Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 9. 9h:22' EZ A 237. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD 238. játékheted kezdete: okt. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5787 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 59. varázslatot |
hu 16 19 23 | hulladék: 16 19 23 |
hu 45 81 94 | hulladék: 45 81 94 |
hu 102 105 114 | hulladék: 102 105 114 |
hu 143 145 147 | hulladék: 143 145 147 |
hu 148 150 151 | hulladék: 148 150 151 |
hu 157 162 165 | hulladék: 157 162 165 |
hu 243 245 246 | hulladék: 243 245 246 |
hu 254 266 270 | hulladék: 254 266 270 |
hu 348 353 354 | hulladék: 348 353 354 |
tps 12 | TVP spórolása: 12 pontért |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
ek 7 3 2 | t. energia kisütése: 7 3 2 |
im 3 2 | imádkozol |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 165 | elmormolod a 165. varázslatot |
kf 456 1346 | kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat az 1346. tárggyal |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 1119 737 820 | kézbeveszed/felveszed az 1119. tárgyat a 737. tárggyal a 820. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
dd 126 8 327 | eldobod a 126. tárgyat a 8. tárgyat a 327. tárgyat |
dd 160 317 174 | eldobod a 160. tárgyat a 317. tárgyat a 174. tárgyat |
be 710 138 19 | bemész a 710. épületbe |
be 705 9 1 | bemész a 705. épületbe |
bb 201 235 475 | beraksz a bankba a 201. tárgyat (235 darabot) |
bb 1664 676 179 | beraksz a bankba az 1664. tárgyat (676 darabot) |
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [149,68] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy kristálypalotát. (ld. enc.) Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Sir Bedzsik előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy aurapollátor!
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az aurapollátor jobb lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a Krogan buzogányát a másikra ugrasz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az aurapollátor frötymögő kérgét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd az aurapollátor bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az aurapollátor karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 61 életpontot sebeztél. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír bal oldalát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Meglengetve a Krogan buzogányát a másikra rontasz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló testét. Kritikus ütés! (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 48 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 48, gyógyulás: 30, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [150,69] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Utad során felfedezel egy vapár cserjét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő megsebesített szutykos remák nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák egyik csápját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod a szutykos remák testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 57 életpontot sebeztél. A szutykos remák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 607 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [152,71] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy átokmurgattyú!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az átokmurgattyú jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac fejét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronokukac testét. Kritikus ütés! (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Din cséphadarójával csak érinted a kronokukac testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 11, gyógyulás: 24, összesen: +13 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálhozó bal oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 47 életpontot vesztettél. A halálhozó feléd csap csőrével, de sikertelenül. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1198 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 63, gyógyulás: 20, összesen: -43 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku csapásvezető jobb lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a ryuku csapásvezető bal lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku csapásvezető fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Krogan buzogányával párszor keményen megütöd a ryuku csapásvezető jobb karját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Din cséphadarójával meghorzsolod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [153,72] Szűnni nem akar a zöld síkság.
fku | felt. kutatás |
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [155,72] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza.
kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
be 1215 14 | bemész az 1215. épületbe |
[169,86] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy varkaudar behemót nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bal karját. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar behemót mancsával oldalba lök. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich testét. Kritikus ütés! (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 879 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Vad csatakiáltással, felemelve a Krogan buzogányát ellenfeledre rontasz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a bávatag golombár bal karját. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a Krogan buzogányát ellenfeledre rohansz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a bávatag golombár ragyás testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A bávatag golombár csapása csak a levegőt találja. Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (35 életpontot vesztettél) Véres nyál csordul ki a bávatag golombár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tpf 20 | TVP elővétele: 20 pontért |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
kb 43 7 | kiveszel a bankból a 43. tárgyat (7 darabot) |
szk 361 230 255 | keresed a 361. szörnyet a 230. szörnyet a 255. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | imádkozol |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a Krogan buzogányát a másikra rontasz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a zoloboo sámán fejét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. A zoloboo sámán fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
* 5. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat |
GYILKOS MÉREG (1265. TÁRGY) Ősi legendák szólnak arról, hogy Morgan, Leah első számú avatárja valamikor Sheran papja volt. A Földanya szolgálatában kitanulta a természet titkait, majd a Csontok Urát követve igencsak alternatív módon használta fel ezt a tudást: növények és lények mérgét összegyűjtve, Leah mágiájával felerősítve, halálos mérgek tucatját alkotta meg. Mikor Weasel varázspárbajban győzelmet aratott Morgan felett és átvette helyét Leah csonttrónja mellett, birtokába jutott az egykori ősmágus öröksége. A mérgeket tartalmazó fóliánsban bukkant rá a gyilkos méreg névre keresztelt keverékre, melynek elkészítését közkinccsé tette. Egy tl'urlang fiolába 10 csepp ugh mérget és 3 csepp toxylt cseppentve, a varázsital főzése varázslat szavait mormolva, 5 TVP-nyi idő alatt összeáll a gyilkos méreg. Mire is jó ez a tinktúra? Ha a H 1265 paranccsal beszippantod a tartalmát, a kicsapódó pára átjárja testedet és az adott napon (fordulóban) jelentősen felerősíti méreg alapú varázslataidat (amik a papi szintednek megfelelő plusz sebzést fognak okozni). A gyilkos méreg sajnos rád is hatással van, használatakor sebződsz 50 életpontot. A tl'urlang fiolát, miután a mérget felhörpintetted belőle, visszakapod, hogy újabb adagot készíthess bele. |
MITHRIL KARD (575. TÁRGY) Mint az egyik legkeményebb és ellenállóbb anyag, kézenfekvő, hogy a mithril kiválóan alkalmas minőségi kardpengék készítésére. Persze ezt a munkát csak a legképzettebb kvazárkovácsok képesek elvégezni, hosszadalmas munkával. A mithril kard elkészítéséhez szükséges: 50 TVP, 300 arany, egy din formázó minta, 5 mithril, 2 kvazár, egy manakristály és egy tudás gyöngye (ezeket a kard markolatába illesztik). A manakristály és a tudás gyöngye segítségével a penge a kard forgatójával személyes kapcsolatot létesít, így a fegyvert nem adhatod át másnak. A kardot életenergiád egy parányi részével táplálod (emiatt kapsz -10 max. életpontot, amíg a fegyvert forgatod). A mithril kard használatakor +5 támadást kapsz, sebzése 4D8+8. És persze mondani sem kell, hogy a mithril karddal mágikus teremtményeket is meg tudsz sebezni. A mithril kard igazi kardművészek kezébe való, egy kezdő könnyen megvágja magát vele: használatához legalább 20-as vágófegyver szakértelem szükséges. |
ÉLŐHOLT POZDORJA (134. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal pozdorjává zúzhatsz egy élőholtat. Ha az élőhalott nem dobja meg a mentődobását, kb. 500 életpontnyi energiasebzést szenved el. A varázslat anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 40 VP-be kerül. Természetesen csak élőhalott ellenféllel szemben fogod alkalmazni. |
ESSZENCIAVÉDELEM (165. VARÁZSLAT) Iszonytató érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális életerődet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik átkeltek a csatornán: ez ellen biztosít védelmet az esszenciavédelem, egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. |
KRISTÁLYPALOTA (401. ÉPÍTMÉNY) AAHH! Hiszen ez valami gyönyörűségesen csodálatosan döbbenetesen megrázóan élvezetes látvány! Egy palota, amely tökéletesre csiszolt, töretlen, tömör kristályból épült! Vajon mi lehet a belsejében? Körbejárva, sajnálkozva látod, hogy sehol egy ajtó! Sehol egy ablak, vagy egyéb kiszögellés, ahová felmászhatnál a mászókampó segítségével! Pedig valahogyan biztosan be lehet jutni. Mivel a nyilván létező varázsszót nem ismered, az egyetlen megoldás az lehet, ha valahogyan feljutsz az épület tetejére, és ott körülnézel. Ha úgy érzed, hogy rendelkezel a megfelelő eszközzel, kiadhatod a H parancsot rá, 40 TVP-ért, és megpróbálhatod átkutatni a csodálatos kristálypalotát. Vigyázz, ehhez minimum 14-es mászás szakértelem szükséges! |
THARGODAN CSATAMEZŐ (432. TEREPTÁRGY) Ilyen iszonyatot egy "civilizált" vidéken! A Thargodan háborúk minden idők történelmének legvéresebb, legborzalmasabb háborúja volt, hiszen az ellenség nem a szomszéd ország, de még csak nem is egy másik faj, hanem egy, a mienkétől teljesen idegen létforma, a Thargodan volt. A legendák szerint egy őrült mágus kaput nyitott a Sötét Létsíkra, hogy megidézzen egy Thargodan herceget, Nuryllohlamont. Nuryllohlamon azonban elszakította a mágikus köteléket, amellyel a varázsló megkötötte, és fölébe kerekedett megidézőjének. A szabadon tomboló herceg szolgáinak hadát idézte meg a nyitva maradt kapun keresztül, és megkezdte a királyság meghódítását. A harc kilátástalan volt még az akkori fejlett mágikus felszereléssel rendelkező, hatalmas hadsereg számára is. Szerencsére azonban egy Ezüstmágus segítségével sikerült Nuryllohlamont elűzni, a kaput bezárni, és ugyan hihetetlen veszteségek árán, de az itt maradt Thargodanokat és sötét fattyaikat elpusztítani. Az ütközetek színhelyei azonban ma is érintetlenek, hiszen olyan gonosz aura lengi őket körül, amely minden lelket megmérgez. Persze mindig akadnak kalandorok, akik a hajdani nagyhatalmú varázstárgyakra és egyéb kincsekre vadászva kutakodni kezdenek a borzalmak e földjén, de az a kevés is, aki élve visszatér közülük, megzavarodva, összeroppanva teszi. Ha kockára téve ép elmédet és tiszta aurádat, meg akarsz próbálkozni a Thargodan csatamező felderítésével, a KUT 50 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az rálépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó is. Figyelem! A Thargodan csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 36-os, akkor az ősi csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik. |
DRAKOLICH (760. SZÖRNY) Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
Erő: | 19 (36) | Szint: | 19 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 28 (48) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 459 kg |
Ügyesség: | 17 (19) | Védekezés: | 54 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 21/27 év |
Egészség: | 26 (29) | Életpont: | 377/221 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | -6 |
Szerencse: | 30 (42) | Varázspont: | 449/1 | Pénz: | 21624 arany | Kép. pont: | -2 |
Tudatpont: | 21/14 | Pszi pont: | 131/204 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/88 | ökölvívás: | 11/75 (+12%) | szúrófegyverek: | 20/0 |
vágófegyverek: | 22/6 | ütőfegyverek: | 26/99 (+16%) | lőfegyverek: | 23/89 (+8%) |
dobófegyverek: | 23/64 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (170%) << Krogan buzogánya (#1561) (190%) << mágusölő (#422) (190%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -17.); ezüsttollú nyíl (#363) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/19 | 2. nyomkövetés: | 53/21 | 3. mászás: | 19/55 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 15/54 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/14 | 6. gyógyítás: | 17/46 |
7. titkosírás: | 10/80 | 8. felderítés: | 21/55 | 9. szörnyidomítás: | 4/52 |
10. teológia: | 45/48 (+43%) | 11. taumaturgia: | 33/15 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 4/97 |
13. versengés: | 15/0 (+8%) | 14. harcművészetek: | 12/98 | 15. zene: | 8/29 |
16. szörnyismeret: | 25/93 (+20%) | 17. pszi: | 19/62 (+8%) | 18. zárnyitás: | 1/16 (+10%) |
19. vadászat: | 5/66 | 20. bányászat: | 19/9 (+5%) | 21. úszás: | 10/21 |
22. főzés: | 15/70 (+10%) | 23. csapatmunka: | 4/28 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 2 darabot, csak egyszer), pukkanó tűcsapdát (#336) (max. 10 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), érző szívű dromedár (#753), manaelementál (#290) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), Etorlán (#5033), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) | óriáserő (#53) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim a legfittebb, legtökéletesebb testű kalandozók. Imádkozz, amint egészséged eléri a 30-at! |
2.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! |
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
95 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | |||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | dorony duda (#235) | 2 | esszenciakristály (#350) | |||
2 | ezüstshuriken (#327) | 2 | grifftojás (#179) | 16 | gyíkfű (#201) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | harci kalapács (#174) | 6 | kaktusztüske (#114) | |||
5 | pirkit (#153) | 1 | próbakő (#1664) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | szöges bunkó (#8) | 1 | szulfin (#676) | |||
1 | törpe bakancs (#475) | 1 | varkaudar csizma (#317) | 1 | vassisak (#160) | |||
38 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bíbor erőöv (#291) | 6 | bordacsont (#16) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
8 | drótszőr (#37) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | gyilkos méreg (#1265) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 8 | kaja (#2) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | rájabőr (#404) | 2 | remák szív (#264) | 19 | rézdarab (#70) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 6 | tükör (#43) | |||
1 | varázskő (#305) |