Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Titkos ügynök
(Shadowrun archetípus)
Küldd el képeslapként!
A titkos ügynökök nem csak a lopózás és behatolás mesterei, de képzettek az elektronika és a technika terén is.
Nézz szét a galériában!
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 16., Csikós
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 16., Nyírgyeháza 8.
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 16., Litér

A lista folytatása...
TF help (6745)
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től. (3)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8233)
Szavazás: új kétszín szabály (13)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (73)
HKK kérdés? (47244)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Máz-Lee 223. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. jún. 21. 8h:48'
EZ A 436. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD
437. játékheted kezdete: jún. 25.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
KALANDOZÓ: #4278
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 443
Extra forduló: 5

MÁZ-LEE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,46] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemû mutáns nõvel. Tharr kisebb papja. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbõr kesztyût, egy kvazár sisakot, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt és egy vasvértet visel. A Pöröly Olimpia ezüst emlékérmét viseli. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy bunthar trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: õ is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Vidám Szalmaszál. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondja: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Egyszercsak megakad a szemed valamin... Huh, mi a Por! Észreveszel a földön egy csodás képet: Elõtted egy épülõ városka képe jelenik meg. Szorgalmas kezek dolgoznak lelkesen: falak magasodnak, utak készülnek. Igen! Ez Fehér Bérc! Elöl egy gnóm szépfiú kísérget egy hetyke ezüsthajú kobudera leánykát, aki ügyet sem vet rá. A háttérben egy törpe párocskát látsz kéz a kézben. Szívmelengetõ látvány. Rádöbbensz, hogy te ilyet sosem lennél képes alkotni! A legkevesebb, amit tehetsz, hogy 1 arannyal honorálod a mûvész tehetségét. Adományoddal a Kalandozók Városainak építését segítetted! Aztán elköszöntök egymástól.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+12 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+60 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+35 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 429.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 424.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+4 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 419.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 409.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 407.]


v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 402.]

flh 13 22 felt. lõfegyver haszn. 13 a 22. tárggyal
Ok, FLH 13 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[131,47] Elmarad a göröngyös terep, sûrû bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Raia rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Marcho Ven-Saak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. északra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,48] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg királynõ! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynõ potrohát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg királynõ testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +3 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel megcsapod a quwarg királynõ testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg királynõ bal elsõ lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynõ száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy márványtornyot. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy technokolin vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Remegsz, mire felérsz. Erõsen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Mielõtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!

A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal megcsapod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) Bronzhegyû lándzsával teljesen átszúrod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) 640 tapasztalati pontot kaptál. A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbrõl megvizsgálod. Találtál 1 szvó-ektoplazmát. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz.
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerõ). [-7 varázspont.] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [132,49] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy móricserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög elõtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. [63 pontot használtál fel, van még 339.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[133,50] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mûvészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nukleáris cickány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerõ.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a nukleáris cickány testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +3 ÉP.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerõ). [-7 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Összeakadsz Kushiro Okushirával. Tharr kisebb papja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy két kard szimbólumot, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy fagyelementál trófea és egy ekharion trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. "Mester, fogadd õszinte tiszteletemet!" - mondja, miközben földig hajol elõtted. Te is mély meghajlással köszöntöd benne a Harcmûvészt. Furcsa érzésed van, mintha lenne bennetek valami közös... Hát igen, a véretek. Nem tudtok ellenállni a csábításnak, hogy barátságos viadalban mérjétek össze tudásotokat. Hosszú küzdelem után érezhetõen jobban érzed magadat. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [134,51] Továbbra is síkságon vagy. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Találsz egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy márványtorony van. Északra egy mûvészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [134,52] Szûnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívõi építették.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Elsõ alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erõsen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel elõtted. Egy ragyás burástya!

A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya jobb csápját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal megvágod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával melletted a levegõbe suhint. A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) Bronzhegyû lándzsával teljesen átdöföd a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal végigvágod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 640 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 szúrófegyver). A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésû, kék színûre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé. A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekrõl mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.

Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a smaragdgólem testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a smaragdgólem testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +11 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erõsebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1192 tapasztalati pontot kaptál. - És a díj? - kérdezed az ajtó elõtt álló óriástól. Õ hanyagul megvonja a vállát: - Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következõ alkalommal biztos nyersz valamit!
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-7 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerõ). [-7 varázspont.] Az ötpróba-sátor elõl egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid. - Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát! - Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Erõpróba. Az alakváltó megmutatja, melyik súlyzót kellene a magasba emelned, te pedig két kézzel megragadod. Derékmagasságig sikerül felemelned, de hiába, tovább nem megy. 399 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstõl mérgesen továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés). A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsõsorban az elõtte ülõ morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az elõtte heverõ kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 1 A bajnok manifesztációja, 1 Illúziópalota, 1 Garokk, 1 Sötét halál, 1 Vérfürdetõ magszim. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 399 tapasztalati pontot kaptál. 39 arannyal könnyebben hagyod ott nevetõ ellenfeled. A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy mínosz-kúp van. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [103 pontot használtál fel, van még 236.]

m 4 mozogsz délre
[134,53] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Egyelõre csak a szél susogása töri meg a csendet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy mínosz-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Donna d'Raon. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy barátság szent tüze van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Korgó gyomrod figyelmet követel. [10 pontot használtál fel, van még 226.]

jlk 2291 jelszó kimondása 2291
Nem kell ismét a jelszót kimondanod, elég, ha a BE <lab.szám> parancsot használod. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[134,54] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsõvel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,55] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kérõdzõ etra. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerõ.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Leküzdöd a feltörõ rosszullétet. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérõdzõ etra farkát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal végigvágod a kérõdzõ etra foltos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerõ.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 700 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielõtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,56] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy krómkaktuszt. Találsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Shingalana vigyorog kajánul. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy barátság szent tüzét. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 10 tükröt. [80 pontot használtál fel, van még 146.]

im 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jólesõ meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kardszárnyú pocok. (ld. enc.)

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a kardszárnyú pocok jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nyelvével a kardszárnyú pocok eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) Gyengül a védelmed - a kardszárnyú pocok ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal megvágod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok ostorszerû nyelve véres csíkot hagy maga után bõrödön. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a kardszárnyú pocok összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. 890 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerõ). [-7 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 111.]

im 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Jólesõ meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kétfejû troll.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mindent elsöprõ lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejû troll bal oldalát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal megcsapod a kétfejû troll testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kétfejû troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +5 ÉP.) A kétfejû troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +5 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következõ pillanatban darabokra robban (-18 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 930 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-7 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerõ). [-7 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 71.]

im 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy pattanóböde.

A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nõnek az álladon. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a pattanóböde tüskés bõrét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a pattanóböde tüskés bõrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +5 ÉP.) Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a pattanóböde tüskés bõrét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megkarcolod a pattanóböde testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerõ). [-7 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerõ). [-7 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 31.]

im 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jólesõ meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy dombi yeti. (ld. enc.)

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyû lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod a dombi yeti jobb karját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a dombi yeti jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +6 ÉP.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) A dombi yeti még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 670 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 1.]

be 67 bemész a 67. titkos labirintusba
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 3 12 905 mozogsz 3 12 905
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 14 900 15 mozogsz 14 900 15
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 905 18 900 mozogsz 905 18 900
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 19 21 2 mozogsz 19 21 2
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 905 6 900 mozogsz 905 6 900
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 9 26 28 mozogsz 9 26 28
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 26 9 mozogsz 26 9
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

flh 13 138 felt. lõfegyver haszn. 13 a 138. tárggyal
Ok, FLH 13 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 1.]


* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [6 pontot használtál fel, van még -5.] Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az egyszerû halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlõ Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 364 pontot. A következõ körben tehát 359 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KARDSZÁRNYÚ POCOK (152. SZÖRNY)
A kardszárnyú pocok nagytestû ragadozó, hosszú, rövid távú siklásra alkalmas kardszárnyakkal. Az alanori bölcsek szerint sötét, fekete mágikus rituális során hozták létre ezt az ölésre kiképzett, folyton a más élõlények vérére szomjazó szörnyet. A kardszárnyú pocok hihetetlenül fürge, ezért bármilyen fegyverrel is igen nehéz eltalálni. Emellett - talán mágikus örökségének köszönhetõen - regenerálja a kapott sebeket. Általában fojtogató nyelvével szokott támadni, majd különlegesen éles kardszárnyaival közelebb tornászva magát, a szárnyak alatt rejtõzõ óriási, kitines borítású ollókkal próbálja ellenfelét felszabdalni.

DOMBI YETI (366. SZÖRNY)
A dombi yetik elvadult õsmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törõdik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az õsmajmok teljes immunitását a mágiával szemben.



KARAKTERLAP
Máz-Lee, egy kopasz, szürke szemû kobudera férfi vagy. Bõröd gránitszürke. Tharr felszentelt papja vagy. Papi hited: 149. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 223. fordulód.

 Erõ:34 (35)  Szint:19  Merészség:7/5 Magasság:151 cm 
 IQ:30  Támadás:18  Agresszió:4 Testsúly:56 kg 
 Ügyesség:26 (27)  Védekezés:28  Menekülés:30 % Életkor:34/34 év 
 Egészség:26  Életpont:305/214  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:31  Varázspont:309/196  Pénz:631 arany Kép. pont:
 Tudatpont:11/0   Pszi pont:71/23         
Eddig összesen 1250 szörnyet (10 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 9103 TP-t kaptál. Jelenleg 446640 TP-d van. A következõ szinthez még 3360 TP szükséges. Trófeáid: ryuku ostromteknõs, varkaudar behemót, élõholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 25/15 (+2%)   szúrófegyverek: 8/7 (+17%)   vágófegyverek: 18/59 (+21%)
  ütõfegyverek: 5/14   lõfegyverek: 17/59   dobófegyverek: 23/78 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyû lándzsa (#87) (120%) << mandibulakasza (#127) (120%) << ezüstkard (#325) (120%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -6.); tüske (#22) (7 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 31/34   2. nyomkövetés: 63/62 (+45%)   3. mászás: 11/10 (+17%)
  4. csapdakészítés: 16/59 (+6%)   5. csapdaészlelés: 2/14   6. gyógyítás: 40/46
  7. titkosírás: 3/53   8. felderítés: 9/54   9. szörnyidomítás: 6/44
  10. teológia: 28/83 (+24%)   11. taumaturgia: 11/13   12. versengés: 2/6 (+27%)
  13. harcmûvészetek: 23/7   14. zene: 4/54   15. szörnyismeret: 13/28
  16. pszi: 10/19 (+15%)   17. zárnyitás: 1/0   18. vadászat: 11/96
  19. bányászat: 4/68        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 70% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 999 darabot , csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), quwarg harcos (#201), élõholt quwarg (#202), quwarg királynõ (#153), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
õrjáratozó katona (#274), quwarg parafenomén (#248), áeratikus hasnyák (#243)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tûzesõ (#61, 16 VP) erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)    
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vadítás (#81) (2730) méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tûzesõ (#61)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
tûzesõ (#61) >> pszi elementál (#221)   tûzesõ (#61) >> kardfogú fülemüle (#146)
tûzesõ (#61) >> velociraptor (#161)        
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> orgoró (#170)   tompítás (#40) >> elit gárdista (#266)
varázsvédelem (#34) >> harci mágus (#265)   varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)
varázsvédelem (#34) >> élõholt mágus (#175)   tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 5 királynõ, 11 élõholt, 8 vadász, 3 nagymester, 2 parafenomén, 3 rohamosztagos.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1 * fekete bõrcsizma ($247) 1 * kvazár sisak (#266) 1 * rejtõköpeny (#277)
$1   rézsisak ($72) 1 * sárga erõöv (#276) 2 * tankány karom (#237)
1 * vasvért (#164)        
Fegyverek és lövedékek
4   bogyógránát (#430) 1   bronzhegyû lándzsa (#87) 3   bumeráng (#249)
1   csontpálca (#329) 1   ezüstkard (#325) 1   fúvócsõ (#20)
10   kerek kõ (#19) 2   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6)
1   mandibulakasza (#127) 4   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1   mérg. vas dobónyíl (#190)
1 * rövid kard (#171) 9   sallank nyíl (#129) 4   szögletes kõ (#17)
1   tolmokov-koktél (#351) 10   ubuk dobónyíl (#138) 24   ubuk tüske (#131)
2   vas dobónyíl (#189)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$2   aranygyûrû ($193) 1   Eldaran karkötõje (#373) $1 * obszidián karkötõ ($229)
1 * umbatari karkötõ (#278)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76)
1   csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 1   ezüst kulcs (#184)
7   fáklya (#36) $1   kis aranykulcs ($240) 1   kis vaskulcs (#40)
3   kötél (#92) 1   márványkulcs (#245) 1   mászókampó (#165)
1   nagy aranykulcs (#246) 1   nagy bronzkulcs (#185) 1   nagy vaskulcs (#186)
6 + pukkanó tûcsapda (#336) 1   rézkulcs (#75) 1   szeksztáns (#32)
1   szuper dobóháló (#273) 1   távcsõ (#42) 1   vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1   uzbány csõr (#169) [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
1   zöld üveg (#82) [benne $8 csepp ragasztó ($83), fér még: 12]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$5   álompor ($396) 1   darázsszárny (#652) 1   dözmöng szív (#122)
7   elkarog szõr (#665) 2   fõnixtoll (#563) $2   gromak bõr ($268)
2   gyöngymangó (#135) $1   hebrencs állkapocs ($130) 36   kaktusztüske (#114)
$1   kõszem ($304) $1   lapockacsont ($33) 3   madártoll (#112)
$4   magszim bél ($103) 30   pirkit (#153) $7   purifikátor háj ($269)
9   rókafarok (#124) 1   sallank karom (#128) 12   smirglilevél (#29)
$1   szvó-ektoplazma ($151) 10   tükör (#43)    

Összsúly: 68.08 kgMegterheltség: 85%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
110 arany (#50)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 kaktusztüske (#114) 2 pirkit (#153) 1 szvó-ektoplazma (#151)
10 tükör (#43) 7 ugh méreg (#166) 6 víz (#27)



E körben tett lépéseid térképe

(131,47) Raia rúnaköve, nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720), oltár
(131,48) quwarg királynõ (#153), márványtorony (#175), mûvészi porolit (#720), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belõle
készíthetõ: #396), ragyás burástya (#111)
(132,49) móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 25.
jellempróba
(133,50) oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), nukleáris cickányok (#155), Kushiro
Okushira (2256. kalandozó)
(133,55) oltár, kérõdzõ etra (#368)
(133,56) a 67. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), Chara-din monolitja (#534),
olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, mûvészi porolit (#720), 24. jellempróba, kardszárnyú pocok (#152),
kétfejû troll (#163), pattanóböde (#145), dombi yeti (#366)
(134,51) 23. jellempróba, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), oltár
(134,52) márványtorony (#175), Leah oltár, ragyás burástya (#111), smaragdgólem (#417)
(134,53) az 59. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Fairlight oltár, mûvészi porolit (#720), tavacska, barátság szent tüze
(#484), szent tölgyfa (#393)

(134,54) barátság szent tüze (#484), oltár




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.