TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. febr. 13. 12h:05'
EZ A 437. JÁTÉKHETED, 224. FORDULÓD
438. játékheted kezdete: febr. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5944
SZÁMLA : XXXX
|
AHAN'NATAKHAN KALANDJAI
12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [82,64] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Ezüst Mágussal. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez a jelkép vonzza tekintetedet az ezüstösen csillogó páncélos lovag felé, akiből sugárzik az ősi istenek ereje. Raia eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy féregíz nyakpántot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy umbatari karkötőt és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ork bérgyilász trófea, egy rücskös gigaféreg trófea és egy pordémon trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy jégcsákányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy garokk! Málhásállata egy királygyík. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 5. napon összefutsz egy fekete, rövid hajú, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy monstrum vállvédőt, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy vörös rakolits trófea, egy ryuku gárdista trófea és egy karmos tankány trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Összeismerkedtek. Az ő neve Gránit. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 6. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű gnóm férfival. Fekete a bőre. Leah ministránsa. Egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya szimbólumot és egy Mágikus Koponyát visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy érző szívű dromedár trófea és egy fagyféreg trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Egy garokk a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Továbbmész.
A 8. napon összefutsz Trollinával. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista amulettet, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy jégtroll trófea, egy ryuku ostromteknős trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Leheletnyi csókot hint feléd, de te csak zavarodottan pislantasz.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 10 isteni könnycseppet (50 arany kikiáltási áron), 10 tükröt (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Eldaran karkötőjét (100 arany). Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+77 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+58 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 697. hetének nyerőszámai: 17, 28, 7. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
* 1. KP: |
elmormolod a 6. varázslatot |
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 366.]
* 2. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 361.]
* 3. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 361.]
* 4. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]
* 5. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 351.]
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. (Befejlesztettél a tudati képességbe 2 TU-t.) Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 311.]
h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 308.]
tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 111 TVP-t kell elköltened.]
[40 pontot használtál fel, van még 268.]
kf 812 |
kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat |
A nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 268.]
fog 74 274 |
elfogod a 74. szörnyet a 274. tárggyal |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 268.]
fog 72 274 |
elfogod a 72. szörnyet a 274. tárggyal |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 268.]
fog 65 274 |
elfogod a 65. szörnyet a 274. tárggyal |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 268.]
kt 22 50 |
elkészíted a 22. tárgyat (50 darabot) |
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 268.]
fkt 22 50 1 |
felt. készítesz a 22. tárgyat (50 darabot) |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 268.]
szm 92 |
megölöd a 92. szörnyet |
Túl sok kaját eszik a púpos burástya: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya jobb karját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. Méregfoggal teljesen átszúrod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
237 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[0 pontot használtál fel, van még 268.]
[81,64] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya jobb karját. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 49 életpontot sebeztél. Méregfoggal jól megszúrod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 646 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 aranyláncot. (ld. enc.) Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: tintacsiga szagot érzel! Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. A háló a tintacsiga köré tekeredik, hiába próbál szabadulni. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz Trollinával. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista amulettet, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy jégtroll trófea, egy ryuku ostromteknős trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Csábos mosolyt villant meg feléd, de nem mutatsz túl nagy érdeklődést.
[46 pontot használtál fel, van még 222.]
id 74 50 |
idomítod a 74. szörnyet 50 pontért |
Hozzálátsz a tintacsiga neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Nehéz volt ez a mai oktatás, de láthatóan haladtatok. (Még 15 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [50 pontot használtál fel, van még 172.]
szm 74 |
megölöd a 74. szörnyet |
Eleged van belőle, hogy a tintacsiga csak az ételt pusztítja, ahelyett, hogy hasznot hajtana. A kivégzése mellett döntesz. Legnagyobb meglepetésedre, intenzíven védekezik!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 166 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[0 pontot használtál fel, van még 172.]
[80,65] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány óriás skorpió nyomokat fedezel fel! Gyorsan előveszed a dobóhálót, a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! Megpróbálod a hálót rádobni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). A háló az óriás skorpió köré tekeredik, hiába próbál szabadulni. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Semmi értelmes ötleted nincs, hogy mire lehetne ezt a szörnyet idomítani. Büszkén indulsz tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 154.]
id 72 50 |
idomítod a 72. szörnyet 50 pontért |
Furcsa lény, a normál kaja nem tetszik neki. [0 pontot használtál fel, van még 154.]
[79,65] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Forró számum, talpalatnyi szülőföld - Számumi Aranyszél, sivatag leánya. " Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vörös rakolits. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits kitines vázát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. A vörös rakolits megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A vörös rakolits most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 sáska amulett (ld. enc.). Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 144.]
szm 72 |
megölöd a 72. szörnyet |
Túl sok kaját eszik az óriás skorpió: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!
Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Méregfoggal felnyársalod az óriás skorpió jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió melléd csap a farkával! Az óriás skorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[0 pontot használtál fel, van még 144.]
m 5 8 |
mozogsz délnyugatra, északra |
[78,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: goldugar szagot érzel! Dobóhálóval a kézben a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, csendben odalopódzol, és megpróbálod rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik a goldugar. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [78,65] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tormikus egér. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Akár a markodban is elfér,
De képes egy országot is bekebelezni
Ha akarod, az időt méri,
De nyomaidat mindig elnyeli.
Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dűnekukac lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a dűnekukac farkát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Méregfoggal megérinted a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A dűnekukac megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A dűnekukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [33 pontot használtál fel, van még 111.]
* 1. BP: |
használod a 233. tárgyat |
Játszani kezdesz a furulyán. Jól megy a dolog, szinte hiba nélkül játszol le egy közepesen nehéz melódiát. Ez jól esett! (+3 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 81.]
* 2. BP: |
használod az 1602. tárgyat |
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Képességeit 4 víz beledobásával teszteled. Hiába vársz, semmi sem történik. Talán ez a tárgy nem a megfelelő az ezüstszelence működésbe hozatalához. [0 pontot használtál fel, van még 81.]
* 3. BP: |
használod a 243. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 76.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 25, 21.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a goldugar. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 76 pontod maradt, ebből a következő körre 76 pontot vihetsz át. Kapsz még 365 pontot. A következő körben tehát 441 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ELDARAN KARKÖTŐJE (373. TÁRGY)
Ezeket a mágikus erejű elf karkötőket eredetileg Eldaran, II. Worx fővadászmestere részére készítették. Ez egy nagyon könnyű, bőr csuklóvédő, amelyet a KF 373 paranccsal vehetsz fel. A varázsképessége abban nyilvánul meg, hogyha gyakorlással próbálod az ügyességedet fejleszteni (TF 3), minden 5 elköltött TVP 6-nak fog számítani (elfeknél 7-nek). Tehát ha Eldaran karkötőjét viseled, az ügyességed 11-ről 12-re növelése 120 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (elfeknek még kevesebbet). |
KRÓNIKA (1725. TÁRGY)
A világégés előtti időkből maradó ősi történeteket olvasva értékes tapasztalatokra tehetsz szert. Amíg a krónikák a birtokodban vannak (nem kell KF-elni őket, de a bankból nem fejtik ki hatásukat), rendszeresen újraolvasod őket, így folyamatosan élvezheted az előnyeiket. Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulóban. Segít megérteni az ősi varázslatokat is, így minden egyes birtokolt krónika kettővel csökkenti az ősteológia és őstaumaturgia megvásárlásához szükséges teológia és taumaturgia szinteket. Ráadásul minden egyes krónika 1%-kal növeli a kapott tapasztalati pontokat. Ilyen értékes kincstől természetesen nem fogsz megválni, ezért a krónika nem átadható tárgy. |
ARANYLÁNC (191. TÁRGY)
Ez egy egyszerű, de értékes csecsebecse, amelyet a nyakadba akaszthatsz a KF 191 paranccsal. Emellett alkalmas arra is, hogy díszként valamit felfűzz rá. |
SÁSKA AMULETT (668. TÁRGY)
Ez a misztikus nyaklánc minden kétséget kizáróan valamiféle fétis. Egy apró sivatagi állatnak a koponyáját fűzték egy vörösrézből készült láncra. A koponya tapintásra egész meleg, láthatóan átfűti a mágia. |
KARAKTERLAP
Ahan'natakhan, egy fekete, hosszú hajú, piros szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 224. fordulód.
Erő: |
43 (51) |
Szint: |
18 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
262 cm |
IQ: |
31 (33) |
Támadás: |
27 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
495 kg |
Ügyesség: |
32 |
Védekezés: |
41 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
21/21 év |
Egészség: |
28 |
Életpont: |
291/240 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
33 (40) |
Varázspont: |
225/6 |
Pénz: |
788 arany |
Kép. pont: |
11 |
Tudatpont: |
17/0 |
|
|
|
|
|
|
Eddig összesen 870 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2255 TP-t kaptál. Jelenleg 287028 TP-d van. A következő szinthez még 52972 TP szükséges. Trófeáid:
részeg kalandozó,
vadász quwarg,
miksziszi húsgólem. A 221. fordulódban 4037 arany került a bankszámládra. 4158 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1/70 |
szúrófegyverek: |
16/69 (+6%) |
vágófegyverek: |
6/24 |
ütőfegyverek: |
24/9 (+2%) |
lőfegyverek: |
20/50 |
dobófegyverek: |
1/80 |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
15/79 (+10%) |
2. nyomkövetés: |
32/45 (+20%) |
3. lopás: |
1/9 |
4. mászás: |
9/33 (+7%) |
5. csapdakészítés: |
9/35 (+54%) |
6. csapdaészlelés: |
2/53 |
7. gyógyítás: |
55/43 |
8. titkosírás: |
3/48 |
9. felderítés: |
17/5 (+5%) |
10. szörnyidomítás: |
2/44 (+50%) |
11. teológia: |
12/34 (+15%) |
12. taumaturgia: |
16/74 (+9%) |
13. versengés: |
2/44 |
14. zene: |
6/35 (+30%) |
15. szörnyismeret: |
7/16 |
16. zárnyitás: |
1/4 |
17. vadászat: |
19/46 |
18. bányászat: |
19/22 |
19. testépítés: |
41/63 (+20%) |
20. főzés: |
1/72 (+24%) |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal) |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 100 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 50 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
sarki óriásteknős (#646) (csak egyszer), szintszívó (#96), kérődző etra (#368) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
Humán Páholy (#9145), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
energiatüskék (#29) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
Összsúly: 84.15 kg |
Megterheltség: 66% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. |
Még 67 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
2 |
|
kaja (#2) |
7 |
|
víz (#27) |
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(78,65) tormikus egér (#218), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), phua-kúp (#372), dűnekukac (#357)
(78,66) egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), goldugarok (#65)
(79,65) vörös rakolits (#356), óriás skorpió (#72)
(80,65) óriás skorpiók (#72), művészi porolit (#720)
(81,64) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), Sheran oltár, ragyás burástya (#111), tintacsigák (#74), Trollina (2455. kalandozó)
(82,64) púpos burástya (#92)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.