221. forduló, 223. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 26. 9h:10'
EZ A 232. JÁTÉKHETED, 222. FORDULÓD
233. játékheted kezdete: aug. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX

DÁNIEL KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,40] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+3 tvp ). Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat. A teremtés zsákja létrehozott 1 acéltűt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+158 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+51 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+4 kaja.) A lottó 721. hetének nyerőszámai: 20, 28, 21. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 593.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 588.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 583.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +29 max. életerő, +29 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 578.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 293 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 575.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 570.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 565.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 560.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 555.]

v 1 99 15 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 15 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 550.]

v 6 99 16 elmormolod a 6. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 545.]

fkt 6 1 felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 545.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 515.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 485.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[121,41] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 200 pontot kell rákölteni.) Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy tetemember. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a tetemember testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember rotható húsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A tetemember meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ryuku futárbérenc közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy ezüst gyűrű. 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 47, gyógyulás: 16, összesen: -31 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [122,42] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sullár. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sullár farkát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sullár testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sullár feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 516 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy áeratikus hasnyák. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az áeratikus hasnyák testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 11 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1748 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 41, gyógyulás: 18, összesen: -23 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. [16 pontot használtál fel, van még 469.]

h 645 563 használod a 645. tárgyat
Itt sajnos nincs Fortuna szentélye. Talán letelt a fél év, lerombolták, esetleg rossz helyen keresed. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

m 2 mozogsz keletre
[123,42] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Látsz egy mínosz-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Jander S.Mcload előtt.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 461.]

jlk 3226 jelszó kimondása 3226
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Ah, sikeres volt a megfejtés! A falon egy térkép jelenik meg, a padlón pedig egy lejárat tárul fel. 155 tapasztalati pontot kaptál.

25
39 34 33 24 23 22
20
38 35 26 19
32
18 21
28
37 36 31 27 30
29
17 14 13 40 41
15 44 45
16
1 5
3 2 48
12 49
6 4 11
8 47 46
7 10
9 43 42
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
15: 1. térkép 18. pont
18: 1. térkép 15. pont
30: 1. térkép 31. pont
31: 1. térkép 30. pont
39: 1. térkép 40. pont
40: 1. térkép 39. pont
49: kijárat

Ez a 60. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 456.]

m 1 6 7 mozogsz északkeletre, nyugatra, északnyugatra
[124,41] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Raia templomot. Északra nézve látsz egy oltárt. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy bibircsók-óriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás bal lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy tüskés harci gromak. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvágod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1227 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 37, gyógyulás: 21, összesen: -16 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+94 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kőkést. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [123,41] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kérődző etra. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Patájával a kérődző etra kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Raia hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bumerángot. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [122,40] Síkság, továbbra is csak síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Oldalt pillantva, meglátsz egy friss csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Yveraana lábát masszírozza. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg harcos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos jobb első lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 36, gyógyulás: 25, összesen: -11 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [69 pontot használtál fel, van még 387.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Mindenhol hullahegyek. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy tetemember jön feléd.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tetemember testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy tetemember támad rád.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tetemember bűzlő testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Hosszadalmasan nézelődsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy nómenklatúra jön feléd. (ld. enc.)

Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a nómenklatúra testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1173 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. A következő kincseket találtad: egy bakkura csizma és egy orgyilkos tőr. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. [20 pontot használtál fel, van még 367.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[122,39] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Quwarg szagot érzel! A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg felderítő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a quwarg felderítő bal hátsó lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 746 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 5, gyógyulás: 18, összesen: +13 ÉP}

Felfedeztél egy óriás liánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy manaelementál formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szuperkötelet. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [122,38] A terep továbbra is sűrű erdő. Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg harcos nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos fejét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 16, gyógyulás: 26, összesen: +10 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 gromak páncélt. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.)

(Továbbmész...) [122,37] Fák, mindenütt csak fák. Quwarg szagot érzel! A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy szőrös bozsó. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrös bozsó szőrös mellkasát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A szőrös bozsó belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a szőrös bozsó megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 977 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 9, gyógyulás: 20, összesen: +11 ÉP}

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy quwarg szabotőr. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 14 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 983 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 23, gyógyulás: 23, összesen: +0 ÉP}

[148 pontot használtál fel, van még 219.]

m 6 mozogsz nyugatra
[121,37] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Chara-din hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Scipio. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)
Összefutsz egy fekete, göndör hajú, barna szemű kobudera nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy optiri agysisakot, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy bunthar trófea és egy Poomr Ko trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Ebonita Negra. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+3 varázspont). Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[8 pontot használtál fel, van még 211.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Hideg szél borzolja a hátadat. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy szintszívó intéz feléd kihívást. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [30 pontot használtál fel, van még 181.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 180.]

* 2. BP: keresed a 354. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy erszényes elkarogot. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-29 max. életerő). A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 99 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 18, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a quwarg harcos. 2 kaját töm magába a quwarg királynő. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 180 pontod maradt, ebből a következő körre 180 pontot vihetsz át. Kapsz még 381 pontot. A következő körben tehát 561 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY)
Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetővé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze őket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis ők sem halhatatlanok.

TÜSKÉS HARCI GROMAK (156. SZÖRNY)
A tüskés harci gromakok hatalmas testű, kemény páncélú mindenevők. Spekulációk szerint az alpesi tehén és a sörényes ubuk keresztezésével jöttek létre, de biztosat még az alanori alkímia tanszék tudományos munkatársai sem mernek mondani. A letűnt Vabrovag kultúra hátasállatként tartotta őket, de mostanra már a puszták vadon élő, kicsinyeiket bőszen védelmező lényeivé váltak. Mivel hihetetlen mennyiségű sebzést képesek elviselni és kiosztani, általánosságban bölcs gondolat békén hagyni őket.

NÓMENKLATÚRA (158. SZÖRNY)
Ez a csupa nyálka, trutyi és gyanúsan csavarodó izom szörny főként sötét vagy ködös helyeken fordul elő. Ne aggódj, az első pillantásra undorító zsezsgés egy félelmetes, és minden érzelmet nélkülöző, mélységesen gonosz lényt takar. Ebből a lényből csak úgy csöpög a méreg, a sav, ahogy azt majd az első pillantás alkalmával majd látni is fogod. Kezdeti pucolásnak érdemes egy alkalmas tisztítótűzzel kezdeni, aztán ragadj valamilyen steril fegyvert - lehetőleg vágót, ha az nincs, akkor esetleg szúrót - és aprítsd péppé. A trutyiban nem bizonyos, hogy érdemes a harc után nagyon nyúlkálni, mert előfordulhat, hogy valamilyen iszonyatosan gyilkos és idegen vírust is sikerül magadhoz venni.

SZŐRÖS BOZSÓ (149. SZÖRNY)
A szőrös bozsó a sűrű erdők hihetetlenül agresszív vadembere. Magas fákról az átutazó nyakába ugrik, majd hatalmas agyaraival cafatokra tépi áldozatát. A szőrös bozsó befogása igen nehéz és körülményes feladat, de ha mégis sikerül, hosszadalmas tanítás után igen hasznos építő segédmunkás válhat belőle. Ha nem akarsz ilyesmivel vesződni, rajta, verd be a kobakját egy göcsörtös bunkóval.

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr kisebb papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 222. fordulód.

Erő: 24 (35) Szint: 20 Merészség: 5/1 Magasság: 176 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 296/176 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (34) Varázspont: 379/4 Pénz: 1353 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/12 Pszi pont: 95/68 EFejl: 6
Eddig összesen 1372 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16145 TP-t kaptál. Jelenleg 564488 TP-d van. A következő szinthez még 35512 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, lábascet, ekharion bébi. A 218. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5200 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9/88 (+20%) szúrófegyverek: 20/96 (+4%) vágófegyverek: *20/100 (+10%)
ütőfegyverek: 21/42 (+8%) lőfegyverek: 8/62 dobófegyverek: 22/72 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (175%) << mandibulakasza (#127) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 377 időszaki: 15

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/50 2. nyomkövetés: 36/26 (+28%) 3. mászás: 11/83
4. csapdakészítés: 14/28 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/66 6. gyógyítás: 65/47 (+17%)
7. titkosírás: 5/83 (+23%) 8. felderítés: 6/10 (+28%) 9. szörnyidomítás: 9/38
10. teológia: 22/69 (+20%) 11. taumaturgia: 26/70 (+1%) 12. szerencsejáték: 2/57
13. versengés: 9/4 14. harcművészetek: 2/71 15. zene: 10/37
16. szörnyismeret: 11/66 17. pszi: 15/83 (+7%) 18. zárnyitás: 1/18
19. vadászat: 16/45 20. bányászat: 28/26 (+11%) 21. főzés: 9/61 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 55 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kötelet (#92) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
gyilkos sallank (#85), szőrlajhár (#141), sünmedve (#33)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)
áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agykorbács (#97), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 3 gromak bőr (#268) 1 lajhár csont (#236)
1 sallank karom (#128) 3 smirglilevél (#29) 12 spiritusz (#170)
10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
119 arany (#50) 1 acéltű (#334) 2 álompor (#396)
1 aranytű (#272) 1 bakkura csizma (#96) 1 ezüst gyűrű (#180)
2 gromak páncél (#270) 1 gyöngymangó (#135) 7 kaja (#2)
1 kék orchidea (#68) 1 kőkés (#6) 1 mocsári penke (#148)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rókafarok (#124) 1 sullár hólyag (#168)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(121,37) quwarg harcos (#201), ősi csatamező (#263), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), Ebonita Negra (4518. kalandozó)
(121,41) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, 48. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), tetemember (#123), ryuku futárbérenc (#765)
(122,37) szőrös bozsók (#149), művészi porolit (#720), quwarg szabotőr (#301)
(122,38) quwarg harcos (#201)
(122,39) quwarg felderítő (#299), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)
(122,40) friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), quwarg harcos (#201), tetemember (#123), nómenklatúra (#158)
(122,42) sullárok (#101), oltár, áeratikus hasnyák (#243)
(123,41) kérődző etra (#368), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, 48. jellempróba, szent tölgyfa (#393)
(123,42) mínosz-kúp (#178), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(124,41) Tharr oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, bibircsók-óriások (#120), tüskés harci gromak (#156)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A táborozás alatt kapott információkat a karakter csak a fordulója elején ismeri meg, vagyis akkor kerül nála tárolásra. Ezért a táborozás alatt megtudott információkat a forduló megkezdéséig nem tudja használni, még az akkor lefutó többszemélyes kalandban sem. Kérünk erre ügyeljetek, mert az ezzel kapcsolatos reklamációt nem tudjuk elfogadni.

Üzenet küldése a karakternek