Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. jan. 17. 15h:03' EZ A 467. JÁTÉKHETED, 225. FORDULÓD 468. játékheted kezdete: jan. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5954 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
f 391 | kísérletezel a 391. tárggyal |
dd 391 226 195 | eldobod a 391. tárgyat a 226. tárgyat a 195. tárgyat |
d 304 8 | eldobod a 304. tárgyat (8 darabot) |
d 125 5 | eldobod a 125. tárgyat (5 darabot) |
d 169 7 | eldobod a 169. tárgyat (7 darabot) |
d 353 3 | eldobod a 353. tárgyat (3 darabot) |
v 7 197 3 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 819 | elmormolod a 7. varázslatot |
f 1378 | kísérletezel az 1378. tárggyal |
dd 1378 | eldobod az 1378. tárgyat |
le 568 | leveszed/lerakod az 568. tárgyat |
kf 237 | kézbeveszed/felveszed a 237. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaszabolósáska jobb hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska vágása nem talált el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [116,106] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [117,105] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Felfedeztél egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a pókkarom pörköltet. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Látsz egy malmot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Qulli Brann előtt. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1371 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nukleáris cickány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel eltalálod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [118,103] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt quwarg lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg torát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 23 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1371 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal vállát. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a quwarg harcos testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. Ököllel megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg harcos jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1072 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
be 1215 10 | bemész az 1215. épületbe |
[118,93] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Oldalt pillantva, meglátsz egy elf kósza házát. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
v 15 655 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
kt 682 | elkészíted a 682. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg harcos torát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1072 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; 766% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [120,93] Fák, mindenütt csak fák. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
(Továbbmész...) [121,93] Fák, mindenütt csak fák.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vadász quwarg torát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg torát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vadász quwarg bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1715 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [123,93] Szűnni nem akar a zöld síkság. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy quwarg harcos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos fejét. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos bal hátsó lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1072 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod az 1171. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 9 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért |
MÁSZÓ-KARPEREC (392. TÁRGY) Felhasználva hatvan darab polip szívókát, elkészítheted a négy darab karperecből álló mászó-szettedet. Két karperec a lábra, két karperec a karra, és a tökéletesen sima felületű, megmászhatatlannak tűnő objektumokba (pl. kristálypalota) is bejuthatsz a H 392 parancs segítségével, ha mászás szakértelmed elég magas! A mászó karperec elkészítéséhez a KT 392 parancsot kell kiadnod, 40 TVP-ért. A mászó-karperec KF-elhető karkötőként, de ennek nincs külön jelentősége. |
Erő: | 25 (29) | Szint: | 20 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 140 cm |
IQ: | 29 (44) | Támadás: | 21 (23) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 27 (29) | Védekezés: | 36 (40) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 173/173 év |
Egészség: | 28 | Életpont: | 288/286 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (28) | Varázspont: | 539/5 | Pénz: | 4111 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 24/12 | Pszi pont: | 131/221 | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/55 | ökölvívás: | 14/47 (+27%) | szúrófegyverek: | *23/100 |
vágófegyverek: | 10/64 | ütőfegyverek: | 3/37 | lőfegyverek: | 23/98 (+7%) |
dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 316 időszaki: 52 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/1 | 2. nyomkövetés: | 37/27 (+6%) | 3. lopás: | 2/70 |
4. mászás: | 7/69 | 5. csapdakészítés: | 15/36 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 8/24 |
7. gyógyítás: | 50/51 | 8. titkosírás: | 4/57 | 9. felderítés: | 17/82 |
10. szörnyidomítás: | 7/68 | 11. teológia: | 13/55 (+12%) | 12. taumaturgia: | 31/30 |
13. szerencsejáték: | 3/54 | 14. versengés: | 12/22 | 15. harcművészetek: | 5/71 |
16. zene: | 9/35 | 17. szörnyismeret: | 15/81 | 18. pszi: | 22/12 (+1%) |
19. zárnyitás: | 2/10 | 20. vadászat: | 26/14 | 21. bányászat: | 23/0 |
22. úszás: | 11/87 | 23. főzés: | 9/2 (+10%) | 24. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ) |
elfogod vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 64 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), semlegesek (#989) (csak egyszer), ryuku ostromteknős (#362) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), ongóliant (#159), nómenklatúra (#158), gonoszok (#988), autentikus vámpír (#154), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
kikapcsolva | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | fagymágus (#650) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | autentikus vámpír (#154) | oldás (#372) | >> | quwarg szabotőr (#301) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
3.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 3) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: quwarg-ász (101) mozgalom ereje (106) gyógyító totem (116) quwargok leigázása (122) a barátság melege (155) b. tudat formálása (162) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a bunkó megszólal (242) a butaság ára (273) a quwarg szaga (283) vérdíj (301) magiometer (314) erősebb quwargszag (319) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 13 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1584 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 3 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
8 | kőszem (#304) | 3 | molluszk ház (#353) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | pókláb (#1378) | 12 | polip szívóka (#391) | 2 | ramit kő (#226) | |||
84 | ugh méreg (#166) | 7 | uzbány csőr (#169) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
428 | arany (#50) | 1 | acéltű (#334) | 7 | kaja (#2) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 2 | pirkit (#153) |