Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 26. 9h:10' EZ A 232. JÁTÉKHETED, 222. FORDULÓD 233. játékheted kezdete: aug. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 1 99 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 99 16 | elmormolod a 6. varázslatot |
fkt 6 1 | felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot) |
im 0 2 | imádkozol |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a tetemember testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember rotható húsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A tetemember meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy ezüst gyűrű. 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 47, gyógyulás: 16, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [122,42] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sullár. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sullár farkát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sullár testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sullár feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 516 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az áeratikus hasnyák testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 11 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1748 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 41, gyógyulás: 18, összesen: -23 ÉP}
h 645 563 | használod a 645. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
jlk 3226 | jelszó kimondása 3226 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 15: 1. térkép 18. pont 18: 1. térkép 15. pont 30: 1. térkép 31. pont 31: 1. térkép 30. pont 39: 1. térkép 40. pont 40: 1. térkép 39. pont 49: kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 456.]
m 1 6 7 | mozogsz északkeletre, nyugatra, északnyugatra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás bal lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvágod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1227 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 37, gyógyulás: 21, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [123,41] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kérődző etra. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Patájával a kérődző etra kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [122,40] Síkság, továbbra is csak síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Oldalt pillantva, meglátsz egy friss csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Yveraana lábát masszírozza. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg harcos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos jobb első lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 36, gyógyulás: 25, összesen: -11 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tetemember testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tetemember bűzlő testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a nómenklatúra testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1173 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a quwarg felderítő bal hátsó lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 746 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 5, gyógyulás: 18, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [122,38] A terep továbbra is sűrű erdő. Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg harcos nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos fejét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 16, gyógyulás: 26, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [122,37] Fák, mindenütt csak fák. Quwarg szagot érzel! A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy szőrös bozsó. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrös bozsó szőrös mellkasát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A szőrös bozsó belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a szőrös bozsó megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 977 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 9, gyógyulás: 20, összesen: +11 ÉP}
Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 14 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 983 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 23, gyógyulás: 23, összesen: +0 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 354. szörnyet |
RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY) Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetővé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze őket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis ők sem halhatatlanok. |
TÜSKÉS HARCI GROMAK (156. SZÖRNY) A tüskés harci gromakok hatalmas testű, kemény páncélú mindenevők. Spekulációk szerint az alpesi tehén és a sörényes ubuk keresztezésével jöttek létre, de biztosat még az alanori alkímia tanszék tudományos munkatársai sem mernek mondani. A letűnt Vabrovag kultúra hátasállatként tartotta őket, de mostanra már a puszták vadon élő, kicsinyeiket bőszen védelmező lényeivé váltak. Mivel hihetetlen mennyiségű sebzést képesek elviselni és kiosztani, általánosságban bölcs gondolat békén hagyni őket. |
NÓMENKLATÚRA (158. SZÖRNY) Ez a csupa nyálka, trutyi és gyanúsan csavarodó izom szörny főként sötét vagy ködös helyeken fordul elő. Ne aggódj, az első pillantásra undorító zsezsgés egy félelmetes, és minden érzelmet nélkülöző, mélységesen gonosz lényt takar. Ebből a lényből csak úgy csöpög a méreg, a sav, ahogy azt majd az első pillantás alkalmával majd látni is fogod. Kezdeti pucolásnak érdemes egy alkalmas tisztítótűzzel kezdeni, aztán ragadj valamilyen steril fegyvert - lehetőleg vágót, ha az nincs, akkor esetleg szúrót - és aprítsd péppé. A trutyiban nem bizonyos, hogy érdemes a harc után nagyon nyúlkálni, mert előfordulhat, hogy valamilyen iszonyatosan gyilkos és idegen vírust is sikerül magadhoz venni. |
SZŐRÖS BOZSÓ (149. SZÖRNY) A szőrös bozsó a sűrű erdők hihetetlenül agresszív vadembere. Magas fákról az átutazó nyakába ugrik, majd hatalmas agyaraival cafatokra tépi áldozatát. A szőrös bozsó befogása igen nehéz és körülményes feladat, de ha mégis sikerül, hosszadalmas tanítás után igen hasznos építő segédmunkás válhat belőle. Ha nem akarsz ilyesmivel vesződni, rajta, verd be a kobakját egy göcsörtös bunkóval. |
Erő: | 24 (35) | Szint: | 20 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 20 (22) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 32 (34) | Életpont: | 296/176 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (34) | Varázspont: | 379/4 | Pénz: | 1353 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/12 | Pszi pont: | 95/68 | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 9/88 (+20%) | szúrófegyverek: | 20/96 (+4%) | vágófegyverek: | *20/100 (+10%) |
ütőfegyverek: | 21/42 (+8%) | lőfegyverek: | 8/62 | dobófegyverek: | 22/72 (+24%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (175%) << mandibulakasza (#127) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 377 időszaki: 15 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/50 | 2. nyomkövetés: | 36/26 (+28%) | 3. mászás: | 11/83 |
4. csapdakészítés: | 14/28 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/66 | 6. gyógyítás: | 65/47 (+17%) |
7. titkosírás: | 5/83 (+23%) | 8. felderítés: | 6/10 (+28%) | 9. szörnyidomítás: | 9/38 |
10. teológia: | 22/69 (+20%) | 11. taumaturgia: | 26/70 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 2/57 |
13. versengés: | 9/4 | 14. harcművészetek: | 2/71 | 15. zene: | 10/37 |
16. szörnyismeret: | 11/66 | 17. pszi: | 15/83 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/18 |
19. vadászat: | 16/45 | 20. bányászat: | 28/26 (+11%) | 21. főzés: | 9/61 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 55 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kötelet (#92) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
gyilkos sallank (#85), szőrlajhár (#141), sünmedve (#33) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
áldomás (#6) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes |
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | gromak bőr (#268) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
1 | sallank karom (#128) | 3 | smirglilevél (#29) | 12 | spiritusz (#170) | |||
10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
119 | arany (#50) | 1 | acéltű (#334) | 2 | álompor (#396) | |||
1 | aranytű (#272) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
2 | gromak páncél (#270) | 1 | gyöngymangó (#135) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | kőkés (#6) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sullár hólyag (#168) |