21. forduló, 23. forduló, Aiden Kha'ar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 29. 8h:58'
EZ A 22. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD
23. játékheted kezdete: dec. 6.
A következő fordulódat legkorábbana 23. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5672
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

AIDEN KHA'AR KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [28,19] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 2. napján összefutsz Dániellel. Egy bőrpáncélt, egy bronzsisakot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Felszerelését egy yeti poronty trófea, egy púpos burástya trófea és egy topránypolip trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 3. napon találkozol Lady Változással. Egy bronzpáncélt, egy ezüst karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy uzbány trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy ork sámán trófea színesíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy dárda. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A távolban porfelhőt pillantasz meg: lovasok közelednek, lándzsáik végén Tharr keresztbe rakott kardja. Bőrpáncél és bőrsisak van rajtuk, kezükben kőhegyű lándzsát szorongatnak. Ahogy közelebb érnek, hirtelen megnyílik előttük a föld, lángnyelvek csapnak elő, és a következő pillanatban a harcosok hamuvá égnek. A nyílásból lassan egy hatalmas, fekete denevér kezd előemelkedni...
Verejtékben úszva térsz magadhoz a rémálomból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.)

fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+6 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 155.]

d 33 1 eldobod a 33. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 lapockacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

m 3 mozogsz délkeletre
[29,20] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő húsevő magszim mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a húsevő magszim testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a húsevő magszim testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. (ld. enc.) 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [13 pontot használtál fel, van még 142.]

kt 4 4 elkészíted a 4. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 botot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [32 pontot használtál fel, van még 110.]

f 4 106 kísérletezel a 4. tárggyal a 106. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Eltelik egy óra... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz karócsapdát. (ld. enc.) 54 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 100.]

kt 163 elkészíted a 163. tárgyat
Legyártottál 1 karócsapdát. [24 pontot használtál fel, van még 76.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[29,21] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [29,22] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy evaporőr közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az evaporőr testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az evaporőr testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Szöges bunkóval megcsapod az evaporőr testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [29,23] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal rájössz, hogy egy uzbány ijesztett meg. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bo-skorpió került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bo-skorpió csáprágóját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a bo-skorpió jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a bo-skorpió a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a bo-skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 6 gyenge mérget.) 52 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 46.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[29,24] Síkság, továbbra is csak síkság.

Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. (ld. enc.) Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [29,25] Továbbra is síkságon vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy mély kutat. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [28,26] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy sünmedve. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [33 pontot használtál fel, van még 13.]

m 4 mozogsz délre
[28,27] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy drótszőrű pincsi. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[10 pontot használtál fel, van még 3.]

h 163 használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapdakészítés: 1. szint). (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még -2.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 161 pontot. A következő körben tehát 159 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HÚSEVŐ MAGSZIM (67. SZÖRNY)
Aki a bozótosban kaja után kutat, néha csúfos meglepetés érheti. Néha ugyanis a bozót megmozdul, az ágakból csápok lesznek, a csápok körbefonják a testét... A húsevő magszim gyorsan emészt, és tíz perc múlva már ki is köpi hangos böffenéssel az emészthetetlennek bizonyult csontjaidat. Ha persze időben feleszmélsz, eséllyel veheted fel a harcot. Ilyenkor fog kiderülni az is, hogy a látszólag földbe gyökerezett növény-állat milyen fürgén tud mozogni az alján növő milliónyi spóraszerű végződéssel. Nem sok esélyed van ellene, ha nem vágófegyvert használsz.

MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY)
Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását!

KARÓCSAPDA (163. TÁRGY)
Sok munkával félelmetes csapdát készíthetsz: ez a karócsapda. Szükséges alapanyagok: négy bot, egy kőkés és két fabontó. A négy botot kettétörve és alaposan kihegyezve a fabontókkal kialakított rugalmas keretre helyezed. Mindehhez a KT 163 parancsot kell kiadnod, 24 pontért. Ha letáborozol, akkor néhány rugalmas bokor ágával kifeszítheted és elrejtheted ezt a ravasz csapdát. Mindig táborozás előtt (az utolsó Mozgás parancs után) kell kihelyezned, a H 163 paranccsal, 5 pontért. Ha valaki lopni próbál tőled, akkor valószínűleg bele fog lépni ebbe a csapdába, és veszít 3d4 életpontot. Bár a karócsapda többet sebez, mint a hebrencs csapda, könnyebb is kikerülni.

UZBÁNY (102. SZÖRNY)
Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat.

XANTUSZ-KAKTUSZ (113. NÖVÉNY)
A sok helyen megtalálható törpekaktuszt Xantuszról, a nagy gondolkodóról nevezték el, aki azáltal fedezte fel, hogy egyszer meditálás közben beleült. A xantusz-kaktusz tüskéjét óvatosan letörheted a KT 114 paranccsal, 3 pontért, de ennek úgy első pillantásra elég kevés értelme van. Fúvócső-lövedéknek, fegyver és páncél-tüskésítésnek túl apró, nem is mérgező... Talán valamilyen varázslatkomponensnek azért használható lesz.

CSAPDAKÉSZÍTÉS
Na végre! Itt volt az ideje, hogy kiagyalj valamilyen megoldást a tolvajok elleni védekezésre. A legésszerűbb valamilyen csapdát készíteni! Az, hogy hogyan kell egy bizonyos csapdát felállítani, és milyen körülmények között lehet, mindig az adott tárgynál lesz leírva. Minél magasabb a csapdakészítés képességed, annál kisebb eséllyel kerülik el a csapdáidat. Ez a szakértelmed a csapdák felállításakor fejlődik. Ha túl alacsony hozzáértésű ember túl bonyolult csapdával próbálkozik, előfordulhat, hogy megsebesül. Az igazán komoly csapdák akár azonnali halált is okozhatnak. A csapdák egy másik csoportját szörnyek elfogására használhatod, ezekről majd akkor kapsz részletesebb információt, ha egy ilyet szereztél/készítettél. A csapdaállítás parancs még akkor is végrehajtódik, ha már nincs elég TVP-d: ilyenkor a következő körre kapott TVP-idből előlegezzük meg a dolgot. Vigyázat, a szakértelem mindig csak a forduló végén fejlődik, ezért értelmetlen egy körben többször lerakni a csapdát!

KARAKTERLAP

Aiden Kha'ar, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 22. fordulód.

Erő: 9 Szint: 7 Merészség: 3/4 Magasság: 165 cm
IQ: 16 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 6 Menekülés: 30 % Életkor: 146/146 év
Egészség: 11 Életpont: 108/31 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 12 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 95 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 282 TP-t kaptál. Jelenleg 3862 TP-d van. A következő szinthez még 138 TP szükséges. Trófeáid: rájanyék, fabontó szójer.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 7 lőfegyverek: 9 (+1)

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 (+1) 2. nyomkövetés: 11 3. csapdakészítés: 1 (+1)
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 7 6. vadászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
segítesz max. 5 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

Összsúly: 25.02 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 fabontó (#106) 3 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 1 karócsapda (#163) 1 magszim bél (#103)
1 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(28,19) kobudera lak (#533)
(28,26) sünmedve (#33)
(28,27) drótszőrű pincsi (#22)
(29,20) húsevő magszim (#67), oltár, 8. jellempróba
(29,21) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(29,22) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), evaporőr (#69)
(29,23) oltár, uzbány (#102), bo-skorpió (#54)
(29,24) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 28. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek