Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 19. 9h:25' EZ A 540. JÁTÉKHETED, 226. FORDULÓD 541. játékheted kezdete: jún. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4278 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 12 |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | használod a 70. pszi képességet |
ek 116 | t. energia kisütése: 116 |
ek 42 1 | t. energia kisütése: 42 1 |
ek 7 11 8 | t. energia kisütése: 7 11 8 |
hu 247 240 304 | hulladék: 247 240 304 |
hu 269 103 33 | hulladék: 269 103 33 |
v 96 100 80 | elmormolod a 96. varázslatot |
[100,80] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 116 70 5 | t. energia kisütése: 116 70 5 |
ve 63 6 | megveszed a 63. tárgyat 6 |
m 2 | mozogsz keletre |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kt 78 1 | elkészíted a 78. tárgyat (1 darabot) |
kt 4 2 | elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot) |
kt 34 1 | elkészíted a 34. tárgyat (1 darabot) |
kt 271 1 | elkészíted a 271. tárgyat (1 darabot) |
kt 32 1 | elkészíted a 32. tárgyat (1 darabot) |
m 1 8 1 | mozogsz északkeletre, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [139,45] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Továbbmész...) [140,44] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Reno Rainess, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy pattanóböde nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a pattanóböde testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pattanóböde tüskés bőrét. (6 támadással 103 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal megkarcolod a pattanóböde testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 34, gyógyulás: 5, összesen: -29 ÉP}
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot |
a 249 1044 1 | átadod a 249. tárgyat az 1044. kalandozónak (1 darabot) |
a 164 1044 1 | átadod a 164. tárgyat az 1044. kalandozónak (1 darabot) |
aa 89 266 165 | átadod a 89. tárgyat a 266. tárgyat a 165. tárgyat |
aa 20 22 2 | átadod a 20. tárgyat a 22. tárgyat a 2. tárgyat |
aa 129 131 269 | átadod a 129. tárgyat a 131. tárgyat a 269. tárgyat |
a 237 1044 1 | átadod a 237. tárgyat az 1044. kalandozónak (1 darabot) |
a 247 1044 1 | átadod a 247. tárgyat az 1044. kalandozónak (1 darabot) |
a 13 1044 1 | átadod a 13. tárgyat az 1044. kalandozónak (1 darabot) |
a 1 1044 1 | átadod az 1. tárgyat az 1044. kalandozónak (1 darabot) |
a 34 1044 1 | átadod a 34. tárgyat az 1044. kalandozónak (1 darabot) |
a 36 1044 3 | átadod a 36. tárgyat az 1044. kalandozónak (3 darabot) |
a 3 1044 1 | átadod a 3. tárgyat az 1044. kalandozónak (1 darabot) |
a 50 1044 200 | átadod az 50. tárgyat az 1044. kalandozónak (200 darabot) |
a 6 1044 1 | átadod a 6. tárgyat az 1044. kalandozónak (1 darabot) |
a 114 1044 30 | átadod a 114. tárgyat az 1044. kalandozónak (30 darabot) |
a 92 1044 1 | átadod a 92. tárgyat az 1044. kalandozónak (1 darabot) |
a 127 1044 1 | átadod a 127. tárgyat az 1044. kalandozónak (1 darabot) |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. {KCC:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bundás csirmáz jobb első lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a bundás csirmáz jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bundás csirmáz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-16 életpont.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy megvágod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 34, gyógyulás: 4, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [138,42] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Észreveszel egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Iron Cross előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku csapásvezető közeledik. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal súrolod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a ryuku csapásvezető bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 71, gyógyulás: 15, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [137,42] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg harcos! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos bal középső lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 19 életpontot vesztettél. Ököllel megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 91, gyógyulás: 12, összesen: -79 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Rövid karddal súrolod az élőholt quwarg nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [135,42] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korongfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy bávatag golombár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
kt 80 2 | elkészíted a 80. tárgyat (2 darabot) |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
KARÓCSAPDA (163. TÁRGY) Sok munkával félelmetes csapdát készíthetsz: ez a karócsapda. Szükséges alapanyagok: négy bot, egy kőkés és két fabontó. A négy botot kettétörve és alaposan kihegyezve a fabontókkal kialakított rugalmas keretre helyezed. Mindehhez a KT 163 parancsot kell kiadnod, 24 pontért. Ha letáborozol, akkor néhány rugalmas bokor ágával kifeszítheted és elrejtheted ezt a ravasz csapdát. Mindig táborozás előtt (az utolsó Mozgás parancs után) kell kihelyezned, a H 163 paranccsal, 5 pontért. Ha valaki lopni próbál tőled, akkor valószínűleg bele fog lépni ebbe a csapdába, és veszít 3d4 életpontot. Bár a karócsapda többet sebez, mint a hebrencs csapda, könnyebb is kikerülni. |
RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY) Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket. |
Erő: | 34 (39) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 30 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 26 (27) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 27 | Életpont: | 308/235 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 31 | Varázspont: | 329/1 | Pénz: | 162 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 11/0 | Pszi pont: | 71/23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 25/25 (+6%) | szúrófegyverek: | 8/17 (+5%) | vágófegyverek: | 19/10 (+2%) |
ütőfegyverek: | 5/14 | lőfegyverek: | 17/65 (+3%) | dobófegyverek: | 23/90 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << mandibulakasza (#127) (120%) << ezüstkard (#325) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -6.); tüske (#22) (7 -12.); bogyógránát (#430) (13 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/50 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 64/46 (+39%) | 3. mászás: | 11/15 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 16/77 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/32 | 6. gyógyítás: | 40/46 |
7. titkosírás: | 3/53 | 8. felderítés: | 9/77 | 9. szörnyidomítás: | 6/44 |
10. teológia: | 29/63 (+28%) | 11. taumaturgia: | 19/39 (+807%) | 12. versengés: | 2/51 |
13. harcművészetek: | 23/7 | 14. zene: | 4/54 | 15. szörnyismeret: | 13/28 |
16. pszi: | 10/64 (+15%) | 17. zárnyitás: | 1/0 | 18. vadászat: | 11/96 |
19. bányászat: | 4/68 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 999 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
őrjáratozó katona (#274), quwarg parafenomén (#248), áeratikus hasnyák (#243) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vadítás (#81) (2730) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | |
tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | orgoró (#170) | tompítás (#40) | >> | elit gárdista (#266) | |
varázsvédelem (#34) | >> | harci mágus (#265) | varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 5 királynő, 11 élőholt, 8 vadász, 3 nagymester, 2 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
Összsúly: 48.81 kg | Megterheltség: 55% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
149 | arany (#50) | 5 | álompor (#396) | 1 | bumeráng (#249) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 3 | fáklya (#36) | 2 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
1 | fúvócső (#20) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
25 | kaktusztüske (#114) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | kvazár sisak (#266) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | 1 | mászókampó (#165) | 7 | purifikátor háj (#269) | |||
12 | ragasztó (#83) | 9 | sallank nyíl (#129) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tankány karom (#237) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | tükör (#43) | 100 | tüske (#22) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
24 | ubuk tüske (#131) | 1 | vasvért (#164) | 11 | víz (#27) | |||
1 | vizestömlő (#3) | 1 | bronzpajzs (#89) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dözmöng szív (#122) | 2 | lapkorong (#80) | 1 | mászókarom (#78) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) |