TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. febr. 20. 15h:13'
EZ A 438. JÁTÉKHETED, 225. FORDULÓD
439. játékheted kezdete: febr. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5944
SZÁMLA : XXXX
|
AHAN'NATAKHAN KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,65] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 10 isteni könnycsepp (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 10 tükör (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
A táborozás 2. napján összefutsz egy szőke, tüsi hajú, piros szemű troll férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Bőre színe zöld. Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy vadász quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy méregfogat tart. Hátasállata egy garokk! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Rasty Buragghia. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 6. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű gnóm férfival. Fekete a bőre. Leah ministránsa. Egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya szimbólumot és egy Mágikus Koponyát visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy érző szívű dromedár trófea és egy fagyféreg trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasállata egy garokk! Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+51 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+60 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 699. hetének nyerőszámai: 10, 25, 12. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
* 1. KP: |
elmormolod a 6. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 448.]
* 2. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 443.]
* 3. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 443.]
* 4. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 438.]
* 5. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 433.]
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! (Befejlesztettél a tudati képességbe 2 TU-t.) Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 189 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 393.]
v 21 3 |
elmormolod a 21. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 3 kaja. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 388.]
bpk 2 |
bef. parancs kivétele: 2 |
H 1602 27 20 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 388.]
tim 130 |
titkosírás megfejtése 130 pontért |
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a massza kocsonyás testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Méregfoggal megdöföd a massza bal középső lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Szarvaival a massza megböki a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a massza kocsonyás testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a massza szemöldökcsontját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A massza szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 pular kristályt. 1030 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Ez az! Megtaláltad! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mérgezett vasnyíl (ld. enc.), egy mutáns csont, egy bronzsisak és egy bronzhegyű lándzsa. Elhagyod a phua-kúpot. [130 pontot használtál fel, van még 258.]
szm 65 |
megölöd a 65. szörnyet |
Nem hajt elég hasznot a goldugar: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!
Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a goldugar testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a goldugar bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A goldugar feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a goldugar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[0 pontot használtál fel, van még 258.]
fog 65 274 |
elfogod a 65. szörnyet a 274. tárggyal |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 258.]
[78,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Port kavar a távolban egy homokvihar.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen goldugar nyomokra bukkansz! Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Tökéletesen belegabalyodik az ügyesen dobott hálóba a goldugar. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 240.]
id 65 40 |
idomítod a 65. szörnyet 40 pontért |
Hozzálátsz a goldugar neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Nehéz volt ez a mai oktatás, de láthatóan haladtatok. (Még 10 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [40 pontot használtál fel, van még 200.]
m 3 3 4 |
mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
[79,67] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Csak egy goldugar. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a goldugar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Méregfoggal teljesen átdöföd a goldugar csáprágóját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A goldugar feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [80,68] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére.
Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [80,69] A terep változik: ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!
Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 58 életpontot sebeztél. Méregfoggal felnyársalod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézkulcsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csontlepke közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 156.]
[81,69] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy evaporőr közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod az evaporőr bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy piromenyét került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét bal vállát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 146.]
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 116.]
m 2 2 7 |
mozogsz keletre, keletre, északnyugatra |
[82,69] A sík vidéket bozótos váltja fel.
Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Fairlight ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy fagyféreg trófea, egy fémbontó szójer trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Liu Takahono. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 50 tüskét. Ügyességed TF-elődött.
(Továbbmész...) [83,69] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a topránypolip testét. (4 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Méregfoggal megdöföd a topránypolip puha testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Érdemes volt lejönni! A földön találsz 9 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.
(Továbbmész...) [82,68] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
Utad során felfedezel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Télen láthatod, de nyáron sosem
Bár könnyű, mint egy tollpihe,
Még a legnagyobb harcos sem tudja sokáig tartani.
Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [101 pontot használtál fel, van még 15.]
fog 102 274 |
elfogod a 102. szörnyet a 274. tárggyal |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 15.]
fog 101 219 |
elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 15.]
fog 117 274 |
elfogod a 117. szörnyet a 274. tárggyal |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 15.]
fkt 114 30 |
felt. készítesz a 114. tárgyat (30 darabot) |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 15.]
fkt 23 1 1 |
felt. készítesz a 23. tárgyat (1 darabot) |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérgezett tüskét. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 14.]
kf 20 23 |
kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 23. tárggyal |
Előkészíted a fúvócsövet.
Lövedékként mérgezett tüskét fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 14.]
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Télen láthatod, de nyáron sosem
Bár könnyű, mint egy tollpihe,
Még a legnagyobb harcos sem tudja sokáig tartani.
[5 pontot használtál fel, van még 9.]
szk 117 |
keresed a 117. szörnyet |
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy mutáns pókot. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
* 1. BP: |
használod a 233. tárgyat |
Furulyázni kezdesz. Jól megy a dolog, szinte hiba nélkül játszol le egy közepesen nehéz melódiát. [9 pontot használtál fel, van még 0.]
* 2. BP: |
használod a 243. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 11, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a goldugar. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 366 pontot. A következő körben tehát 361 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MÉRGEZETT VASHEGYŰ NYÍL (187. TÁRGY)
A vashegyű nyíl hegyére rákenve a maró ugh-mérget, kiderül, hogy a vas állja a próbát! Ez az iszonyatos, 3d6+7 sebzésű lövedék biztos halált jelent annak, akibe belelősz 2-3 darabot. Készítéséhez a KT 187 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és egy vashegyű nyíl meg egy csepp ugh méreg szükséges hozzá. Jól gondold meg, hogy mikor használod, mert a legtöbb esetben csak egyszer használható, még a sima vashegyű nyilat sem fogod tudni visszaszerezni. |
CSONTLEPKE (746. SZÖRNY)
Ennek a nagyra nőtt lepkének a testét hézagos csontok alkotják. Köztük benézve jól megfigyelhető, hogy a csontlepkének nincsenek is belső szervei, valójában az egész teremtmény csak egy élőholt váz, lélek nélkül. Talán csak a pillangó testéhez képest többszörös méretű, szivárványszín szárnyak jelentenek némi színt az állat kinézetében. Ha kételkedsz a veszélyességében, csak figyeld kicsit messziről: ez bizony nem az a virágról virágra röppenő ártatlan rovar, amelyet a mezőkön tucatszámra látni. A csontlepke vérrel táplálkozik, de hogy aztán mit kezd ezzel a szerves anyaggal belső szervek nélkül, azt nem tudni... talán a természettudósok majd kiderítik a jövőben. |
KARAKTERLAP
Ahan'natakhan, egy fekete, hosszú hajú, piros szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 225. fordulód.
Erő: |
43 (51) |
Szint: |
18 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
262 cm |
IQ: |
31 (33) |
Támadás: |
27 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
495 kg |
Ügyesség: |
32 |
Védekezés: |
41 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
21/21 év |
Egészség: |
28 |
Életpont: |
291/260 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
33 (40) |
Varázspont: |
225/4 |
Pénz: |
900 arany |
Kép. pont: |
11 |
Tudatpont: |
17/0 |
|
|
|
|
EFejl: |
2 |
Eddig összesen 878 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1856 TP-t kaptál. Jelenleg 288884 TP-d van. A következő szinthez még 51116 TP szükséges. Trófeáid:
részeg kalandozó,
vadász quwarg,
miksziszi húsgólem. A 221. fordulódban 4037 arany került a bankszámládra. 4198 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1/70 |
szúrófegyverek: |
16/78 (+9%) |
vágófegyverek: |
6/24 |
ütőfegyverek: |
24/10 (+1%) |
lőfegyverek: |
20/50 |
dobófegyverek: |
1/80 |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
15/79 |
2. nyomkövetés: |
32/77 (+32%) |
3. lopás: |
1/9 |
4. mászás: |
9/37 (+4%) |
5. csapdakészítés: |
9/57 (+22%) |
6. csapdaészlelés: |
2/53 |
7. gyógyítás: |
55/43 |
8. titkosírás: |
4/8 (+60%) |
9. felderítés: |
17/15 (+10%) |
10. szörnyidomítás: |
2/84 (+40%) |
11. teológia: |
12/51 (+17%) |
12. taumaturgia: |
16/79 (+5%) |
13. versengés: |
2/44 |
14. zene: |
6/44 (+9%) |
15. szörnyismeret: |
7/16 |
16. zárnyitás: |
1/4 |
17. vadászat: |
19/46 |
18. bányászat: |
19/22 |
19. testépítés: |
41/83 (+20%) |
20. főzés: |
1/72 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal) |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 100 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot, csak egyszer), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ) |
elfogod uzbányt (#102) szuper hálócsapdával (#274), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
sarki óriásteknős (#646) (csak egyszer), szintszívó (#96), kérődző etra (#368) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
Humán Páholy (#9145), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
energiatüskék (#29) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
Összsúly: 94.18 kg |
Megterheltség: 74% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. |
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
2 |
|
víz (#27) |
|
|
|
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(78,65) massza (#217), goldugar (#65)
(78,66) goldugarok (#65), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(79,67) goldugarok (#65)
(80,69) mély kút (#93), 41. jellempróba, Fairlight oltár, mérges nyukmár (#95), csontlepke (#746)
(81,69) Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, evaporőrök (#69), piromenyét (#99)
(82,68) phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár, művészi porolit (#720)
(82,69) Liu Takahono (3186. kalandozó)
(83,69) mély kút (#93), Elenios oltár, topránypolip (#86)