220. forduló, 222. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. jan. 14. 9h:08'
EZ A 467. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD
468. játékheted kezdete: jan. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [111,98] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet. A méregtermő iszák termelt 3 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+33 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 2. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat
Az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 429.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 71 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 424.]
[A parancs tárolásra került.]

dd 652 105 282 eldobod a 652. tárgyat a 105. tárgyat a 282. tárgyat
Elhajítasz 6 darázsszárnyat. Elhajítasz 1 evaporőr hájat. Elhajítasz 1 jégszivet. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

dd 148 152 232 eldobod a 148. tárgyat a 152. tárgyat a 232. tárgyat
Elhajítasz 2 mocsári penkét. Elhajítasz 8 vasércet. Elhajítasz 2 ilkin ércet. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

dd 244 85 239 eldobod a 244. tárgyat a 85. tárgyat a 239. tárgyat
Elhajítasz 1 kvazárt. Elhajítasz 3 óndarabot. Elhajítasz 1 pular kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

dd 665 1071 103 eldobod a 665. tárgyat az 1071. tárgyat a 103. tárgyat
Elhajítasz 2 elkarog szőrt. Elhajítasz 1 féregbelet. Elhajítasz 1 magszim belet. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

d 2 33 eldobod a 2. tárgyat (33 darabot)
Elhajítasz 33 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

d 119 6 eldobod a 119. tárgyat (6 darabot)
Elhajítasz 6 púderkövet. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[111,99] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy rúnakő van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [111,100] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Hirtelen mozogni kezd a föld! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy földsárkány. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a földsárkány bal oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a földsárkány kőfejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a földsárkány nyakát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a földsárkány testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy phua-kúp van. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [111,101] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg bal első lábát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 29 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1371 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+46 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [70 pontot használtál fel, van még 354.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[111,102] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Felfedeztél egy púdersziklát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2660 pontot kell rákölteni.) Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pattanóböde közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a pattanóböde testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


(Továbbmész...) [111,103] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy gumifát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő élőholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1371 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; 766% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+49 életerő.)

(Továbbmész...) [111,104] Szűnni nem akar a zöld síkság. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg királynő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg királynő testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő fejét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) [54 pontot használtál fel, van még 300.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[111,105] Továbbra is síkságon vagy.

Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [111,106] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy garokk. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a garokk varacskos hátát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a garokk testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos jobb első lábát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1072 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [111,107] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos sallank közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [24 pontot használtál fel, van még 276.]

m 4 mozogsz délre
[111,108] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [8 pontot használtál fel, van még 268.]

f 37 231 334 kísérletezel a 37. tárggyal a 231. tárggyal a 334. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Eltelik egy óra... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [10 pontot használtál fel, van még 258.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 258.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 253.]

* 3. BP: leveszed/lerakod az 1171. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 213.]

tf 1 13 fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [13 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 93 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 30, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a quwarg harcos. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 362 pontot. A következő körben tehát 562 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight bíborosa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 221. fordulód.

Erő: 25 (29) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 140 cm
IQ: 29 Támadás: 21 (23) Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 36 (40) Menekülés: 30 % Életkor: 173/173 év
Egészség: 28 Életpont: 288/213 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (28) Varázspont: 539/128 Pénz: 3330 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 24/6 Pszi pont: 131/183 EFejl: 10
Eddig összesen 955 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7436 TP-t kaptál. Jelenleg 547292 TP-d van. A következő szinthez még 52708 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, borzalmas varkaudar, ongóliant. A 199. fordulódban 16590 arany került a bankszámládra. 18414 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/55 ökölvívás: 13/66 (+27%) szúrófegyverek: *23/100
vágófegyverek: 10/64 ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 23/75 (+5%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 309 időszaki: 45

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/1 2. nyomkövetés: 36/67 3. lopás: 2/70
4. mászás: 7/69 5. csapdakészítés: 15/12 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/58
7. gyógyítás: 50/17 (+42%) 8. titkosírás: 4/57 9. felderítés: 17/5
10. szörnyidomítás: 7/68 11. teológia: 12/87 (+7%) 12. taumaturgia: 31/9
13. szerencsejáték: 3/43 14. versengés: 11/90 15. harcművészetek: 5/71
16. zene: 9/35 17. szörnyismeret: 15/81 18. pszi: 22/4 (+1%)
19. zárnyitás: 2/10 20. vadászat: 26/3 21. bányászat: 22/49 (+45%)
22. úszás: 11/87 23. főzés: 8/72 24. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
mászol max. 64 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
fémbontó szójer (#150), ryuku ostromteknős (#362), nómenklatúra (#158), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
kikapcsolva
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) oldás (#372) >> quwarg szabotőr (#301)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
3.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 3)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1665 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 darázsszárny (#652) 2 elkarog szőr (#665) 1 evaporőr háj (#105)
1 féregbél (#1071) 2 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
30 kaja (#2) 1 kvazár (#244) 1 magszim bél (#103)
2 mocsári penke (#148) 3 óndarab (#85) 6 púderkő (#119)
1 pular kristály (#239) 8 vasérc (#152) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
93 arany (#50) 1 amniosz (#203) 3 gyöngymangó (#135)
4 kaktusztüske (#114) 2 ramit kő (#226) 3 rézdarab (#70)
5 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29) 1 szárnyas hernyó (#69)
8 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(111,99) érclelőhely
(111,100) földsárkány (#359), érclelőhely
(111,101) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, élőholt quwarg (#202)
(111,102) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, érclelőhely, pattanóböde (#145)
(111,103) uzbányok (#102), gumifa (#38), művészi porolit (#720), Tharr oltár, régészeti lelőhely (#1208), élőholt quwarg (#202)
(111,104) 31. jellempróba, quwarg királynő (#153)
(111,105) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár
(111,106) Tharr oltár, garokkok (#73), quwarg harcos (#201)
(111,107) gyilkos sallank (#85), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)
(111,108) márványtorony (#175)

Üzenet küldése a karakternek