az Orkhan Thai bal oldalát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az Orkhan Thai jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mancsával az Orkhan Thai végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Mancsával az Orkhan Thai megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 20 arany, egy umbatari karkötő és 2 obszidián függő. 2814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}

Látszik, hogy a Thargodanok meglepődtek. Nem számítottak arra, hogy ilyen kemény ellenfelet kapnak! Rövid ideig mereven nézitek egymást. Egy Thargodan mágus intéz feléd kihívást. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gordon Marlo előtt.
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+214 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Anna Bellával. Tharr istenné kikiáltott személyes barátja. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy tl'urlang vadász trófea és egy csáp entitás trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy bazaltelementál. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Anna Bella kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [362,64] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy jégelementál lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a jégelementál bal oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (27 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a jégelementál fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a jégelementál fagyos testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A jégelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A jégelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált méregelementál trófeát, és diadalmasan beszerzel egy jégelementál trófeát. 4358 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}


(Továbbmész...) [363,64] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy drakolich. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich jobb hátsó lábát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Nincs időd félrehajolni. (48 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: borkonyó bibe, fűszertartó, ugh méreg. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a drakolich jobb oldalát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A drakolich állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A drakolich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 1845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősvortexet. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rhiannon előtt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. [115 pontot használtál fel, van még 234.]

v 22 174 elmormolod a 22. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Visszanyertél 16 tudatpontot! [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 229.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[364,63] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szubreális vámpír. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 445 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rhiannon előtt. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra.

(Továbbmész...) [365,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy lovagi tábort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Utad során felfedezel egy félig kész tutajt. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gort Grán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy áldott okerón. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 258 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod az áldott okerón testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az áldott okerón behemót testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod az áldott okerón kitines ollóját. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az áldott okerón bal első lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áldott okerón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 219.]

be 624 616 3 bemész a 624. épületbe
Kedvesen integetve, besétálsz a hevenyészve felállított sátrak közé. A tábor vezetője, Sir Rasolphius előzékenyen fogad, udvariasan hellyel kínál, és megkérdezi, miben állhat a rendelkezésedre. Átadsz a lovagnak 3 rémplazmát. Sir Rasolphius felnyit egy ládát, kivesz belőle 1 szent jogart, és átadja neked. Mély meghajlással köszönöd meg a jutalmat. [5 pontot használtál fel, van még 214.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed az 50 pirkitet, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tűzvihar. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! 2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.) 3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! [30 pontot használtál fel, van még 184.]

m 6 mozogsz nyugatra
[364,64] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Észreveszel egy mocsári penkét. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Mnebolath került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fénypajzs vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 250 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 179.]

v 163 190 60 elmormolod a 163. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(361,63) árnylord (#342), Orkhan Thai (#238), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Anna Bella (2129. kalandozó)
(362,62) sziklaskorpiók (#339)
(362,64) jégelementál (#277)
(363,64) drakolich (#760), ősvortex (#587), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435)
(364,63) szubreális vámpír (#223), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)
(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), Mnebolath (#237)
(365,64) lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), régészeti lelőhely (#1208), Raia oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), áldott okerón (#336)

[190,60] A terep vált: bozótos területen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy bíborcserjét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Pterois volitans egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[-55 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 164.]

v 96 186 59 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(190,60) Raia oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), 43. jellempróba, művészi porolit (#720)

[186,59] Épületek tűnnek fel.

A teret egy hatalmas, sárkány alakú építmény foglalja el. Hiszen ez egy legendás Olimpiai Aréna, számtalan látványos párviadal színhelye! (634. épület.)
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 154.]

a 74 4420 2 átadod a 74. tárgyat a 4420. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 csontkulcsot Kid Cloudkicker részére. [5 pontot használtál fel, van még 149.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 139.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 136.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
A fejlesztés már befejeződött, egyenlőre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 126.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 16, 7.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 126 pontod maradt, ebből a következő körre 126 pontot vihetsz át. Kapsz még 358 pontot. A következő körben tehát 484 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÍJÁSZKENCE (1225. TÁRGY)
Először fogalmad sincs, hogy ezt a kis dobozt, benne ezzel a különös, színtelen, ragasztóállagú folyadékkal, mire is használhatnád. Aztán némi töprengés meghozza gyümölcsét, és ráébredsz a nemes egyszerűséggel általad csak íjászkencének elnevezett anyag felhasználásának lehetőségeire. Kend csak be vele az íjadat, valamint a nyílvesszőidet, és meglásd, sokkal hatékonyabban fogod őket a jövőben használni. Legalábbis egy ideig, míg a kence le nem kopik a fegyveredről. Játéktechnikailag ez a következőképpen néz ki: add ki a H 1225 parancsot, és a következő fordulód elejéig az elhasználódott íjászkence áldásos hatását élvezheted: eggyel többször fogsz távfegyvereddel támadni. Az akció, vagyis az íjad alapos bekenegetése 5 TVP-be kerül. Ha a fordulód során különböző lőfegyvereket használsz, mindegyikre kapod a plusz támadást, ha azonban nincsen bekészítve lőfegyvered, nem tudod a kencét felhasználni. Több íjászkence hatása természetesen nem adódik össze, sőt lerontja az egy adag által adott hatást.

BATHARAK VÁLLEMEZE (831. TÁRGY)
A legendás hírű Batharak, a nagyhatalmú mágus készíttette, majd mesés tulajdonságokkal ruházta fel ezt a vállvédőt. Nagyon rég volt már, hogy az Esthar császárság katonái ezt viselték magukon, de azóta is itt-ott fellelhetőek még ezek a régiségek. Ha a válladra csatolod, védettséged hárommal, ügyességed eggyel, a max. ÉP-d pedig tízzel nő. Viseléséhez legalább 25. szintűnek kell lenned.

NÉVJEGYKÁRTYA (1846. TÁRGY)
Táborbontás közben egy furcsa kis papírdarab akad a kezed ügyébe. Furcsállod, nem emlékszel, hogy ilyened lett volna korábban. Egy üzenet is van rajta: "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az Árnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (Á.R.NY.M.E.N.Ő.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelelő helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összekötőjét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." A lap alján pedig cikornyás betűkkel egy aláírás. Egy ideig bután nézel a kártyára, forgatod hátha más értelmes dolgot is találsz rajta. De semmi. Aztán egyszer csak leesik. Téged KIRABOLTAK! Dúlsz-fúlsz mérgedben... Hirtelen nem látod mit vittek el, majd ha lecsillapodsz utánanézel. Addig is azon kapod magad, hogy a kártyát elsüllyeszted zsebedben, hátha összehoz a tettessel a balsors (az Ő balsorsára) - ha már úgyis ott hagyta az aláírását, de persze elképzelhető, hogy időközben elhagyod valahol. Amennyiben te magad is tagja vagy ennek az ÁRNYMENŐK KT-nak úgy lehetőséged van a tudati energiákkal és némi tintával ilyen üzeneteket szerkeszteni. Ehhez nem kell más, mint kiadnod a KT [1846] [mennyiség] parancsot. Egy névjegykártya elkészítéséhez 1 TVP és 1 tinta szükséges.

TŰZVIHAR (175. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Mesés látvány, amikor ellenfeledet tomboló tűzvihar borítja be - nem véletlen, hogy a magasrangú papok a tűzvihart a gyengécske tűzesőnél sokkal jobban preferálják. A tűzvihar elmondása 2 pirkitet és 24 varázspontot igényel, de sebzése igencsak megvisel minden szervezetet, kivéve talán az ongóliantét, tyrexét meg a hozzá hasonló dögökét: a tűzvihar 20D10 sebzést okoz, amelyet sikeres mentődobás felez. De vajon ki képes sikeres mentődobásra egy ilyen nagyhatalmú pap varázslata ellen?

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 217. fordulód.

Erő: 31 (37) Szint: 25 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 26 (34) Támadás: 39 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 28 (41) Védekezés: 91 Menekülés: 15 % Életkor: 6/7 év
Egészség: 27 (33) Életpont: 455/127 Jellem: jó (551) Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (51) Varázspont: 1070/6 Pénz: 11968 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/28 Pszi pont: 187/270 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 384
Eddig összesen 1398 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20836 TP-t kaptál. Jelenleg 1435098 TP-d van. A következő szinthez még 264902 TP szükséges. Trófeáid: jégelementál, viharóriás, ében halálhajcsár. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 5899 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 29 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: * 26
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 39 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 17 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 51
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 23 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 37 (+1) 11. taumaturgia: 69 (+3) 12. versengés: 10
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: 24 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 3 20. bányászat: 10 21. úszás: 11
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), semlegesek (#989), jók (#990), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs II (#63) jégmágia (#279) hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.)
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 1 bronzsisak (#88) 1 csontkulcs (#74)
7 ezüsttollú nyíl (#363) 1 fűszertartó (#210) 1 jégszilánk (#1128)
2 kaja (#2) 39 mákrózsa virág (#56) 4 manakristály (#500)
50 pirkit (#153) 2 pular kristály (#239) 3 rémplazma (#616)
2 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43) 1 ugh méreg (#166)
2 varázskő (#305) 4 víz (#27) 1 vortex amulettje (#607)
1 cápabőr csizma (#832)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
57 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 6 bordacsont (#16)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst nyaklánc (#117) 9 isteni könnycsepp (#260)
1 kék orchidea (#68) 1 mocsári penke (#148) 2 obszidián függő (#195)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 umbatari karkötő (#278) 1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,59) olimpiai aréna (#634)

Üzenet küldése a karakternek