226. forduló, 228. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 4. 9h:18'
EZ A 264. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD
265. játékheted kezdete: febr. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [209,70] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 csontkulcs (eladási ár: 99 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany), 1 ryuku függő (eladási ár: 600 arany, ebből a kezelési költség: 48 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 rémbőr tarkóvédőt, 1 pengepajzsot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 csontkulcs (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 1 csontkulcs (eladási ár: 101 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 cápabőr csizmát, 1 csontkulcsot, 1 mutáns csontot.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+126 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+396 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+46 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 853. hetének nyerőszámai: 24, 19, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
234 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 449.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 447.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 445.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 443.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 441.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 439.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 263% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 439.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 439.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

* 5. KP: energia fejlesztése 20
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-12 TU.] A befejezéshez még 413 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [120 pontot használtál fel, van még 319.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 314.]

kf 560 kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat
Felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Nrimlomgármurr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy áeratikus hasnyák életének!

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 327 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Gránitvállú Dáin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy mászókampót! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél!
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 294.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy bundás csirmáz. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Gralshela néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Másfélszerest kell nyerni? Egyszerű! A duplázgatós technikát alkalmazod. Micsoda pechszéria! Elvesztesz mindent.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 274.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Laenhyll. A feladatod a következő. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy agyagelementál életének!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 287 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Az agyagelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy rövid íjat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 254.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[208,71] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. [+1% teo] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 325 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A 4 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bőrsisak és egy ubuk dobónyíl. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fénypajzs. [+2% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 297 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő és 3 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Mnebolath jön feléd.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fénypajzs varázslatot. [+2% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 286 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 9 arany. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy taalru jön feléd.

Gyorsan felraksz egy fénypajzs varázslatot. [+3% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 284 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru póklábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel megcsapod a taalru póklábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 aranylánc, 3 borostyán függő, egy aranygyűrű és egy nagy vaskulcs. 3701 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüsttőr, egy tolmokov-koktél, 6 arany, egy ugh méreg és egy rézgolyó. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kifaggatod a lányt a betegségről és tüneteiről. Nem okoz gondot felismerni a kórt, ismered a gyógyszerét is. Hosszabb kutakodással rálelsz a megfelelő füvekre. A lány hálálkodik, és már szalad is családjához. Jó érzéssel a szívedben mész tovább. (+4 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy kék rothasztó les rád a sátor sötétjéből.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 290 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a kék rothasztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3324 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerűen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelőt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerően bólogat tudásod láttán... Egy elf lép eléd, és elárulja, most mi következik: tányérokkal kell zsonglőrködnöd. Értetlen arckifejezésed láttán bemutatja neked mi a feladat, az étkészlet darabjait egyesével a levegőbe dobálja, csak hogy utána újra elkapja őket. A fejedet csóválod, ez biztos nem fog sikerülni. Éles csörömpölés jelzi, hogy igazad volt. "Én megmondtam" arckifejezést öltve bámulsz a mosolygó elfre. 675 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a vashegyű nyíl a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 1 aranylánc, 1 ezüst karkötő, 7 aurach fog, 8 fülemüle agyar, 1 raptor szablya.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Sötét motyogó, 1 Ellenvarázslat, 1 Aranyeső. Ez egy pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 3 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 3 A bajnok manifesztációja, 1 Vérfürdető magszim, 1 Kaszabolósáska. Ez terc! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 3 Sötét motyogó, 2 Illúziósárkány. Ez full! Vesztettél. 675 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 53 aranyad, ami most már az övé.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Hangosan megkordul a gyomrod. Szerencsére észreveszed a folyosó nyirkos falára tapadó zuzmókat, melyek ízletes lakomául szolgálnak számodra. Hirtelen a folyosó ürességét felcsendülő hárfaének tölti be. Ez a legcsodálatosabb hang, amit valaha hallottál. Megszűnik a világ körülötted. Bágyadtan rogysz le a fal tövébe, és vigyorogva hallgatod tovább a tökéletesség érzetét sugalló dallamokat. Egyszer csak arra leszel figyelmes, hogy emberek érkeznek, és karodnál fogva visszavezetnek a sátor nyílásához. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). 675 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
A szellemkastély olyan, mint mindig, magányos és lenyűgöző. A bejárat előtt nem vár rád kísértet, az egyetlen "élő" dolog a környéken a szél cibálta sátorponyva. Sietve lépsz be a falak közé. Egy sötét folyosóra jutottál, csupán a túlsó végén, a messzeségben dereng rajta némi fény. Alig teszel pár lépést előre, egy megtermett alak lép eléd, eltakarva ezzel előled a csöppnyi világosságot is, amit az imént még élvezhettél. Az arcába nézel, és megijedsz fénylő agyaraitól, melyekkel éppen a felnyársalásodra készül. Hátat fordítasz, és ijedten kirohansz erről az elátkozott helyről. Lehajtott fejjel sétálsz el a bejáratnál álló kísértet előtt, és folytatod félbehagyott, kalandokkal teli utad.

(Továbbmész...) [208,72] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [208,73] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vapár cserjét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy zoloboo sámán. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 290 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trikornis herceg. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

[153 pontot használtál fel, van még 101.]

m 3 5 2 mozogsz délkeletre, délnyugatra, keletre
[209,74] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették.

(Továbbmész...) [208,75] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy Raia szent lovagja nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+2% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 449 életpontot sebeztél. [+4% teo] A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! A következő kincseket találtad: 8 ubuk tüske, egy nyílvessző és egy szöges páncél. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 441 életpontot sebeztél. [+4% teo] A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 276 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy élőholt mágus jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. [+1% tau] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 303 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken, egy rövid íj és egy díszes rézpajzs. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [209,75] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kristálypalotát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié.

[48 pontot használtál fel, van még 53.]

m 3 mozogsz délkeletre
[210,76] A síkságot ritka erdő váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy korongfát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy zoloboo sámán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. [+2% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 269 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 47.]

v 96 185 62 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(208,71) Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), Mnebolath (#237), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), 46. jellempróba, kék rothasztó (#421)
(208,72) Sheran oltár
(208,73) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), zoloboo sámánok (#230), trikornis herceg (#261)
(208,75) Raia szent lovagja (#239), sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), 21. jellempróba
(209,70) áeratikus hasnyák (#243), agyagelementál (#203)
(209,74) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 47. jellempróba, vaskohó (#155), Leah oltár
(209,75) kristálypalota (#401), 21. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Raia oltár
(210,76) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), zoloboo sámánok (#230)

[185,62] Egy kisebb településhez érkeztél.

Találsz egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.
[-50 varázspont.] [+4% tau] [10 pontot használtál fel, van még 37.]

hh 1639 1096 1096 használod az 1639. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Legutóbbi kalandjaid okán, komor a hangulatod, így ma igen borongós történetet adsz elő. Előszeded emlékeidből a legszörnyűbb élőholtakat, amelyeket csak ismersz, és sorra megjeleníted azokat. A gyengébb idegzetű anyókák már az első néhány mozgó tetem láttán elalélnak, és a keményebb fából faragott háziasszonyok is csak nehezen tartanak ki a legvégéig. Persze mindig akadnak fiatalok, akik a legvadabb képsorokat is végigizgulják. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (66 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [21 pontot használtál fel, van még 16.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+47 varázspont.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 12.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy öreg nénike sétál el melletted, rőzsét cipel görnyedt hátán. Fél kézzel emeled le róla a terhet, minek következtében először gyanakodva figyel, és az öklét rázza. Amikor megnyugtatod, hogy csak segíteni szeretnél, rögtön készséges lesz, elmondja, melyik házba kell vinni a rőzsét. Ami egyébként ott van pár háztömbnyire. Valami jótett helyébe várt jóról hablatyol, amikor elhagyod a házát. (+1 jóság.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 8.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy edzőteremben eszmélsz, ahol csak ketten vagytok. Te és a kobudera mestered. A legkülönfélébb alakzatok garmadáját sajátítod el, röpke másodpercek alatt, majd megkíméled oktatód életét is, mikor a tesztcsatában a földre kényszerítetted... Mint valami látomásból felébredve, újra ott találod magad, ahol az egész kezdődött, a kút padkájának támaszkodva. Túl valóságos emlékeid vannak az eseményekről. 5221 tapasztalati pontot kaptál. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Gyorsan felmutatod neki a kezed ügyébe előkészített hűségérmét, hogy tudja, egy igazi hőssel van dolga. Az elsőre hajthatatlannak tűnő hivatalnok megilletődve gratulál a varkaudarok elleni háborúban elért sikereidhez, majd egy másik kalandozó után rohan, aki látszólag meg akart lépni az adófizetés elől. Mosolyogva bámulsz utána még egy darabig. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 21, 25.
A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 368 pontot. A következő körben tehát 369 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 227. fordulód.

Erő: 31 (38) Szint: 25 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 29 (34) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 28 (40) Védekezés: 95 Menekülés: 15 % Életkor: 6/8 év
Egészség: 29 (34) Életpont: 438/245 Jellem: jó (569) Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (48) Varázspont: 1082/172 Pénz: 13387 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 193/206 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 135
Eddig összesen 1493 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30025 TP-t kaptál. Jelenleg 1677909 TP-d van. A következő szinthez még 22091 TP szükséges. Trófeáid: csataremák, viharóriás, ében halálhajcsár. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 6179 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 29 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 27
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 40 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 18 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 52
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 23 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 46 11. taumaturgia: 81 12. versengés: 11 (+1)
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 11 (+1)
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: 25 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 3 20. bányászat: 11 21. úszás: 11
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs II (#63)
jégmágia (#279) hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.)
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
37 arany (#50) 3 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128)
1 kaja (#2) 2 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43)
7 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 2 aranylánc (#191) 3 borostyán függő (#162)
1 bőrsisak (#57) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 díszes rézpajzs (#84)
1 ezüstshuriken (#327) 1 ezüsttőr (#322) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nyílvessző (#108) 2 obszidián függő (#195) 1 rézgolyó (#343)
1 rövid íj (#107) 1 szöges páncél (#65) 1 tolmokov-koktél (#351)
1 ubuk dobónyíl (#138) 8 ubuk tüske (#131) 1 ugh méreg (#166)
2 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,62) csodák kútja (#1096)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A gyors fejlődés FNO képesség nem jól működött, korrigáltuk.

Üzenet küldése a karakternek