Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. jan. 12. 12h:08' EZ A 466. JÁTÉKHETED, 217. FORDULÓD 467. játékheted kezdete: jan. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5954 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat |
* 3. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat |
kf 223 | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
le 254 | leveszed/lerakod a 254. tárgyat |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 1171 | kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg fejét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 18 életpontot vesztettél. Ököllel épp hogy eltalálod az élőholt quwarg bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 21 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1371 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; 766% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...) [111,83] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérszomjas csüldő került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [111,82] Továbbra is síkságon vagy.
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank jobb első lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [111,80] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos jobb oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a quwarg harcos torát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1072 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó jobb lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel megütöd a halálhozó jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a halálhozó jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 18 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1333 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; 766% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}
(Továbbmész...) [111,79] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a karmos tankány testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az Öregsámán Krough ragyás bőrét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod az Öregsámán Krough testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az Öregsámán Krough testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az Öregsámán Krough néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az Öregsámán Krough fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-18 életerő). Véres nyál csordul ki az Öregsámán Krough száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 2 varázskövet. 1013 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [111,77] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.
(Továbbmész...) [111,76] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 12 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 8 | mozogsz északra |
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod az 1171. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
Erő: | 25 (29) | Szint: | 20 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 140 cm |
IQ: | 29 | Támadás: | 21 (23) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 27 (29) | Védekezés: | 36 (40) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 173/173 év |
Egészség: | 28 | Életpont: | 288/195 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (28) | Varázspont: | 539/117 | Pénz: | 2492 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 24/16 | Pszi pont: | 127/352 | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/28 | ökölvívás: | 12/69 (+35%) | szúrófegyverek: | *23/100 |
vágófegyverek: | 10/64 | ütőfegyverek: | 3/37 | lőfegyverek: | 23/61 (+6%) |
dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 300 időszaki: 36 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/1 | 2. nyomkövetés: | 36/4 (+25%) | 3. lopás: | 2/70 |
4. mászás: | 7/64 | 5. csapdakészítés: | 14/90 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 7/58 |
7. gyógyítás: | 47/14 (+148%) | 8. titkosírás: | 4/57 | 9. felderítés: | 17/5 |
10. szörnyidomítás: | 7/68 | 11. teológia: | 12/52 (+2%) | 12. taumaturgia: | 31/7 |
13. szerencsejáték: | 3/22 | 14. versengés: | 11/23 (+21%) | 15. harcművészetek: | 5/71 |
16. zene: | 9/25 (+10%) | 17. szörnyismeret: | 15/81 | 18. pszi: | *21/100 |
19. zárnyitás: | 2/10 | 20. vadászat: | 25/82 (+10%) | 21. bányászat: | 20/90 (+50%) |
22. úszás: | 11/15 | 23. főzés: | 8/52 (+10%) | 24. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ) |
elfogod vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 64 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), ryuku ostromteknős (#362), nómenklatúra (#158), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
kikapcsolva | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | oldás (#372) | >> | quwarg szabotőr (#301) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
3.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 3) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: quwarg-ász (101) mozgalom ereje (106) gyógyító totem (116) quwargok leigázása (122) a barátság melege (155) b. tudat formálása (162) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a bunkó megszólal (242) a butaság ára (273) a quwarg szaga (283) vérdíj (301) magiometer (314) erősebb quwargszag (319) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1675 TU szükséges.) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
56 | arany (#50) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
12 | kaja (#2) | 5 | sallank karom (#128) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | tankány karom (#237) | 3 | ugh méreg (#166) | 2 | varázskő (#305) | |||
5 | vasérc (#152) |