21. forduló, 23. forduló, Zook Turen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 17. 9h:08'
EZ A 237. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD
238. játékheted kezdete: márc. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5169
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

ZOOK TUREN KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [29,-13] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.)

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

kt 78 elkészíted a 78. tárgyat
Legyártottál 1 mászókarmot. [20 pontot használtál fel, van még 172.]

kt 116 3 elkészíted a 116. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 móri gyümölcsöt. [12 pontot használtál fel, van még 160.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[28,-12] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [28,-11] Síkság, továbbra is csak síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Találsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 190 pontot kell rákölteni.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy evaporőr közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal megdöfködöd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csontszuronnyal jól megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 140.]

kt 69 3 elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (mászás: 1. szint). (ld. enc.) Begyűjtöttél 3 szárnyas hernyót. [30 pontot használtál fel, van még 110.]

f 69 kísérletezel a 69. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. [5 pontot használtál fel, van még 105.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[27,-11] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rájanyék. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Csontszuronnyal többször eltalálod a rájanyék jobb oldalát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [26,-11] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy félelem-járó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a félelem-járó fekete bőrét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A félelem-járó fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a félelem-járó ragyás pofáját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A félelem-járó belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A félelem-járó csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Mosolyogva kidobod a nevetséges kaszabolósáska trófeát, és kinyersz egy alkalmas félelem-járó trófeát. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+17 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba).

(Továbbmész...) [25,-11] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy rőtmanó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a rőtmanó fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A rőtmanó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átszúrod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A rőtmanó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [65 pontot használtál fel, van még 40.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[25,-10] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.

Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba).

(Továbbmész...) [25,-9] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 20.]

kt 19 30 elkészíted a 19. tárgyat (30 darabot)
Sajnos csak 20 kerek kő készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Begyűjtöttél 20 kerek követ. [20 pontot használtál fel, van még 0.]
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 162 pontot. A következő körben tehát 162 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁSZÁS
Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz.

FÉLELEM-JÁRÓ (56. SZÖRNY)
Képzeld el az Aliens főhősét kicsinyített kiadásban, fekete, ragyás bőrrel, zölden izzó szempárral. Igen, ez a félelemjáró. Borzalmas erejű állkapcsán és két csápján kívül rendelkezik egy kevésbé hagyományos támadási móddal is: képes puszta pillantásával rettegést, félelmet ébreszteni ellenfelében. Leggyakrabban bozótos vagy mocsaras vidéken találkozhatsz ezzel a szörnnyel.

RŐTMANÓ (55. SZÖRNY)
Ezek a vörös, tüskés gumiszerű bőrrel megáldott lények első pillantásra humanoidnak tűnnek, de a monsterológusok szerint még egy százfogú is közelebb van a humanoidokhoz, mint ez a teljesen furcsa biológiai felépítésű teremtmény. Tény azonban, hogy ez a két méteres lény hatalmas pofonokat tud adni, és feltehetően Téged ez érdekel leginkább. Leghatásosabb fegyver ellene a szúrófegyver.

KARAKTERLAP

Zook Turen, egy rövid ezüsthajú, csillogó szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 22. fordulód.

Erő: 8 Szint: 6 Merészség: 5/5 Magasság: 122 cm
IQ: 19 Támadás: 5 Agresszió: 4 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 8 Menekülés: 40 % Életkor: 105/105 év
Egészség: 11 Életpont: 93/46 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 71 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 183 TP-t kaptál. Jelenleg 1839 TP-d van. A következő szinthez még 161 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, félelem-járó.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 (+1) ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << bot (#4)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1 (+1)
4. gyógyítás: 12 (+1) 5. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
gyógyítasz 45% életerő alatt 35 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
démontetű (#15), grákó denevér (#25) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
gnóm (#6)

Összsúly: 23.73 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 131 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 6 tigroszlán fog (#63)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 kerek kő (#19) 1 mászókarom (#78) 3 móri gyümölcs (#116)
3 szárnyas hernyó (#69) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(25,-11) rőtmanó (#55), olvasztókemence (#86)
(25,-10) 10. jellempróba
(26,-11) félelem-járó (#56), 15. jellempróba
(27,-11) rájanyék (#58)
(28,-12) mély kút (#93), 15. jellempróba, Tharr oltár
(28,-11) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, evaporőr (#69)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2008.03.10. Számládról 40 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Huertol elveszett. Legalábbis a király számára. A helytartói város státusz elveszítésével várhatóan az alábbi épületek fognak bezárni a városban: helytartói hivatal (581. épület), Fairlight bank (583.) Fejvadászcéh (758.) Toborzóiroda (761.).

Üzenet küldése a karakternek