226. forduló, 228. forduló, Syd összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. máj. 17. 9h:18'
EZ A 677. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD
678. játékheted kezdete: máj. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4144
SZÁMLA : XXXX

SYD KALANDJAI


47 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,-106] koordinátán.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Kétségbeesetten ellenőrzöd a cókmókodat, de nem jössz rá, mit is lophattak el. De érzed, hogy VALAMI hiányzik... Ekkor ébredsz fel a déli szunyókálásból. Talán mindez csak álom volt...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+89 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 363.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 323.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+10 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 293.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 288.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 288.]

a 135 3745 1 átadod a 135. tárgyat a 3745. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 gyöngymangót Shadow Killer részére. [5 pontot használtál fel, van még 283.]

a 563 3745 1 átadod az 563. tárgyat a 3745. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 főnixtollat Shadow Killer részére. [5 pontot használtál fel, van még 278.]

a 112 3745 10 átadod a 112. tárgyat a 3745. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 10 madártollat Shadow Killer részére. [5 pontot használtál fel, van még 273.]

a 168 3745 1 átadod a 168. tárgyat a 3745. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 sullár hólyagot Shadow Killer részére. [5 pontot használtál fel, van még 268.]

a 225 3745 1 átadod a 225. tárgyat a 3745. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 orgyilkos tőrt Shadow Killer részére. [5 pontot használtál fel, van még 263.]

a 328 4102 3 átadod a 328. tárgyat a 4102. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 Thargodan esszenciát Laurana részére. [5 pontot használtál fel, van még 258.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 253.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 251.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
6 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 246.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 216.]

ef 25 502 energia fejlesztése 25
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 146.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[140,-105] Elfáradtál a sok úszásban. Inkább visszafordulsz a part felé.


(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) [140,-104] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy purifikátor lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a purifikátor testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a purifikátor testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [26 pontot használtál fel, van még 120.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 54, gyógyulás: 12, összesen: -42 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) [140,-103] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik.


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ki-Nyú Vacc orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [33 pontot használtál fel, van még 87.]

h 1137 használod az 1137. tárgyat
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 86.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[140,-102] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ryuku ostromteknős nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a ryuku ostromteknős jobb vállát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}


(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) [140,-101] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy varkaudar felderítő közeledik feléd! (ld. enc.) Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] Látsz egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. [31 pontot használtál fel, van még 55.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) [140,-100] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ezoterikus mardel nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az ezoterikus mardel jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vasalt bunkóval megcsapod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 55, gyógyulás: 11, összesen: -44 ÉP}

Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.] Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Darlan formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [33 pontot használtál fel, van még 22.]

h 1137 használod az 1137. tárgyat
Mámoros kurjongatások közepette kezedbe veszed a következő üveg pálinkát. Bíbelődsz a kinyitásával kicsit, majd egy hajtásra felhajtod. A hatás azonnal jelentkezik. (+3 támadás, -6 védekezés - a forduló végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 20.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[140,-99] A sík vidéket bozótos váltja fel. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tetemember. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a tetemember testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [18 pontot használtál fel, van még 2.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: keresed a 158. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy nómenklatúrát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 1, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 368 pontot. A következő körben tehát 367 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY)
A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni.

KARAKTERLAP

Syd, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 227. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 20 Merészség: 7/6 Magasság: 165 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 28 (30) Védekezés: 32 Menekülés: 40 % Életkor: 41/41 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 274/102 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (42) Varázspont: 586/79 Pénz: 1332 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 86/6 EFejl: 30
Eddig összesen 1229 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2588 TP-t kaptál. Jelenleg 526950 TP-d van. A következő szinthez még 73050 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, óriásféreg, Ayagira Tanaka. A 184. fordulódban 5037 arany került a bankszámládra. 6119 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/92 (+42%) ökölvívás: 1/21 szúrófegyverek: 24/44 (+2%)
vágófegyverek: 4/1 ütőfegyverek: *20/100 lőfegyverek: 6/22 (+12%)
dobófegyverek: 23/1

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/104 2. nyomkövetés: 48/101 3. mászás: 4/12
4. csapdakészítés: 14/102 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/37 6. gyógyítás: 34/101
7. titkosírás: 13/14 8. felderítés: 18/105 9. szörnyidomítás: 6/54
10. teológia: 30/97 (+23%) 11. taumaturgia: 24/101 (+2%) 12. szerencsejáték: 1/42
13. versengés: 4/92 14. zene: 22/22 (+20%) 15. szörnyismeret: 8/65
16. pszi: 9/56 (+22%) 17. zárnyitás: 1/12 18. vadászat: 4/106
19. bányászat: 9/20 20. úszás: 10/64 (+15%) 21. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110), szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) felejtés (#68) (992) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), kisebb tűzlehelet (#110), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) villámcsapás (#50) >> szőrös bozsó (#149)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) lángcsóva (#31) >> óriásféreg (#171)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 15 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 116 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2152.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 főnixtoll (#563) 2 kaja (#2)
10 madártoll (#112) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 sullár hólyag (#168)
3 Thargodan esszencia (#328) 1 varázskő (#305) 2 varkaudar pálinka (#1137)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 drótszőr (#37) 2 gyöngymangó (#135) 1 purifikátor háj (#269)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(140,-105) vércápa (#193)
(140,-104) purifikátor (#157), vércápa (#193)
(140,-103) művészi porolit (#720), vércápa (#193)
(140,-102) 24. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), ryuku ostromteknős (#362), vércápa (#193)
(140,-101) varkaudar felderítő (#7133), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 42. jellempróba, Raia oltár, vércápa (#193)
(140,-100) ezoterikus mardel (#184), művészi porolit (#720), 33. jellempróba, vércápa (#193)
(140,-99) tetememberek (#123), 42. jellempróba, vércápa (#193)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A ganüid mágiafaló 33 % eséllyel dob tl'urlang gömböt, és kapott egy fészket is.
* Az Arénagödörben található szörnyek listája bővült igényeitek alapján.

Üzenet küldése a karakternek