Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. ápr. 14. 17h:44' EZ A 64. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD 65. játékheted kezdete: ápr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1806 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
jlk 8252 | jelszó kimondása 8252 |
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a massza lifegő antennáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A massza csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszúrod a massza testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a massza bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A massza csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 jégszivet. (ld. enc.) 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a húsevő magszim testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a húsevő magszim bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a húsevő magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-10] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő trollfa nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal megdöfködöd a trollfa testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A trollfa egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Csontszuronnyal megdöfködöd a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a trollfa bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trollfa támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-11] Az erdőt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gyilkos sallank lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. (ld. enc.) 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a gátvakond szőrös testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a gátvakond testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gátvakond néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gátvakond még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
ep 146 40 | építed a 146. tárgyat 40 pontért |
ep 146 40 | építed a 146. tárgyat |
h 145 | használod a 145. tárgyat |
MASSZA (217. SZÖRNY) A massza nem egy bizonyos szörny, hanem egy gyűjtőfogalom mindazokra a borzalmakra, amelyek a phua-kúpokban megtalálhatóak. A massza egy speciális Moa mágikus eljárás, a Génmancipulcánió, (vagy valami hasonló) eredményeképp létrejött lény. A legtöbb phua-kúpban megtalálható egy szörnygenerátor nevű varázsdoboz, amely tökéletesen véletlenszerű paraméterek alapján MASSZÁT állít elő. A massza alakja, színe, formája, végtagjainak száma, és nem utolsósorban hatalma nagymértékben változó. Van, amelyik rendelkezik mágikus képességgel, másoknak kővéváltoztató pillantása, esetleg tulajdonságcsökkentő érintése van. Némelyik ellen az ütő, mások ellen a szúrófegyver a jó. Éppen ezért nem túl biztonságos dolog FT-t kiadni egy MASSZÁRA, hiszen lehet, hogy képességei egy gonyolékénél is gyengébbek, de az is előfordulhat, hogy még egy borzalmas varkaudar is megfutamodna előle. Ezért bízd csak az életedet a viselkedésben megadott merészségedre, az majd eldönti, hogy az adott formájú és méretű MASSZA milyen szintű szörny, és érdemes-e vele kikezdeni - és persze nem árt tulajdonságpajzsot, lélek védelmét vagy hasonlót is felrakni. A phua-kúpok szörnygenerátora minden alkalommal új szörnyet állít elő. Érdekesség: a phua-kúpokban talált masszákról szerezhetsz információt a pszi-ernyővel. Sok masszából érdekes komponens nyerhető ki, mindegyikből más és más! |
JÉGSZÍV (282. TÁRGY) Egy jéglény leölésével hozzájuthatsz a komoly mágikus képességekkel is rendelkező szívéhez. Ez a szerv egyben speciális katalizátor is, mely - ha megfelelő kezekben (testben) van - képes hihetetlen hideg termelésére, a környezet hőjének elvonásával. |
FEKETE BŐRCSIZMA (247. TÁRGY) Ezt a térdig érő, hosszú szárú csizmát valamilyen ismeretlen állat bőréből készítik, cserzéssel. A nagy szakértelemmel megmunkált lábbeli nem lyukad ki, kényelmesen tudsz benne mozogni. Még lovaglócsizmának is alkalmas! Nem csoda, hogy megnöveli hárommal a védettségedet, amíg viseled. |
NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY) A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned. |
ORGYILKOS TŐR (225. TÁRGY) A tyrgek által használt tőr valamilyen általad ismeretlen állat csontjából készült. Bár nagyon vékony, különösen ellenállónak és hegyesnek látszik. Ez a balkezes fegyverként is használható szúrófegyver 2d4+4 sebzésű, annak ellenére, hogy a tyrg méreg már rég lekopott róla. |
TROLLFA (80. SZÖRNY) Belépni egy sűrű erdőbe már eleve azt jelenti, hogy készülj fel a legrosszabbra. Aztán amikor egy vastag, erős fa megmozdul melletted, már késő az utolsó imát elrebegni: alighanem egy trollfa döntött úgy, hogy véget vet az életednek. Ezek az akár száz évig is elélő, háromméteres monstrumok csak kisöccsei a gyilkos enteknek, de félelmetes regenerálódó képességük így is kemény próba elé állítja azt a kalandozót, aki a valós világot preferálja az árnyékvilág könnyed semmittevéséhez képest. A trollfák ellen ütőfegyvert alkalmazni esztelenség, és a szúrófegyvereknek sem sok esélye van. Mivel a sűrű erdőben nem használhatsz lő- és dobófegyvert, nem sok választási lehetőséged marad... Szerencsére, a trollfák nem tudnak gyorsan mozogni - ha a dolgok rosszra fordulnak, még mindig marad a futás! A trollfa fegyverként egy kicsavart fatörzset használ. |
SALLANK KAROM (128. TÁRGY) Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd. |
Erő: | 11 | Szint: | 8 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 117 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 13 (15) | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 92/92 év |
Egészség: | 10 | Életpont: | 113/61 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 62 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 10 | ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 6 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -); |
45,27 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 50 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 807 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 5 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 10 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. zárnyitás: | 1 | 8. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 35 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Shaddar) (539): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2. |
Összsúly: 21.47 kg | Megterheltség: 67% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | jégszív (#282) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 5 | sallank karom (#128) |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | |
-13 | |
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|