TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. febr. 1. 12h:57'
EZ A 436. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD
437. játékheted kezdete: febr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
|
KALANDOZÓ: #5944
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0
|
AHAN'NATAKHAN KALANDJAI
15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,59] koordinátán.
Táborozásod alatt beszerzel minden információt Snafall, a hóvihart előidézni szándékozó renegát udvari mágus tevékenységével kapcsolatban. Megismerted a 181. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 132. számában találsz.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 30 kaja (eladási ár: 40 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 1 troll dorong (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 ásó (eladási ár: 60 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany), 1 ezüst nyaklánc (eladási ár: 40 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 ezüst papi karkötő (eladási ár: 60 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany), 4 ezüstdarab (eladási ár: 250 arany, ebből a kezelési költség: 25 arany) ellenértékét.
A táborozás 12. napján összeakadsz egy fekete hajú, zöld szemű gnóm férfival. Fekete a bőre. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy umbatari karkötőt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ork bérgyilász trófea, egy troll ritualista trófea és egy pordémon trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy jégcsákányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Holmiját egy királygyík cipeli. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Ezüst Mágus. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve baráti mágia. (ld. enc.) Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+69 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+56 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 695. hetének nyerőszámai: 27, 30, 28. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy trollfa nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 360.]
* 1. KP: |
elmormolod a 6. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 355.]
* 2. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 350.]
* 3. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 350.]
* 4. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 345.]
* 5. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 340.]
cir 27 |
vándorcirkusz látogatása 27 |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 340.]
ek 145 2 |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 330.]
ek 40 3 |
t. energia kisütése: 40 3 |
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 5 TVP-t. [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 335.]
h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 332.]
[81,59] Fák, mindenütt csak fák. Itt, a természet teremtésének mélyén az áhítat csendje uralkodik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy óriás liánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy bandita nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bandita testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a bandita jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bandita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 arany. Szereztél 13 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss gnóm nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 322.]
kt 209 2 |
elkészíted a 209. tárgyat (2 darabot) |
Begyűjtöttél 2 szuperkötelet. Ügyességed TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 298.]
f 209 |
kísérletezel a 209. tárggyal |
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Vadul gondolkozol... Van egy jó ötleted, de a megvalósítás túl bonyolultnak látszik. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [12 pontot használtál fel, van még 286.]
kt 273 1 |
elkészíted a 273. tárgyat (1 darabot) |
Legyártottál 1 szuper dobóhálót. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 266.]
f 273 |
kísérletezel a 273. tárggyal |
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz szuper hálócsapdát. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 254.]
m 3 2 |
mozogsz délkeletre, keletre |
[82,60] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy manifesztátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a manifesztátor testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Méregfoggal felnyársalod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. (ld. enc.) 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [83,60] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Shanon Dhar Wermon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy ryuku gárdista. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku gárdista megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 234.]
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! (ld. enc.) Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 204.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 174.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 144.]
[84,60] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz Kalmárok Kémgömbjét. (ld. enc.)
Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű ember férfival. Bőre teljesen fehér! Elenios ministránsa. Egy aranyláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy sárga erőövet, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy szeppent rákfatty trófea és egy mutáns pók trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Fényes Quator. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[10 pontot használtál fel, van még 134.]
be 1215 |
bemész az 1215. épületbe |
Hibás a második paraméter: a szekérkaravánnal legalább 3, legfejlebb 15 mezőt utazhatsz. [0 pontot használtál fel, van még 134.]
kt 1218 |
elkészíted az 1218. tárgyat |
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 megbűvölt utazóládát. 120 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 124.]
m 4 4 5 |
mozogsz délre, délre, délnyugatra |
[84,61] Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy trappoló dinymák. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Méregfoggal megdöföd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Utad során felfedezel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [84,62] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy álomvirágot. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sebesült vérfürdető magszim. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megbököd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 413 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [83,63] A bozótost ritka erdő váltja fel.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 94.]
[82,64] Fák, mindenütt csak fák.
Találsz egy templomot. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy vortexmágus.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 58 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Méregfoggal eltalálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 34 életpontot vesztettél. A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán (ld. enc.). 1215 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+108 életerő.)
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... Egy kis gnóm bukkan fel előtted, majd egy tárgy elkészítésének módjáról hablatyol valamit. Monológja végén megkér rá, hogy ismételd el, amit mondott. Összerendszerezed gondolataidat, majd könnyedén megteszed amit kér... A harmadik próbatétel a zsonglőrködés. Kezedbe veszed az apró labdákat, majd ügyesen a magasba dobálod őket. Megizzadsz, mire a homokóra az idő leteltét jelzi, de sikerült! Egy söröskorsó ingerlő idomait pillantod meg az egyik asztalon, amely elé a cirkuszosok vezetnek.
- Egy kis frissítő - nyúlsz a nedű után, de mielőtt magadba önthetnéd, valaki lefogja kezed, majd felvilágosít, a negyedik próba, hogy a sört minél rövidebb idő alatt (amíg az általad feldobott kő a levegőben van) magadba öntsd. Ilyen szomjasan ez nem is jelent akadályt, lelkesen teljesíted ezt a kedves feladatot... Bosszankodva jössz rá, hogy az utolsó próba nem valami világi képességedet hivatott tesztelni, hanem a szerencsédet. Öt kártya fekszik előtted az asztalon, abból kell megtippelned, melyik kettő az amelyikre valamilyen kalandozó arcképét festették. Már az első lapról egy gátvakond rusnya képe vigyorog rád, úgyhogy kénytelen vagy beismerni, vesztettél. 360 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
A cirkusz egy ismerős pontjára keveredtél. Nagyot nyelsz, mikor felismered, hogy a boszorkány sátránál jársz. Megpróbálsz észrevétlenül elosonni a környékről, de nincs szerencséd, az öregasszony észrevesz. Mérgesen állapítod meg, hogy előle képtelenség elbújni. Behódolva az elkerülhetetlennek követed, és a sátrába lépsz. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielőtt bármit is mondhatnál. Amikor a szvó-ektoplazma a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. Bosszúsan odébbállsz. Most feladat nélkül maradtál.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Temető, 1 Tisztítótűz, 1 Mákrózsa főzet. Ez egy pár! Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 360 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 41 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy félhomályos szűk járatba kerültél. Jobbra indulsz, majd toronyiránt keresztülvágsz az ott húzódó sötét folyosón. Hirtelen tör rád az éhség. Az orrod előtti járatban egy kistestű madár vergődésére leszel figyelmes. Közelebb érve megállapítod, hogy egy sérült mirgről van szó, akinek zamatos húsa remekül szolgálhatná étkeztetésedet. Először lefogod az állatot, majd miután a nyakát kitekerted, tollaitól megfosztottad, bekebelezed. A fejedben megszólaló zenéről hamar megállapítod, hogy az csak a szirén próbatételének része lehet. Mielőtt még magatehetetlenné válnál az ének hatására, fütyörészni kezdesz, majd tapasztalva, hogy ez kevés, torkod szakadtából énekelni. Csak a veszély elmúltával hagyod abba, amikor csend támad körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). A folyosó, - melyen rendületlenül haladsz előre - lassan kiszélesedik, és egy nagyobb, kivilágított terembe torkollik. A középre állított trónuson maga a szirén ül, és mutatja, hogy gyere közelebb.
- Nagyon ügyes vagy, hogy idáig eljutottál - mondja, majd a kézfején lévő sebre mutat, melyből még vér szivárog. - Először is segíts nekem elállítani a vérzést. Ez lesz a következő feladatod. - Tanácstalanul nyúlsz a szirén kezéhez, sikertelenül próbálod felidézni, a nagy gyógyítók hogyan csinálhatják, a seb állapota egyetlen ügyködésed hatására sem változik. Mérgesen hagyod abba az egészet. 360 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [90 pontot használtál fel, van még 4.]
fog |
elfogod parancsok törlése |
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
fog 74 273 |
elfogod a 74. szörnyet a 273. tárggyal |
Az a tárgy, amelyet második paraméternek megadtál, nem szörnycsapda. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
fog 72 273 |
elfogod a 72. szörnyet a 273. tárggyal |
Az a tárgy, amelyet második paraméternek megadtál, nem szörnycsapda. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
fog 65 273 |
elfogod a 65. szörnyet a 273. tárggyal |
Az a tárgy, amelyet második paraméternek megadtál, nem szörnycsapda. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
* 1. BP: |
használod a 233. tárgyat |
Furulyázni kezdesz. Megy a dolog! A dallam, a ritmus - mind stimmelnek! [4 pontot használtál fel, van még 0.]
* 2. BP: |
használod az 1602. tárgyat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 3. BP: |
használod a 243. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 3, 7.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a púpos burástya. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 364 pontot. A következő körben tehát 359 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
BARÁTI MÁGIA (378. TUDATI KÉPESSÉG)
Desco, O'li, Rek bátyó és a többi régi cimbora, hol vannak ők? Vagy letelepedtek, vagy elhagytak bennünket, új kihívásokat keresve, új társak azonban nem jönnek helyettük. Vajon miért? Nem a céljainkkal és az elveinkkel van a baj, hiszen a Rend tagsága napról napra gyarapszik. A fiatal kalandozók manapság igen céltudatosak, és olyan tudatokba lépnek, ahol a kifejlesztett képességektől segítséget kapnak a mindennapi küzdelemhez. Valljuk be, igazuk van. Amikor mi fiatalok voltunk, azt hittük, hogy a hintacsiga és a kútonálló a legkeményebb ellenfelek, de ma már tudjuk, hogy léteznek sárkányok, éjfattyak és hasonló borzalmak. Ha ilyenekkel akar egy halandó szembeszállni, bizony minden segítségre szüksége van. Nem csak a győzelemhez, de a puszta túléléshez is.
Mindezt figyelembe véve, a legutóbbi gyűlésünkön úgy döntöttünk, hogy a harcot segítő képességet kell fejlesztenünk. A legjobb megoldásnak az tűnik, ha tudati energiánk egy részét ezentúl a teológiánk fejlődésének gyorsítására használjuk, hogy növeljük varázslataink hatékonyságát és csapásaink erejét.
[Mostantól teológia képzettségetek másfélszer gyorsabban fejlődik, a nem fejlesztő varázslataitok pedig 25% eséllyel mégis fejlesztenek 1%-ot. Megjegyzés: 10-es teológiáig a maximális fejlődés egy varázslat elmondásakor 8%(10%), 20-asig 6% (7%), e fölött pedig 4% (5%), a zárójelben a gnómokra alkalmazott érték van feltüntetve. E fejlődési határok utáni végeredményt szorozza fel másfélszeresére a képesség. Ha egy varázslat 1 %-ot fejlesztene, akkor 50% eséllyel 2%-ra növekedik a fejlődés.] |
SZUPER HÁLÓCSAPDA (274. SZÖRNYCSAPDA)
A kiváló minőségű szuper dobóhálót egy szörnyre dobva könnyedén foglyul ejtheted, ha a szörny aránylag kicsi. Ha a FOG <szörny> 274 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy szuper dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, és csak nagyon ritkán fordul elő, hogy a szörny széttépi a hálót, ellentétben a sima kötélből készített dobóhálóval. A szuper dobóháló nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különlegesen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül. |
MANIFESZTÁTOR NYÚLVÁNY (214. TÁRGY)
Ha nagy nehezen sikerül leölnöd egy manifesztátort, kivághatod a nyúlványát. Ez fontos alkotóelem az eltűnéssel kapcsolatos varázslatokhoz és varázsitalokhoz. |
ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges. |
KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY)
A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád.
- Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd.
Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog.
- No és hogyan működik? - firtatod.
- Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy.
Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ...
- Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura.
- Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom.
[A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.] |
VORTEX TALIZMÁN (812. TÁRGY)
Fekete anyagból készült. Formája kerek, közepén pedig egy csillogó, esőcseppet mintázó szürke ékkő töri meg az egyhangúságát. Ha megérinted, jóleső magabiztosság-érzet ölel körül. Ha a nyakadba akasztod, mindez a hatás kikristályosodik, intelligenciád kettővel nő. A cirkuszban, a hátizsákodban lapulva is megsegíthet egyes próbákon, nem muszáj viselned. Nem átadható. |
KARAKTERLAP
Ahan'natakhan, egy fekete, hosszú hajú, piros szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 223. fordulód.
Erő: |
43 (51) |
Szint: |
18 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
262 cm |
IQ: |
31 |
Támadás: |
31 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
495 kg |
Ügyesség: |
32 |
Védekezés: |
41 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
21/21 év |
Egészség: |
28 |
Életpont: |
291/214 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
33 (40) |
Varázspont: |
225/15 |
Pénz: |
907 arany |
Kép. pont: |
11 |
Tudatpont: |
17/0 |
|
|
|
|
|
|
Eddig összesen 864 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4987 TP-t kaptál. Jelenleg 284773 TP-d van. A következő szinthez még 55227 TP szükséges. Trófeáid:
részeg kalandozó,
vadász quwarg,
miksziszi húsgólem. A 221. fordulódban 4037 arany került a bankszámládra. 4117 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1/70 |
szúrófegyverek: |
16/63 (+6%) |
vágófegyverek: |
6/24 |
ütőfegyverek: |
24/7 (+5%) |
lőfegyverek: |
20/50 |
dobófegyverek: |
1/80 |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
15/69 |
2. nyomkövetés: |
32/25 (+28%) |
3. lopás: |
1/9 |
4. mászás: |
9/26 |
5. csapdakészítés: |
8/81 (+9%) |
6. csapdaészlelés: |
2/53 |
7. gyógyítás: |
55/43 (+30%) |
8. titkosírás: |
3/48 |
9. felderítés: |
17/0 |
10. szörnyidomítás: |
1/94 |
11. teológia: |
12/19 (+21%) |
12. taumaturgia: |
16/65 (+15%) |
13. versengés: |
2/44 (+32%) |
14. zene: |
6/5 (+14%) |
15. szörnyismeret: |
7/16 (+18%) |
16. zárnyitás: |
1/4 |
17. vadászat: |
19/46 (+10%) |
18. bányászat: |
19/22 |
19. testépítés: |
41/43 |
20. főzés: |
1/48 (+24%) |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal) |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
sarki óriásteknős (#646) (csak egyszer), szintszívó (#96), kérődző etra (#368) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
Humán Páholy (#9145), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
energiatüskék (#29) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
Összsúly: 87.25 kg |
Megterheltség: 66% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. |
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(81,59) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), egy ismeretlen isten rúnaköve, bandita (#758)
(82,60) manifesztátor (#124), Elenios oltár, 38. jellempróba
(82,64) Tharr oltár, szent liget (#439), vortexmágus (#418)
(83,60) Dornodon rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, művészi porolit (#720), ryuku gárdista (#360)
(84,60) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), oltár, nyugatra tartó szekérkaraván (#1215), Fényes Quator (4594. kalandozó)
(84,61) trappoló dinymák (#118), vaskohó (#155), Sheran oltár
(84,62) Fairlight rúnaköve, Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vérfürdető magszim (#148)