221. forduló, 223. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 18. 9h:09'
EZ A 235. JÁTÉKHETED, 222. FORDULÓD
236. játékheted kezdete: dec. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,54] koordinátán.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Nerina Clarusdea. Összeszámolod a jelentkezőket, aztán együtt indultok a csordához. Az intéző nem éppen az a tipikus tehénpásztor típus. Sokkal inkább hasonlít egy harcedzett, obsitos katonára, aki végigvágta már magát nem egy győzedelmes háborún. Talpig acélba öltözve, fegyvereit készenlétben tartva vár rátok. Bemutatkozol, és sorra bemutatod társaidat is, elvégre te vagy a csapat vezetője. Miután túlestek a formalitáson, a fickó ismerteti a feladatot, és közli, hogy Torgonnak hívják, és 2000 aranypénzt kaptok egyenlően szétosztva, ha sikerrel jártok. Megjegyzed, hogy szerinted az oldalán lógó, feltekert ostor is részét képezhetné a fizetségnek, de erre ő csak mosolyog. Mielőtt ténylegesen nekifognátok a csorda terelésének, Torgon ragaszkodik egy próbához. Ő maga is nyeregbe száll (egy gyönyörű alanori mén a hátasa), és arra kér titeket, hogy egy negyven marhából álló csoportot tereljetek külön, aztán tartsátok együtt őket néhány percig. Néhány perc is elegendő hozzá, hogy Torgon előtt sikeresen levizsgázzatok szörnyidomításból. Gyorsan, és ügyesen terelitek egyik helyről a másikra az ostoba jószágokat. Aztán az intéző engedélyezi, hogy megkezdjétek a hajtást, és ő is csatlakozik hozzátok. Ostorával pattint néha egyet-egyet, és a marhák - mintha csak varázslatnak engedelmeskednének -, mennek, amerre ő akarja. Hamarosan mozgásba lendül az egész csorda és megindultok dél felé. Az út azonban nem eseménytelen: a távolban sebesen mozgó, nagy testű ragadozókat pillantotok meg. De hiszen ezek raptorok! A csordát üldözik. Gyorsan lemaradtok, és a teheneket Torgon-ra bízva, harci pozícióba helyezkedtek. Neked két velociraptor ellen kell kiállnod.

Elsőnek első velociraptort támadod majd. Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 27 életpontot sebeztél.
Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a velociraptor testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kissé megkarcolod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. [első velociraptor:] Az első velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) [második velociraptor:] Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a második velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.)
Mandibulakaszával végigvagdosod a velociraptor fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. [első velociraptor:] Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az első velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) [második velociraptor:] Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a második velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A második velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Látva esélytelenséged, inkább megfutamodsz a csatából. {Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 180, gyógyulás: 0, összesen: -180 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 532.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 2 varkaudar pálinkát (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 1. napján találkozol egy hófehér, kontyos hajú, homokóra szemű, rövid bajszú kobudera férfival. A bőre sötétbarna. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Rangja: Inkvizíció fejlesztőbajnoka. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy elf mesterharcos trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz, mint Te. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Morogva Chen. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 tankány karmot (18 arany kikiáltási áron), 1 tankány karmot (19 arany kikiáltási áron), 1 ezüst gyűrűt (20 arany kikiáltási áron), 15 spirituszt (22 arany kikiáltási áron), 1 shinai gömböt (50 arany kikiáltási áron), 1 manifeszt.nyúlványt (25 arany kikiáltási áron), 1 trikornis szarvat (20 arany kikiáltási áron), 5 vasércet (20 arany kikiáltási áron), 5 szárnyas hernyót (20 arany kikiáltási áron), 1 xirnox szivet (30 arany kikiáltási áron), 33 quwarg tojást (30 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 4. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű törpe férfival. Bőre bronzként csillog. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy árnyszőttest, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Rangja: inkvizítori besúgó. Ruházatát egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy hadroszaurusz trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Mentális auráját felismered, gonosz, mint Te. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sestun. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Sestun elszívott tőled 30 varázspontot a táborozásod 4. napján.
A 4. napon összeakadsz Alaria Volerdivel. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Ő Radul Renier felesége! Leah inkvizítora. Egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy mihlanil medált, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. topázát, egy rinóbőr övet, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy Vlagyimir-díjat visel. Rangja: Inkvizíció tudati terének Őrzője. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy északi tűzsárkány trófea és egy elf mesterharcos trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Tharr kalapácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Érzékeled auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 7. napon találkozol Nerina Clarusdeával. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínű sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Érzékeled auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Nerina Clarusdea, amikor összefutottatok, adott neked egy tyrex csontot és egy varkaudar csontot. Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+41 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+99 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 690. hetének nyerőszámai: 16, 22, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 532.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 527.]

* 3. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 527.]

d 4 eldobod a 4. tárgyat
Elhajítasz 1 botot. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

a 669 3957 2 átadod a 669. tárgyat a 3957. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 rakolits port Nerina Clarusdea részére. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy varázsvédő varázs varázs hatalmát. Varázslataidat mostantól rúna védi. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 519.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[100,80] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 8 álomport 8 aranyért, 2 gromak bőrt 16 aranyért, 6 óndarabot 12 aranyért, 20 rézdarabot 20 aranyért.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 509.]

ve 1 5 megveszed az 1. tárgyat 5
Vásároltál 5 deus ex machinát. 250 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

ee 123 714 166 eladod a 123. tárgyat a 714. tárgyat a 166. tárgyat
Eladtál 1 göcsörtös bunkót. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 2 rőtmanó kacagányt. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 4 ugh mérget. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 509.]

ee 657 652 232 eladod a 657. tárgyat a 652. tárgyat a 232. tárgyat
Eladtál 3 aurach fogat. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 1 darázsszárnyat. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ilkin ércet. 3 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 509.]

ee 103 148 226 eladod a 103. tárgyat a 148. tárgyat a 226. tárgyat
Eladtál 1 magszim belet. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 mocsári penkét. 1 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ramit követ. 3 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 509.]

ee 128 153 212 eladod a 128. tárgyat a 153. tárgyat a 212. tárgyat
Eladtál 6 sallank karmot. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 pirkitet. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 1 dorony tüdőt. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 509.]

t 123 1 támadod a 123. szörnyet
FT 123 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

m 4 mozogsz délre
[100,81] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
93 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Észreveszel egy pusztulás sírjait. Jártadban-keltedben megpillantasz egy ismerős fickót. Ő az, nem is lehet vitás, Kolohado Bugar! Mikor feléje indulsz, látványosan eljátssza, hogy nem ismer téged. Ahá! Biztosan figyelik. Jól van. Majd találkoztok a találkahelyen. (14. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 24 mérföldre teljesítheted.)
Összeakadsz egy kopasz, csillogó szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Sheran hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy trappoló dinymák trófea, egy ork sámán trófea és egy sullár trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összeismerkedtek. Az ő neve Szálsebes Gondolat. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[15 pontot használtál fel, van még 494.]

le 171 leveszed/lerakod a 171. tárgyat
Elrakod a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 494.]

kf 89 2 kézbeveszed/felveszed a 89. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 494.]

vi 0 10 viselkedésed: 10
Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. [0 pontot használtál fel, van még 494.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 494.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 494.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 494.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 494.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 494.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 491.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [10 pontot használtál fel, van még 481.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[15 pontot használtál fel, van még 466.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet előkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Elkezded pengetni a lantot. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Hirtelen megszakítod a zenét. "Elnézést, sürgős dolgom támadt!" A tömeg csalódottan oszladozik. [Legalább 15 TVP-ért kell játszanod, hogy a produkció értékelhető legyen a közönség által.] [10 pontot használtál fel, van még 456.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 51 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 416.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 11 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 376.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 336.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 296.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 256.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 216.]

tf 2 16 fejleszted a 2. tulajdonságodat 16 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 200.]
- Vizet! Vizet! - nyögöd. (-2 életerő.) Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 4, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját bezabál a sullár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 363 pontot. A következő körben tehát 563 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah felszentelt papja vagy. Papi hited: 129. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 222. fordulód.

Erő: 30 (36) Szint: 19 Merészség: 10/5 Magasság: 143 cm
IQ: 40 (45) Támadás: 20 Agresszió: 10 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 30 (35) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 31 (36) Életpont: 311/182 Jellem: gonosz (343) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (46) Varázspont: 478/373 Pénz: 1896 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 132/218
Eddig összesen 758 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 445 TP-t kaptál. Jelenleg 407019 TP-d van. A következő szinthez még 42981 TP szükséges. Trófeáid: mestervarázsló, elit gárdista, hadroszaurusz. A 194. fordulódban 1831 arany került a bankszámládra. 2343 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/46 ökölvívás: 22/58 szúrófegyverek: 9/19
vágófegyverek: 12/10 (+1%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 23/28
dobófegyverek: 7/12

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/44 2. nyomkövetés: 44/6 3. lopás: 4/15
4. mászás: 10/31 5. csapdakészítés: 16/89 (+5%) 6. csapdaészlelés: 3/3
7. gyógyítás: 31/68 8. titkosírás: 4/13 9. felderítés: 17/0 (+10%)
10. szörnyidomítás: 5/89 (-300%) 11. teológia: 26/48 (+4%) 12. taumaturgia: 28/99 (+7%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 7/45 15. harcművészetek: 17/12
16. zene: 8/41 (+10%) 17. szörnyismeret: 8/46 18. pszi: 21/5
19. vadászat: 7/70 20. bányászat: 22/50 21. úszás: 9/68
22. főzés: 9/62 23. csapatmunka: 3/87

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
gonoszok (#988), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24) varázsvédő varázs (#370)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 0)
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
82 arany (#50) 8 álompor (#396) 3 aurach fog (#657)
1 bot (#4) 1 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212)
1 göcsörtös bunkó (#123) 2 gromak bőr (#268) 1 ilkin érc (#232)
7 kaja (#2) 1 magszim bél (#103) 1 mocsári penke (#148)
6 óndarab (#85) 1 pirkit (#153) 2 rakolits por (#669)
1 ramit kő (#226) 20 rézdarab (#70) 2 rőtmanó kacagány (#714)
6 sallank karom (#128) 4 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 deus ex machina (#1) 1 orgyilkos tőr (#225)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594)
(100,81) útonálló (#130), oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), 14. többszemélyes kaland, Szálsebes Gondolat (1773. kalandozó), orgyilkos (#131)

Üzenet küldése a karakternek