222. forduló, 224. forduló, Bélabá' összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jún. 25. 13h:07'
EZ A 975. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD
976. játékheted kezdete: jún. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1261
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

BÉLABÁ' KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [115,107] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 64 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+127 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+90 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+167 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat.

* 1. KP: vv 71 53 224 elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 396.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 396.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

* 2. KP: vv 123 0 0 elmormolod a 123. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 394.]

* 3. KP: p 69 15 0 használod a 69. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 389. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: hh 1629 1228 1945 használod az 1629. tárgyat az 1228. tárgyat az 1945. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy alku varázslat. Alkudozni fogsz. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 388.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 388.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

* 5. KP: hh 745 1100 1546 használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 387.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 386.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 384.]

ek 215 10 t. energia kisütése: 215 10
120 varázspont felhasználásával előállítasz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

ek 302 1 t. energia kisütése: 302 1
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 334. Kapsz 10 VP-t.]

h 1387 97 107 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

114 115 116
106
107
108

[97,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Találsz egy nagyobb monolitot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! "
[10 pontot használtál fel, van még 324. Kapsz 2 VP-t.]

ve 66 1 megveszed a 66. tárgyat 1
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 szöges bőrpajzsot. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 90 1 megveszed a 90. tárgyat 1
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 bronzpáncélt. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 161 1 megveszed a 161. tárgyat 1
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 nagy vaspajzsot. 54 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 179 1 megveszed a 179. tárgyat 1
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 grifftojást. 15 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 225 1 megveszed a 225. tárgyat 1
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 orgyilkos tőrt. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 127 1 megveszed a 127. tárgyat 1
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 mandibulakaszát. 37 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[96,107] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sörsátrat. Találsz egy Khór szobrát. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy Fősátor (770. épület.).
Összefutsz Diz-ohhal. Dornodon misszionáriusa. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy Jerome köpenyét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy királyi lovag trófea, egy királyi őrjáratos trófea és egy tektonikus kvatáns trófea díszíti. Övén 25 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Hátasállata egy csataremák! Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke.
Mindketten meg akarjátok ölni a másikat: máris két nyomós ok a harcra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 142 életpontot sebeztél. [+4% tau] Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 kábító nyilacska. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod Diz-oh jobb karját. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-24 támadás, -24 védekezés.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd Diz-oh fejét. (9 támadással 985 életpontot sebezve.) Ököllel Diz-oh gyengén megütögeti a testedet. Az Acél Ököl módszerét mutatta be. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled holtan rogy össze. Végeztél vele! Már majdnem elmosolyodsz, amikor valami furcsa történik: a hulla egyszerűen köddé válik! Sunyi mágia! Dühödten továbbmész. 24 000 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 1440, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}


(Továbbmész...) [95,107] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Észreveszel egy Arénagödröt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.). [16 pontot használtál fel, van még 308. Kapsz 3 VP-t.]

le 1541 leveszed/lerakod az 1541. tárgyat
Leveszed az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

kf 1551 1559 kézbeveszed/felveszed az 1551. tárgyat az 1559. tárggyal
A csuklódra húzod a mentát karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 308.]
Leveszed a jégkoronát, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy áldott okerón.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áldott okerón testét. (7 támadással 770 életpontot sebezve.) Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. Véres nyál csordul ki az áldott okerón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vark. kardtáncos.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 144 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. kardtáncos testét. (9 támadással 984 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ököllel többször eltalálod a vark. kardtáncos testét. (3 támadással 265 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A vark. kardtáncos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 10 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1393, sebződés: 247, gyógyulás: 49, összesen: -198 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar behemót.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 218 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vark. nekromanta.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta bal karját. (2 támadással 213 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a vark. nekromanta csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar katona.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 124 életpontot sebeztél. Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar katona bal oldalát. (9 támadással 977 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar katona száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] 8 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1101, sebződés: 98, gyógyulás: 11, összesen: -87 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar iszákos.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (39 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos jobb karját. (4 támadással 444 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 3 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 110, gyógyulás: 3, összesen: -107 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vörös rakolits.

Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vörös rakolits egyik karját. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 12 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vörös rakolits most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. [rakolits por ládikóba-> (97,107)-> 7 arany, -2 ÉP] 1 031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 217 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vasérc és egy aranytű. 2 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 223. Kapsz 17 VP-t.]
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +300 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 223.]

le 1551 leveszed/lerakod az 1551. tárgyat
Leveszed a mentát karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

kf 1978 1541 kézbeveszed/felveszed az 1978. tárgyat az 1541. tárggyal
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a jégkoronát. [0 pontot használtál fel, van még 223.]
A csuklódra húzod az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

gyk 225 1 gyakorolsz a 225. tárggyal 1 pontért
Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos időtöltés volt. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [1 pontot használtál fel, van még 222.]

kf 225 1 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a jobb kezedbe
Mostantól az orgyilkos tőrt fogod jobbkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[115,107] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szürke rinocérosz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra ugrasz. {HD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz fejét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szürke rinocérosz feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rinóbőr [rinóbőr ládikóba-> (97,107)-> 5 arany, -2 ÉP]. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [114,107] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy szürke rinocérosz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. {HD:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. Véres nyál csordul ki a szürke rinocérosz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [16 pontot használtál fel, van még 206. Kapsz 3 VP-t.]

kf 127 1 kézbeveszed/felveszed a 127. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a jobb kezedbe veszed a mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[113,107] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. (Önanalízis: +1% mászás.) Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki!

A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (97,107)-> 5 arany, -2 ÉP] 856 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (vágófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy sötét főgnóm!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sötét főgnóm testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy óriáspók!

Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. {HD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az óriáspók testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 deus ex machinát. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy korinthai amőba.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 564 életpontot sebeztél. [+4% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba cuppogó masszáját. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {HD:} Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 46 életpontot vesztettél. {HD:} Mandibulakaszával végigvagdosod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 50 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1361, sebződés: 287, gyógyulás: 39, összesen: -248 ÉP}

Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +300 életerő.) (Önanalízis: +9% versengés.)
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek. Az öregasszony mérgesen fogad, bibircsókjai csak úgy izzanak a félhomályban.
- Nem hozott semmit - motyog maga elé. - Mégis mit képzel magáról ez a kalandozóivadék? - Hallva, hogy nem a legmegfelelőbb hangulatban találtad, összehúzod magad. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 8 fekete gyöngy, 2 csuklyavirág, 3 fémrúd, 1 halcsont, 3 tüskecsapda. (Önanalízis: +9% versengés.)
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Határozott léptekkel indulsz meg a két továbbvezető folyosó közül az egyiken, de amikor visszaérkezel abba a terembe, ahonnan elindultál, kicsit elkeseredsz. Aztán egy kósza ötlettől vezérelve tüzetesebben átvizsgálod a helyet, még egy eldugott járatra leszel figyelmes. Alaposságodat áldva ezen folytatod utad. Hamarosan megéhezel. Körülnézel, hogyan csillapíthatnád éhséged. Amikor megpillantod az apró rágcsálót a fal tövében, elmosolyodsz. Hangtalan léptekkel mögéosonsz, majd tenyered élével kupán csapod. Miután a fehérjedús húsfalatokkal degeszre tömted magad, továbbindulsz. (Önanalízis: +12% vadászat.) Meglepődsz, amikor a folyosó némaságát kellemes énekhang váltja fel.
- A szirén énekel nekem - gondolod, és rendkívül szerencsésnek érzed magad. Legyőzhetetlenség-érzeted azonban hamar elpárolog, helyét pedig öreges fáradtságnak adja át. Öntudatlanul rogysz a földre. Később összetörten ébredsz, minden tagod sajog. Mégis képes vagy józan döntésre: feladod a próbát. (Önanalízis: +12% zene.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). 1 998 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki. (Önanalízis: +9% versengés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. A sötét folyosón megtett pár lépés után lábad a talajba süpped. A következő lépések tovább rontják helyzetedet: már derékig állsz az irtózatos bűzt árasztó fekete sárban. Körülötted buborékok törnek a felszínre. Minden energiád latba vetve, evickélve küzdöd magad előre. Mielőtt erőtartalékaid végleg elfogynának, talpad újra szilárd talajra lel, és hamarosan magad mögött hagyod az ingoványos területet. A néma csendben rettenthetetlenül haladsz előre a csupán egyetlen irányba vezető úton. Hallásod minden egyes útszakaszon apró neszek és zajok - az élet apró jelei - után kutat. Ezt az állapotot egy iszonyatos hangerejű, rémült sikoltás zúzza apró darabokra. Egy pillanatra eszméletedet veszted a hirtelen jött sokktól, de a hang kínzó ereje tovább folytatja, amit elkezdett. Kis idő múlva, amilyen hirtelen érkezett, olyan hirtelenséggel hallgat el a rémület sikolya. Éhezni és szomjazni kezdesz! (273 életpontot vesztettél.) Hamarosan a folyosó kiszélesedik, és egy terem homályos körvonalai sejlenek fel előtted. Rögtön észreveszed a terem távolabbi sarkában kuksoló lényt, amint szemével mozdulataidat követi. Amikor megpróbálod folytatni utad a folyosó túlsó oldala felé, az ősi szellem támadó szándékkal feltápászkodik, és feléd indul. Nyilvánvaló, hogy itt harc nélkül nem jutsz át.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 132 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősi szellem szellemtestét. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Az ősi szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Pár perc gyaloglás után a keskeny folyosó egy terembe vezet. Megállsz a helyiség közepén és körbekémlelsz. Szíved majd kiugrik a helyéről, amikor megpillantod a három egymáshoz közelálló szempárt, amely a sötétségből téged vizsgálgat. Hamarosan a hozzá tartozó test körvonalait is ki tudod venni. Megijedsz, és egy pillanat alatt tudatosul benned, hogy angyalok gyűrűje nélkül egy ilyen túlvilági lény ellen semmi esélyed. Először arra gondolsz, harc nélkül nem adod meg magad, majd felülkerekedik benned az életösztön, úgyhogy inkább futásnak eredsz. Hátra sem nézel, úgy szeled újra a folyosókat, amerről érkeztél. Amikor elcsendesül minden körülötted, megkönnyebbülsz, hát mégis életben maradtál. Lehajtott fejjel sétálsz el a bejáratnál álló kísértet előtt, és folytatod félbehagyott, kalandokkal teli utad. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +300 életerő.) (Önanalízis: +9% versengés.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sörényes ubuk. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {HD:} Mandibulakaszával alaposan megvágod a sörényes ubuk jobb középső lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 ubuk tüskét. [ubuk tüske ládikóba-> (97,107)-> 7 arany, -2 ÉP] 417 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérszomjas csüldő lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {HD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [112,106] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy púpos burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {HD:} Mandibulakaszával végigmetszed a púpos burástya testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) [84 pontot használtál fel, van még 122. Kapsz 16 VP-t.]

le 127 leveszed/lerakod a 127. tárgyat
Elrakod a mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

fog 85 219 elfogod a 85. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

v 198 77 95 elmormolod a 198. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

111 112 113 114 115 116
105
106
107
108
(112,106) púpos burástyák (#92), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207)
(113,107) márványtorony (#175), 24. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109), sötét főgnóm (#136), óriáspók (#303), korinthai amőba (#420), ősi szellem (#422), sörényes ubukok (#89), vérszomjas csüldő (#114)
(114,107) szürke rinocérosz (#346), Chara-din monolitja (#534)
(115,107) Raia rúnaköve, Elenios oltár, 21. jellempróba, szürke rinocérosz (#346)

[77,95] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: gyilkos sallank szagot érzel! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos sallank közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank jobb oldalát. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.)
[-100 varázspont.] [+5% tau] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 112. Kapsz 2 VP-t.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[78,94] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy süvítő rája közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a süvítő rája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [79,93] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy megsebesített bo-skorpió. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) A bo-skorpió feléd sújt csáprágóival, de mellé! A bo-skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. A bo-skorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 6 gyenge mérget.) 55 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tintacsiga. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a tintacsiga testét. (1 támadással 109 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 1 tintát.) 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 96. Kapsz 3 VP-t.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 10 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a szöges bőrpajzsot, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +18 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve hadiszerencse I. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. 2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! [30 pontot használtál fel, van még 66. Kapsz 6 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a bronzpáncélt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +18 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve csupasz izom. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. 2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! [30 pontot használtál fel, van még 36. Kapsz 6 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +18 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs I. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. 2.) Hozz egy grifftojást. 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! [30 pontot használtál fel, van még 6. Kapsz 6 VP-t.]

ef 14 510 energia fejlesztése 14
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 1 VP-t.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) A szervezetedet méreg pusztítja (-45 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 4, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a sullár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 364 pontot. A következő körben tehát 365 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HADISZERENCSE I. (13. VARÁZSLAT)
Hiába a nagy erő, a tiszta, logikusan gondolkodó agy, még a legnagyobb harcost is odaveszhet, ha nem ugrik időben félre egy szörny mérges köpetétől vagy nem kerüli el a halált hozó pillantást. Ezzel a varázslattal némiképp megjavíthatod az esélyeidet az ilyen kellemetlenségekkel szemben: elmondva, a következő táborozás végéig fog tartani, amelyben végig a szerencséd eggyel magasabb lesz. Bár sokan megvetik e varázslat jelentőségét, nem árt nem megfeledkezni arról, hogy néha ilyen apróságokon múlhat egy csata kimenetele. Megidézése 4 VP-be kerül.

CSUPASZ IZOM (28. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat megnöveli az erődet, lehetővé téve, hogy ellenfeleiden még nagyobbat sebezzél és több fegyvert, páncélt tudj cipelni. Kezdők eggyel, profik kettővel vagy akár hárommal is meg tudják így egy fordulóra növelni az erejüket. A varázslat elmondása a V 28 paranccsal, 10 VP-ért történik.

ERŐPAJZS I. (12. VARÁZSLAT)
Az erőpajzs I. javítja ellenállásodat a fizikai támadásokkal szemben: 2-vel jobb lesz a védettséged. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, és egészen a következő táborozás végéig tart. Ez egy láthatatlan burok, amely körbeveszi egész testedet. Párhuzamosan létezhet mágia ellen védő pajzsokkal és páncélokkal, de más erőpajzsokkal nem.

KARAKTERLAP

Bélabá', egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr követője vagy. Papi hited: 22. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 223. fordulód.

Erő: 49 (66) Szint: 48 Merészség: 8/5 Magasság: 141 cm
IQ: 37 (47) Támadás: 132 (136) Agresszió: 8 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 30 (50) Védekezés: 155 (164) Menekülés: 1 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 27 (54) Életpont: 1414/1236 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 3
Szerencse: 35 (74) Varázspont: 841/504 Pénz: 54375 arany Kép. pont: 67
Tudatpont: 78/36 Pszi pont: 364/196
Eddig összesen 3222 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 70 740 TP-t kaptál. Jelenleg 17 234 664 TP-d van. A következő szinthez még 765 336 TP szükséges. Trófeáid: tleikan amazon, quwarg széltáncos, bumshir óriásmacska. A 10. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5570 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/19 ökölvívás: 39/3 (+3%) szúrófegyverek: 15/68 (+6%)
vágófegyverek: 1/96 (+196%) dobófegyverek: 33/25 (+1%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -39.); ében dobónyíl (#849) (40 -); kábító nyilacska (#1590) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
79,93 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 116,29
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 162 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/81 2. nyomkövetés: 33/4 3. mászás: 36/53 (+1%)
4. csapdakészítés: 32/50 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/14 6. gyógyítás: 3/23
7. titkosírás: 27/22 8. felderítés: 11/47 9. szörnyidomítás: 2/54
10. teológia: 14/78 11. taumaturgia: 89/7 (+13%) 12. szerencsejáték: 7/94
13. versengés: 17/11 (+36%) 14. harcművészetek: 35/0 15. zene: 4/4 (+12%)
16. szörnyismeret: 12/22 17. pszi: 48/34 (+9%) 18. zárnyitás: 1/18
19. vadászat: 5/14 (+12%) 20. bányászat: 13/66 21. testépítés: 5/77
22. úszás: 14/12 23. főzés: 20/39 24. csapatmunka: 4/79

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
gonoszok (#988), Diz-oh (#6103), Alaran (#6127), massza (#217), Zinthurg (#180), piromenyét (#99) (csak egyszer), kronoelementál (#287), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) az elme hatalma (#123) kí koncentráció (#69) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> csápos otagi (#395)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> zafír sárkány (#329) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar katona (#691)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. városháza (Gatin) (540): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
50, 51, 52, 67, 68, 121, 122, 123, 187, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 16, 17, 82, 83.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980.
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 600. Szerzett pont: 129952. Beállított erő: 130 Összpont: 241522

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 56 TU. szükséges még: 14 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 9077 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kábító nyilacska (#1590) 12 kaja (#2) 3 sámán gyógykenőcs (#1139)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
914 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 aranytű (#272)
1 deus ex machina (#1) 1 grifftojás (#179) 3 isteni könnycsepp (#260)
1 mandibulakasza (#127) 1 nagy vaspajzs (#161) 3 orgyilkos tőr (#225)
5 sallank karom (#128) 3 spiritusz (#170) 4 tinta (#101)
1 vasérc (#152) 8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

76 77 78 79 80
92
93
94
95
96
(77,95) 37. jellempróba, gyilkos sallankok (#85)
(78,94) süvítő rája (#113), gumifa (#38), Elenios oltár
(79,93) bo-skorpió (#54), Fairlight rúnaköve, tavacska, Tharr oltár, 34. jellempróba, tintacsiga (#74)

Üzenet küldése a karakternek